Fuck, dan maar het dijbeen van een koe of zo...quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Olifantpenis heeft geen bot erin, dus ze zullen dan niks vinden.
IJsbeer penis wel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Olifantpenis heeft geen bot erin, dus ze zullen dan niks vinden.
Dat is inmiddels dus ook gebleken, ga niet op details in hier natuurlijk, maar daar is men nu recentelijk ook achtergekomen. Dus..... krijgen we weer persoonlijke gesprekken over wat wij vinden dat ze beter moeten doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker zonde van het geld dan
Management kan vaak zelf wel een cursus communicatie gebruiken i.p.v. de medewerkers
Klopt, maar ik weet niet hoe groot die is.quote:
Met een halve meter kom je een heel endquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet hoe groot die is.
Een walruspenisbot is iets meer dan een halve meter. Dat is toch al best aardig.
360'squote:Op donderdag 11 juni 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is inmiddels dus ook gebleken, ga niet op details in hier natuurlijk, maar daar is men nu recentelijk ook achtergekomen. Dus..... krijgen we weer persoonlijke gesprekken over wat wij vinden dat ze beter moeten doen..
En daarmee swaffelen of helicopterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een halve meter kom je een heel end
UitStraling heeft een vervanger nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom gaat het over dierenpenissen?
Misschien kun je wel opstijgen als je met een halve meter even flink helicopterd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarmee swaffelen of helicopteren
Ah. Een mensenpenis past ook niet bij die praatjes nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
UitStraling heeft een vervanger nodig.
Het is wel eens verfrissend ja, zo'n hand in eigen boezem. Nu maar zien wat ze met de uitkomst van de gesprekken gaan doen. Er zijn al 5 mensen weg van de afdeling, 3 zelfs zonder een nieuwe baan te hebben, dus ze zijn opeens wel geschrokkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
360's
Ik had z'n manager die echt geen mensenmanager was. Had werkelijk geen idee op welke knoppen hij moest drukken om mensen de juiste kant op te krijgen. Gevolg: hakken in het zand all over. Maar er wel dik betaald voor krijgen he...
Gewoon voorstellen, pipo eruit, bonus erinquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef MissMSX het volgende:
Maar er wel dik betaald voor krijgen he...
Moet je mijn harige enorme ballen eens zienquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Een mensenpenis past ook niet bij die praatjes nee.
Wat voor soort penis past bij wat voor soort praatjes, vraag ik me nu afquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Een mensenpenis past ook niet bij die praatjes nee.
Nah, het was een bruinearmencultuur, dus wat dat betreft deed hij het wel goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen, pipo eruit, bonus erin
Perfect bestaat niet, dus ik hou het bij goed.quote:
En dat zonder dat kaneel er is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom gaat het over dierenpenissen?
Die is er welquote:
Als jij je perfect voelt, is dat toch gewoon zo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Perfect bestaat niet, dus ik hou het bij goed.![]()
Met jou?
Ik vermoed dat die van jou een gedistingeerd vlinderstrikje en een gitzwarte cumberband om heeftquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor soort penis past bij wat voor soort praatjes, vraag ik me nu af
Totaal over het hoofd gezien...quote:
Daar heb je ook wel enigszins gelijk, maar perfectie is geen feitelijk iets. Het is een persoonlijke perceptie, dus ik kan dat wel vinden maar dan hoeft het geen feit te zijn. Daarom gebruik ik dat woord eigenlijk nooit. Dus gewoon heel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij je perfect voelt, is dat toch gewoon zo?![]()
Beetje ziekig. Maar verder goed hoor
En wat is er ineens mis met persoonlijke perceptie? Niet alles hoeft een feit te zijn. Als het in jouw belevingswereld maar wel zo isquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal over het hoofd gezien...
Sorry kaneeltje.
[..]
Daar heb je ook wel enigszins gelijk, maar perfectie is geen feitelijk iets. Het is een persoonlijke perceptie, dus ik kan dat wel vinden maar dan hoeft het geen feit te zijn. Daarom gebruik ik dat woord eigenlijk nooit. Dus gewoon heel goed.
Nog steeds ja? Enig idee wat het is?
Hoe open mindedquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat is er ineens mis met persoonlijke perceptie? Niet alles hoeft een feit te zijn. Als het in jouw belevingswereld maar wel zo is![]()
Nee, geen idee
Jezus man, veel te diep voor op de vroege donderdagmorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat is er ineens mis met persoonlijke perceptie? Niet alles hoeft een feit te zijn. Als het in jouw belevingswereld maar wel zo is![]()
Nee, geen idee
Boh het is al donderdagquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jezus man, veel te diep voor op de vroege donderdagmorgen.
Ja, deze week ging best snel. Morgenmiddag vrijquote:
Dwarfshamingquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal over het hoofd gezien...
Sorry kaneeltje.
Boh jaloers.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, deze week ging best snel. Morgenmiddag vrij
Er is niks mis met persoonlijke perceptie, maar wel, naar mijn mening, met perfectie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, geen idee
Ja, de hele zaak gaat naar een bruiloft van een collega, mooi niet dat ik alleen op de zaak ga zitten of naar die bruiloft gaquote:
quote:
Ochtend!quote:
Wat is er volgens jou dan mis met perfectie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is niks mis met persoonlijke perceptie, maar wel, naar mijn mening, met perfectie.
Dat is niet zo fijn... Beginnend griepje ofzo?
Puala!quote:
Beterschap Buurtjequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met perfectie?
Dunno. Hoop het niet. Helemaal geen tijd om ziek te zijn.
Het bestaat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met perfectie?
Dunno. Hoop het niet. Helemaal geen tijd om ziek te zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een wasbeerpiemelbot (baculum) voor jou dan.
[ afbeelding ]
Feitelijk bestaat het misschien niet. Maar in persoonlijke percepties zeker welquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het bestaat niet.Laten we het daar maar bij houden voordat we ineens hele diepe gesprekken hier krijgen. Dat doe ik normaal alleen half dronken in de kroeg.
Tja ziekte houdt daar geen rekening mee, het is echt een klootzak.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een wasbeerpiemelbot (baculum) voor jou dan.
[ afbeelding ]
Nog steeds faalquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ [url=afbeelding]afbeelding[/url] ]
Ik heb het al opgegevenquote:
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor zoveel werk valt het gifje een beetje tegen
High Five, echt zo moeilijk is het nietquote:
Omdat ik er anders niet bij kan zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een \/5:
[ afbeelding ]
Dat is jouw interpretatiequote:Op donderdag 11 juni 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik er anders niet bij kan zeker?
Beetje suggestiefquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Putain, mijn collega heeft een banaan in zijn oor merk ik net
Fucking hell, feeling retarded.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
High Five, echt zo moeilijk is het niet.
Mja, het kwartje wil gewoon niet vallen bij hem denk ikquote:
Mensen die denken zelf perfect te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef rival het volgende:
Mensen die denken dat perfectie niet bestaat omdat ze er zelf te ver vandaan staan
Just getting old maestroquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking hell, feeling retarded.
Kwartje? Een hele zak nog niet eens.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, het kwartje wil gewoon niet vallen bij hem denk ik
Ik zag het ook niet meteen... Het klinkt wel logisch. Maar het had van alles kunnen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking hell, feeling retarded.
Datquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die denken zelf perfect te zijn
Bejaardenhuis kaartenspelletjes maar alvast gaan leren dan.quote:
Ik dacht, wat is er tot de macht 5?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meteen... Het klinkt wel logisch. Maar het had van alles kunnen zijn
Zelfs daar wordt tegenwoordig poker gespeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bejaardenhuis kaartenspelletjes maar alvast gaan leren dan.
Ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die denken zelf perfect te zijn
Sorry, dacht dat dat standaard was wel hier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht, wat is er tot de macht 5?
Gelukkig hebben we nu de euro.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kwartje? Een hele zak nog niet eens.
Dat mensen high zijn wel ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat dat standaard was wel hier.
"In mijn tijd hadden ze echte artiesten als Britney Spears en Justin Bieber"quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs daar wordt tegenwoordig poker gespeeld.
Ze vertellen jou ook nooit wat he?
Dit ja. Wist het ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet meteen... Het klinkt wel logisch. Maar het had van alles kunnen zijn
Die valt harder.quote:
Eensquote:
Whaddup, bitchesquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Really?quote:
Milli Vanilli eerderquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"In mijn tijd hadden ze echte artiesten als Britney Spears en Justin Bieber"
Ah, kan ik nog wat geld winnen op mijn oude dagquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wham!quote:
Die lui doen wel de hele dag niks anders, dus je wordt keihard ingemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |