Dekentje mee naar buiten, op het balkon :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar mooi weerIk wil van mooi weer genieten
Dat is min of meer hoe het ging jaquote:
Inderdaad. Kusjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is dat net ff dat ene druppeltje
Mgoed, zolang we geen van beiden een burnout ofzo ontwikkelen
Kusje voor jou dus
I'll create a forcefield :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de volle wind. Is vast goed voor ziek zijn
Ohw dat klinkt wel ineens veel minder aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is het kutte van een balkon op het noorden. Heb amper zon en dan ook nog eens de volle windquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dat klinkt wel ineens veel minder aantrekkelijk ja
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar dat ik dat hier ventileer zal wel weer komen doordat ik een kuddedier met PMS ben. Ik wil hier gewoon zo graag populair zijn, blijkbaar.Hehe, ik werd ook nog even out of the blue genoemd, zag ik. Zoveel negativiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Lebbiknuffelquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef Dqod het volgende:
En misschien ook wel even goed wanneer je bij het minste of geringste tegenslagje al met tranende ogen naast je bed staat
Frisse lucht welquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar het is confronterend om te zien dat 'fietsen'.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik MOET de deur nog ff uit, want moet nog iets doen, dus dan maar iets leuks van proberen te maken zodat het geen chore wordt/is/gaat zijn
Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wat een strafquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb je net plannen gemaakt, komen er spontaan andere mensen met bbq plannen
Ik heb juist het vermoeden dat eigenwijs op mn balkon blijven zitten ervoor heeft gezorgd dat ik me nu ziek voel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan, eigenlijk.
quote:
Gaat het nu om het afvoerputjestopic?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ik werd ook nog even out of the blue genoemd, zag ik. Zoveel negativiteit.
Hij, negatief?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ik werd ook nog even out of the blue genoemd, zag ik. Zoveel negativiteit.
MP.nl.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar het is confronterend om te zien dat 'fietsen'.
Oh, dacht dat je gewoon je planning om ging gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, kan toch niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.
Yes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat het nu om het afvoerputjestopic?
Sorry, zal m'n pms wel weer zijn geweest. :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij, negatief?
Nee joh, hij is een van de weinige overgebleven mensen die op FOK! nog echt users willen helpen met positieve en bemoedigende gedachten.
He sees me cyclin', he hatin'quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar het is confronterend om te zien dat 'fietsen'.
OK, thanksquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Sorry, zal m'n pms wel weer zijn geweest. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |