Is dat in fb echt nog steeds bezig?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij, negatief?
Nee joh, hij is een van de weinige overgebleven mensen die op FOK! nog echt users willen helpen met positieve en bemoedigende gedachten.
Jij werd ook nog genoemd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat in fb echt nog steeds bezig?
True, truequote:
Ja, de discussie met jou had hem erg geraakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat in fb echt nog steeds bezig?
Jawel, want die zijn gejat. Plus niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Koop een fiets dan bij een of andere junk, is toch niet zo moeilijk?
Loka, ben je zaterdag in Leiden bij Kaneel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de discussie met jou had hem erg geraakt.
Ja, maar weet nog niet wanneer precies. En hij had nog een of andere meet op de planning staan, volgens mij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Loka, ben je zaterdag in Leiden bij Kaneel?
Moet je wel een junk kennenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Koop een fiets dan bij een of andere junk, is toch niet zo moeilijk?
Het gaat vooral om t begin van de middag aangezien ze die bbq naar komende zaterdag verplaatst hebben. Zal ik hem anders even appen daarover?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar weet nog niet wanneer precies. En hij had nog een of andere meet op de planning staan, volgens mij.
App maar. Ik kan er nog niets over zeggen of ik er dan ben, dat ligt aan hoe laat ik mijn ouders ga verlaten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat vooral om t begin van de middag aangezien ze die bbq naar komende zaterdag verplaatst hebben. Zal ik hem anders even appen daarover?
Uitbundige Yvquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Let me hear you say "Yeeeeeeeeaaaahhh!!"
Marktplaats heeft ook maar honderdduizenden fietsen staanquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, niet iedereen zit in dat wereldje. :$
Wh00p wh00pquote:
Onder één voorwaarde ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh wij gingen trouwen toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Let me hear you say "Yeeeeeeeeaaaahhh!!"
en ik. vrolijk wordt je daar toch van?quote:
Huwelijkse voorwaarden, ik ben voor feminisme.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Langer dan 5 jaar voor de alimentatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |