I've felt better. Maar komt wel goed straks, ga straks lekker een stukje fietsen en ff t bos in en ff wat spreekwoordelijk hooi van m'n spreekwoordelijke vork schudden.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.GrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I've felt better. Maar komt wel goed straks, ga straks lekker een stukje fietsen en ff t bos in en ff wat spreekwoordelijk hooi van m'n spreekwoordelijke vork schudden.
Met jou?
Hopelijk helpt tquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoorGood to hear
Ik ben een beetje ziekig
Ik hoop het niet, geen tijd om ziek te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hopelijk helpt t
Mohhh, griepje?*zet thee en kippensoep in de aanslag*
Dan zijn die reacties verwijderd, want ik zie ze nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen nog nieuwe posts in dat topic.
I know that feelquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, geen tijd om ziek te zijn![]()
Maar thee en kippensoep klinkt goed![]()
Fietsen...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I've felt better. Maar komt wel goed straks, ga straks lekker een stukje fietsen en ff t bos in en ff wat spreekwoordelijk hooi van m'n spreekwoordelijke vork schudden.
Met jou?
Beterschap, buurquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, geen tijd om ziek te zijn![]()
Maar thee en kippensoep klinkt goed![]()
Ik MOET de deur nog ff uit, want moet nog iets doen, dus dan maar iets leuks van proberen te maken zodat het geen chore wordt/is/gaat zijnquote:
Zit nu op school. Als ik terug kom uit school ga ik weer onder de wolquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel
Moet je werken vandaag? Of mag je even rustig aan doen en bijkomen![]()
Zou je nursen als het kon :$
Herkenbaar. Laptopadapter wilde er gisteren niet goed in, nou, daar ging ik hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef Dqod het volgende:
En misschien ook wel even goed wanneer je bij het minste of geringste tegenslagje al met tranende ogen naast je bed staat
Don't make it "quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit nu op school. Als ik terug kom uit school ga ik weer onder de wol
Ja maar mooi weerquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't make it ""
Zet een leuk filmpje op oid of maak er iig een "" van
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef Dqod het volgende:
En misschien ook wel even goed wanneer je bij het minste of geringste tegenslagje al met tranende ogen naast je bed staat
hard werken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Water en brood, wat dacht jij dan?
Soms is dat net ff dat ene druppeltjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Laptopadapter wilde er gisteren niet goed in, nou, daar ging ik hoor![]()
Onder de wol op je balkonquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar mooi weerIk wil van mooi weer genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |