En daarmee swaffelen of helicopterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een halve meter kom je een heel end
UitStraling heeft een vervanger nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom gaat het over dierenpenissen?
Misschien kun je wel opstijgen als je met een halve meter even flink helicopterd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarmee swaffelen of helicopteren
Ah. Een mensenpenis past ook niet bij die praatjes nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
UitStraling heeft een vervanger nodig.
Het is wel eens verfrissend ja, zo'n hand in eigen boezem. Nu maar zien wat ze met de uitkomst van de gesprekken gaan doen. Er zijn al 5 mensen weg van de afdeling, 3 zelfs zonder een nieuwe baan te hebben, dus ze zijn opeens wel geschrokkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
360's
Ik had z'n manager die echt geen mensenmanager was. Had werkelijk geen idee op welke knoppen hij moest drukken om mensen de juiste kant op te krijgen. Gevolg: hakken in het zand all over. Maar er wel dik betaald voor krijgen he...
Gewoon voorstellen, pipo eruit, bonus erinquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef MissMSX het volgende:
Maar er wel dik betaald voor krijgen he...
Moet je mijn harige enorme ballen eens zienquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Een mensenpenis past ook niet bij die praatjes nee.
Wat voor soort penis past bij wat voor soort praatjes, vraag ik me nu afquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Een mensenpenis past ook niet bij die praatjes nee.
Nah, het was een bruinearmencultuur, dus wat dat betreft deed hij het wel goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen, pipo eruit, bonus erin
Perfect bestaat niet, dus ik hou het bij goed.quote:
En dat zonder dat kaneel er is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom gaat het over dierenpenissen?
Die is er welquote:
Als jij je perfect voelt, is dat toch gewoon zo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Perfect bestaat niet, dus ik hou het bij goed.![]()
Met jou?
Ik vermoed dat die van jou een gedistingeerd vlinderstrikje en een gitzwarte cumberband om heeftquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor soort penis past bij wat voor soort praatjes, vraag ik me nu af
Totaal over het hoofd gezien...quote:
Daar heb je ook wel enigszins gelijk, maar perfectie is geen feitelijk iets. Het is een persoonlijke perceptie, dus ik kan dat wel vinden maar dan hoeft het geen feit te zijn. Daarom gebruik ik dat woord eigenlijk nooit. Dus gewoon heel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij je perfect voelt, is dat toch gewoon zo?![]()
Beetje ziekig. Maar verder goed hoor
En wat is er ineens mis met persoonlijke perceptie? Niet alles hoeft een feit te zijn. Als het in jouw belevingswereld maar wel zo isquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal over het hoofd gezien...
Sorry kaneeltje.
[..]
Daar heb je ook wel enigszins gelijk, maar perfectie is geen feitelijk iets. Het is een persoonlijke perceptie, dus ik kan dat wel vinden maar dan hoeft het geen feit te zijn. Daarom gebruik ik dat woord eigenlijk nooit. Dus gewoon heel goed.
Nog steeds ja? Enig idee wat het is?
Hoe open mindedquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat is er ineens mis met persoonlijke perceptie? Niet alles hoeft een feit te zijn. Als het in jouw belevingswereld maar wel zo is![]()
Nee, geen idee
Jezus man, veel te diep voor op de vroege donderdagmorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat is er ineens mis met persoonlijke perceptie? Niet alles hoeft een feit te zijn. Als het in jouw belevingswereld maar wel zo is![]()
Nee, geen idee
Boh het is al donderdagquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jezus man, veel te diep voor op de vroege donderdagmorgen.
Ja, deze week ging best snel. Morgenmiddag vrijquote:
Dwarfshamingquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal over het hoofd gezien...
Sorry kaneeltje.
Boh jaloers.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, deze week ging best snel. Morgenmiddag vrij
Er is niks mis met persoonlijke perceptie, maar wel, naar mijn mening, met perfectie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, geen idee
Ja, de hele zaak gaat naar een bruiloft van een collega, mooi niet dat ik alleen op de zaak ga zitten of naar die bruiloft gaquote:
quote:
Ochtend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |