Wat is er volgens jou dan mis met perfectie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is niks mis met persoonlijke perceptie, maar wel, naar mijn mening, met perfectie.
Dat is niet zo fijn... Beginnend griepje ofzo?
Puala!quote:
Beterschap Buurtjequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met perfectie?
Dunno. Hoop het niet. Helemaal geen tijd om ziek te zijn.
Het bestaat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met perfectie?
Dunno. Hoop het niet. Helemaal geen tijd om ziek te zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een wasbeerpiemelbot (baculum) voor jou dan.
[ afbeelding ]
Feitelijk bestaat het misschien niet. Maar in persoonlijke percepties zeker welquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het bestaat niet.Laten we het daar maar bij houden voordat we ineens hele diepe gesprekken hier krijgen. Dat doe ik normaal alleen half dronken in de kroeg.
Tja ziekte houdt daar geen rekening mee, het is echt een klootzak.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een wasbeerpiemelbot (baculum) voor jou dan.
[ afbeelding ]
Nog steeds faalquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ [url=afbeelding]afbeelding[/url] ]
Ik heb het al opgegevenquote:
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor zoveel werk valt het gifje een beetje tegen
High Five, echt zo moeilijk is het nietquote:
Omdat ik er anders niet bij kan zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een \/5:
[ afbeelding ]
Dat is jouw interpretatiequote:Op donderdag 11 juni 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik er anders niet bij kan zeker?
Beetje suggestiefquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Putain, mijn collega heeft een banaan in zijn oor merk ik net
Fucking hell, feeling retarded.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
High Five, echt zo moeilijk is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |