Hup, van Fok! dan!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja erg he? Vandaag maar weer productief doen om het schuldgevoel te verminderen.
Ik dacht het, jij zei hetquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is dat het doel wel. Complot is het!
InB4:quote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
MK beledigde me vannacht in FB.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart een en ander in fb.
TS heeft een zwaar leven als hij/zij dat allemaal tegelijk moet verdragenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS moet zich niet aanstellen"
"TS is een vreemdgaande hoer"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste
Kan geen Mad Men kijken zonder zelf aan de drank te gaan
Ik vind die reacties eigenlijk veelal meer dan terecht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
Sommigen verdienen het wel hoor, vooral als ze dan ook nog welgemeend advies in de wind slaan en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind die reacties eigenlijk veelal meer dan terecht.
GMTAquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen verdienen het wel hoor, vooral als ze dan ook nog welgemeend advies in de wind slaan en zo.
Ach, hij heeft me nu al zo vaak voor rotte vis uitgemaakt.quote:
Vervolgens werd hij boos dat ik het opvatte als een belediging.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me nu al zo vaak voor rotte vis uitgemaakt.
Zo extreem hypocriet dat ik er van geniet
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen verdienen het wel hoor, vooral als ze dan ook nog welgemeend advies in de wind slaan en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.Ohw ik las PluffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag yats zijn naam ook wel gewoon noemen hoor.OOOOHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al doelde ik meer op die eentopicsvliegen die langskomen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij wordt altijd boos omdat hij niet kan lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervolgens werd hij boos dat ik het opvatte als een belediging.
Meteen beide? En hoe gaan we dat compenseren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thee is geen zondigen. Maar gisteren gezwicht voor chocolade EN koekjes.
Als ik echt een heel persoonlijk probleem had zou ik misschien ook wel gaan klonen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OOOOHHHHH
Al doelde ik meer op die eentopicsvliegen die langskomen
Het zegt niet " heb steun aan ALLE reacties"quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
InB4:
"TS is een huilie"
"TS is nog maagd"
Etc, etc....
Water en brood, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen beide? En hoe gaan we dat compenseren?
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Water en brood, wat dacht jij dan?
En hij vroeg of ik zijn vader wilde wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.
Maar UitStraling zou hij ook wel als vader willen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog advies van uitstraling opgevolgd, dus hij slaat niet alles in de wind.
Hehe, ik was al te laatquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij vroeg of ik zijn vader wilde worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |