Je lekker zeiknat bezweet neuken en dan samen douchen, waar je dan natuurlijk verder gaatquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wijze woorden. Sowieso is er altijd wel een reden voor seks lijkt me. Al moet ik wel zeggen dat ik liever wat rustiger aan doe als het 35 graden is.Gelukkig is er dan altijd de douche/het bad.
Volgens mij ook alleen maar hier op Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is toch helemaal in? Dat peggen?
Heb het bij de klasgenoten hier ook onder de aandacht gebrachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij ook alleen maar hier op Fok!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je lekker zeiknat bezweet neuken en dan samen douchen, waar je dan natuurlijk verder gaat
Bij warm weer is het te zweterig. Bij heel koud weer wil ik niet onder de dekentjes vandaan komen en gaat mijn comfy warme ondergoed niet uit. Als het buiten somber is word ik er van binnen ook somber van, wat niet libidobevorderlijk is.quote:
Ik ben in Enschede, maar wel aan het werk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie komt mij die thee en ontbijt op bed brengen dan?Mijn katten?
![]()
Tot een uurtje of 3.
Waar mag ik tekenen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je lekker zeiknat bezweet neuken en dan samen douchen, waar je dan natuurlijk verder gaat
Woon je ook in Enschede?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben in Enschede, maar wel aan het werk.
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nope, Den Haag en ben vandaag aan het werk in het Medisch Spectrum.
Ohquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nope, Den Haag en ben vandaag aan het werk in het Medisch Spectrum.
Informatiebeveiliging/ITquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ben gewoon man hoorquote:
Dat je dat nog moet checken...quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben gewoon man hoor
*even checkt*
De horizon verbredenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb het bij de klasgenoten hier ook onder de aandacht gebracht
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet checken...
Grappig! Ja, heel Nederland en buitenland ook voor korte projecten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhJe werkt gewoon door het hele land?
Dan ben je echt binnen een straal van 500 meter van mij
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet checken...
100% man hoorquote:
Zit je aan de Haaksbergerstraat of Ariėnsplein? Of ben je bezig voor het nieuwe gebouw?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Grappig! Ja, heel Nederland en buitenland ook voor korte projecten.
Ga op de koffie bij Buur zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Grappig! Ja, heel Nederland en buitenland ook voor korte projecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |