Neuh, karma enzo he...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, kan ik nog wat geld winnen op mijn oude dag
Je zult wel moeten, want pensioen is er niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, kan ik nog wat geld winnen op mijn oude dag
Die zongen ten minste nog echtquote:
Club Tropicanaquote:
Ik poker al die andere oudjes onder de tafelquote:
Drinks are freeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Da's eerder omdat ze hartaanvallen krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik poker al die andere oudjes onder de tafel
Het is helaas nog geen waterdicht planquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:24 schreef rival het volgende:
Ik begreep juist dat je die dingen afwees tegenwoordig Yvje
De thee sijpelt er al doorheen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is helaas nog geen waterdicht plan
Oh, Phaedra... mevrouw 'ik heb de wijsheid in pacht'quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Als je het over de duvel hebt.
http://www.lindanieuws.nl(...)zin-van-mindfulness/
Ik ook, een perzik genaamd Angela, 27 jaar oud, geboren in Nova Scotia en met een supermooi bipsje en een geweldig mooie lachquote:
Ananasquote:
Wow, fruitsalade in de planning?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ananas
2 mango's
bakje wilde perziken
bak kersen
kiwi's gold
bakje frambozen
tros bananen
en een cantaloupe
FOK!, het meest eclectische forum van Nederlandquote:
Zwak moment gehad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is helaas nog geen waterdicht plan
Die had ik dus gezien, die afleveringquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Als je het over de duvel hebt.
http://www.lindanieuws.nl(...)zin-van-mindfulness/
Lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope. Was een dagaanbieding en nog wat erbij gekocht. Fruitschaal was leeg.
Als dat geen dikke Surinamers zijn weet ik het ook niet meer.quote:
Chocolade denk ik. Met hazelnoot.quote:
Mjumquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ananas
2 mango's
bakje wilde perziken
bak kersen
kiwi's gold
bakje frambozen
tros bananen
en een cantaloupe
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als dat geen dikke Surinamers zijn weet ik het ook niet meer.
Yvje toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thee is geen zondigen. Maar gisteren gezwicht voor chocolade EN koekjes.
Ik aan drank. De hele week al eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alle autisten van slagquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
FOK!, het meest eclectische forum van Nederland
Drank om de alcohol of gewoon omdat het een lekker biertje/wijntje was?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik aan drank. De hele week al eigenlijk
Ruimt lekker opquote:
Ik ga vandaag maar eens lekker gek doen en geen bonen eten maar linzen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja erg he? Vandaag maar weer productief doen om het schuldgevoel te verminderen.
Dat laatstequote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Drank om de alcohol of gewoon omdat het een lekker biertje/wijntje was?
haha begrijpelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste
Kan geen Mad Men kijken zonder zelf aan de drank te gaan
Hup, van Fok! dan!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja erg he? Vandaag maar weer productief doen om het schuldgevoel te verminderen.
Ik dacht het, jij zei hetquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is dat het doel wel. Complot is het!
InB4:quote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
MK beledigde me vannacht in FB.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart een en ander in fb.
TS heeft een zwaar leven als hij/zij dat allemaal tegelijk moet verdragenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS moet zich niet aanstellen"
"TS is een vreemdgaande hoer"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste
Kan geen Mad Men kijken zonder zelf aan de drank te gaan
Ik vind die reacties eigenlijk veelal meer dan terecht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
Sommigen verdienen het wel hoor, vooral als ze dan ook nog welgemeend advies in de wind slaan en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind die reacties eigenlijk veelal meer dan terecht.
GMTAquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen verdienen het wel hoor, vooral als ze dan ook nog welgemeend advies in de wind slaan en zo.
Ach, hij heeft me nu al zo vaak voor rotte vis uitgemaakt.quote:
Vervolgens werd hij boos dat ik het opvatte als een belediging.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me nu al zo vaak voor rotte vis uitgemaakt.
Zo extreem hypocriet dat ik er van geniet
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen verdienen het wel hoor, vooral als ze dan ook nog welgemeend advies in de wind slaan en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.Ohw ik las PluffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.OOOOHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al doelde ik meer op die eentopicsvliegen die langskomen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij wordt altijd boos omdat hij niet kan lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervolgens werd hij boos dat ik het opvatte als een belediging.
Meteen beide? En hoe gaan we dat compenseren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik echt een heel persoonlijk probleem had zou ik misschien ook wel gaan klonen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OOOOHHHHH
Al doelde ik meer op die eentopicsvliegen die langskomen
Het zegt niet " heb steun aan ALLE reacties"quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
Water en brood, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen beide? En hoe gaan we dat compenseren?
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Water en brood, wat dacht jij dan?
En hij vroeg of ik zijn vader wilde wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.
Maar UitStraling zou hij ook wel als vader willen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.
Hehe, ik was al te laatquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij vroeg of ik zijn vader wilde worden
Dat kan, maar ik doelde dus op het feit dat ze dan echt beginnen te janken en je duidelijk kan lezen dat ze vinden dat het niet aan henzelf ligt maar aan anderen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik echt een heel persoonlijk probleem had zou ik misschien ook wel gaan klonen hoor.
Klopt. Dat is het voornaamste probleem van R&P.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik doelde dus op het feit dat ze dan echt beginnen te janken en je duidelijk kan lezen dat ze vinden dat het niet aan henzelf ligt maar aan anderen bijvoorbeeld.
Als iemand een echt probleem heeft, vind ik het interessant om te lezen en te kijken wat er als advies gegeven kan worden. Maar veelal zijn het topics waarvan ik denk: ben je nu echt zo dom of lijkt het maar zo?
In feedback?quote:
Nee, enkel zijn geld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu. En ik controleerquote:
Silent Hillquote:
Ik weet niet zo goed meer of ik het zielig voor hem moet vinden of dat ik me kapot moet ergeren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wordt altijd boos omdat hij niet kan lezen.
Ik zei dat vorig jaar hij constant zat te gillen in fb, daar maakte hij van dat ik dacht dat hij gestoord en psychotisch was of iets.
Ok, ik zoek wel een afdakje dan :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit de wind. Anders is het pijnlijk EN koud
Dqod is klein en dun. Zo sterk zal ze niet zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit de wind. Anders is het pijnlijk EN koud
Ik ben misschien een hufter om toe te geven dat het ook wel erg leuk leedvermaak is. Soms lach ik me echt slap om wat ze posten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het voornaamste probleem van R&P.
Ik ben voorbij zielig zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer of ik het zielig voor hem moet vinden of dat ik me kapot moet ergeren.
Geen energie in stekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer of ik het zielig voor hem moet vinden of dat ik me kapot moet ergeren.
Ja echt een strak plan, ik kies er zelf bewust voor om geen kinderen te willen en dan zou ik met Pluff als zoon door het leven stappen....quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar UitStraling zou hij ook wel als vader willen.
[..]
Hehe, ik was al te laat
Werk ze Kaneelquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voorbij zielig zijn.
Hij doet minder met advies dan pluff. Dat zegt veel.
Maar goed, ik ga werken
Nee, dat is de entertainmentwaarde van Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het voornaamste probleem van R&P.
Uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never underestimate your opponent, kaneelquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dqod is klein en dun. Zo sterk zal ze niet zijn.
Ff over nadenken nogquote:
Succes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voorbij zielig zijn.
Hij doet minder met advies dan pluff. Dat zegt veel.
Maar goed, ik ga werken
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar dat ik dat hier ventileer zal wel weer komen doordat ik een kuddedier met PMS ben. Ik wil hier gewoon zo graag populair zijn, blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze haalt Buuf erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never underestimate your opponent, kaneel
[..]
Ff over nadenken nog
En 3.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is de entertainmentwaarde van Fok!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben misschien een hufter om toe te geven dat het ook wel erg leuk leedvermaak is. Soms lach ik me echt slap om wat ze posten.
[..]
Uiteraard.
Maar dat ik dat hier ventileer zal wel weer komen doordat ik een kuddedier met PMS ben. Ik wil hier gewoon zo graag populair zijn, blijkbaar.Correct me if I'm wrong, maar in fb is sinds de 9e niks meer gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Buufquote:
quote:
Nee, vanmorgen nog nieuwe posts in dat topic.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar in fb is sinds de 9e niks meer gepost?
I've felt better. Maar komt wel goed straks, ga straks lekker een stukje fietsen en ff t bos in en ff wat spreekwoordelijk hooi van m'n spreekwoordelijke vork schudden.quote:
[..]
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.GrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I've felt better. Maar komt wel goed straks, ga straks lekker een stukje fietsen en ff t bos in en ff wat spreekwoordelijk hooi van m'n spreekwoordelijke vork schudden.
Met jou?
Hopelijk helpt tquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoorGood to hear
Ik ben een beetje ziekig
Ik hoop het niet, geen tijd om ziek te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hopelijk helpt t
Mohhh, griepje?*zet thee en kippensoep in de aanslag*
Dan zijn die reacties verwijderd, want ik zie ze nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen nog nieuwe posts in dat topic.
I know that feelquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, geen tijd om ziek te zijn![]()
Maar thee en kippensoep klinkt goed![]()
Fietsen...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I've felt better. Maar komt wel goed straks, ga straks lekker een stukje fietsen en ff t bos in en ff wat spreekwoordelijk hooi van m'n spreekwoordelijke vork schudden.
Met jou?
Beterschap, buurquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, geen tijd om ziek te zijn![]()
Maar thee en kippensoep klinkt goed![]()
Ik MOET de deur nog ff uit, want moet nog iets doen, dus dan maar iets leuks van proberen te maken zodat het geen chore wordt/is/gaat zijnquote:
Zit nu op school. Als ik terug kom uit school ga ik weer onder de wolquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel
Moet je werken vandaag? Of mag je even rustig aan doen en bijkomen![]()
Zou je nursen als het kon :$
Herkenbaar. Laptopadapter wilde er gisteren niet goed in, nou, daar ging ik hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef Dqod het volgende:
En misschien ook wel even goed wanneer je bij het minste of geringste tegenslagje al met tranende ogen naast je bed staat
Don't make it "quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit nu op school. Als ik terug kom uit school ga ik weer onder de wol
Ja maar mooi weerquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't make it ""
Zet een leuk filmpje op oid of maak er iig een "" van
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef Dqod het volgende:
En misschien ook wel even goed wanneer je bij het minste of geringste tegenslagje al met tranende ogen naast je bed staat
hard werken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Water en brood, wat dacht jij dan?
Soms is dat net ff dat ene druppeltjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Laptopadapter wilde er gisteren niet goed in, nou, daar ging ik hoor![]()
Onder de wol op je balkonquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar mooi weerIk wil van mooi weer genieten
In de volle wind. Is vast goed voor ziek zijnquote:
Dekentje mee naar buiten, op het balkon :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar mooi weerIk wil van mooi weer genieten
Dat is min of meer hoe het ging jaquote:
Inderdaad. Kusjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is dat net ff dat ene druppeltje
Mgoed, zolang we geen van beiden een burnout ofzo ontwikkelen
Kusje voor jou dus
I'll create a forcefield :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de volle wind. Is vast goed voor ziek zijn
Ohw dat klinkt wel ineens veel minder aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is het kutte van een balkon op het noorden. Heb amper zon en dan ook nog eens de volle windquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dat klinkt wel ineens veel minder aantrekkelijk ja
[..]
Uiteraard.
Maar dat ik dat hier ventileer zal wel weer komen doordat ik een kuddedier met PMS ben. Ik wil hier gewoon zo graag populair zijn, blijkbaar.Hehe, ik werd ook nog even out of the blue genoemd, zag ik. Zoveel negativiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Lebbiknuffelquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef Dqod het volgende:
Frisse lucht welquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar het is confronterend om te zien dat 'fietsen'.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik MOET de deur nog ff uit, want moet nog iets doen, dus dan maar iets leuks van proberen te maken zodat het geen chore wordt/is/gaat zijn
Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wat een strafquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb je net plannen gemaakt, komen er spontaan andere mensen met bbq plannen
Ik heb juist het vermoeden dat eigenwijs op mn balkon blijven zitten ervoor heeft gezorgd dat ik me nu ziek voel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan, eigenlijk.
quote:
Gaat het nu om het afvoerputjestopic?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ik werd ook nog even out of the blue genoemd, zag ik. Zoveel negativiteit.
Hij, negatief?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ik werd ook nog even out of the blue genoemd, zag ik. Zoveel negativiteit.
MP.nl.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar het is confronterend om te zien dat 'fietsen'.
Oh, dacht dat je gewoon je planning om ging gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, kan toch niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.
Yes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat het nu om het afvoerputjestopic?
Sorry, zal m'n pms wel weer zijn geweest. :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij, negatief?
Nee joh, hij is een van de weinige overgebleven mensen die op FOK! nog echt users willen helpen met positieve en bemoedigende gedachten.
He sees me cyclin', he hatin'quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar het is confronterend om te zien dat 'fietsen'.
OK, thanksquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Sorry, zal m'n pms wel weer zijn geweest. :$
Is dat in fb echt nog steeds bezig?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij, negatief?
Nee joh, hij is een van de weinige overgebleven mensen die op FOK! nog echt users willen helpen met positieve en bemoedigende gedachten.
Jij werd ook nog genoemd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat in fb echt nog steeds bezig?
True, truequote:
Ja, de discussie met jou had hem erg geraakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat in fb echt nog steeds bezig?
Jawel, want die zijn gejat. Plus niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Koop een fiets dan bij een of andere junk, is toch niet zo moeilijk?
Loka, ben je zaterdag in Leiden bij Kaneel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de discussie met jou had hem erg geraakt.
Ja, maar weet nog niet wanneer precies. En hij had nog een of andere meet op de planning staan, volgens mij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Loka, ben je zaterdag in Leiden bij Kaneel?
Moet je wel een junk kennenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Koop een fiets dan bij een of andere junk, is toch niet zo moeilijk?
Het gaat vooral om t begin van de middag aangezien ze die bbq naar komende zaterdag verplaatst hebben. Zal ik hem anders even appen daarover?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar weet nog niet wanneer precies. En hij had nog een of andere meet op de planning staan, volgens mij.
App maar. Ik kan er nog niets over zeggen of ik er dan ben, dat ligt aan hoe laat ik mijn ouders ga verlaten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat vooral om t begin van de middag aangezien ze die bbq naar komende zaterdag verplaatst hebben. Zal ik hem anders even appen daarover?
Uitbundige Yvquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Let me hear you say "Yeeeeeeeeaaaahhh!!"
Marktplaats heeft ook maar honderdduizenden fietsen staanquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, niet iedereen zit in dat wereldje. :$
Wh00p wh00pquote:
Onder één voorwaarde ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh wij gingen trouwen toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Let me hear you say "Yeeeeeeeeaaaahhh!!"
en ik. vrolijk wordt je daar toch van?quote:
Huwelijkse voorwaarden, ik ben voor feminisme.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Langer dan 5 jaar voor de alimentatie?
Van jou toch altijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en ik. vrolijk wordt je daar toch van?
Misschien doet ie dat ook wel, ga je nou haten omdat hij de slechterik van het verhaal is, gun je hem dat niet ofzo? Huh?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt net alsof 'ie klaarkomt
Moet je wel elke keer naar de notaris als de koelkast weer bijgevuld wordt hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden, ik ben voor feminisme.
Nee, maar het is zoiets als je ouders zien seksen, zegmaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat ook wel, ga je nou haten omdat hij de slechterik van het verhaal is, gun je hem dat niet ofzo? Huh?
Bij ons studentenhuis kwam hij gewoon aan huis. Gemiddeld eens in de twee maanden werd er aangebeld of er nog iemand een fiets nidig hadquote:
Wat krijg jij voor kerels in je bedquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit zijn toverstafjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu krijg ik de neiging om mijn post te editten, maar het kwaad is al geschied. Damn you voor deze MI.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar het is zoiets als je ouders zien seksen, zegmaar
Sorryquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu krijg ik de neiging om mijn post te editten, maar het kwaad is al geschied. Damn you voor deze MI.
Die hossel je toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die neem je. Ohw wacht..hoe was het ook alweer?
Peggen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die neem je. Ohw wacht..hoe was het ook alweer? Verwarrend
Mental image van Lokje met een huge strap-onquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons studentenhuis kwam hij gewoon aan huis. Gemiddeld eens in de twee maanden werd er aangebeld of er nog iemand een fiets nidig had
Die lekker in Kaneel zn billetjes glijdtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mental image van Lokje met een huge strap-on
Laat de man het nemen doen aubquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die neem je. Ohw wacht..hoe was het ook alweer? Verwarrend
Is bij mij niet zozeer weersafhankelijkquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mental image van Lokje met een huge strap-on
Wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die lekker in Kaneel zn billetjes glijdt
De man geeft toch en de vrouw neemt het toch?quote:
Ik wilde t net vragen...quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:47 schreef yats het volgende:
[..]
HoiJa, kak. Zit wel met mn goede gedrag op school maar eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tot hoe laat moet je daar blijven? Kun je niet gewoon je bed in duiken en je laten verwennen met thee,ontbijt op bed etc?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kak. Zit wel met mn goede gedrag op school maar eigenlijk..
Wie komt mij die thee en ontbijt op bed brengen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:48 schreef yats het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je daar blijven? Kun je niet gewoon je bed in duiken en je laten verwennen met thee,ontbijt op bed etc?
Hier ook niet eigenlijk. Maar het is zo'n lekker standaard antwoordjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is bij mij niet zozeer weersafhankelijk![]()
Jij laat je nemen ja?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De man geeft toch en de vrouw neemt het toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook niet eigenlijk. Maar het is zo'n lekker standaard antwoordje
Ja, dat is toch helemaal in? Dat peggen?quote:
Ahw, Enschede ligt iets te ver uit de richting helaas. Beterschap iigquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie komt mij die thee en ontbijt op bed brengen dan?Mijn katten?
![]()
Tot een uurtje of 3.
Maakt mij echt weinig uit wat voor weer het buiten is...quote:
Ik ben gelukkig niet zo hip danquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is toch helemaal in? Dat peggen?
Inderdaad. Met regen is het lekker om knus tegen elkaar te kruipen en dan komt van het een het anderquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt mij echt weinig uit wat voor weer het buiten is...
Begrijp wel dat alle schaarsgeklede mensen iets van invloed kunnen hebben
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Het heeft met je instelling te maken, denk ik.
Ik kan voor elk weertype ook wel een bezwaar tegen seks bedenken. :$
Wijze woorden. Sowieso is er altijd wel een reden voor seks lijkt me. Al moet ik wel zeggen dat ik liever wat rustiger aan doe als het 35 graden is.Gelukkig is er dan altijd de douche/het bad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Met regen is het lekker om knus tegen elkaar te kruipen en dan komt van het een het ander
Met zon is iedereen schaars gekleed en is het weinige ook zo uit![]()
Met sneeuw is het koud dus tegen elkaar aan kruipen en dan komt van het een het ander![]()
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Je lekker zeiknat bezweet neuken en dan samen douchen, waar je dan natuurlijk verder gaatquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wijze woorden. Sowieso is er altijd wel een reden voor seks lijkt me. Al moet ik wel zeggen dat ik liever wat rustiger aan doe als het 35 graden is.Gelukkig is er dan altijd de douche/het bad.
Volgens mij ook alleen maar hier op Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is toch helemaal in? Dat peggen?
Heb het bij de klasgenoten hier ook onder de aandacht gebrachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij ook alleen maar hier op Fok!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je lekker zeiknat bezweet neuken en dan samen douchen, waar je dan natuurlijk verder gaat
Bij warm weer is het te zweterig. Bij heel koud weer wil ik niet onder de dekentjes vandaan komen en gaat mijn comfy warme ondergoed niet uit. Als het buiten somber is word ik er van binnen ook somber van, wat niet libidobevorderlijk is.quote:
Ik ben in Enschede, maar wel aan het werk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie komt mij die thee en ontbijt op bed brengen dan?Mijn katten?
![]()
Tot een uurtje of 3.
Waar mag ik tekenen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je lekker zeiknat bezweet neuken en dan samen douchen, waar je dan natuurlijk verder gaat
Woon je ook in Enschede?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben in Enschede, maar wel aan het werk.
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nope, Den Haag en ben vandaag aan het werk in het Medisch Spectrum.
Ohquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nope, Den Haag en ben vandaag aan het werk in het Medisch Spectrum.
Informatiebeveiliging/ITquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ben gewoon man hoorquote:
Dat je dat nog moet checken...quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben gewoon man hoor
*even checkt*
De horizon verbredenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb het bij de klasgenoten hier ook onder de aandacht gebracht
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet checken...
Grappig! Ja, heel Nederland en buitenland ook voor korte projecten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhJe werkt gewoon door het hele land?
Dan ben je echt binnen een straal van 500 meter van mij
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet checken...
100% man hoorquote:
Zit je aan de Haaksbergerstraat of Ariënsplein? Of ben je bezig voor het nieuwe gebouw?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Grappig! Ja, heel Nederland en buitenland ook voor korte projecten.
Ga op de koffie bij Buur zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Grappig! Ja, heel Nederland en buitenland ook voor korte projecten.
Maar blijkbaar ben je er niet zo heel zeker van zonder te checkenquote:
Haaksbergerstraatquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit je aan de Haaksbergerstraat of Ariënsplein? Of ben je bezig voor het nieuwe gebouw?
Ik controleer altijd allesquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ben je er niet zo heel zeker van zonder te checken
Ohnohquote:
Ja, maar ik hoef echt niet te checken om te weten dat ik een vrouw benquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik controleer altijd alles
Meten is weten, gissen is missen en zo
Maar met wat vergelijk je het dan? Of gewoon biologieboeken van vroeger om het zeker te weten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo is dat, altijd checken, op de ene dag is het net een woeste enorme slang en de andere dag een kleine knoflookgarnaal, tenminste dat is bij mij zoquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Seks onder de dekensquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij warm weer is het te zweterig. Bij heel koud weer wil ik niet onder de dekentjes vandaan komen en gaat mijn comfy warme ondergoed niet uit. Als het buiten somber is word ik er van binnen ook somber van, wat niet libidobevorderlijk is.
Project is pas begonnen dus zal er vrij regelmatig zijn het komende jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhnohGrappig wel
Weet niet waarom, maar vind ik grappig
Haaksbergerstraat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon seksMaakt niet uit waar
Ik bedoelde in het algemeenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar met wat vergelijk je het dan? Of gewoon biologieboeken van vroeger om het zeker te weten?
Truequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef echt niet te checken om te weten dat ik een vrouw ben
Leuk! Als je een keertje tijd en zin hebt om wat te drinken, laat maar weten! Kunnen dan makkelijk even terrasje pakkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Project is pas begonnen dus zal er vrij regelmatig zijn het komende jaar.
Het zwarte gat dan.quote:
Als ik 500m van je vandaan was zou ik wel langskomen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk! Als je een keertje tijd en zin hebt om wat te drinken, laat maar weten! Kunnen dan makkelijk even terrasje pakken
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik 500m van je vandaan was zou ik wel langskomen hoor.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Agreequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Watje gespotquote:
Bij deze, ik laat je weten!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk! Als je een keertje tijd en zin hebt om wat te drinken, laat maar weten! Kunnen dan makkelijk even terrasje pakken
Ohw dat zou ik dan zelfs ook nog wel doen. Even een korte 'hey' kan denk ik nog net voordat ik mij realiseer dat ik dan buiten ben er ook nog andere mensen op de wereld zijn.quote:
Vandaag is misschien niet zo handig met mn zieke hoofd enzoquote:
Idem, al ben ik bij jou maar 1x langs geweest toen ik nog in Utrecht werktequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon weer in Utrecht gaan werken. Zou het zo doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Idem, al ben ik bij jou maar 1x langs geweest toen ik nog in Utrecht werkte
Jazeker de hypotheker, ik zal je wel dm'enquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag is misschien niet zo handig met mn zieke hoofd enzoMaar ben je volgende week ofzo nog ergens in Enschede?
Leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jazeker de hypotheker, ik zal je wel dm'en
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Watje gespotAlthans, ik heb niet gespot
En dat is eng.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dat zou ik dan zelfs ook nog wel doen. Even een korte 'hey' kan denk ik nog net voordat ik mij realiseer dat ik dan buiten ben er ook nog andere mensen op de wereld zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee inderdaad.! Maar ik kom sowieso nog een keer die kant op om je te meeten.
Logisch, je moest natuurlijk ook echt nog werken en een beetje een goede indruk maken of je baasquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Idem, al ben ik bij jou maar 1x langs geweest toen ik nog in Utrecht werkte
Lekker!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
uhrrr definitieve aanslag over 2014... ik hoef niets te betalen......
weird
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Een McMeetEn dan even allemaal alleen maar even zwaaien naar Buur
Schiet hem in!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Zonder bacon?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Doe mij maar een big tasty zonder bacon, hoe issie nou?
Die vind ik niet lekker, alleen als ik m zelf uitbakquote:
staat bij mijn overheid hequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw nou in dat geval de brief extra goed bewaren
[..]
Logisch, je moest natuurlijk ook echt nog werken en een beetje een goede indruk maken of je baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag heb ik overigens weer twee sollicitatiegesprekken
Als je t leuk vind kom ik ook nog wel een keer buurtenquote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Niiicequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga binnenkort ook in Nimma aan de slag dus bereid je lever maar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |