o god.....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Cuenca zette een weekje terug nog een filmpje van hem met een ajax shirt op instagram
wat een slechte troll weer zeg, kan je nu echt niet beter dan dit?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:19 schreef bianconeri het volgende:
Waar blijft DE aankoop?
Ja duh die komt niet, want welke redelijke of betere speler wil nog in de Eredivisie spelen?
Bizarre uitspraken van Boilesen maar dat artikel had ook wel iets minder zuur geschreven kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef j95 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)-voor-het-grote-werk
Satire?
Nou ja, hij heeft wel een plaat voor zijn kop iig, het artikel rept gelukkig over dat men blij is dat hij weg gaatquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef j95 het volgende:
Satire?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:46 schreef Silenus het volgende:
17 juli Ajax - Wolfsburg in de ArenA. Kaarten een tientje voor korte zijde, 15 euro voor lange zijde.
Ik vind het nog netjes geschreven eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bizarre uitspraken van Boilesen maar dat artikel had ook wel iets minder zuur geschreven kunnen worden
what the fuck....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef j95 het volgende:
Satire?
Dat kan wel kloppen. Alleen niet echt een goede uitleg waarom hij als een 12 jarige aan het verdedigen was.quote:. "Als ik de enige was die ondermaats presteerde, was Ajax zonder twijfel opnieuw kampioen geworden...
Met een gemiddelde van 10 duels per seizoen ja.quote:Kort gezegd: ik speelde 5,5 jaar bij Ajax en in de eredivisie.
dat komt dus omdat niemand goed genoeg was om zijn werk te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Alleen niet echt een goede uitleg waarom hij als een 12 jarige aan het verdedigen was.
En als een kip zonder kop op"stoomde" om 99% van de tijd de bal kansloos te verliezen omdat hij geen idee meer had wat nu te doen verderquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Alleen niet echt een goede uitleg waarom hij als een 12 jarige aan het verdedigen was.
nummer 2 van de Bundesliga en ze gaan zich alleen maar versterken. Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vroeger hadden we leuke uitwedstrijden, nu Wolfsburg thuis. Nog geen behoefte aan.
Dat wist ik al toen ik dat kapsel van hem zag een paar maanden geleden. Dit is alleen maar de bevestiging.quote:
Wel om te gaan kijken in de ArenA. Doe dan op de toekomst ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
nummer 2 van de Bundesliga en ze gaan zich alleen maar versterken. Niks mis mee hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als een kip zonder kop op"stoomde" om 99% van de tijd de bal kansloos te verliezen omdat hij geen idee meer had wat nu te doen verder.
om na die klap de motoriek van een zeester te behouden?quote:
Nee, dat ie denkt bij de Europese top basis te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om na die klap de motoriek van een zeester te behouden?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Cuenca zette een weekje terug nog een filmpje van hem met een ajax shirt op instagram
quote:Boilesen legt uit: ‘Ik ben klaar voor het grote werk’
Vrijdag, 5 juni 2015 om 14:00
Nicolai Boilesen is toe aan een nieuwe uitdaging. De linkerverdediger uit Denemarken wil Ajax komende zomer verlaten, zo werd afgelopen week duidelijk. “Hij wil over de grens kijken en dat is ook goed”, vertelde directeur voetbalzaken Marc Overmars. Boilesen zelf zegt nu dat hij een goede reden heeft om weg te gaan: “Ik ben klaar voor het grote werk.”
/
“Ik speel 5,5 jaar bij Ajax en in de Eredivisie. Ik ben nu 23 jaar oud en heb een punt bereikt in mijn carriere waarop ik graag iets nieuws wil proberen”, vertelt Boilesen in gesprek met diverse Deense media. “Ik heb altijd gezegd dat ik mezelf graag wil testen in een betere competitie. Ik heb er goed over nagedacht. Als je een nieuwe weg inslaat, doe je dat niet zomaar.
“Ik heb vijf jaar voor Ajax gespeeld, ben volledig geïntegreerd, spreek goed Nederlands en heb veel vrienden gemaakt. Na diverse gesprekken met de clubleiding heb ik ervoor gekozen mijn eigen weg in te slaan.” Boilesen weet nog niet waar hij gaat spelen. “Ik kies voor een club die als voetballer bij me past. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat mijn nieuwe club me graag wil hebben.” Het contract van Boilesen loopt nog een seizoen door: geïnteresseerde clubs moeten zodoende een transfersom betalen.
Frankie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn bij Ajax wel meer mensen het compleet kwijt
Brian Clough bleef ook lang bij Forest ondanks dat het elk jaar steeds slechter gingquote:
Maar Clough was dan ook een held, die maakte Derby County kampioen. Dat is zoiets als kampioen worden met Feyenoord. Dan kun je duidelijk wel wat. Dat zou zelf Frank niet lukken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brian Clough bleef ook lang bij Forest ondanks dat het elk jaar steeds slechter ging
Ik bedoel maar , je kan ook te lang blijven zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar Clough was dan ook een held, die maakte Derby County kampioen. Dat is zoiets als kampioen worden met Feyenoord. Dan kun je duidelijk wel wat. Dat zou zelf Frank niet lukken.
Zijn zaakwaarnemer zegt Sevilla en Atletico, maar dat is denk ik voor het derde elftal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Gruisman het volgende:
Ben wel echt oprecht benieuwd wat voor clubs daadwerkelijk interesse hebben in deze gozer.
Kan me dan niet voorstellen dat ze hem voor de basis halen. Meer als een talentvol backje wat voor weinig geld risicoloos opgehaald kan wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer zegt Sevilla en Atletico, maar dat is denk ik voor het derde elftal.
Het lijkt potverdorie wel alsof er gepresteerd moet wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:55 schreef Brammess het volgende:
"Natuurlijk raakte dat me, maar ik gebruik mijn energie liever voor dingen die ik wel kan beïnvloeden", reageert de geïrriteerde linksback in gesprek met Ekstra Bladet, dat spreekt van een lastercampagne.
"Als ik de enige was die ondermaats presteerde, was Ajax zonder twijfel opnieuw kampioen geworden...", merkt hij cynisch op. "De supporters zijn snel ontevreden als niet alles lukt. Ook als we met 2-0 winnen wordt er gefloten."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar snap ik ook geen flikker van. Het behouden... als hij in goede doen is is het een leuke linksback, maar uit vorm dramatisch, dus als je hem al zou willen behouden dan max voor hetzelfde geld imoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom wilden ze hem behouden met een nog beter contract , dat lijkt me ook zorgelijk
Daaraan kan je ook afleiden wat voor standaarden het TH heeft . Die zijn erg laag zo te zienquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar snap ik ook geen flikker van. Het behouden... als hij in goede doen is is het een leuke linksback, maar uit vorm dramatisch, dus als je hem al zou willen behouden dan max voor hetzelfde geld imo
Wolfsburg? Speelt Ajax tegen Wolfsburg?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:03 schreef BrandX het volgende:
net kaartje voor wolfsburg gekocht
en mijn seizoenskaart is in productie (al 4 weken)
ben er bang voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daaraan kan je ook afleiden wat voor standaarden het TH heeft . Die zijn erg laag zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |