Niet.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:01 schreef DamagedBrain het volgende:
Wat heeft dat met knuffelen te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet.
dit maakt het niet aantrekkelijker om TOCH nog langs te komen he
Ik heb geen auto tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:04 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:04 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.
Joepie Nijmegenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Er gaat niets boven...
Nog maar 3 jaar. Dan weer Nijmegen!
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.quote:
Zwakke reply lieverdquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.
Je weet hoe hij eruit zie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.
Enkel de waarheidquote:
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...quote:
Ben er morgen, zal aan je denkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Enkel de waarheid. Nijmegen is gewoon mijn stadje
Wat ga je er doen?quote:
Ik moet vaker fobo's checkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...
Stad word ook gemaakt door de bewonersquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Vond Nijmegen laatst best te pruimen eigenlijk. Maar goed, dat was een bezoekje en geen langdurig verblijf..
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Enkel de waarheid. Nijmegen is gewoon mijn stadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |