Onzeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
Maar toch, hoor het liever niet
M'n manager was erbij en die leidde het gesprek, dus dat was wel fijn. Hij heeft er toch meer ervaring in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Kan me voorstellen ja. Krijg je wel ondersteuning hoe zoiets aan te pakken?
Wil vooral graag voldoen aan verwachtingen.quote:
Dan is het een kwestie van een beetje oefenen ja, maar zo een drempel over moeten kan best moeilijk zijn. Wel fijn dat je eerst met de manager mee kan kijken, dat geeft toch meer een basis mee..quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n manager was erbij en die leidde het gesprek, dus dat was wel fijn. Hij heeft er toch meer ervaring in.
En voor mezelf is het vooral veel doen (hpoelijk niet) en veel voorbereiden in hoe ik zaken wil overbrengen / zeggen.
Kan nooit kwaad om even te "zijn"quote:
Iddquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
Dan is het een kwestie van een beetje oefenen ja, maar zo een drempel over moeten kan best moeilijk zijn. Wel fijn dat je eerst met de manager mee kan kijken, dat geeft toch meer een basis mee..
Ik ben "er" altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
Ik ben "er" altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga je uiteindelijk niet aan ontkomen in een wat meer leidinggevende positie denk ik, maar je kan je wel een beetje wapenen als het ware door goed na te denken hoe je het netjes brengt. Niet te langdradig, functioneel, etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd![]()
Hou al niet van conflicten, maar scheelt dat het bij een neiuwe medewerker was, die altijd al 'onderdaan' was en niet een directe collega vroeger.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben "er" altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dat ik zo ga fitnessen, maar zo smooth ben ik nietMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kloptquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Daar ga je uiteindelijk niet aan ontkomen in een wat meer leidinggevende positie denk ik, maar je kan je wel een beetje wapenen als het ware door goed na te denken hoe je het netjes brengt. Niet te langdradig, functioneel, etc.
Ik dacht dat het juist positief was.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is dat ik zo ga fitnessen, maar zo smooth ben ik niet
Ik wil ook een knuffelquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:38 schreef Californium het volgende:
Binnenkort komt een goede vriend langs bij mij op werk om voor zijn werkgever producten te promoten en om met mij te knuffelen.
Hoe leuk
Vraag je eigen vriendenquote:
Touchéquote:
Ik wil met een onbekende vrouw knuffelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Touché
[..]
Ik wil met een onbekende vrouw knuffelen
Nou... kom maar hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
si!quote:
Als je zo boos doet, hoeft het niet.quote:
Jammerquote:
Ligt er aan waar Cali woontquote:
Als ik jou een knuffel kom geven, dan blijf ik sowieso slapenquote:
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik jou een knuffel kom geven, dan blijf ik sowieso slapen
Waar woon jij?quote:
In de buurt van de media stad van Nederlandquote:
te ver voor je denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:48 schreef K44S het volgende:
[..]
In de buurt van de media stad van Nederland
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef K44S het volgende:
Ik wil met een onbekende vrouw knuffelen
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
te ver voor je denk ikIk denk haast wel zeker te weten dat Cue dichterbij woont
![]()
Dan blijft Cue het slachtoffer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
te ver voor je denk ikIk denk haast wel zeker te weten dat Cue dichterbij woont
![]()
Er gaat niets boven...quote:
Ik heb het al verknalt bij d'r.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:53 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Goed idee.. Haar slachtoffer noemen.
Humor vinden vrouwen toch juist zo belangrijk? 'Oquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb het al verknalt bij d'r.
Ze moest namelijk lachen om m'n 5 mm
Humor wel, maar om me nou elke keer uit te lachen is ook zo wat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Humor vinden vrouwen toch juist zo belangrijk? 'O
Verknal m'n grap nou niet.quote:
Dat doe je nu zelfquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Humor wel, maar om me nou elke keer uit te lachen is ook zo wat.
[..]
Verknal m'n grap nou niet.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb het al verknalt bij d'r.
Ze moest namelijk lachen om m'n 5 mm
Niet.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:01 schreef DamagedBrain het volgende:
Wat heeft dat met knuffelen te maken?
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet.
dit maakt het niet aantrekkelijker om TOCH nog langs te komen he
Ik heb geen auto tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:04 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:04 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.
Joepie Nijmegenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Er gaat niets boven...
Nog maar 3 jaar. Dan weer Nijmegen!
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.quote:
Zwakke reply lieverdquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.
Je weet hoe hij eruit zie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.
Enkel de waarheidquote:
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...quote:
Ben er morgen, zal aan je denkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Enkel de waarheid. Nijmegen is gewoon mijn stadje
Wat ga je er doen?quote:
Ik moet vaker fobo's checkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...
Stad word ook gemaakt door de bewonersquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Vond Nijmegen laatst best te pruimen eigenlijk. Maar goed, dat was een bezoekje en geen langdurig verblijf..
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Enkel de waarheid. Nijmegen is gewoon mijn stadje
Leukquote:
Ben niet in Nijmegen geboren. Kutdorp waar ik ben geboren zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?
Kan ik helemaal niet vinden op Google mapsquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben niet in Nijmegen geboren. Kutdorp waar ik ben geboren zou ik nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...
Lijkt me niet onmogelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet vinden op Google maps
Vrouwen toch?quote:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hij krabbelt terug hoor
Lichtgewicht
Tss...quote:
Jij t lichtgewicht, ik t zwaargewicht, lekker knuffelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Tss...
Ik weeg 80 kg ... over 2 meter.
Ok ik ben en lichtgewicht.
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Tss...
Ik weeg 80 kg ... over 2 meter.
Ok ik ben en lichtgewicht.
Ik ben te lui(ook geen discipline) om spiermassa op te gaan bouwenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik weeg 85 op 1.76 (of 1.74 voordat Kaneel weer gaat haten)
Kleintjequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik weeg 85 op 1.76 (of 1.74 voordat Kaneel weer gaat haten)
Niet als je op je knieen zitquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
KleintjeMet mijn pumps aan kijk ik over je heen
!
Ik ben fattyquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben te lui(ook geen discipline) om spiermassa op te gaan bouwen
Ik heb m'n best gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef DamagedBrain het volgende:
Nou lekker dan.. Geen knuffels voor je.
Meeeeeeeeeeeeeeegalate reactie, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Haar neus, niet het eerste of het laatste wat je bij blijft..
Tijdje terug nog de brochure gezien van haar lingerielijn, misschien ligt het daar aan
En die zoute caramelbrownies van Alto Bairo of hoe heet ook alweer heetquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Stad word ook gemaakt door de bewoners. en de liefde word gevoed door mensen die ik liefheb die daar (bijna) allen wonen
Ik drukte te snel op "invoeren".quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen discipline om discipline goed te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |