Dan wordt het wel heel druk. Maar ze hadden natuurlijk Sinkgraven en Gudelj niet moeten kopen en Ziyech wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze Ziyech nu ook nog zouden halen lach ik me dood
Creatieve spelers hebben we nog wel nodig jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel druk. Maar ze hadden natuurlijk Sinkgraven en Gudelj niet moeten kopen en Ziyech wel.
Niet mee eens. Vind Sinkgraven een erg groot talent en denk dat hij nog veel beter kan worden. Gudelj moet nog blijken of dat wat is, heb daar wel vertrouwen in moet ik zeggen. Ziyech had ik echter ook graag gezienquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel druk. Maar ze hadden natuurlijk Sinkgraven en Gudelj niet moeten kopen en Ziyech wel.
En veel meer gif. Sinkgraven is een typetje Andersen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ziyech heeft wel een veel hoger rendement dan Sinkgraven, dat is altijd al zo geweest.
Leuk voor zequote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:26 schreef FritzWepper het volgende:
Betis Sevilla, gepromoveerd naar Primera Division, zou v/d Vaart willen hebben.
Pepe Mel: "Rafael Van der Vaart es una opción muy interesante"
Leuk voor van der Vaart vooral. Schitterende stad Sevilla. Al had hij beter bij de andere club kunnen zitten.quote:
Tja daar is hij niet goed genoeg voorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Leuk voor van der Vaart vooral. Schitterende stad Sevilla. Al had hij beter bij de andere club kunnen zitten.
Dat laatste ben ik niet met je eens. Speelstijl is wel vergelijkbaar, maar Sinkgraven heeft een betere pass en faalt niet zo constant als Andersenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En veel meer gif. Sinkgraven is een typetje Andersen.
Ik wacht nog op antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
veel plezier met die afspeellijst
Dus stel , Er komen tactische wijzigingen , Waarom is Trustfull dan niet tot hoofdtrainer benoemd ipv 3rde assistent ? En mochten ze er komen , het zal niet veel uitmaken omdat de opbouw van achteruit met deze verdediging toch te traag/te onnauwkeurig gaat waardoor er niet veel uitkomt .quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord op mijn vraag
Jij vindt dat je een coach na vier kampioenschappen en een tweede plaats moet ontslaan? Dan ga je nog een stapje verder dan de voorzitter van Real Madrid.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus stel , Er komen tactische wijzigingen , Waarom is Trustfull dan niet tot hoofdtrainer benoemd ipv 3rde assistent ? En mochten ze er komen , het zal niet veel uitmaken omdat de opbouw van achteruit met deze verdediging toch te traag/te onnauwkeurig gaat waardoor er niet veel uitkomt .
Ik kijk daar doorheen en ik zie een veldspel wat met de jaren aan het dalen is qua niveau . Wat komt daar oa een groot gebrek aan spelvreugde. Je bent verdomme Ajax , dan mag je het publiek toch wel vermaken die al heel veel geld betaald voor een kaartje/seizoenskaart ?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij vindt dat je een coach na vier kampioenschappen en een tweede plaats moet ontslaan? Dan ga je nog een stapje verder dan de voorzitter van Real Madrid.
En antwoord op je vraag is natuurlijk dat een hoofdcoach meer moet doen dan alleen de tactiek.
Tja, dat vindt iedereen. Inclusief Frank en de leiding van Ajax, dat blijkt uit alles.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kijk daar doorheen en ik zie een veldspel wat met de jaren aan het dalen is qua niveau . Wat komt daar oa een groot gebrek aan spelvreugde. Je bent verdomme Ajax , dan mag je het publiek toch wel vermaken die al heel veel geld betaald voor een kaartje/seizoenskaart ?
Frank vindt dat ook ? merk er weinig van in zijn interviews/keuzesquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat vindt iedereen. Inclusief Frank en de leiding van Ajax, dat blijkt uit alles.
Dat ligt dan toch echt aan jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank vindt dat ook ? merk er weinig van in zijn interviews/keuzes
Dat zal welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou.
Bijvoorbeeld in Studio voetbal:quote:
Bijvoorbeeld dat hij vaker met een 10 wil gaan spelen. Bijvoorbeeld dat hij Trustfull in zijn staf duldt.quote:Hoe dan ook is er dit seizoen veel kritiek op Ajax' veldspel, zelfs van Johan Cruijff. De Boer snapt het commentaar als geen ander, maar trekt het zich niet aan. 'Ik weet niet of ik gebaat ben bij de kritiek van Johan Cruijff. Maar jullie zeggen het en dat geef ik net zelf ook aan, dat het allemaal niet oogstrelend is dit seizoen. Ik heb er natuurlijk mee te maken, maar ik zie het niet als persoonlijke kritiek. Het is allemaal te weinig geweest dit seizoen, pover.'
Als je bijna onderaan staat qua kansen is er wel wat meer nodig dan een Trustfull of een 10quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Studio voetbal:
[..]
Bijvoorbeeld dat hij vaker met een 10 wil gaan spelen. Bijvoorbeeld dat hij Trustfull in zijn staf duldt.
Oké, wat dan? Ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je bijna onderaan staat qua kansen is er wel wat meer nodig dan een Trustfull of een 10
Toen dat ter sprake werd gebracht werd ie trouwens wel heel erg stil
Net zoals het vertrouwen behouden in Blind? En als je voor Boilesen een paar miljoen kan vangen moet je het zeker niet laten.quote:Contract aanbieden aan die blonde junk is al een verkeerd voorteken
Zoals ik al eerder heb gezegd , dan moet je types als Viergever / Van Rhijn laten gaan . dan krijg je een mislukte opbouw . Verder die Nouri laten debuteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, wat dan? Ik ben erg benieuwd.
[..]
Net zoals het vertrouwen behouden in Blind? En als je voor Boilesen een paar miljoen kan vangen moet je het zeker niet laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |