Is dat niet een buitenspeler? Hebben we toch al genoeg van?quote:Op zondag 7 juni 2015 08:36 schreef plesner het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247385
Ik gok dat kishna vertrektquote:Op zondag 7 juni 2015 10:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is dat niet een buitenspeler? Hebben we toch al genoeg van?
Schöne verkopen en het samen met El Ghazi laten uitvechtenquote:Op zondag 7 juni 2015 10:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is dat niet een buitenspeler? Hebben we toch al genoeg van?
quote:Op zondag 7 juni 2015 11:37 schreef FritzWepper het volgende:
Munir El Haddadi... roept vervelende associaties op.
Al die Jong Ajax spelers die vertrekken zijn niks bijzonders. Kan Ajax missen als kiespijnquote:Op zondag 7 juni 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Ajax de afgelopen tijd niet echt intensief gevolgd wegens werk. Ik zie dat ik totaal heb gemist dat ene Dolberg naar Ajax komt, en dat Keskin, Honer, Kuipers, Visser, Noordhof en Ligeon vertrekken.
Gudelj had ik meegekregen.
Zijn er verder nog (jeugd)transfers die ik gemist heb?
Misschien hadden we Spartak Moskou dan wel verslagenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jari Litmanen + Michael Laudrup + Brian Laudrup![]()
![]()
franco antonucci, aanvallende middenvelder (anderlecht) tekent deze maand, wanneer die ie 16 is gewordenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Ajax de afgelopen tijd niet echt intensief gevolgd wegens werk. Ik zie dat ik totaal heb gemist dat ene Dolberg naar Ajax komt, en dat Keskin, Honer, Kuipers, Visser, Noordhof en Ligeon vertrekken.
Gudelj had ik meegekregen.
Zijn er verder nog (jeugd)transfers die ik gemist heb?
Vast wel, ik heb Jong-Ajax maar 2 keer zien spelen geloof ik en dat was ruk.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die Jong Ajax spelers die vertrekken zijn niks bijzonders. Kan Ajax missen als kiespijn
Dank je.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
franco antonucci, aanvallende middenvelder (anderlecht) tekent deze maand, wanneer die ie 16 is geworden
En de 10 gehaald tegen NK Mariborquote:Op zondag 7 juni 2015 11:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien hadden we Spartak Moskou dan wel verslagen
Was nog altijd minder kansloos dan de editie met Verhoeven op doelquote:Op zondag 7 juni 2015 11:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien hadden we Spartak Moskou dan wel verslagen
Boilesen speelt al 5,5 jaar hier en is toe aan een stap hoger.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef StarGazer het volgende:
Volgens Vermeij wilt Barcelona Munir El Haddadi behouden.
En Boilesen is weer eens geblesseerd geraakt aan z'n hamstring.
Ik geef hem wel gelijk hoor, hij is immers het niveau van de eredivisie ontstegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen speelt al 5,5 jaar hier en is toe aan een stap hoger.
Heeft 4 titels meegemaakt, waarvan hij bij 2 in de lappenmand lag en bij de eerste 5 potjes meedeed
Denkt zich zo bij Atlético in de basis te spelenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk hoor, hij is immers het niveau van de eredivisie ontstegen.
Godver, die raken we dus al helemaal niet meer kwijt deze zomer.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef StarGazer het volgende:
Precies Jupiler league ia meer zijn dingquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk hoor, hij is immers het niveau van de eredivisie ontstegen.
Shit he, zoiets verzin je toch niet? Die halfgare junk raken we dus niet meer kwijt dit jaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef StarGazer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |