abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153303823
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd , dan moet je types als Viergever / Van Rhijn laten gaan . dan krijg je een mislukte opbouw . Verder die Nouri laten debuteren.

1 verschil , Blind wist van zichzelf dat ie slecht speelde. Boilesen daarentegen denkt dat het geweldig gaat
Of Viergever nou wel of niet op de bank zit, denk dat dat niet zo veel invloed heeft op het spel van Ajax. Want Riedewald gaat natuurlijk centraal achterin spelen volgend seizoen. Goede rechtsbacks zijn zowel nationaal als internationaal erg schaars. Iemand die veel beter dan van Rhijn en bij Ajax wil spelen, ga je niet zo snel vinden.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:31:56 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153303856
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Of Viergever nou wel of niet op de bank zit, denk dat dat niet zo veel invloed heeft op het spel van Ajax. Want Riedewald gaat natuurlijk centraal achterin spelen volgend seizoen. Goede rechtsbacks zijn zowel nationaal als internationaal erg schaars. Iemand die veel beter dan van Rhijn en bij Ajax wil spelen, ga je niet zo snel vinden.
Waarom ga je er automatisch van uit dat Riedewald daar gaat spelen ?
Ik denk dat er wel betere backs rondlopen , maar onze scouting gaat nooit buiten de landsgrenzen kijken , laat staan Zuid-Amerika
RED ONS HENNIEGOD
pi_153303900
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Waarom ga je er automatisch van uit dat Riedewald daar gaat spelen ?
Ik denk dat er wel betere backs rondlopen , maar onze scouting gaat nooit buiten de landsgrenzen kijken , laat staan Zuid-Amerika
Omdat uiteindelijk het kwartje altijd wel valt bij Frank. Anita en Blind op CVM, Milik in de spits, Cillessen op de goal... Het duurt altijd even, maar hij komt wel tot inkeer.

De scouting is niet geweldig te noemen inderdaad, maar er zijn andere posities waar versterking meer nodig is dan op RB.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:40:32 #179
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153303996
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Omdat uiteindelijk het kwartje altijd wel valt bij Frank. Anita en Blind op CVM, Milik in de spits, Cillessen op de goal... Het duurt altijd even, maar hij komt wel tot inkeer.

De scouting is niet geweldig te noemen inderdaad, maar er zijn andere posities waar versterking meer nodig is dan op RB.
Daarom moeten ze ook kappen met al die halve aankopen , dan hoeft het kwartje nooit te vallen na een lange tijd .

RB hoeft niet per ce , centraal achterin vooral . Raadsel waarom die vd Hoorn mag blijven . Dat is gewoon een schande
RED ONS HENNIEGOD
pi_153304111
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Daarom moeten ze ook kappen met al die halve aankopen , dan hoeft het kwartje nooit te vallen na een lange tijd .

RB hoeft niet per ce , centraal achterin vooral . Raadsel waarom die vd Hoorn mag blijven . Dat is gewoon een schande
Van mij mogen ze best blijven, maar wel voor de bank.

Wat die halve aankopen betreft zowaar volledig met je eens. Ik riep dit trouwens begin 2013 ook al, toen werd ik nog helemaal afgemaakt vanwege kritiek had op de scouting _O-.

Het lijkt er overigens wel op dat ook dat besef eindelijk gekomen is met Gudelj en Sinkgraven. Probleem is dat je qua uitgaven nu al aan je limiet zit (natuurlijk kan het ook een moment zijn om de opgebouwde reserve aan te spreken). Ik vind het ergens wel vreemd dat er zo veel miljoenen in het middenveld worden gepompt. Liever wat meer in de jeugdopleiding en inderdaad een LCV.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:51:12 #181
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153304176
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Van mij mogen ze best blijven, maar wel voor de bank.

Wat die halve aankopen betreft zowaar volledig met je eens. Ik riep dit trouwens begin 2013 ook al, toen werd ik nog helemaal afgemaakt vanwege kritiek had op de scouting _O-.

Het lijkt er overigens wel op dat ook dat besef eindelijk gekomen is met Gudelj en Sinkgraven. Probleem is dat je qua uitgaven nu al aan je limiet zit (natuurlijk kan het ook een moment zijn om de opgebouwde reserve aan te spreken). Ik vind het ergens wel vreemd dat er zo veel miljoenen in het middenveld worden gepompt. Liever wat meer in de jeugdopleiding en inderdaad een LCV.
De bank is ook geen plaats voor ze . Dat deed Adriaanse vroeger goed . types als Verlaat , Van Halst (Vd Hoorn) gelijk eruit schoppen omdat ze niks toevoegen .

Sinkgraven is een onnodige aankoop . Je hebt al geweldige talenten in de jeugd op die positie , die gaan het niet minder doen.
Voor Linksback mag er ook 1tje bij , Dijks zal altijd beter zijn dan Boilesen maar of het wat gaat toevoegen is een 2de
RED ONS HENNIEGOD
pi_153304349
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De bank is ook geen plaats voor ze . Dat deed Adriaanse vroeger goed . types als Verlaat , Van Halst (Vd Hoorn) gelijk eruit schoppen omdat ze niks toevoegen .

Sinkgraven is een onnodige aankoop . Je hebt al geweldige talenten in de jeugd op die positie , die gaan het niet minder doen.
Voor Linksback mag er ook 1tje bij , Dijks zal altijd beter zijn dan Boilesen maar of het wat gaat toevoegen is een 2de
Van Halst werd terug gehaald en prompt werd Ajax kampioen :D. Je moet het verleden niet overromantiseren.

Sinkgraven sta ik een beetje dubbel in. In potentie mijn favoriete speler, maar inderdaad niet de meest logische aankoop als je later ook nog Gudelj haalt (die meer ontbrekende kwaliteiten toevoegt).
pi_153304426
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Van Halst werd terug gehaald en prompt werd Ajax kampioen :D. Je moet het verleden niet overromantiseren.

Sinkgraven sta ik een beetje dubbel in. In potentie mijn favoriete speler, maar inderdaad niet de meest logische aankoop als je later ook nog Gudelj haalt (die meer ontbrekende kwaliteiten toevoegt).
Dan had je voor Ziyech moeten gaan als je een speler haalt die er direct zou moeten staan. Voor de toekomst is Sinkgraven gewoon een overbodige aankoop.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 18:11:28 #184
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153304535
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Denk dat Ajax ook wel kampioen was geworden zonder Lambiek , als ik verhalen van oudspelers moet geloven was die kale een gore slijmbal bij al zijn trainers . Met Galasek/Winter of iets dergelijks was het ook gelukt
RED ONS HENNIEGOD
pi_153305377
Beter halen we die Amerikaan Yedlin ipv van Rhijn, hij weet hoe je moet opkomen.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:01:45 #186
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153305561
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Denk dat Ajax ook wel kampioen was geworden zonder Lambiek , als ik verhalen van oudspelers moet geloven was die kale een gore slijmbal bij al zijn trainers . Met Galasek/Winter of iets dergelijks was het ook gelukt
Mensen herinneren zich dit vooral.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel baas was toen. Maar verder was zijn bijdrage dat seizoen inderdaad niet zo groot nee. Kleedkamer B tot Koeman kwam.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:10:37 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153305757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:01 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Mensen herinneren zich dit vooral.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel baas was toen. Maar verder was zijn bijdrage dat seizoen inderdaad niet zo groot nee. Kleedkamer B tot Koeman kwam.
Totaal geen Ajaxvoetballer
was het jaar erop al geen moer meer waard
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:13:22 #188
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153305820
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Totaal geen Ajaxvoetballer
was het jaar erop al geen moer meer waard
Stak er in dat ene jaar bij Fortuna niet eens bovenuit.

De verbanning van Witschge, dat nam ik Co meer kwalijk.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:15:15 #189
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153305867
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Stak er in dat ene jaar bij Fortuna niet eens bovenuit.

De verbanning van Witschge, dat nam ik Co meer kwalijk.
Co was een beetje te fanatiek met het wegsnijden van alle oude spelers
Maar wees eerlijk , Witschge was ook een beetje aan zijn einde toen en Vd Vaart was gewoon beter
RED ONS HENNIEGOD
pi_153306124
Het gerucht gaat weer dat barca, el haddadi bij Ajax wilt stallen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:25:59 #191
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153306174
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar wees eerlijk , Witschge was ook een beetje aan zijn einde toen en Vd Vaart was gewoon beter
Jammer dat die bal van Witschge op de lat viel toen. Was heerlijk geweest.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:26:16 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153306183
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
Het gerucht gaat weer dat barca, el haddadi bij Ajax wilt stallen.
gehoord van je oom die het weer gehoord heeft van een vogeltje op de toekomst
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:27:11 #193
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153306207
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:25 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Jammer dat die bal van Witschge op de lat viel toen. Was heerlijk geweest.
Typisch dat Lindenbergh gelijk Litmanen op de korrel neemt .
Had Reuser ook een handje van
RED ONS HENNIEGOD
pi_153306247
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

gehoord van je oom die het weer gehoord heeft van een vogeltje op de toekomst
Nope.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ijk-bij-ajax-stallen

Grote korrel zout. Maar er zijn tenminste weer geruchten.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:43:27 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153306712
Barca spelers huren :')
Oh.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 20:39:48 #196
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153308288
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barca spelers huren :')
Gegarandeerd succes, want Barca.
pi_153311631
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Co flikkerde ook Laudrup eruit.

Het klopt dat Witschge een beetje aan z'n einde was, maar dan nog had hij z'n waarde. En hoe Co met Witschge is omgegaan, dat doe je gewoon niet bij een ras - Ajacied als Witschge.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:13:37 #198
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153311670
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Co flikkerde ook Laudrup eruit.

Het klopt dat Witschge een beetje aan z'n einde was, maar dan nog had hij z'n waarde. En hoe Co met Witschge is omgegaan, dat doe je gewoon niet bij een ras - Ajacied als Witschge.
Laudrup was kapotgeschopt door Kutrecht , Co zei zelf eens dat ie Laudrup er graag had bij gehad
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:14:20 #199
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153311718
LUIS _O_ O+
pi_153312063
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Laudrup was kapotgeschopt door Kutrecht , Co zei zelf eens dat ie Laudrup er graag had bij gehad
Ja daar had Groenendijk nog een groot aandeel in, hoewel Laudrup al de hele tweede seizoenshelft last van z'n achillespees had.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')