SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
niet eens goed genoeg voor ManUquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
eerst even een jaartje wennen aan het systeem in jongquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat de Nederlandse verdedigers Falcao meer aanspreken dan de Engelse.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerst even een jaartje wennen aan het systeem in jong![]()
Waarom? Afgelopen selectie was de beste sinds jaren en nu heb je Gudelj en Dijks er nog bij, kan niet meer mis gaan.quote:![]()
Dijks is nog niet eens rondquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom? Afgelopen selectie was de beste sinds jaren en nu heb je Gudelj en Dijks er nog bij, kan niet meer mis gaan.Oh.![]()
transferwindow is net 4 dagen open, ze hebben Sinkgraven en Gudelj gehaald, Dijks komt er aan, dus echt stil zitten doen ze ook niet maar als je een speler die het hele seizoen faalt niet eens kan behouden omdat hij elders minimaal het 2 voudige kan pakken zegt dat wel wat over de markt, je moet het dan toch van de kneusjes hebben uit grotere competities en hopen dat het goed gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag wel een rusthuis naast de Arena bouwen voor dat beleid wat ze uitvoeren.![]()
Ik hoor liever nog wel wat namen waar Ajax mee bezig isquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
transferwindow is net 4 dagen open, ze hebben Sinkgraven en Gudelj gehaald, Dijks komt er aan, dus echt stil zitten doen ze ook niet maar als je een speler die het hele seizoen faalt niet eens kan behouden omdat hij elders minimaal het 2 voudige kan pakken zegt dat wel wat over de markt, je moet het dan toch van de kneusjes hebben uit grotere competities en hopen dat het goed gaat.Oh.![]()
Dat houden ze liever geheim, zodat de prijs niet onnodig hoog wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog wel wat namen waar Ajax mee bezig isEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik hoor het liever als een speler van naam vastligt, dat lekker maken met Eto'o en VDV, wat heb je er aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog wel wat namen waar Ajax mee bezig is![]()
Laat hem dit ook echt doorzetten, en echt weg gaan svp.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:52 schreef Gruisman het volgende:
Boilesen wilde dus gewoon meer dan 1 miljoen verdienenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zo dusquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef HenkieVdV het volgende:
Die TT.Het is 4 juni, hoe kom je erop.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tarado en ik wachten nog steeds op DE aankoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met die Eto'o soap. Is toch heerlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoor het liever als een speler van naam vastligt, dat lekker maken met Eto'o en VDV, wat heb je er aanOh.![]()
nee, eerder kansloosquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met die Eto'o soap. Is toch heerlijk![]()
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het meest vermakelijke was dat een hoop Ajacieden het nog serieus namen ookquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met die Eto'o soap. Is toch heerlijk![]()
Blij dat die Eto'o niet is gekomen, wat heeft die nu klaargespeeld bij Sampdoria dit seizoen?
Als Frankieboy Milik gewoon vanaf dag één alles had laten spelen was hij topscorer van de Eredivisie geweest nu.![]()
HAHAHAHAAquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:29 schreef FritzWepper het volgende:
Blij dat die Eto'o niet is gekomen, wat heeft die nu klaargespeeld bij Sampdoria dit seizoen?
Als Frankieboy Milik gewoon vanaf dag één alles had laten spelen was hij topscorer van de Eredivisie geweest nu.
Siggy gewoon weer 1e spits!![]()
Topscorer denk ik niet ( kan wie weet, gaan het zien dit seizoen)quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:29 schreef FritzWepper het volgende:
Als Frankieboy Milik gewoon vanaf dag één alles had laten spelen was hij topscorer van de Eredivisie geweest nu.
In ieder geval 20+FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
HAHAHAHAA
Siggy gewoon weer 1e spits!Depay had 103 min. nodig per goal, Milik 115. Scheelt niet zo heel veel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Topscorer denk ik niet ( kan wie weet, gaan het zien dit seizoen)
In ieder geval 20+![]()
dat komt ook door die 6 doelpunten tegen ijsselmeervogels denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
[..]
Depay had 103 min. nodig per goal, Milik 115. Scheelt niet zo heel veel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, uitsluitend over de competitie gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat komt ook door die 6 doelpunten tegen ijsselmeervogels denk ik![]()
Dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nee, uitsluitend over de competitie gezien.
we gaan het zien volgend seizoen hopelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dan valt het inderdaad wel mee.
we gaan het zien volgend seizoen hopelijk.![]()
Maar ik denk dat als Milik het volle vertrouwen van de Boer had gekregen hij aan die 22 van Depay had kunnen komen. Dit soort wedstrijden bijvoorbeeld, ik kan me wel voorstellen dat Milik er een paar (extra) in had kunnen prikken.
• NAC-uit (2-5), drie goals van Sigthorsson en 'n gemiste strafschop. Milik mocht 13 min. meespelen.
• Willem II-thuis (5-0), Milik met twee goals 20 min. voor tijd naar de kant voor Sigthorsson. Viel geen goal meer.
• Twente-thuis (4-2), Schone in de spits, geen goals. Milik maar 23 min. in actie.
• Eagles-uit (1-2) Schone in de spits, geen goals. Milik maar 9 min. in actie.![]()
Milik kan heel goede spits voor Ajax worden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat als Milik het volle vertrouwen van de Boer had gekregen hij aan die 22 van Depay had kunnen komen. Dit soort wedstrijden bijvoorbeeld, ik kan me wel voorstellen dat Milik er een paar (extra) in had kunnen prikken.
• NAC-uit (2-5), drie goals van Sigthorsson en 'n gemiste strafschop. Milik mocht 13 min. meespelen.
• Willem II-thuis (5-0), Milik met twee goals 20 min. voor tijd naar de kant voor Sigthorsson. Viel geen goal meer.
• Twente-thuis (4-2), Schone in de spits, geen goals. Milik maar 23 min. in actie.
• Eagles-uit (1-2) Schone in de spits, geen goals. Milik maar 9 min. in actie.
(slechtste schopje ooit)![]()
Als dé aankoop er komt, dan weten we dat waarschijnlijk pas achteraf.
Daarmee bedoel ik dat er een speler gehaald wordt waarvan we van te voren denken/zeggen: ok.. leuk. Om daar later van de maken: wat een held/god! (doorhalen wat niet van toepassing is).
Kortom: verwacht maar geen grote naam o.i.d. Als er een topper komt dan blijkt dat gedurende het seizoen pas.![]()
Nergens van uit gaan, kan alleen maar meevallen. Een gevestigde naam is geen garantie natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:08 schreef Vriezzer het volgende:
Daarmee bedoel ik dat er een speler gehaald wordt waarvan we van te voren denken/zeggen: ok.. leuk. Om daar later van de maken: wat een held/god! (doorhalen wat niet van toepassing is).
Kortom: verwacht maar geen grote naam o.i.d. Als er een topper komt dan blijkt dat gedurende het seizoen pas.
Wat mis ik de tijd dat je een Laudrup aan het einde van zijn carrière kon binnen hengelen. Wat een held is dat zeg.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Zijn broer was ook godlike . Jammer dat Utrecht hem de vernieling in schoptequote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Nergens van uit gaan, kan alleen maar meevallen. Een gevestigde naam is geen garantie natuurlijk.
Wat mis ik de tijd dat je een Laudrup aan het einde van zijn carrière kon binnen hengelen. Wat een held is dat zeg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Michael en Brian die met Denemarken op het WK '98 Brazilië aan de rand van de afgrond brachtenDanish Dynamite Reborn. Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren.
![]()
Pantelicquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Nergens van uit gaan, kan alleen maar meevallen. Een gevestigde naam is geen garantie natuurlijk.
Wat mis ik de tijd dat je een Laudrup aan het einde van zijn carrière kon binnen hengelen. Wat een held is dat zeg.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Dat denk ik ook. We moeten het in de Eredivisie toch hebben van jong talent of spelers die het in de top net niet gehaald hebben. Wie had voorafgaand aan het seizoen kunnen denken dat de Jong en Guardado zo beslissend zouden zijn voor PSV?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:08 schreef Vriezzer het volgende:
Kortom: verwacht maar geen grote naam o.i.d. Als er een topper komt dan blijkt dat gedurende het seizoen pas.![]()
Nou zo groot was die gok nou ook weer niet. Meervoudig international, en iemand die heeft bewezen voor de eredivisie prima spits te zijn. Was afwachten of hij dat niveau zou halen natuurlijk maar toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. We moeten het in de Eredivisie toch hebben van jong talent of spelers die het in de top net niet gehaald hebben. Wie had voorafgaand aan het seizoen kunnen denken dat de Jong en Guardado zo beslissend zouden zijn voor PSV?![]()
Inderdaad acht miljoen voor een talentje, en Boil maximale salaris aanbieden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat mensen het nog steeds over Marc Netto hebben![]()
![]()
Dit inderdaad. Bij de jong weet je hoe goed hij is. Viel nog mee dat het redelijk snel ging dat hij zijn niveau haalde. Heeft toch een tijd stilgestaan. Snap wel dat Ajax het een grote gok vond, om hem te halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou zo groot was die gok nou ook weer niet. Meervoudig international, en iemand die heeft bewezen voor de eredivisie prima spits te zijn. Was afwachten of hij dat niveau zou halen natuurlijk maar toch.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Het is wachten op de speler van Barcelona die ieder jaar aan Ajax gelinkt wordt voor een huur.quote:
Afgelopen periode was dat Batra toch?![]()
Was dat niet Munir El Haddadi?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wachten op de speler van Barcelona die ieder jaar aan Ajax gelinkt wordt voor een huur.
Afgelopen periode was dat Batra toch?![]()
Cuenca zette een weekje terug nog een filmpje van hem met een ajax shirt op instagramquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wachten op de speler van Barcelona die ieder jaar aan Ajax gelinkt wordt voor een huur.
Afgelopen periode was dat Batra toch?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: