SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
niet eens goed genoeg voor ManUquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
eerst even een jaartje wennen aan het systeem in jongquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat de Nederlandse verdedigers Falcao meer aanspreken dan de Engelse.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerst even een jaartje wennen aan het systeem in jong![]()
Waarom? Afgelopen selectie was de beste sinds jaren en nu heb je Gudelj en Dijks er nog bij, kan niet meer mis gaan.quote:![]()
Dijks is nog niet eens rondquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom? Afgelopen selectie was de beste sinds jaren en nu heb je Gudelj en Dijks er nog bij, kan niet meer mis gaan.Oh.![]()
transferwindow is net 4 dagen open, ze hebben Sinkgraven en Gudelj gehaald, Dijks komt er aan, dus echt stil zitten doen ze ook niet maar als je een speler die het hele seizoen faalt niet eens kan behouden omdat hij elders minimaal het 2 voudige kan pakken zegt dat wel wat over de markt, je moet het dan toch van de kneusjes hebben uit grotere competities en hopen dat het goed gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag wel een rusthuis naast de Arena bouwen voor dat beleid wat ze uitvoeren.![]()
Ik hoor liever nog wel wat namen waar Ajax mee bezig isquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
transferwindow is net 4 dagen open, ze hebben Sinkgraven en Gudelj gehaald, Dijks komt er aan, dus echt stil zitten doen ze ook niet maar als je een speler die het hele seizoen faalt niet eens kan behouden omdat hij elders minimaal het 2 voudige kan pakken zegt dat wel wat over de markt, je moet het dan toch van de kneusjes hebben uit grotere competities en hopen dat het goed gaat.Oh.![]()
Dat houden ze liever geheim, zodat de prijs niet onnodig hoog wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog wel wat namen waar Ajax mee bezig isEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik hoor het liever als een speler van naam vastligt, dat lekker maken met Eto'o en VDV, wat heb je er aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog wel wat namen waar Ajax mee bezig is![]()
Laat hem dit ook echt doorzetten, en echt weg gaan svp.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:52 schreef Gruisman het volgende:
Boilesen wilde dus gewoon meer dan 1 miljoen verdienenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zo dusquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef HenkieVdV het volgende:
Die TT.Het is 4 juni, hoe kom je erop.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tarado en ik wachten nog steeds op DE aankoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met die Eto'o soap. Is toch heerlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoor het liever als een speler van naam vastligt, dat lekker maken met Eto'o en VDV, wat heb je er aanOh.![]()
nee, eerder kansloosquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met die Eto'o soap. Is toch heerlijk![]()
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het meest vermakelijke was dat een hoop Ajacieden het nog serieus namen ookquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met die Eto'o soap. Is toch heerlijk![]()
Blij dat die Eto'o niet is gekomen, wat heeft die nu klaargespeeld bij Sampdoria dit seizoen?
Als Frankieboy Milik gewoon vanaf dag één alles had laten spelen was hij topscorer van de Eredivisie geweest nu.![]()
HAHAHAHAAquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:29 schreef FritzWepper het volgende:
Blij dat die Eto'o niet is gekomen, wat heeft die nu klaargespeeld bij Sampdoria dit seizoen?
Als Frankieboy Milik gewoon vanaf dag één alles had laten spelen was hij topscorer van de Eredivisie geweest nu.
Siggy gewoon weer 1e spits!![]()
Topscorer denk ik niet ( kan wie weet, gaan het zien dit seizoen)quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:29 schreef FritzWepper het volgende:
Als Frankieboy Milik gewoon vanaf dag één alles had laten spelen was hij topscorer van de Eredivisie geweest nu.
In ieder geval 20+FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
HAHAHAHAA
Siggy gewoon weer 1e spits!Depay had 103 min. nodig per goal, Milik 115. Scheelt niet zo heel veel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Topscorer denk ik niet ( kan wie weet, gaan het zien dit seizoen)
In ieder geval 20+![]()
dat komt ook door die 6 doelpunten tegen ijsselmeervogels denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
[..]
Depay had 103 min. nodig per goal, Milik 115. Scheelt niet zo heel veel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, uitsluitend over de competitie gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat komt ook door die 6 doelpunten tegen ijsselmeervogels denk ik![]()
Dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nee, uitsluitend over de competitie gezien.
we gaan het zien volgend seizoen hopelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dan valt het inderdaad wel mee.
we gaan het zien volgend seizoen hopelijk.![]()
Maar ik denk dat als Milik het volle vertrouwen van de Boer had gekregen hij aan die 22 van Depay had kunnen komen. Dit soort wedstrijden bijvoorbeeld, ik kan me wel voorstellen dat Milik er een paar (extra) in had kunnen prikken.
• NAC-uit (2-5), drie goals van Sigthorsson en 'n gemiste strafschop. Milik mocht 13 min. meespelen.
• Willem II-thuis (5-0), Milik met twee goals 20 min. voor tijd naar de kant voor Sigthorsson. Viel geen goal meer.
• Twente-thuis (4-2), Schone in de spits, geen goals. Milik maar 23 min. in actie.
• Eagles-uit (1-2) Schone in de spits, geen goals. Milik maar 9 min. in actie.![]()
Milik kan heel goede spits voor Ajax worden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat als Milik het volle vertrouwen van de Boer had gekregen hij aan die 22 van Depay had kunnen komen. Dit soort wedstrijden bijvoorbeeld, ik kan me wel voorstellen dat Milik er een paar (extra) in had kunnen prikken.
• NAC-uit (2-5), drie goals van Sigthorsson en 'n gemiste strafschop. Milik mocht 13 min. meespelen.
• Willem II-thuis (5-0), Milik met twee goals 20 min. voor tijd naar de kant voor Sigthorsson. Viel geen goal meer.
• Twente-thuis (4-2), Schone in de spits, geen goals. Milik maar 23 min. in actie.
• Eagles-uit (1-2) Schone in de spits, geen goals. Milik maar 9 min. in actie.
(slechtste schopje ooit)![]()
Als dé aankoop er komt, dan weten we dat waarschijnlijk pas achteraf.
Daarmee bedoel ik dat er een speler gehaald wordt waarvan we van te voren denken/zeggen: ok.. leuk. Om daar later van de maken: wat een held/god! (doorhalen wat niet van toepassing is).
Kortom: verwacht maar geen grote naam o.i.d. Als er een topper komt dan blijkt dat gedurende het seizoen pas.![]()
Nergens van uit gaan, kan alleen maar meevallen. Een gevestigde naam is geen garantie natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:08 schreef Vriezzer het volgende:
Daarmee bedoel ik dat er een speler gehaald wordt waarvan we van te voren denken/zeggen: ok.. leuk. Om daar later van de maken: wat een held/god! (doorhalen wat niet van toepassing is).
Kortom: verwacht maar geen grote naam o.i.d. Als er een topper komt dan blijkt dat gedurende het seizoen pas.
Wat mis ik de tijd dat je een Laudrup aan het einde van zijn carrière kon binnen hengelen. Wat een held is dat zeg.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Zijn broer was ook godlike . Jammer dat Utrecht hem de vernieling in schoptequote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Nergens van uit gaan, kan alleen maar meevallen. Een gevestigde naam is geen garantie natuurlijk.
Wat mis ik de tijd dat je een Laudrup aan het einde van zijn carrière kon binnen hengelen. Wat een held is dat zeg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Michael en Brian die met Denemarken op het WK '98 Brazilië aan de rand van de afgrond brachtenDanish Dynamite Reborn. Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren.
![]()
Pantelicquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Nergens van uit gaan, kan alleen maar meevallen. Een gevestigde naam is geen garantie natuurlijk.
Wat mis ik de tijd dat je een Laudrup aan het einde van zijn carrière kon binnen hengelen. Wat een held is dat zeg.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Dat denk ik ook. We moeten het in de Eredivisie toch hebben van jong talent of spelers die het in de top net niet gehaald hebben. Wie had voorafgaand aan het seizoen kunnen denken dat de Jong en Guardado zo beslissend zouden zijn voor PSV?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:08 schreef Vriezzer het volgende:
Kortom: verwacht maar geen grote naam o.i.d. Als er een topper komt dan blijkt dat gedurende het seizoen pas.![]()
Nou zo groot was die gok nou ook weer niet. Meervoudig international, en iemand die heeft bewezen voor de eredivisie prima spits te zijn. Was afwachten of hij dat niveau zou halen natuurlijk maar toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. We moeten het in de Eredivisie toch hebben van jong talent of spelers die het in de top net niet gehaald hebben. Wie had voorafgaand aan het seizoen kunnen denken dat de Jong en Guardado zo beslissend zouden zijn voor PSV?![]()
Inderdaad acht miljoen voor een talentje, en Boil maximale salaris aanbieden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat mensen het nog steeds over Marc Netto hebben![]()
![]()
Dit inderdaad. Bij de jong weet je hoe goed hij is. Viel nog mee dat het redelijk snel ging dat hij zijn niveau haalde. Heeft toch een tijd stilgestaan. Snap wel dat Ajax het een grote gok vond, om hem te halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou zo groot was die gok nou ook weer niet. Meervoudig international, en iemand die heeft bewezen voor de eredivisie prima spits te zijn. Was afwachten of hij dat niveau zou halen natuurlijk maar toch.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Het is wachten op de speler van Barcelona die ieder jaar aan Ajax gelinkt wordt voor een huur.quote:
Afgelopen periode was dat Batra toch?![]()
Was dat niet Munir El Haddadi?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wachten op de speler van Barcelona die ieder jaar aan Ajax gelinkt wordt voor een huur.
Afgelopen periode was dat Batra toch?![]()
Cuenca zette een weekje terug nog een filmpje van hem met een ajax shirt op instagramquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wachten op de speler van Barcelona die ieder jaar aan Ajax gelinkt wordt voor een huur.
Afgelopen periode was dat Batra toch?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
o god.....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Cuenca zette een weekje terug nog een filmpje van hem met een ajax shirt op instagramFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar blijft DE aankoop?
Ja duh die komt niet, want welke redelijke of betere speler wil nog in de Eredivisie spelen?![]()
wat een slechte troll weer zeg, kan je nu echt niet beter dan dit?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:19 schreef bianconeri het volgende:
Waar blijft DE aankoop?
Ja duh die komt niet, want welke redelijke of betere speler wil nog in de Eredivisie spelen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
17 juli Ajax - Wolfsburg in de ArenA. Kaarten een tientje voor korte zijde, 15 euro voor lange zijde.Gourmetten of steengrillen?![]()
Bizarre uitspraken van Boilesen maar dat artikel had ook wel iets minder zuur geschreven kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef j95 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)-voor-het-grote-werk
Satire?![]()
![]()
Nou ja, hij heeft wel een plaat voor zijn kop iig, het artikel rept gelukkig over dat men blij is dat hij weg gaatquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef j95 het volgende:
Satire?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:46 schreef Silenus het volgende:
17 juli Ajax - Wolfsburg in de ArenA. Kaarten een tientje voor korte zijde, 15 euro voor lange zijde.
Vroeger hadden we leuke uitwedstrijden, nu Wolfsburg thuis. Nog geen behoefte aan.![]()
![]()
Ik vind het nog netjes geschreven eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bizarre uitspraken van Boilesen maar dat artikel had ook wel iets minder zuur geschreven kunnen worden![]()
what the fuck....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef j95 het volgende:
Satire?![]()
![]()
![]()
Marc zal er alles aan doen Boill te behouden... misschien wel het salarisplafond aanpassen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat kan wel kloppen. Alleen niet echt een goede uitleg waarom hij als een 12 jarige aan het verdedigen was.quote:. "Als ik de enige was die ondermaats presteerde, was Ajax zonder twijfel opnieuw kampioen geworden...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met een gemiddelde van 10 duels per seizoen ja.quote:Kort gezegd: ik speelde 5,5 jaar bij Ajax en in de eredivisie.![]()
dat komt dus omdat niemand goed genoeg was om zijn werk te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Alleen niet echt een goede uitleg waarom hij als een 12 jarige aan het verdedigen was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En als een kip zonder kop op"stoomde" om 99% van de tijd de bal kansloos te verliezen omdat hij geen idee meer had wat nu te doen verderquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Alleen niet echt een goede uitleg waarom hij als een 12 jarige aan het verdedigen was..
Get woke, go broke!![]()
nummer 2 van de Bundesliga en ze gaan zich alleen maar versterken. Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vroeger hadden we leuke uitwedstrijden, nu Wolfsburg thuis. Nog geen behoefte aan.![]()
Dat wist ik al toen ik dat kapsel van hem zag een paar maanden geleden. Dit is alleen maar de bevestiging.quote:
#Nostrabrammes![]()
Wel om te gaan kijken in de ArenA. Doe dan op de toekomst ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
nummer 2 van de Bundesliga en ze gaan zich alleen maar versterken. Niks mis mee hoor![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als een kip zonder kop op"stoomde" om 99% van de tijd de bal kansloos te verliezen omdat hij geen idee meer had wat nu te doen verder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
om na die klap de motoriek van een zeester te behouden?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, dat ie denkt bij de Europese top basis te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om na die klap de motoriek van een zeester te behouden?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Cuenca zette een weekje terug nog een filmpje van hem met een ajax shirt op instagramHoef niet nog een 'Andersen' erbij te hebben, 't is geen pootenelftal.
![]()
quote:Boilesen legt uit: ‘Ik ben klaar voor het grote werk’
Vrijdag, 5 juni 2015 om 14:00
Nicolai Boilesen is toe aan een nieuwe uitdaging. De linkerverdediger uit Denemarken wil Ajax komende zomer verlaten, zo werd afgelopen week duidelijk. “Hij wil over de grens kijken en dat is ook goed”, vertelde directeur voetbalzaken Marc Overmars. Boilesen zelf zegt nu dat hij een goede reden heeft om weg te gaan: “Ik ben klaar voor het grote werk.”
/
“Ik speel 5,5 jaar bij Ajax en in de Eredivisie. Ik ben nu 23 jaar oud en heb een punt bereikt in mijn carriere waarop ik graag iets nieuws wil proberen”, vertelt Boilesen in gesprek met diverse Deense media. “Ik heb altijd gezegd dat ik mezelf graag wil testen in een betere competitie. Ik heb er goed over nagedacht. Als je een nieuwe weg inslaat, doe je dat niet zomaar.
“Ik heb vijf jaar voor Ajax gespeeld, ben volledig geïntegreerd, spreek goed Nederlands en heb veel vrienden gemaakt. Na diverse gesprekken met de clubleiding heb ik ervoor gekozen mijn eigen weg in te slaan.” Boilesen weet nog niet waar hij gaat spelen. “Ik kies voor een club die als voetballer bij me past. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat mijn nieuwe club me graag wil hebben.” Het contract van Boilesen loopt nog een seizoen door: geïnteresseerde clubs moeten zodoende een transfersom betalen.![]()
stumpert is hetFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
fijn weekend allen !!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frankie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn bij Ajax wel meer mensen het compleet kwijt![]()
Brian Clough bleef ook lang bij Forest ondanks dat het elk jaar steeds slechter gingquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar Clough was dan ook een held, die maakte Derby County kampioen. Dat is zoiets als kampioen worden met Feyenoord. Dan kun je duidelijk wel wat. Dat zou zelf Frank niet lukken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brian Clough bleef ook lang bij Forest ondanks dat het elk jaar steeds slechter ging![]()
Ik bedoel maar , je kan ook te lang blijven zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar Clough was dan ook een held, die maakte Derby County kampioen. Dat is zoiets als kampioen worden met Feyenoord. Dan kun je duidelijk wel wat. Dat zou zelf Frank niet lukken.
Clough was idd een grootheidRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn zaakwaarnemer zegt Sevilla en Atletico, maar dat is denk ik voor het derde elftal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Gruisman het volgende:
Ben wel echt oprecht benieuwd wat voor clubs daadwerkelijk interesse hebben in deze gozer.![]()
Kan me dan niet voorstellen dat ze hem voor de basis halen. Meer als een talentvol backje wat voor weinig geld risicoloos opgehaald kan wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer zegt Sevilla en Atletico, maar dat is denk ik voor het derde elftal.![]()
"Natuurlijk raakte dat me, maar ik gebruik mijn energie liever voor dingen die ik wel kan beïnvloeden", reageert de geïrriteerde linksback in gesprek met Ekstra Bladet, dat spreekt van een lastercampagne.
"Als ik de enige was die ondermaats presteerde, was Ajax zonder twijfel opnieuw kampioen geworden...", merkt hij cynisch op. "De supporters zijn snel ontevreden als niet alles lukt. Ook als we met 2-0 winnen wordt er gefloten."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt potverdorie wel alsof er gepresteerd moet wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:55 schreef Brammess het volgende:
"Natuurlijk raakte dat me, maar ik gebruik mijn energie liever voor dingen die ik wel kan beïnvloeden", reageert de geïrriteerde linksback in gesprek met Ekstra Bladet, dat spreekt van een lastercampagne.
"Als ik de enige was die ondermaats presteerde, was Ajax zonder twijfel opnieuw kampioen geworden...", merkt hij cynisch op. "De supporters zijn snel ontevreden als niet alles lukt. Ook als we met 2-0 winnen wordt er gefloten."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een lastercampagne.
Echt, alleen al op basis van dit interview zou je hem gewoon weg moeten sturen, ,contract of niet.
Get woke, go broke!![]()
Waarom wilden ze hem behouden met een nog beter contract , dat lijkt me ook zorgelijkRED ONS HENNIEGOD![]()
daar snap ik ook geen flikker van. Het behouden... als hij in goede doen is is het een leuke linksback, maar uit vorm dramatisch, dus als je hem al zou willen behouden dan max voor hetzelfde geld imoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom wilden ze hem behouden met een nog beter contract , dat lijkt me ook zorgelijklolwut![]()
Daaraan kan je ook afleiden wat voor standaarden het TH heeft . Die zijn erg laag zo te zienquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar snap ik ook geen flikker van. Het behouden... als hij in goede doen is is het een leuke linksback, maar uit vorm dramatisch, dus als je hem al zou willen behouden dan max voor hetzelfde geld imoRED ONS HENNIEGOD![]()
Wolfsburg? Speelt Ajax tegen Wolfsburg?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:03 schreef BrandX het volgende:
net kaartje voor wolfsburg gekocht
en mijn seizoenskaart is in productie (al 4 weken)
![]()
ben er bang voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daaraan kan je ook afleiden wat voor standaarden het TH heeft . Die zijn erg laag zo te zien
en als je dan een beetje meeleest op de diverse sites met welke spelers ze bezig zijn om die hierheen te halen denk ik: doe die allemaal niet, en doe 1 of 2 waar je écht wat aan hebt!
oh en middenvelders hebben we nu genoeg imo, kom maar eens op de proppen met een fatsoenlijke centrale verdediger met ervaring en karakter die die jonkies om hem heen naar voren kan schoppen en hun kop er af bijt als ze stomme domme fouten maken die de c-tjes niet eens meer maken
lolwut![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)lfsburg-in-ArenA.htmquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wolfsburg? Speelt Ajax tegen Wolfsburg?lolwut![]()
Hmmkay.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)lfsburg-in-ArenA.htm![]()
Nick Viergever mag dat doen . Jeweetwel , die werd bij AZ te slecht bevonden als CV .quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben er bang voor.
en als je dan een beetje meeleest op de diverse sites met welke spelers ze bezig zijn om die hierheen te halen denk ik: doe die allemaal niet, en doe 1 of 2 waar je écht wat aan hebt!
oh en middenvelders hebben we nu genoeg imo, kom maar eens op de proppen met een fatsoenlijke centrale verdediger met ervaring en karakter die die jonkies om hem heen naar voren kan schoppen en hun kop er af bijt als ze stomme domme fouten maken die de c-tjes niet eens meer makenRED ONS HENNIEGOD![]()
JAAAAHHHHH!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nick Viergever mag dat doen . Jeweetwel , die werd bij AZ te slecht bevonden als CV .![]()
![]()
![]()
![]()
lolwut![]()
Hij doet het op CV bij ajax gewoon prima hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nick Viergever mag dat doen . Jeweetwel , die werd bij AZ te slecht bevonden als CV .![]()
Valt wel meequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij doet het op CV bij ajax gewoon prima hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Zou je alsjeblieft geen complimenten in dit topic willen geven? Hier zeiken we alleen alles wat met Ajax te maken heeft af.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij doet het op CV bij ajax gewoon prima hoor![]()
Ja stel je voor dat je kritiek hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft geen complimenten in dit topic willen geven? Hier zeiken we alleen alles wat met Ajax te maken heeft af.
Terechte kritiek ook nog eensOh.![]()
Pest dat jongetje nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je kritiek hebt.
Terechte kritiek ook nog eensRED ONS HENNIEGOD![]()
Marc Overgod krijgt er meer uit natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bayern schijnt interesse te hebben. Hoorde 15 miljoenOh.![]()
boehoe kritiekquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:34 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou bijna een FOK! abbo aanschaffen zodat ik de aids die uit het toetsenbord van PL en JR komt niet hoef te lezenOh.![]()
van een flat flikkerenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen genoegen neemt met dit Ajax
nepsupporterRED ONS HENNIEGOD![]()
Je post werkelijk elke dag hetzelfde en je weet alles beter dan het TH. Begint een beetje vermoeiend te wordenquote:![]()
Omdat er elke dag weer iets verschijnt over iets nieuws in het beleid wat op zijn minst vreemd te noemen isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je post werkelijk elke dag hetzelfde en je weet alles beter dan het TH. Begint een beetje vermoeiend te wordenOh.![]()
Dordrecht uit verliezen . niet vreemdquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er elke dag weer iets verschijnt over iets nieuws in het beleid wat op zijn minst vreemd te noemen isRED ONS HENNIEGOD![]()
Wie zegt dat je geen kritiek mag hebben? Het valt mij alleen op zodra iemand een beetje positief is hij meteen de grond wordt ingeboord.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je kritiek hebt.
Terechte kritiek ook nog eens![]()
Bijna, omdat je er geen geld voor hebt. Pauper.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:34 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou bijna een FOK! abbo aanschaffen zodat ik de aids die uit het toetsenbord van PL en JR komt niet hoef te lezen
Tevens: Wie ben jij?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
* jijquote:
Tevens: Nou en?Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
* Je begrijpt toch wat ik bedoelquote:
Het is een beetje gek wanneer iemand hier langer is dan jou om heel stoer te gaan doen en te vragen wie degene is. Apart dat je dat niet snapt, je laat jezelf met je post een beetje dommig eruit zien.![]()
Bedankt voor de toelichting! Ik snap 't, sorry, ook naar wieboosquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
* Je begrijpt toch wat ik bedoel
Het is een beetje gek wanneer iemand hier langer is dan jou om heel stoer te gaan doen en te vragen wie degene is. Apart dat je dat niet snapt, je laat jezelf met je post een beetje dommig eruit zien.Fitter. Happier. More productive
Maakt niet uit, wieboos en ik vergeven het je.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting! Ik snap 't, sorry, ook naar wieboos![]()
![]()
Dat kan misschien wat subtieler, maar Viergever is nou ook niet echt Ajax-niveau. Dat moet jij toch ook zienquote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen kritiek mag hebben? Het valt mij alleen op zodra iemand een beetje positief is hij meteen de grond wordt ingeboord.Oh.![]()
Definieer Ajax-niveau?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan misschien wat subtieler, maar Viergever is nou ook niet echt Ajax-niveau. Dat moet jij toch ook zien![]()
viergever doet het niet heel verkeerd. En ajax niveau is zon loze term, het gaat er gewoon om: is hij beter dan zijn voorgangers?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Viergever doet het niet verkeerd omdat we niet met heel veel risico spelen, zodra we wat meer ruimte achterin laten om naar voren druk te zetten krijgt hij het gewoon heel lastig.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:43 schreef MouzurX het volgende:
viergever doet het niet heel verkeerd. En ajax niveau is zon loze term, het gaat er gewoon om: is hij beter dan zijn voorgangers?Oh.![]()
Tja. Dat niveau komt niet meer naar Nederland. En als het hier geboren is, dan is het op 20 jarige leeftijd al weer weg.quote:![]()
Vergeet die kut Bosman arrest ook niet. Daardoor is het qua niveau ook achteruit gegaan, en zijn andere competities er op vooruit gegaan. De Engelse competitie was daar voor niet zoals het nu is.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja. Dat niveau komt niet meer naar Nederland. En als het hier geboren is, dan is het op 20 jarige leeftijd al weer weg.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Leg nou eens uit waarom het zo zeker is dat er tactisch niets gaat veranderen bij Ajax, ik ben zeer benieuwd naar jouw goed onderbouwde kritische betoog. Ik neem aan dat je dat baseert op een uitgebreide analyse van Trustfull.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dordrecht uit verliezen . niet vreemd![]()
*dan jijquote:
graag gedaan
edit: oh, ik zat op den verkeerde pagina
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2015 12:51:01 ]![]()
Maakt niet uit, domme mensen zijn we hier wel gewend.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
edit: oh, ik zat op den verkeerde pagina![]()
![]()
Tactisch zal het toch wel gaan veranderen want De Boer stond al open om de tactiek te veranderen mocht van der vaart terugkomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom het zo zeker is dat er tactisch niets gaat veranderen bij Ajax, ik ben zeer benieuwd naar jouw goed onderbouwde kritische betoog. Ik neem aan dat je dat baseert op een uitgebreide analyse van Trustfull.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Frank wil toch vaker met een '10' gaan spelen, lekker met de punt naar voren?
Misschien Maher ophalen bij PSV? Die gaat er in het systeem van PSV nooit komen.![]()
Eh, nee, want vorig seizoen is dit toch ook niet gebeurdquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tactisch zal het toch wel gaan veranderen want De Boer stond al open om de tactiek te veranderen mocht van der vaart terugkomen.
Lekker zeiken![]()
![]()
Haal dan Ziyech opquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:42 schreef BadderHaring het volgende:
Frank wil toch vaker met een '10' gaan spelen, lekker met de punt naar voren?
Misschien Maher ophalen bij PSV? Die gaat er in het systeem van PSV nooit komen.Oh.![]()
Als ze Ziyech nu ook nog zouden halen lach ik me doodquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou een prima 10 zijn voor Ajax. Dus zullen ze hem wel niet kopen.![]()
Dan wordt het wel heel druk. Maar ze hadden natuurlijk Sinkgraven en Gudelj niet moeten kopen en Ziyech wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze Ziyech nu ook nog zouden halen lach ik me dood![]()
Creatieve spelers hebben we nog wel nodig jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel druk. Maar ze hadden natuurlijk Sinkgraven en Gudelj niet moeten kopen en Ziyech wel.Oh.![]()
Niet mee eens. Vind Sinkgraven een erg groot talent en denk dat hij nog veel beter kan worden. Gudelj moet nog blijken of dat wat is, heb daar wel vertrouwen in moet ik zeggen. Ziyech had ik echter ook graag gezienquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel druk. Maar ze hadden natuurlijk Sinkgraven en Gudelj niet moeten kopen en Ziyech wel.![]()
En veel meer gif. Sinkgraven is een typetje Andersen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ziyech heeft wel een veel hoger rendement dan Sinkgraven, dat is altijd al zo geweest.![]()
Betis Sevilla, gepromoveerd naar Primera Division, zou v/d Vaart willen hebben.
Pepe Mel: "Rafael Van der Vaart es una opción muy interesante"![]()
Leuk voor zequote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:26 schreef FritzWepper het volgende:
Betis Sevilla, gepromoveerd naar Primera Division, zou v/d Vaart willen hebben.
Pepe Mel: "Rafael Van der Vaart es una opción muy interesante"Oh.![]()
Leuk voor van der Vaart vooral. Schitterende stad Sevilla. Al had hij beter bij de andere club kunnen zitten.quote:![]()
Tja daar is hij niet goed genoeg voorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Leuk voor van der Vaart vooral. Schitterende stad Sevilla. Al had hij beter bij de andere club kunnen zitten.Oh.![]()
Ik heb veel meer vertrouwen in gudelj dan in Sinkgraven
Nummer 10 is in mijn ogen prima bezet met Klaassen en Sinkgraven als Back-up. En daar achter gudelj en bazoer laten spelen
Nu nog verdedigers die een linie kunnen overslaan door een goede inspeelpass
Het rond tikken bij Ajax gebeurd nu tussen verdedigers en middenveld, waarbij middenvelders met rug richting aanvallers staan, die daarom dus nooit bereikbaar zijn.
Begin met een strakke inspeelpass naar een aanvaller die kan kaatsen met een middenvelder en je kan op de helft vam de tegenstander spelenhardcoholic![]()
Dat laatste ben ik niet met je eens. Speelstijl is wel vergelijkbaar, maar Sinkgraven heeft een betere pass en faalt niet zo constant als Andersenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En veel meer gif. Sinkgraven is een typetje Andersen.![]()
Ik wacht nog op antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
veel plezier met die afspeellijst![]()
Dus stel , Er komen tactische wijzigingen , Waarom is Trustfull dan niet tot hoofdtrainer benoemd ipv 3rde assistent ? En mochten ze er komen , het zal niet veel uitmaken omdat de opbouw van achteruit met deze verdediging toch te traag/te onnauwkeurig gaat waardoor er niet veel uitkomt .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord op mijn vraagRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij vindt dat je een coach na vier kampioenschappen en een tweede plaats moet ontslaan? Dan ga je nog een stapje verder dan de voorzitter van Real Madrid.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus stel , Er komen tactische wijzigingen , Waarom is Trustfull dan niet tot hoofdtrainer benoemd ipv 3rde assistent ? En mochten ze er komen , het zal niet veel uitmaken omdat de opbouw van achteruit met deze verdediging toch te traag/te onnauwkeurig gaat waardoor er niet veel uitkomt .
En antwoord op je vraag is natuurlijk dat een hoofdcoach meer moet doen dan alleen de tactiek.![]()
Ik kijk daar doorheen en ik zie een veldspel wat met de jaren aan het dalen is qua niveau . Wat komt daar oa een groot gebrek aan spelvreugde. Je bent verdomme Ajax , dan mag je het publiek toch wel vermaken die al heel veel geld betaald voor een kaartje/seizoenskaart ?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij vindt dat je een coach na vier kampioenschappen en een tweede plaats moet ontslaan? Dan ga je nog een stapje verder dan de voorzitter van Real Madrid.
En antwoord op je vraag is natuurlijk dat een hoofdcoach meer moet doen dan alleen de tactiek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja, dat vindt iedereen. Inclusief Frank en de leiding van Ajax, dat blijkt uit alles.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kijk daar doorheen en ik zie een veldspel wat met de jaren aan het dalen is qua niveau . Wat komt daar oa een groot gebrek aan spelvreugde. Je bent verdomme Ajax , dan mag je het publiek toch wel vermaken die al heel veel geld betaald voor een kaartje/seizoenskaart ?![]()
Frank vindt dat ook ? merk er weinig van in zijn interviews/keuzesquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat vindt iedereen. Inclusief Frank en de leiding van Ajax, dat blijkt uit alles.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat ligt dan toch echt aan jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank vindt dat ook ? merk er weinig van in zijn interviews/keuzes![]()
Dat zal welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bijvoorbeeld in Studio voetbal:quote:Bijvoorbeeld dat hij vaker met een 10 wil gaan spelen. Bijvoorbeeld dat hij Trustfull in zijn staf duldt.quote:Hoe dan ook is er dit seizoen veel kritiek op Ajax' veldspel, zelfs van Johan Cruijff. De Boer snapt het commentaar als geen ander, maar trekt het zich niet aan. 'Ik weet niet of ik gebaat ben bij de kritiek van Johan Cruijff. Maar jullie zeggen het en dat geef ik net zelf ook aan, dat het allemaal niet oogstrelend is dit seizoen. Ik heb er natuurlijk mee te maken, maar ik zie het niet als persoonlijke kritiek. Het is allemaal te weinig geweest dit seizoen, pover.'![]()
Als je bijna onderaan staat qua kansen is er wel wat meer nodig dan een Trustfull of een 10quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Studio voetbal:
[..]
Bijvoorbeeld dat hij vaker met een 10 wil gaan spelen. Bijvoorbeeld dat hij Trustfull in zijn staf duldt.
Toen dat ter sprake werd gebracht werd ie trouwens wel heel erg stil
Contract aanbieden aan die blonde junk is al een verkeerd voortekenRED ONS HENNIEGOD![]()
Oké, wat dan? Ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je bijna onderaan staat qua kansen is er wel wat meer nodig dan een Trustfull of een 10
Toen dat ter sprake werd gebracht werd ie trouwens wel heel erg stilNet zoals het vertrouwen behouden in Blind? En als je voor Boilesen een paar miljoen kan vangen moet je het zeker niet laten.quote:Contract aanbieden aan die blonde junk is al een verkeerd voorteken![]()
Zoals ik al eerder heb gezegd , dan moet je types als Viergever / Van Rhijn laten gaan . dan krijg je een mislukte opbouw . Verder die Nouri laten debuteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, wat dan? Ik ben erg benieuwd.
[..]
Net zoals het vertrouwen behouden in Blind? En als je voor Boilesen een paar miljoen kan vangen moet je het zeker niet laten.
1 verschil , Blind wist van zichzelf dat ie slecht speelde. Boilesen daarentegen denkt dat het geweldig gaatRED ONS HENNIEGOD![]()
Of Viergever nou wel of niet op de bank zit, denk dat dat niet zo veel invloed heeft op het spel van Ajax. Want Riedewald gaat natuurlijk centraal achterin spelen volgend seizoen. Goede rechtsbacks zijn zowel nationaal als internationaal erg schaars. Iemand die veel beter dan van Rhijn en bij Ajax wil spelen, ga je niet zo snel vinden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd , dan moet je types als Viergever / Van Rhijn laten gaan . dan krijg je een mislukte opbouw . Verder die Nouri laten debuteren.
1 verschil , Blind wist van zichzelf dat ie slecht speelde. Boilesen daarentegen denkt dat het geweldig gaat![]()
Waarom ga je er automatisch van uit dat Riedewald daar gaat spelen ?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of Viergever nou wel of niet op de bank zit, denk dat dat niet zo veel invloed heeft op het spel van Ajax. Want Riedewald gaat natuurlijk centraal achterin spelen volgend seizoen. Goede rechtsbacks zijn zowel nationaal als internationaal erg schaars. Iemand die veel beter dan van Rhijn en bij Ajax wil spelen, ga je niet zo snel vinden.
Ik denk dat er wel betere backs rondlopen , maar onze scouting gaat nooit buiten de landsgrenzen kijken , laat staan Zuid-AmerikaRED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat uiteindelijk het kwartje altijd wel valt bij Frank. Anita en Blind op CVM, Milik in de spits, Cillessen op de goal... Het duurt altijd even, maar hij komt wel tot inkeer.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ga je er automatisch van uit dat Riedewald daar gaat spelen ?
Ik denk dat er wel betere backs rondlopen , maar onze scouting gaat nooit buiten de landsgrenzen kijken , laat staan Zuid-Amerika
De scouting is niet geweldig te noemen inderdaad, maar er zijn andere posities waar versterking meer nodig is dan op RB.![]()
Daarom moeten ze ook kappen met al die halve aankopen , dan hoeft het kwartje nooit te vallen na een lange tijd .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat uiteindelijk het kwartje altijd wel valt bij Frank. Anita en Blind op CVM, Milik in de spits, Cillessen op de goal... Het duurt altijd even, maar hij komt wel tot inkeer.
De scouting is niet geweldig te noemen inderdaad, maar er zijn andere posities waar versterking meer nodig is dan op RB.
RB hoeft niet per ce , centraal achterin vooral . Raadsel waarom die vd Hoorn mag blijven . Dat is gewoon een schandeRED ONS HENNIEGOD![]()
Van mij mogen ze best blijven, maar wel voor de bank.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook kappen met al die halve aankopen , dan hoeft het kwartje nooit te vallen na een lange tijd .
RB hoeft niet per ce , centraal achterin vooral . Raadsel waarom die vd Hoorn mag blijven . Dat is gewoon een schande
Wat die halve aankopen betreft zowaar volledig met je eens. Ik riep dit trouwens begin 2013 ook al, toen werd ik nog helemaal afgemaakt vanwege kritiek had op de scouting.
Het lijkt er overigens wel op dat ook dat besef eindelijk gekomen is met Gudelj en Sinkgraven. Probleem is dat je qua uitgaven nu al aan je limiet zit (natuurlijk kan het ook een moment zijn om de opgebouwde reserve aan te spreken). Ik vind het ergens wel vreemd dat er zo veel miljoenen in het middenveld worden gepompt. Liever wat meer in de jeugdopleiding en inderdaad een LCV.![]()
De bank is ook geen plaats voor ze . Dat deed Adriaanse vroeger goed . types als Verlaat , Van Halst (Vd Hoorn) gelijk eruit schoppen omdat ze niks toevoegen .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best blijven, maar wel voor de bank.
Wat die halve aankopen betreft zowaar volledig met je eens. Ik riep dit trouwens begin 2013 ook al, toen werd ik nog helemaal afgemaakt vanwege kritiek had op de scouting.
Het lijkt er overigens wel op dat ook dat besef eindelijk gekomen is met Gudelj en Sinkgraven. Probleem is dat je qua uitgaven nu al aan je limiet zit (natuurlijk kan het ook een moment zijn om de opgebouwde reserve aan te spreken). Ik vind het ergens wel vreemd dat er zo veel miljoenen in het middenveld worden gepompt. Liever wat meer in de jeugdopleiding en inderdaad een LCV.
Sinkgraven is een onnodige aankoop . Je hebt al geweldige talenten in de jeugd op die positie , die gaan het niet minder doen.
Voor Linksback mag er ook 1tje bij , Dijks zal altijd beter zijn dan Boilesen maar of het wat gaat toevoegen is een 2deRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Halst werd terug gehaald en prompt werd Ajax kampioenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De bank is ook geen plaats voor ze . Dat deed Adriaanse vroeger goed . types als Verlaat , Van Halst (Vd Hoorn) gelijk eruit schoppen omdat ze niks toevoegen .
Sinkgraven is een onnodige aankoop . Je hebt al geweldige talenten in de jeugd op die positie , die gaan het niet minder doen.
Voor Linksback mag er ook 1tje bij , Dijks zal altijd beter zijn dan Boilesen maar of het wat gaat toevoegen is een 2de. Je moet het verleden niet overromantiseren.
Sinkgraven sta ik een beetje dubbel in. In potentie mijn favoriete speler, maar inderdaad niet de meest logische aankoop als je later ook nog Gudelj haalt (die meer ontbrekende kwaliteiten toevoegt).![]()
Dan had je voor Ziyech moeten gaan als je een speler haalt die er direct zou moeten staan. Voor de toekomst is Sinkgraven gewoon een overbodige aankoop.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van Halst werd terug gehaald en prompt werd Ajax kampioen. Je moet het verleden niet overromantiseren.
Sinkgraven sta ik een beetje dubbel in. In potentie mijn favoriete speler, maar inderdaad niet de meest logische aankoop als je later ook nog Gudelj haalt (die meer ontbrekende kwaliteiten toevoegt).![]()
Denk dat Ajax ook wel kampioen was geworden zonder Lambiek , als ik verhalen van oudspelers moet geloven was die kale een gore slijmbal bij al zijn trainers . Met Galasek/Winter of iets dergelijks was het ook geluktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van Halst werd terug gehaald en prompt werd Ajax kampioen. Je moet het verleden niet overromantiseren.
Sinkgraven sta ik een beetje dubbel in. In potentie mijn favoriete speler, maar inderdaad niet de meest logische aankoop als je later ook nog Gudelj haalt (die meer ontbrekende kwaliteiten toevoegt).RED ONS HENNIEGOD![]()
Mensen herinneren zich dit vooral.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat Ajax ook wel kampioen was geworden zonder Lambiek , als ik verhalen van oudspelers moet geloven was die kale een gore slijmbal bij al zijn trainers . Met Galasek/Winter of iets dergelijks was het ook geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook wel baas was toen. Maar verder was zijn bijdrage dat seizoen inderdaad niet zo groot nee. Kleedkamer B tot Koeman kwam.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mensen herinneren zich dit vooral.Totaal geen AjaxvoetballerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook wel baas was toen. Maar verder was zijn bijdrage dat seizoen inderdaad niet zo groot nee. Kleedkamer B tot Koeman kwam.
was het jaar erop al geen moer meer waardRED ONS HENNIEGOD![]()
Stak er in dat ene jaar bij Fortuna niet eens bovenuit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Totaal geen Ajaxvoetballer
was het jaar erop al geen moer meer waard
De verbanning van Witschge, dat nam ik Co meer kwalijk.![]()
Co was een beetje te fanatiek met het wegsnijden van alle oude spelersquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Stak er in dat ene jaar bij Fortuna niet eens bovenuit.
De verbanning van Witschge, dat nam ik Co meer kwalijk.
Maar wees eerlijk , Witschge was ook een beetje aan zijn einde toen en Vd Vaart was gewoon beterRED ONS HENNIEGOD![]()
Het gerucht gaat weer dat barca, el haddadi bij Ajax wilt stallen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Jammer dat die bal van Witschge op de lat viel toen. Was heerlijk geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co was een beetje te fanatiek met het wegsnijden van alle oude spelers
Maar wees eerlijk , Witschge was ook een beetje aan zijn einde toen en Vd Vaart was gewoon beter![]()
gehoord van je oom die het weer gehoord heeft van een vogeltje op de toekomstquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
Het gerucht gaat weer dat barca, el haddadi bij Ajax wilt stallen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Typisch dat Lindenbergh gelijk Litmanen op de korrel neemt .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jammer dat die bal van Witschge op de lat viel toen. Was heerlijk geweest.
Had Reuser ook een handje vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Nope.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
gehoord van je oom die het weer gehoord heeft van een vogeltje op de toekomst
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ijk-bij-ajax-stallen
Grote korrel zout. Maar er zijn tenminste weer geruchten.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Co flikkerde ook Laudrup eruit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co was een beetje te fanatiek met het wegsnijden van alle oude spelers
Maar wees eerlijk , Witschge was ook een beetje aan zijn einde toen en Vd Vaart was gewoon beter
Het klopt dat Witschge een beetje aan z'n einde was, maar dan nog had hij z'n waarde. En hoe Co met Witschge is omgegaan, dat doe je gewoon niet bij een ras - Ajacied als Witschge.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Laudrup was kapotgeschopt door Kutrecht , Co zei zelf eens dat ie Laudrup er graag had bij gehadquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Co flikkerde ook Laudrup eruit.
Het klopt dat Witschge een beetje aan z'n einde was, maar dan nog had hij z'n waarde. En hoe Co met Witschge is omgegaan, dat doe je gewoon niet bij een ras - Ajacied als Witschge.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja daar had Groenendijk nog een groot aandeel in, hoewel Laudrup al de hele tweede seizoenshelft last van z'n achillespees had.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup was kapotgeschopt door Kutrecht , Co zei zelf eens dat ie Laudrup er graag had bij gehad'Wish I was old and a little sentimental'
Groenendijk is nu een faler als trainerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja daar had Groenendijk nog een groot aandeel in, hoewel Laudrup al de hele tweede seizoenshelft last van z'n achillespees had.
Karma lolRED ONS HENNIEGOD![]()
Terecht inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groenendijk is nu een faler als trainer
Karma lol'Wish I was old and a little sentimental'
Laudrup was subliem, en dat in een van de slechtste Ajax-teams ooit. Hij had gewoon na het WK van '98 al naar Ajax moeten komen, had hij Olsen in het zadel kunnen houden.![]()
Kinkladzegodquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:30 schreef FritzWepper het volgende:
Laudrup was subliem, en dat in een van de slechtste Ajax-teams ooit. Hij had gewoon na het WK van '98 al naar Ajax moeten komen, had hij Olsen in het zadel kunnen houden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laudrup had al in 1997 moeten komen, alleen deed de toenmalige voorzitter van Glasgow Rangers vervelend.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Misschien moet Ajax ook hun tactiek toepassenquote:
Je altijd laten vallen en veinzen dat je iets ergs hebtRED ONS HENNIEGOD![]()
Waar moest Arveladze dan spelen in 1997/98 ?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laudrup had al in 1997 moeten komen, alleen deed de toenmalige voorzitter van Glasgow Rangers vervelend.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan was Arveladze waarschijnlijk niet eens gehaald. Het beste was idd dat hij in 1998 kwam, maar Laudrup z'n vrouw vond Londen een geschiktere stad dan Amsterdamquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar moest Arveladze dan spelen in 1997/98 ?
'Wish I was old and a little sentimental'
Naja , hij had Olsen niet voor ontslag behoedt , Sfeer in selectie was allang verziekt door je weetwel wiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan was Arveladze waarschijnlijk niet eens gehaald. Het beste was idd dat hij in 1998 kwam, maar Laudrup z'n vrouw vond Londen een geschiktere stad dan AmsterdamRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach, de champions league heeft al 15 jaar zijn charme verloren omdat geld een te grote rol is gaan spelen. Gewoon een homegrown regel instellen dat minimaal 8 spelers uit de eigen jeugd dienen te komen. Krijg je een veel leuker toernooi van. Finales als Anderlecht vs Partizan enzoquote:![]()
![]()
Dan ga je idd weer een dominant Oostblok krijgen .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ach, de champions league heeft al 15 jaar zijn charme verloren omdat geld een te grote rol is gaan spelen. Gewoon een homegrown regel instellen dat minimaal 8 spelers uit de eigen jeugd dienen te komen. Krijg je een veel leuker toernooi van. Finales als Anderlecht vs Partizan enzoRED ONS HENNIEGOD![]()
Een zwarte bladzijde, dat ontslag van Olsen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja , hij had Olsen niet voor ontslag behoedt , Sfeer in selectie was allang verziekt door je weetwel wie'Wish I was old and a little sentimental'
Wel excuses , Waarvan er maar 1 gemeend isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een zwarte bladzijde, dat ontslag van Olsen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Leuk voor de A1 , Pirlo mag erbij als schandknaapquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:20 schreef BadderHaring het volgende:
Pogba misschien iets? Kan het niveau CL in ieder geval ook niet aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet dan wel eerst een jaar wennen aan het Ajax spel in Jupiler league....quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:20 schreef BadderHaring het volgende:
Pogba misschien iets? Kan het niveau CL in ieder geval ook niet aan.hardcoholic![]()
Jari Litmanen + Michael Laudrup + Brian Laudrupquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laudrup had al in 1997 moeten komen, alleen deed de toenmalige voorzitter van Glasgow Rangers vervelend.![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247385quote:'Ajax krijgt opnieuw aanvaller Barcelona tot beschikking'
Zondag, 7 juni 2015 om 07:43
Ajax huurde in het verleden Isaac Cuenca en Bojan Krkic van Barcelona en dit werd niet echt een succes. Mogelijk gaan de Amsterdammers desondanks weer in zee met een talentvolle aanvaller van de Catalanen: ELF Voetbal heeft begrepen dat Munir El Haddadi op het punt staat om naar Ajax te verkassen. Er zou al een akkoord zijn bereikt met Barcelona en met het toptalent zelf.
/
De negentienjarige El Haddadi kwam aan het begin van het afgelopen seizoen, toen Luis Suárez geschorst was, nog regelmatig aan spelen toe bij het eerste elftal. Hij kwam tot tien competitieduels en maakte zelfs zijn debuut voor de Spaanse nationale ploeg, maar in de tweede seizoenshelft had Luis Enrique hem niet meer nodig en speelde El Haddadi zijn wedstrijden bij Barcelona B.
Het tweede elftal van de Catalanen degradeerde uit de Segunda División en nu zou Barcelona El Haddadi bij Ajax ervaring willen laten opdoen. Bij zijn huidige club hoeft het toptalent volgend seizoen niet op meer kansen in het eerste elftal te rekenen: Suárez, Neymar en Lionel Messi zijn onomstreden en Pedro verlengde deze week nog zijn contract in het Camp Nou.![]()
Zivko zal wel mogen vertrekken. Waardeloze instelling volgens de staf.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
Zul je zien dat die wel meteen basis staat. Ik zou er goed ziek van zijn als ik Zivko was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Of hij wordt waardeloos begeleid. Of zijn verwachtingen zijn niet goed gemanaged.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zivko zal wel mogen vertrekken. Waardeloze instelling volgens de staf.
Bij Groningen was hij ook geen makkelijke, maar liep hij wel beter in de pas.![]()
Is dat niet een buitenspeler? Hebben we toch al genoeg van?quote:Op zondag 7 juni 2015 08:36 schreef plesner het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247385![]()
Ik gok dat kishna vertrektquote:Op zondag 7 juni 2015 10:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is dat niet een buitenspeler? Hebben we toch al genoeg van?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Schöne verkopen en het samen met El Ghazi laten uitvechtenquote:Op zondag 7 juni 2015 10:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is dat niet een buitenspeler? Hebben we toch al genoeg van?Oh.![]()
Ik heb Ajax de afgelopen tijd niet echt intensief gevolgd wegens werk. Ik zie dat ik totaal heb gemist dat ene Dolberg naar Ajax komt, en dat Keskin, Honer, Kuipers, Visser, Noordhof en Ligeon vertrekken.
Gudelj had ik meegekregen.
Zijn er verder nog (jeugd)transfers die ik gemist heb?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 11:37 schreef FritzWepper het volgende:
Munir El Haddadi... roept vervelende associaties op.![]()
![]()
![]()
Al die Jong Ajax spelers die vertrekken zijn niks bijzonders. Kan Ajax missen als kiespijnquote:Op zondag 7 juni 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Ajax de afgelopen tijd niet echt intensief gevolgd wegens werk. Ik zie dat ik totaal heb gemist dat ene Dolberg naar Ajax komt, en dat Keskin, Honer, Kuipers, Visser, Noordhof en Ligeon vertrekken.
Zijn er verder nog (jeugd)transfers die ik gemist heb?![]()
Misschien hadden we Spartak Moskou dan wel verslagenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jari Litmanen + Michael Laudrup + Brian Laudrup![]()
![]()
franco antonucci, aanvallende middenvelder (anderlecht) tekent deze maand, wanneer die ie 16 is gewordenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er verder nog (jeugd)transfers die ik gemist heb?![]()
Vast wel, ik heb Jong-Ajax maar 2 keer zien spelen geloof ik en dat was ruk.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die Jong Ajax spelers die vertrekken zijn niks bijzonders. Kan Ajax missen als kiespijnDank je.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
franco antonucci, aanvallende middenvelder (anderlecht) tekent deze maand, wanneer die ie 16 is gewordenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En de 10 gehaald tegen NK Mariborquote:Op zondag 7 juni 2015 11:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien hadden we Spartak Moskou dan wel verslagen![]()
![]()
Was nog altijd minder kansloos dan de editie met Verhoeven op doelquote:Op zondag 7 juni 2015 11:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien hadden we Spartak Moskou dan wel verslagen![]()
![]()
Volgens Vermeij wilt Barcelona Munir El Haddadi behouden.
En Boilesen is weer eens geblesseerd geraakt aan z'n hamstring.'Wish I was old and a little sentimental'
Boilesen speelt al 5,5 jaar hier en is toe aan een stap hoger.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef StarGazer het volgende:
En Boilesen is weer eens geblesseerd geraakt aan z'n hamstring.
Heeft 4 titels meegemaakt, waarvan hij bij 2 in de lappenmand lag en bij de eerste 5 potjes meedeed
Oh.![]()
Ik geef hem wel gelijk hoor, hij is immers het niveau van de eredivisie ontstegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen speelt al 5,5 jaar hier en is toe aan een stap hoger.
Heeft 4 titels meegemaakt, waarvan hij bij 2 in de lappenmand lag en bij de eerste 5 potjes meedeed
Denkt zich zo bij Atlético in de basis te spelenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk hoor, hij is immers het niveau van de eredivisie ontstegen.
Oh.![]()
Godver, die raken we dus al helemaal niet meer kwijt deze zomer.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef StarGazer het volgende:
En Boilesen is weer eens geblesseerd geraakt aan z'n hamstring.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies Jupiler league ia meer zijn dingquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk hoor, hij is immers het niveau van de eredivisie ontstegen.hardcoholic![]()
Shit he, zoiets verzin je toch niet? Die halfgare junk raken we dus niet meer kwijt dit jaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef StarGazer het volgende:
En Boilesen is weer eens geblesseerd geraakt aan z'n hamstring.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Die stomme Boilesen
Had je nou maar dat dikke nieuwe contract getekend he jongen? Straks ligt hij er een jaar uit met een aflopend contract bij Ajax en dan kan 'ie z'n stap hogerop vergeten.![]()
Geef Boilesen maar aan Emmen. Dat is meer z'n niveau.'Wish I was old and a little sentimental'
Ze moeten gewoon betere verdedigers kopen.
Die counters kunnen stoppen en voor de rest all de bal naar de middenvelders kunnen spelen.
Opbouwen langs de zijkant is kansloos.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik zou Boilesen wel eens in de Premier League willen zien. Die houdt het geen maand vol met dat programma daar.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:36 schreef FritzWepper het volgende:
Die stomme Boilesen
Had je nou maar dat dikke nieuwe contract getekend he jongen? Straks ligt hij er een jaar uit met een aflopend contract bij Ajax en dan kan 'ie z'n stap hogerop vergeten.![]()
Een maand? Dan schat je hem nog hoog inquote:Op zondag 7 juni 2015 16:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik zou Boilesen wel eens in de Premier League willen zien. Die houdt het geen maand vol met dat programma daar.![]()
Dit dus. Overigens hoort hij er wel gewoon bij ipv Bruma. Klaassen als hij fit is idem. En El Ghazi had ook al eens een kans moeten krijgen ipv Narsingh.quote:Aub niet zeg.quote:
Tegen Letland gewoon Cillessen, vd Wiel, de Vrij, Vlaar, Willems; Depay, Blind, Sneijder, Promes; Huntelaar, van Persie![]()
Wederom het bewijs dat Guus de grootste mongool ooit als bondscoach is
Veltman laten afvallen... Dan begrijp je echt niks van voetbal. Vooral als je ziet wat het alternatief is: bruma
en de vrij...
![]()
De Vrij doet het gewoon goed in Italië.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:06 schreef Syntix het volgende:
Veltman laten afvallen... Dan begrijp je echt niks van voetbal. Vooral als je ziet wat het alternatief is: bruma
en de vrij...
Bruma is niks neeOh.![]()
Syntix denkt dat Veltman beter is dan bijv Ramos of T Silvaquote:Op zondag 7 juni 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Vrij doet het gewoon goed in Italië.
Bruma is niks neeRED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman > De Vrijquote:Op zondag 7 juni 2015 18:06 schreef Syntix het volgende:
en de vrij...
![]()
Syntix denkt dat Veltman de beste cv van oranje is.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Syntix denkt dat Veltman beter is dan bijv Ramos of T Silva![]()
neequote:Op zondag 7 juni 2015 19:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix denkt dat Veltman de beste cv van oranje is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bruma boven Veltman verkiezen na zijn dra-ma-tische optreden tegen de VS
Guus heeft zijn PSV bril nog op.![]()
Wees blijquote:Op zondag 7 juni 2015 19:18 schreef Vermecelli het volgende:
Dit EK wordt toch niks (als we al mee doen) dus allemaal onnodige inspanning in die selectie, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit dus
Laat die jongens maar lekker vakantie vieren en dan fit aan de voorbereiding beginnenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bruma kan er niks van. Maar die veltman kan er nog minder van. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:18 schreef Vermecelli het volgende:
neem nog een pilsje kneusquote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma kan er niks van. Maar die veltman kan er nog minder van. Is dat zo moeilijk te begrijpen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor jou blijkbaar wel.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma kan er niks van. Maar die veltman kan er nog minder van. Is dat zo moeilijk te begrijpen?![]()
Aan een verdediger van 170 die er ook niet zoveel van kan heb je nou eenmaal minder dan een verdediger van 185-190 die er ook niet zoveel van kan.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:18 schreef Vermecelli het volgende:
Typisch dat jij dit zegt.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aan een verdediger van 170 die er ook niet zoveel van kan heb je nou eenmaal minder dan een verdediger van 185-190 die er ook niet zoveel van kan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is beide kut. Maar qua balans zie ik liever 1 verdediger die kan opbouwen en 1 verdediger die het niet erg vindt als zijn broekje vies wordt.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma kan er niks van. Maar die veltman kan er nog minder van. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Vlaar en de Vrij is natuurlijk het beste duo, maar anders is een combinatie met Indi en Veltman niet verkeerd. Of Indi en Rekik. Bruma moet echt vijfde keus zijn ofzo.![]()
LOLquote:Op maandag 8 juni 2015 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is beide kut. Maar qua balans zie ik liever 1 verdediger die kan opbouwen en 1 verdediger die het niet erg vindt als zijn broekje vies wordt.
Vlaar en de Vrij is natuurlijk het beste duo, maar anders is een combinatie met Indi en Veltman niet verkeerd. Of Indi en Rekik. Bruma moet echt vijfde keus zijn ofzo.
Van Dijk bro![]()
Van Dijk.quote:![]()
Schotse competitie is inderdaad van een top-niveau, Celtic is ieder jaar na 3 weken al kampioen.
Laat hem maar naar Engeland oid gaan, als hij dan nog steeds goed presteert een keer proberen in Oranje.![]()
van Dijkquote:
Oh want de Nederlandse competitie stelt zoveel voor. Beide competities zijn even shit. De Bruma's en Veltmannetjes van deze wereld zijn echt 500x beter dan van Dijk enzo.
Gewoon van Dijk een potje laten spelen, als sukkels zoals Bruma de kans krijgen verdient hij dat ook.![]()
Dat hoop ik ook, was laatst nog interesse voor hem vanuit de BPL maar is ie toch niet gegaan. Hopelijk komende zomer.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Dijk.![]()
Schotse competitie is inderdaad van een top-niveau, Celtic is ieder jaar na 3 weken al kampioen.
Laat hem maar naar Engeland oid gaan, als hij dan nog steeds goed presteert een keer proberen in Oranje.![]()
Dat van Dijk weleens een kans in Oranje mag krijgen neemt niet weg dat hij ondertussen echt eens een de stap naar een club van de grote vier competities moet maken. Engeland is het meest voor de hand liggend. Drie jaar blijven hangen in die Schotse competitie is ook niets.![]()
Dat klopt hoor. Vorig jaar (winter of zomer; geen idee meer precies) was er al interesse maar Celtic blokkeerde het telkens. Hij moet zeker weg daar en naar een klein clubje in de BPL gaan. Gezien z'n fysiek zou ie daar best wel pakken denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:19 schreef FritzWepper het volgende:
Dat van Dijk weleens een kans in Oranje mag krijgen neemt niet weg dat hij ondertussen echt eens een de stap naar een club van de grote vier competities moet maken. Engeland is het meest voor de hand liggend. Drie jaar blijven hangen in die Schotse competitie is ook niets.![]()
hebben ze al paar keer gedaan viel bij de training al door de mand.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Oh want de Nederlandse competitie stelt zoveel voor. Beide competities zijn even shit. De Bruma's en Veltmannetjes van deze wereld zijn echt 500x beter dan van Dijk enzo.
Gewoon van Dijk een potje laten spelen, als sukkels zoals Bruma de kans krijgen verdient hij dat ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De namen Tottenham, Sunderland, Everton, Southampton zijn al gevallen in vage geruchten.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat klopt hoor. Vorig jaar (winter of zomer; geen idee meer precies) was er al interesse maar Celtic blokkeerde het telkens. Hij moet zeker weg daar en naar een klein clubje in de BPL gaan. Gezien z'n fysiek zou ie daar best wel pakken denk ik.![]()
Not bad.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De namen Tottenham, Sunderland, Everton, Southampton zijn al gevallen in vage geruchten.Trainingquote:Op maandag 8 juni 2015 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hebben ze al paar keer gedaan viel bij de training al door de mand.![]()
![]()
Nee, gewoon onzin wat je nu zegt.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Gewoon van Dijk een potje laten spelen, als sukkels zoals Bruma de kans krijgen verdient hij dat ook.
Celtic heeft in de competitie echt veel minder tegenstand dan PSV en Ajax in de eredivisie.
Van Dijk is positioneel en verdedigend behoorlijk matig hoor, heeft veel uitstraling, lengte en kracht wat hem al heel gouw heel wat doet lijken. Zoals al gezegd, laat hem maar eerst een transfer maken.![]()
Ik snap echt niet dat Douglas geen kans krijgt naast Veltman in Oranje..
Zou een top duo kunnen worden, soort Jaap Stam en De Boer light![]()
FC Köln zou 'm willen overnemen van Dynamo Moskou. Betwijfel of hij nog in beeld is voor Oranje though.quote:![]()
Die hadden wij toen moeten pakken ipv van Wielaert, godsamme wat een slechte transfer was dat toen onder Marco.quote:![]()
Vd Hoorn halen ze ookquote:Op maandag 8 juni 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Douglas
Als je die haalt, moet je de boel definitief opdoeken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kan er geen kut van inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Douglas
Als je die haalt, moet je de boel definitief opdoeken.Oh.![]()
Veltman![]()
Veruit de beste verdediger van NL/Oranje.
Dat Van Dijk al jaren lang geen kans krijgt terwijl hij wel mee mag trainen zegt genoeg. Hij wordt gezien op de training en al jaren afgeschreven. Ergo, niet goed genoeg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: