http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)lfsburg-in-ArenA.htmquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wolfsburg? Speelt Ajax tegen Wolfsburg?
Hmmkay.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)lfsburg-in-ArenA.htm
Nick Viergever mag dat doen . Jeweetwel , die werd bij AZ te slecht bevonden als CV .quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben er bang voor.
en als je dan een beetje meeleest op de diverse sites met welke spelers ze bezig zijn om die hierheen te halen denk ik: doe die allemaal niet, en doe 1 of 2 waar je écht wat aan hebt!
oh en middenvelders hebben we nu genoeg imo, kom maar eens op de proppen met een fatsoenlijke centrale verdediger met ervaring en karakter die die jonkies om hem heen naar voren kan schoppen en hun kop er af bijt als ze stomme domme fouten maken die de c-tjes niet eens meer maken
JAAAAHHHHH!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nick Viergever mag dat doen . Jeweetwel , die werd bij AZ te slecht bevonden als CV .
Hij doet het op CV bij ajax gewoon prima hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nick Viergever mag dat doen . Jeweetwel , die werd bij AZ te slecht bevonden als CV .
Valt wel meequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij doet het op CV bij ajax gewoon prima hoor
Zou je alsjeblieft geen complimenten in dit topic willen geven? Hier zeiken we alleen alles wat met Ajax te maken heeft af.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij doet het op CV bij ajax gewoon prima hoor
Ja stel je voor dat je kritiek hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft geen complimenten in dit topic willen geven? Hier zeiken we alleen alles wat met Ajax te maken heeft af.
Pest dat jongetje nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je kritiek hebt.
Terechte kritiek ook nog eens
Marc Overgod krijgt er meer uit natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bayern schijnt interesse te hebben. Hoorde 15 miljoen
boehoe kritiekquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:34 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou bijna een FOK! abbo aanschaffen zodat ik de aids die uit het toetsenbord van PL en JR komt niet hoef te lezen
van een flat flikkerenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen genoegen neemt met dit Ajax
Je post werkelijk elke dag hetzelfde en je weet alles beter dan het TH. Begint een beetje vermoeiend te wordenquote:
Omdat er elke dag weer iets verschijnt over iets nieuws in het beleid wat op zijn minst vreemd te noemen isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je post werkelijk elke dag hetzelfde en je weet alles beter dan het TH. Begint een beetje vermoeiend te worden
Dordrecht uit verliezen . niet vreemdquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er elke dag weer iets verschijnt over iets nieuws in het beleid wat op zijn minst vreemd te noemen is
Wie zegt dat je geen kritiek mag hebben? Het valt mij alleen op zodra iemand een beetje positief is hij meteen de grond wordt ingeboord.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je kritiek hebt.
Terechte kritiek ook nog eens
Bijna, omdat je er geen geld voor hebt. Pauper.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:34 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou bijna een FOK! abbo aanschaffen zodat ik de aids die uit het toetsenbord van PL en JR komt niet hoef te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |