Dat kan, maar ik doelde dus op het feit dat ze dan echt beginnen te janken en je duidelijk kan lezen dat ze vinden dat het niet aan henzelf ligt maar aan anderen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik echt een heel persoonlijk probleem had zou ik misschien ook wel gaan klonen hoor.
Klopt. Dat is het voornaamste probleem van R&P.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik doelde dus op het feit dat ze dan echt beginnen te janken en je duidelijk kan lezen dat ze vinden dat het niet aan henzelf ligt maar aan anderen bijvoorbeeld.
Als iemand een echt probleem heeft, vind ik het interessant om te lezen en te kijken wat er als advies gegeven kan worden. Maar veelal zijn het topics waarvan ik denk: ben je nu echt zo dom of lijkt het maar zo?
In feedback?quote:
Nee, enkel zijn geld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.
Vanaf nu. En ik controleerquote:
Silent Hillquote:
Ik weet niet zo goed meer of ik het zielig voor hem moet vinden of dat ik me kapot moet ergeren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wordt altijd boos omdat hij niet kan lezen.
Ik zei dat vorig jaar hij constant zat te gillen in fb, daar maakte hij van dat ik dacht dat hij gestoord en psychotisch was of iets.
Ok, ik zoek wel een afdakje dan :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit de wind. Anders is het pijnlijk EN koud
Dqod is klein en dun. Zo sterk zal ze niet zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit de wind. Anders is het pijnlijk EN koud
Ik ben misschien een hufter om toe te geven dat het ook wel erg leuk leedvermaak is. Soms lach ik me echt slap om wat ze posten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het voornaamste probleem van R&P.
Ik ben voorbij zielig zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer of ik het zielig voor hem moet vinden of dat ik me kapot moet ergeren.
Geen energie in stekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer of ik het zielig voor hem moet vinden of dat ik me kapot moet ergeren.
Ja echt een strak plan, ik kies er zelf bewust voor om geen kinderen te willen en dan zou ik met Pluff als zoon door het leven stappen....quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar UitStraling zou hij ook wel als vader willen.
[..]
Hehe, ik was al te laat
Werk ze Kaneelquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voorbij zielig zijn.
Hij doet minder met advies dan pluff. Dat zegt veel.
Maar goed, ik ga werken
Nee, dat is de entertainmentwaarde van Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het voornaamste probleem van R&P.
Uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never underestimate your opponent, kaneelquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dqod is klein en dun. Zo sterk zal ze niet zijn.
Ff over nadenken nogquote:
Succes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voorbij zielig zijn.
Hij doet minder met advies dan pluff. Dat zegt veel.
Maar goed, ik ga werken
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar dat ik dat hier ventileer zal wel weer komen doordat ik een kuddedier met PMS ben. Ik wil hier gewoon zo graag populair zijn, blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze haalt Buuf erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never underestimate your opponent, kaneel
[..]
Ff over nadenken nog
En 3.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is de entertainmentwaarde van Fok!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben misschien een hufter om toe te geven dat het ook wel erg leuk leedvermaak is. Soms lach ik me echt slap om wat ze posten.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar dat ik dat hier ventileer zal wel weer komen doordat ik een kuddedier met PMS ben. Ik wil hier gewoon zo graag populair zijn, blijkbaar.Correct me if I'm wrong, maar in fb is sinds de 9e niks meer gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Buufquote:
quote:
Nee, vanmorgen nog nieuwe posts in dat topic.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar in fb is sinds de 9e niks meer gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |