Ik drukte te snel op "invoeren".quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen discipline om discipline goed te typen
quote:
Mooi woord. Schrielquote:
Ok ok, je KAN me niet aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd in welke post je dat gelezen hebt![]()
Die kan je van het lijstje afhalen.quote:
Spichtig is nog mooier.quote:
Omdat ik superman ben, duhquote:
Ja, zeg datquote:
Ik vind magere mannen maar niets.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeg dat
Schriele mensjes daarentegen...
Ik ook niet. Er hoort spek op de botten te zittenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind magere mannen maar niets.
Voetbaltoernooiquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan durf je ook wel te komen en zie ik je morgenavond 22 uur hier
Daarom gebruik ik hem ookquote:
Zo leer je wel je grens kennen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn drankresistentie heeft een dieptepunt bereikt. Ik voel me erg aangeschoten na een enkel glaasje.
Heb ook de hik en alles. Misschien moet ik het hier maar bij houden.
Whaha, vasthoudend hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan durf je ook wel te komen en zie ik je morgenavond 22 uur hier
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot belt op het balkon met zijn buitenlandse vriendin.
'I'm doing the wash'
Wie tegen wie?quote:
Du big wosh en du smol wosh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot belt op het balkon met zijn buitenlandse vriendin.
'I'm doing the wash'
Het is niet moeilijk. Je hoeft alleen maar terug te gaan met drinken naar ongeveer eens per maand.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef Cue_ het volgende:
Een halve fles wijn en tipsy zijn. Men wat zou ik graag terug gaan anar die tijd. Was het leven een stuk goedkoper
Hmm, dan wordt m'n weekend wel erg saaiquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Je hoeft alleen maar terug te gaan met drinken naar ongeveer eens per maand.
Volguns mij, doet ze het er om.quote:
Drink je elke week?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt m'n weekend wel erg saai
Of gewoon aan de anorexia gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Je hoeft alleen maar terug te gaan met drinken naar ongeveer eens per maand.
*meldtquote:
Alcoholarm kan ook hequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja alcoholloos in de kroeg zitten vind ik niets
Zou wel willenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon aan de anorexia gaan.
Ik had wel lege maag, 200mL yoghurt, een banaan en twee boterhammen vandaag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon aan de anorexia gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |