Nog steeds faalquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ [url=afbeelding]afbeelding[/url] ]
Ik heb het al opgegevenquote:
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor zoveel werk valt het gifje een beetje tegen
High Five, echt zo moeilijk is het nietquote:
Omdat ik er anders niet bij kan zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een \/5:
[ afbeelding ]
Dat is jouw interpretatiequote:Op donderdag 11 juni 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik er anders niet bij kan zeker?
Beetje suggestiefquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Putain, mijn collega heeft een banaan in zijn oor merk ik net
Fucking hell, feeling retarded.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
High Five, echt zo moeilijk is het niet.
Mja, het kwartje wil gewoon niet vallen bij hem denk ikquote:
Mensen die denken zelf perfect te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef rival het volgende:
Mensen die denken dat perfectie niet bestaat omdat ze er zelf te ver vandaan staan
Just getting old maestroquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking hell, feeling retarded.
Kwartje? Een hele zak nog niet eens.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, het kwartje wil gewoon niet vallen bij hem denk ik
Ik zag het ook niet meteen... Het klinkt wel logisch. Maar het had van alles kunnen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking hell, feeling retarded.
Datquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die denken zelf perfect te zijn
Bejaardenhuis kaartenspelletjes maar alvast gaan leren dan.quote:
Ik dacht, wat is er tot de macht 5?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meteen... Het klinkt wel logisch. Maar het had van alles kunnen zijn
Zelfs daar wordt tegenwoordig poker gespeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bejaardenhuis kaartenspelletjes maar alvast gaan leren dan.
Ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die denken zelf perfect te zijn
Sorry, dacht dat dat standaard was wel hier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht, wat is er tot de macht 5?
Gelukkig hebben we nu de euro.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kwartje? Een hele zak nog niet eens.
Dat mensen high zijn wel ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat dat standaard was wel hier.
"In mijn tijd hadden ze echte artiesten als Britney Spears en Justin Bieber"quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs daar wordt tegenwoordig poker gespeeld.
Ze vertellen jou ook nooit wat he?
Dit ja. Wist het ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meteen... Het klinkt wel logisch. Maar het had van alles kunnen zijn
Die valt harder.quote:
Eensquote:
Whaddup, bitchesquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Really?quote:
Milli Vanilli eerderquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"In mijn tijd hadden ze echte artiesten als Britney Spears en Justin Bieber"
Ah, kan ik nog wat geld winnen op mijn oude dagquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wham!quote:
Die lui doen wel de hele dag niks anders, dus je wordt keihard ingemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |