Bij ons is het meer vrouw dan man, maar ja... onderliggende intriges heb je overal; verliefd worden kun je overal. Bij ons zijn de meeste vrouwen wel wat labieler dan de mannen trouwens...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)695/?akamaiType=FREE
Wat vinden jullie?
Ja, best spijtig. Hij zegt ook nergens dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn, alleen maar dat het voor moeilijkheden in de samenwerking kan zorgen. Dus echt seksisme kun je het ook niet noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik die vent was gaf ik ze een dikke middelvinger en deed ik er nog een schepje bovenop.
Gebeurt veels te weinig helaas. Ze kruipen altijd in hun schulpje en bieden excuses aan
Eens wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, best spijtig. Hij zegt ook nergens dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn, alleen maar dat het voor moeilijkheden in de samenwerking kan zorgen. Dus echt seksisme kun je het ook niet noemen.
Bleh :[.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Die haren hangen er een km uit, dat kan toch niet.
Het is wel heel ernstig, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zo briljant, dat het hem allemaal niet meer uitmaakt :;)quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij en wat heb je met Yv gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon die wijffies eens lekker over het bureau heen leggen, zo hoort dat (in 1960)!
en krijgt die neuk waarschijnlijk ook niet meer....quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig, ja.
Maar hij is 76, hij geeft geen neuk meer.
De buit zal wel binnen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig, ja.
Maar hij is 76, hij geeft geen neuk meer.
Ik meng mij in de discussie. Zag gewoon zo'n creepy professor voor me die dat dan zou zeggen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Yv gedaan.
Misschien krijgt hij hem gewoon niet meer omhoog, en heeft hij zijn uiterlijke verzorging toen ook maar opgegeven.quote:
Toiletten zijn ook gescheiden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef DamagedBrain het volgende:
Onhandige uitspraak van hem, vooral dat scheiden
Voor de rest 100% gelijk natuurlijk.
Hij vergeet optie vier, klachten bij hr wegens onbetamelijk gedrag
Je vindt het niet seksistisch dat alle vrouwen zouden huilen bij kritiek?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, best spijtig. Hij zegt ook nergens dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn, alleen maar dat het voor moeilijkheden in de samenwerking kan zorgen. Dus echt seksisme kun je het ook niet noemen.
wij hebben een gezamelijk toiletquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toiletten zijn ook gescheiden.
De samenleving is soms zo hypocriet.
Daar heb ik een man voorquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
Om op de TT terug te komen iemand moet toch schoonmaken, koffie halen
hij zegt niet allequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vindt het niet seksistisch dat alle vrouwen zouden huilen bij kritiek?
Sinds wanneer ben jij getrouwd?quote:
Gebeurt dit echt zo vaak dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
hij zegt niet alle. Maar vrouwen doen dat wel sneller ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |