als Celtic 2 miljoen biedt dan is dat de prijs zo simpel is datquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja en nu naar buiten is gekomen dat die lul sowieso oprot weten ze bij Willem 2 dat Ajax een linksback nodig heeft en ze dus meer kunnen vragen
Vraag en aanbod.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Celtic 2 miljoen biedt dan is dat de prijs zo simpel is dat
dat is het grappige, niemand is tevreden over Boilesen maar nu hij zelf weg wil is het ook niet goedquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
En welke spelert heeft tegenwoordig nog een clubhart?
Het is gewoon werk en wanneer je op andere plek ruim dubbel kan vangen dan is het knaken maken en daarna zien we verder.
Zeiken hoort bij de nationale volksaard.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het grappige, niemand is tevreden over Boilesen maar nu hij zelf weg wil is het ook niet goed
Inderdaad. Ze staan in de rij hiervoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Boil moet echt een keer klap op z'n smoel hebben.![]()
Jawel hoor. Dat is prima.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het grappige, niemand is tevreden over Boilesen maar nu hij zelf weg wil is het ook niet goed
Gelijk verkopen dan nu het nog kan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat is prima.
Alleen lachwekkend dat hij grootverdiener hier kon worden na zijn zeee zwakke seizoen
dat ligt blijkbaar van te voren vast,quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat is prima.
Alleen lachwekkend dat hij grootverdiener hier kon worden na zijn zeee zwakke seizoen
quote:Omdat de Deen zijn derde contract kon tekenen, had hij recht op het maximale salaris bij Ajax
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ligt blijkbaar van te voren vast,
[..]
nja nog wel meer spelers hequote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dan gaan we dus alleen met Dijks het seizoen in?
Volgens mij hebben we ook nog Milikquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tarado en ik wachten nog steeds op DE aankoop.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gezien het feit dat de meeste oud-voetballers (bij TH) zijn, kan ik bij voorbaat al zeggen dat ze op hun hoofd gevallen zijn....quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Als ze serieus denken hiermee een kans te maken op CL zijn ze echt op hun hoofd gevallen.
Het kan toch echt niet zo zijn dat er ook maar een spoor van vertrouwen is in dit brandhout na vorig seizoen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:12 schreef MrStock het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de meeste oud-voetballers (bij TH) zijn, kan ik bij voorbaat al zeggen dat ze op hun hoofd gevallen zijn....
Ze mogen toch meedoen in voorronde komend jaar?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Als ze serieus denken hiermee een kans te maken op CL zijn ze echt op hun hoofd gevallen.
Toch lastig he, lezen als je wil trollen?quote:
Stop maar weer, trollen moet je een bepaald niveau voor hebben. Dit is niet eens lichtelijk irritant, sneu wel.quote:
Ik troll nog ff verder, PSV gaat er ook niks van bakken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, lezen als je wil trollen?
Kans maken op CL, dus idd de voorronde doorkomen.
Wens je ook nog een prettige dag verder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Stop maar weer, trollen moet je een bepaald niveau voor hebben. Dit is niet eens lichtelijk irritant, sneu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |