Is dat in fb echt nog steeds bezig?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij, negatief?
Nee joh, hij is een van de weinige overgebleven mensen die op FOK! nog echt users willen helpen met positieve en bemoedigende gedachten.
Jij werd ook nog genoemd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat in fb echt nog steeds bezig?
True, truequote:
Ja, de discussie met jou had hem erg geraakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat in fb echt nog steeds bezig?
Jawel, want die zijn gejat. Plus niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Koop een fiets dan bij een of andere junk, is toch niet zo moeilijk?
Loka, ben je zaterdag in Leiden bij Kaneel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de discussie met jou had hem erg geraakt.
Ja, maar weet nog niet wanneer precies. En hij had nog een of andere meet op de planning staan, volgens mij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Loka, ben je zaterdag in Leiden bij Kaneel?
Moet je wel een junk kennenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Koop een fiets dan bij een of andere junk, is toch niet zo moeilijk?
Het gaat vooral om t begin van de middag aangezien ze die bbq naar komende zaterdag verplaatst hebben. Zal ik hem anders even appen daarover?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar weet nog niet wanneer precies. En hij had nog een of andere meet op de planning staan, volgens mij.
App maar. Ik kan er nog niets over zeggen of ik er dan ben, dat ligt aan hoe laat ik mijn ouders ga verlaten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat vooral om t begin van de middag aangezien ze die bbq naar komende zaterdag verplaatst hebben. Zal ik hem anders even appen daarover?
Uitbundige Yvquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Let me hear you say "Yeeeeeeeeaaaahhh!!"
Marktplaats heeft ook maar honderdduizenden fietsen staanquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, niet iedereen zit in dat wereldje. :$
Wh00p wh00pquote:
Onder één voorwaarde ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh wij gingen trouwen toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Let me hear you say "Yeeeeeeeeaaaahhh!!"
en ik. vrolijk wordt je daar toch van?quote:
Huwelijkse voorwaarden, ik ben voor feminisme.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Langer dan 5 jaar voor de alimentatie?
Van jou toch altijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en ik. vrolijk wordt je daar toch van?
Misschien doet ie dat ook wel, ga je nou haten omdat hij de slechterik van het verhaal is, gun je hem dat niet ofzo? Huh?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt net alsof 'ie klaarkomt
Moet je wel elke keer naar de notaris als de koelkast weer bijgevuld wordt hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden, ik ben voor feminisme.
Nee, maar het is zoiets als je ouders zien seksen, zegmaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat ook wel, ga je nou haten omdat hij de slechterik van het verhaal is, gun je hem dat niet ofzo? Huh?
Bij ons studentenhuis kwam hij gewoon aan huis. Gemiddeld eens in de twee maanden werd er aangebeld of er nog iemand een fiets nidig hadquote:
Wat krijg jij voor kerels in je bedquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit zijn toverstafjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu krijg ik de neiging om mijn post te editten, maar het kwaad is al geschied. Damn you voor deze MI.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar het is zoiets als je ouders zien seksen, zegmaar
Sorryquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu krijg ik de neiging om mijn post te editten, maar het kwaad is al geschied. Damn you voor deze MI.
Die hossel je toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die neem je. Ohw wacht..hoe was het ook alweer?
Peggen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die neem je. Ohw wacht..hoe was het ook alweer? Verwarrend
Mental image van Lokje met een huge strap-onquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons studentenhuis kwam hij gewoon aan huis. Gemiddeld eens in de twee maanden werd er aangebeld of er nog iemand een fiets nidig had
Die lekker in Kaneel zn billetjes glijdtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mental image van Lokje met een huge strap-on
Laat de man het nemen doen aubquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die neem je. Ohw wacht..hoe was het ook alweer? Verwarrend
Is bij mij niet zozeer weersafhankelijkquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mental image van Lokje met een huge strap-on
Wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die lekker in Kaneel zn billetjes glijdt
De man geeft toch en de vrouw neemt het toch?quote:
Ik wilde t net vragen...quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:47 schreef yats het volgende:
[..]
HoiJa, kak. Zit wel met mn goede gedrag op school maar eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tot hoe laat moet je daar blijven? Kun je niet gewoon je bed in duiken en je laten verwennen met thee,ontbijt op bed etc?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kak. Zit wel met mn goede gedrag op school maar eigenlijk..
Wie komt mij die thee en ontbijt op bed brengen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:48 schreef yats het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je daar blijven? Kun je niet gewoon je bed in duiken en je laten verwennen met thee,ontbijt op bed etc?
Hier ook niet eigenlijk. Maar het is zo'n lekker standaard antwoordjequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is bij mij niet zozeer weersafhankelijk![]()
Jij laat je nemen ja?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De man geeft toch en de vrouw neemt het toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook niet eigenlijk. Maar het is zo'n lekker standaard antwoordje
Ja, dat is toch helemaal in? Dat peggen?quote:
Ahw, Enschede ligt iets te ver uit de richting helaas. Beterschap iigquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie komt mij die thee en ontbijt op bed brengen dan?Mijn katten?
![]()
Tot een uurtje of 3.
Maakt mij echt weinig uit wat voor weer het buiten is...quote:
Ik ben gelukkig niet zo hip danquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is toch helemaal in? Dat peggen?
Inderdaad. Met regen is het lekker om knus tegen elkaar te kruipen en dan komt van het een het anderquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt mij echt weinig uit wat voor weer het buiten is...
Begrijp wel dat alle schaarsgeklede mensen iets van invloed kunnen hebben
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Het heeft met je instelling te maken, denk ik.
Ik kan voor elk weertype ook wel een bezwaar tegen seks bedenken. :$
Wijze woorden. Sowieso is er altijd wel een reden voor seks lijkt me. Al moet ik wel zeggen dat ik liever wat rustiger aan doe als het 35 graden is.Gelukkig is er dan altijd de douche/het bad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Met regen is het lekker om knus tegen elkaar te kruipen en dan komt van het een het ander
Met zon is iedereen schaars gekleed en is het weinige ook zo uit![]()
Met sneeuw is het koud dus tegen elkaar aan kruipen en dan komt van het een het ander![]()
En zo kan ik nog wel even doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |