SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
Azor Ahai heeft ze verslagen en naar het Noorden terug gedreven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:14 schreef Romanus het volgende:
Hoe zijn de vorige keer de white walkers verslagen?
Ik dacht dat de gangbare theorie juist was dat Ice voor de starks stond en fire voor de targaryens.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Die winter ligt straks over heel westeros heen hoor. Dat houdt echt niet op alleen bij het noorden.
Niet iedere winter is erg genoeg om de white walkers op te kunnen laten rukken. Maar... vergeet niet waar het verhaal van af stamt. "Song of Ice and Fire". Fire= Dragons, Ice= White walkers. Dit is duizenden jaren geleden ook gebeurd, en dat staat nu weer op het punt te gaan gebeuren. Een lange, intens koude winter waarin de white walkers uit 'de pool' weg zullen trekken.
En hoe zit het met het gebied BUITEN westeros? Kunnen de white walkers daar komen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Azor Ahai heeft ze verslagen en naar het Noorden terug gedreven.
Daarna is de Muur gebouwd om te zorgen dat ze niet terug konden keren en de Night's Watch opgericht om 'm te bewaken.
En Sam is waarschijnlijk de enige die het echte doel van de Night's Watch soort van begrijpt.
Dit kon je merken aan zijn speech tegen Aemon toen hij terug kwam met Gilly.
"Guard the realms of men", dus "all men" en niet alleen de Seven Kingdoms.
Nou nee, de gangbare theorie is White Walkers vs Draken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gangbare theorie juist was dat Ice voor de starks stond en fire voor de targaryens.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk dat de serie net wordt opgenomen als de White Walkers er weer zijn in duizenden jaren.
Wel erg toevallig
Geen idee. Dan zou je naar de verhalen van old-nan Stark moeten luisteren, en dat is wat moeilijk...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En hoe zit het met het gebied BUITEN westeros? Kunnen de white walkers daar komen?
Ik zou zeggen van wel, gezien Melisandre er zich ook druk om maakt en die komt uit Ashai (zoek maar eens op waar dat ligt).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En hoe zit het met het gebied BUITEN westeros? Kunnen de white walkers daar komen?
en dan de Lannisters vergeten?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gangbare theorie juist was dat Ice voor de starks stond en fire voor de targaryens.
Daenerys zei het goed. De old houses van westeros zijn als een wiel. Degene die aan de macht is nooit lang aan de macht. Elk huis uit westeros is vervangbaar.quote:
Of ze bevriezen alle shit. Kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe komen die WW dan de zee over?
Of kunnen sommige ook vliegen? IJsdraken
Met een boot ? Of bevroren zee ? Er is weinig dat ze echt tegen kan houden denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De zee kan niet bevriezen toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Of ze bevriezen alle shit. Kan ook natuurlijk.
De winter is net begonnen. Ik kan me zomaar voorstellen dat de 'kracht' van de white walkers over de kou en dergelijke alleen maar toeneemt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De zee kan niet bevriezen toch?
Lukte ze ook niet in de aflevering van gisteren
Niet, het gevaar is bij deze gewekenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zullen wel moeten als ze naar Westeros willen vanaf Essos.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zouden de white walkers de zee over moeten steken. Dat doen de Dothraki ook niet.
Om Essos ook naar de klote te helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zouden de white walkers de zee over moeten steken. Dat doen de Dothraki ook niet.
Is ook meer als bewaking / early warning system dan wat anders bedoeld, denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijkt zo dat die Wall totaal niks voorstelt voor die WW![]()
Staat er dan al jaren voor niks
Sowieso is het land van de WW nog niet eens in kaart gebracht dus kan echt gigantisch zijn. Weten wij veel wat ze daar nog achter de hand hebben. Kunnen ze die muur zo breken joh met allemaal gigantische beesten ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is ook meer als bewaking / early warning system dan wat anders bedoeld, denk ik zo.
Het zal kleine aanvallen nog wel tegen kunnen houden, zeker als ie volledig bemand zou zijn.
Maar een full scale invasion, no way in hell.
Sense you dont make...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als ze naar Westeros willen vanaf Essos.
Er is geen landbrug.
Deden ze 8000 jaar terug ook niet. Misschien weten ze niet eens van het bestaan af en waren ze daardoor akelig verrast toen Jon er 1 omlegde met het zwaard.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om Essos ook naar de klote te helpen
Dragonglass boobytrapsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:33 schreef xzaz het volgende:
Bedacht ik me ook, ze hadden beter een dikke gracht kunnen graven met stromend water en vuur shit om het vloeibaar te houden.
Ik gok trouwens dat Dany in Essos blijft tot de WW al alles vernietigd hebben. Om dan pas naar Westeros te gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sense you dont make...
[..]
Deden ze 8000 jaar terug ook niet. Misschien weten ze niet eens van het bestaan af en waren ze daardoor akelig verrast toen Jon er 1 omlegde met het zwaard.
Dany is een disney prinses. net zo geschikt om te regeren als aerys.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef Knut het volgende:
[..]
Daenerys zei het goed. De old houses van westeros zijn als een wiel. Degene die aan de macht is nooit lang aan de macht. Elk huis uit westeros is vervangbaar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sense you dont make...
[..]
Deden ze 8000 jaar terug ook niet. Misschien weten ze niet eens van het bestaan af en waren ze daardoor akelig verrast toen Jon er 1 omlegde met het zwaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
No wai, deze hele oorlog is juist enorm in haar voordeel. Ze kan op deze manier enorm veel support krijgen, dat waar Tirion het al over had en nu niet alleen van de common ppl maar ook van de rijkere huizen want als de white walkers winnen dan blijft er niks over.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gok trouwens dat Dany in Essos blijft tot de WW al alles vernietigd hebben. Om dan pas naar Westeros te gaan
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]Je gaat steeds verder.... de white walkers zitten al in westeros... waarom zouden ze vanuit Essos moeten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, ik had het over de Dothraki. Als Dany ze mee had willen nemen in eerste instantie (toen ze nog met Drogo was) had ze ook met de boot moeten gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat steeds verder.... de white walkers zitten al in westeros... waarom zouden ze vanuit Essos moeten komen.
Kijk jij naar dezelfde serie ?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dany is een disney prinses. net zo geschikt om te regeren als aerys.
Benieuwd of de rest van de bevolking nu ook gelooft dat de WW terug zijn. Als Jon Snow terugkeert met die verhalen, ze zullen er toch niet lacherig over blijven doenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
No wai, deze hele oorlog is juist enorm in haar voordeel. Ze kan op deze manier enorm veel support krijgen, dat waar Tirion het al over had en nu niet alleen van de common ppl maar ook van de rijkere huizen want als de white walkers winnen dan blijft er niks over.
Ja duh, ze wil Westeros veroveren. De white walkers gaan toch niet naar Essos? Waarom zouden ze daarheen willen gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de Dothraki. Als Dany ze mee had willen nemen in eerste instantie (toen ze nog met Drogo was) had ze ook met de boot moeten gaan.
Het is niet alsof hij de enige op de boot is die terug gaat...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of de rest van de bevolking nu ook gelooft dat de WW terug zijn. Als Jon Snow terugkeert met die verhalen, ze zullen er toch niet lacherig over blijven doen
Zie mijn opmerking over Melisandre hierboven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja duh, ze wil Westeros veroveren. De white walkers gaan toch niet naar Essos? Waarom zouden ze daarheen willen gaan.
als het een beetje slecht gaat heeft ze de shit al niet onder controle.quote:
Ze verwachten scheepsladingen vol wildlings en nu komt ie met slechts 5000 wildlings terug. Oops.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij de enige op de boot is die terug gaat...
Maar ze geloofden het toch ook niet nadat Sam etc terugkeerden van de Fist?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij de enige op de boot is die terug gaat...
Als ie dat al heeft. Dat zou het uiteindelijke aantal zijn geworden. Maar ik geloof niet dat de evacuatie compleet was toen de aanval kwam.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze verwachten scheepsladingen vol wildlings en nu komt ie met slechts 5000 wildlings terug. Oops.
Het is allicht al beter dan de corrupte benden van Lannister/Tyrell/Bolton/Littlefinger/Starkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als het een beetje slecht gaat heeft ze de shit al niet onder controle.
het enige wat ze mee heeft is haar naam, haar uiterlijk en die draken. maar verder is ze 'unfit to rule'.
Goddamnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Boekspoilers doe je maar in het boektopic.
Sam beweerde er 1 gedood te hebben en hij is nou niet bepaald het meest heldhaftigste personage daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze geloofden het toch ook niet nadat Sam etc terugkeerden van de Fist?
Al is het nu nog geloofwaardiger.
Euh ja dat ze slavers bay mee krijgt betekent niet dat ze westeros meekrijgt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:43 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is allicht al beter dan de corrupte benden van Lannister/Tyrell/Bolton/Littlefinger/Stark
Die WW geven geen neuk om een troon van mensenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:42 schreef xzaz het volgende:
Wat de WW willen is nog helemaal niet bekend, feit is wel dat alle oude personages boven Winterfell als de dood zijn voor de winter.
Alles daar beneden is veel meer bezig met de throne wat eigenlijk maar een zijlijn verhaal is als je het mij vraagt. Ik neem aan dat de WW geen weet hebben van de throne.
Maar ook anderen hebben die WW zien rondlopenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sam beweerde er 1 gedood te hebben en hij is nou niet bepaald het meest heldhaftigste personage daar.
Stuk of 40-45quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:46 schreef FRseezu het volgende:
Die baas van de WW, hun King zeg maar, hoeveel zijn er daarvan. Want in seizoen 4 toen hij de laatste baby van Craster een WW maakte, zag je een shot waar hij aankwam lopen en achter hem stonden er nog 11.
Daar zullen we wel nooit achter komenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef Maanvis het volgende:
oja, wat is het DOEL van de white walkers. wat is de drijfveer? Waarom doen ze wat ze doen? Als je ze zo ziet kijken zien ze er vrij intelligent en evil uit.
Ja wel, er is alleen nog maar één persoon in de wereld die het waarschijnlijk weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen we wel nooit achter komen
Áls die het al weetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja wel, er is alleen nog maar één persoon in de wereld die het waarschijnlijk weet.
Is al vaker gezegd, hij liep vooruit op het verhaal en slaat dit seizoen over.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef Maanvis het volgende:
en; WAAR DE FOK IS DIE BRAN? We zien hem al 8 afleveringen niet, terwijl die wel fokking belangrijk is voor het verloop van de white walker shizzle.
Wie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja wel, er is alleen nog maar één persoon in de wereld die het waarschijnlijk weet.
Blijkt volgend seizoen de WW aan te voerenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef Maanvis het volgende:
en; WAAR DE FOK IS DIE BRAN? We zien hem al 8 afleveringen niet, terwijl die wel fokking belangrijk is voor het verloop van de white walker shizzle.
Veilig stellen van de handelsroutes lijkt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef Maanvis het volgende:
oja, wat is het DOEL van de white walkers. wat is de drijfveer? Waarom doen ze wat ze doen? Als je ze zo ziet kijken zien ze er vrij intelligent en evil uit.
lekker begrijpbaar voor de niet-insider.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd, hij liep vooruit op het verhaal en slaat dit seizoen over.
als hij belangrijk zou zijn, zou hij wel screentime hebben dit seizoenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef Maanvis het volgende:
Hij gaat naar de fokking north toe, naar de white walker,s het hele verhaal wordt hem verteld dat ie daar de oorsprong van de white walkers gaat vinden, en dan komen de white walkers eindelijk en dan zien we niks meer van bran. fokking irritant. dan liever wat minder dany en wat meer achtergrondinfo via bran (ook al vind ik dat stuk ook gewoon heel stom).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
als hij belangrijk zou zijn, zou hij wel screentime hebben dit seizoen
Boeiend we zien zoveel personages al tijden niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lekker begrijpbaar voor de niet-insider.
Volgens mij zit er in de wall ook een soort "ancient magic". Het is niet alleen een fysieke barrière.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is ook meer als bewaking / early warning system dan wat anders bedoeld, denk ik zo.
Het zal kleine aanvallen nog wel tegen kunnen houden, zeker als ie volledig bemand zou zijn.
Maar een full scale invasion, no way in hell.
Bran ging naar het noorden toe omdat ie de hele white walker shit ging achterhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend we zien zoveel personages al tijden niet.
En ik vind Bran niet echt een hoofdpersonage als Tyrion, Dany, Jon en Arya
Tja de serieschrijvers wachten voor dat stuk op het boek van GRRM denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bran ging naar het noorden toe omdat ie de hele white walker shit ging achterhalen.
En nu komen de white walkers en dan zit bran daar maar.
Ik hoef niet te zien hoe Bran jarenlang onderzoek doet naar de WWquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bran ging naar het noorden toe omdat ie de hele white walker shit ging achterhalen.
En nu komen de white walkers en dan zit bran daar maar.
da's hetzelfde als Lord of the Rings ineens niets meer met Frodo zou doen en gewoon het gevecht met Mordor als einde zietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:16 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zien hoe Bran jarenlang onderzoek doet naar de WW
Laat hem maar weer verschijnen zodra die draken en giants kan controleren![]()
Ja maar het duurt mij te lang. inmiddels had je al wat meer achtergrondinfo verkregen door Bran over de white walkers verwacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Om even het geheugen op te frissen. Season 4 finale met Bran en de three-eyed raven
Dat komt nog wel terug hoor.
Bran en Frodo zijn niet bepaald vergelijkbaar. Er zijn in GoT zoveel verschillende verhaallijnen met elk hun eigen characters.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's hetzelfde als Lord of the Rings ineens niets meer met Frodo zou doen en gewoon het gevecht met Mordor als einde ziet.
waar het mij om ging was dat de hele clue van het main verhaal ontbreekt doordat bran weggehouden wordt van de serie.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bran en Frodo zijn niet bepaald vergelijkbaar. Er zijn in GoT zoveel verschillende verhaallijnen met elk hun eigen characters.
Ik geloof dat dat te veel chaos is voor Maanvis' gestructureerde zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
Er IS geen main verhaal. Er is geen hoofdpersoon...
Welke clue van welk main verhaal? Er is geen main verhaal, er zijn een hoop verhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar het mij om ging was dat de hele clue van het main verhaal ontbreekt doordat bran weggehouden wordt van de serie.
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
Er IS geen main verhaal. Er is geen hoofdpersoon...
Schijbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat te veel chaos is voor Maanvis' gestructureerde zijn.
Helemaal niet. Dat is hetgeen dat de wall bezig houdt, dat heeft helemaal niks te maken met de verhaallijn in Kings landing of across the narrow sea, of met Dorne of met Arya.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.
dat zijn nu bijverhaaltjes geworden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat is hetgeen dat de wall bezig houdt, dat heeft helemaal niks te maken met de verhaallijn in Kings landing of across the narrow sea, of met Dorne of met Arya.
Nee.quote:
wat willen arya of cersei of die dorne gasten nog doen als heel westeros is overlopen door de white walkers dan? zit je daar met je face changing en je royal blood.quote:
Zover is het nog lang niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat willen arya of cersei of die dorne gasten nog doen als heel westeros is overlopen door de white walkers dan?
nee daarom hebben we ook hardhome helemaal overlopen zien worden.quote:
... want dat ligt ook zo centraalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee daarom hebben we ook hardhome helemaal overlopen zien worden.
quote:
Dat leger is dus door Haunted Forest gekomen om Hardhome te bereiken. Maar waarom zouden ze eerst even langs Hardhome gaan terwijl ze (dicht) langs de Muur kwamen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ver van the wall af dan winterfell vna the wall af ligt. (nu: 300km)
De hele rode draad (lijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.
quote:"In the 4th episode of Season 4, Jon mentioned, during a conversation with Sam as they were about plan an offensive on the mutineers at Craster's Keep, that Sam told him about meeting Bran at the Nightfort back in Season 3."
Ramsay en Roose weten het ook. Roose stuurde Locke naar Castle Black om Bran, Rickon en Jon om te leggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Om nog even terug te komen op Bran... Nu Theon heeft verteld dat hij Bran niet heeft vermoord weten alleen zij twee, Sam (die hem tegenkwam toen ze terugkwamen uit het noorden) en Jon (omdat hij dat hoorde van Sam) dat Bran nog leeft toch?
In de beleving van modern-Westeros staat die Wall daar om Wildlings buiten te houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijkt zo dat die Wall totaal niks voorstelt voor die WW![]()
Staat er dan al jaren voor niks
Klopt inderdaad. Moet echt weer een keer helemaal opnieuw beginnen. Er gebeurt zoveel, moeilijk om alles bij te houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ramsay en Roose weten het ook. Roose stuurde Locke naar Castle Black om Bran, Rickon en Jon om te leggen.
Ik denk dat je je vergist met Lost.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:41 schreef Drankster het volgende:
Locke was fucking baas, jammer dat ie zo snel gekilled is.
Geen idee wat Jon wel en niet weet, maar ik weet wel dat ie niets weet.quote:
"The bitch stays“quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:41 schreef Drankster het volgende:
Locke was fucking baas, jammer dat ie zo snel gekilled is.
Dat was wel baas ja, ook onverwachtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nope, die dude die Jaimy z'n hand eraf hakte.
Sowieso iemand van de Boltons, of Stannis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er nog mensen die op het seizoen 5 dodenlijstje komen te staan denken jullie? Tot nu toe zijn er dit seizoen nog weinig gesneuveld. Ik heb zelf Jorah op het lijstje gezet (in mijn hoofd)
Boltons, High Sparrow, een Sandsnake, Meryn Trant en heel misschien Cerseiquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er nog mensen die op het seizoen 5 dodenlijstje komen te staan denken jullie? Tot nu toe zijn er dit seizoen nog weinig gesneuveld. Ik heb zelf Jorah op het lijstje gezet (in mijn hoofd)
Ik denk inderdaad Jorah, misschien die ene gast die nu in Nights Watch de boel leidt (naam kwijt) en Davos.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ja idd, Brienne, Jon, Tyrion, Arya, Jaime en Varys zijn de lucky few waarvan zeker is dat ze nog wel een poosje meegaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:05 schreef muhahaha het volgende:
Brienne niet, daar heeft GRRM een oogje op.
En Daenerysquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:07 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja idd, Brienne, Jon, Tyrion, Arya, Jaime en Varys zijn de lucky few waarvan zeker is dat ze nog wel een poosje meegaan.
Denk Bronn, vrouw van Stannis en Ramsay.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Qua grote namen denk ik de volgende nog:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:12 schreef Drankster het volgende:
Wel benieuwd wat ze met Brienne gaan omdat
[ afbeelding ] !!!!!!!----BOEKSPOILER----!!!!!!!!! [ afbeelding ]Waarschijnlijk hoop je nu op een reactie, maar discussies over boeken moeten in dat andere topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Melissandre gaat niet dood johquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Qua grote namen denk ik de volgende nog:
* Meryn Trant door Arya (al zou dat ook volgend seizoen pas kunnen zijn)
* Jorah in de Fighting Pits
* Davos Seaworth door Ramsay Bolton
* Melissandre door Stannis
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:12 schreef Drankster het volgende:
Wel benieuwd wat ze met Brienne gaan doen omdat
[ afbeelding ] !!!!!!!----BOEKSPOILER----!!!!!!!!! [ afbeelding ]TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nu dat Mel wil dat Stannis zijn dochtertje offert denk ik dat hij wel klaar met haar gehocus-pocus is. Vorige aflevering wees hij haar in ieder geval al af, dat gaat escalerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greyscale is niet altijd dodelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:04 schreef muhahaha het volgende:
dat Jorah niet lang meer heeft is geen geheim.
Hersendood is ook dood.quote:
Dochter van Stannis had ook Greyscalequote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hersendood is ook dood.
Zag die andere mensen met Greyscale nou niet bepaald de discussie aangaan toen ze aanvielen.
? Wat is je punt hier ? Het enige dat ik zeg is dat de dood van Jorah niet een zekerheid is.quote:
Het punt is dat de enige reden waarom zijn dochter niet dood is, is dat Stannis de halve wereld aan Maesters op heeft getrommeld. Dat zij nog leeft wordt over het algemeen als iets extreem bijzonders gezien. Vergelijk het met iemand die volledig van AIDS weet te genezen in onze wereld. Je hoort er wel eens over, maar over het algemeen wordt het als ongeneesbaar gezien. En Jorah heeft niet al die middelen tot zijn beschikking, dus is de dood van Jorah een zekerheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:39 schreef Knut het volgende:
[..]
? Wat is je punt hier ? Het enige dat ik zeg is dat de dood van Jorah niet een zekerheid is.
Ik wil niet te veel maanvissen hoor. Maar het zou mij totaal niets verbazen als Jorah tegen de algemene verwachting in het ook gewoon overeefd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het punt is dat de enige reden waarom zijn dochter niet dood is, is dat Stannis de halve wereld aan Maesters op heeft getrommeld. Dat zij nog leeft wordt over het algemeen als iets extreem bijzonders gezien. Vergelijk het met iemand die volledig van AIDS weet te genezen in onze wereld. Je hoort er wel eens over, maar over het algemeen wordt het als ongeneesbaar gezien. En Jorah heeft niet al die middelen tot zijn beschikking, dus is de dood van Jorah een zekerheid.
Het is nogal cringeworthy om hiervoor als argument een meisje te gebruiken wiens omstandigheden op geen enkel vlak overeenkomen met die van Jorah. (Of je moet gaan denken in de richting van "Ze hebben allebei twee ogen en twee handen")quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel maanvissen hoor. Maar het zou mij totaal niets verbazen als Jorah tegen de algemene verwachting in het ook gewoon overeefd.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:34 schreef andreas612 het volgende:
Ik dacht op een zeker moment dat die reus ook een zombie zou worden en dat alles dan naar de tyfus zou gaan
Correct, maar het is GoT en je weet nooit wat er daadwerkelijk gaat gebeuren, voor hetzelfde geld valt zijn hand er af volgende week en kan hij een tweedehands(hehe) van Jaime aankoppelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is nogal cringeworthy om hiervoor als argument een meisje te gebruiken wiens omstandigheden op geen enkel vlak overeenkomen met die van Jorah. (Of je moet gaan denken in de richting van "Ze hebben allebei twee ogen en twee handen")
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:19 schreef tralalala het volgende:
Screen uit de seizoenstrailer van GoT van iets wat nog komen gaat.Ik denk dat dit de season finale wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk ook dat hij het overleeft. Daar zorgt Dany wel op een manier voor!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel maanvissen hoor. Maar het zou mij totaal niets verbazen als Jorah tegen de algemene verwachting in het ook gewoon overeefd.
Ik zou eerder mijn geld op iets draakgerelateerds zetten dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Correct, maar het is GoT en je weet nooit wat er daadwerkelijk gaat gebeuren, voor hetzelfde geld valt zijn hand er af volgende week en kan hij een tweedehands(hehe) van Jaime aankoppelen.
Denk ook iets in deze trant inderdaad. Ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:34 schreef padlarf het volgende:
Vrouw van Stannis offert het dochtertje, Stannis schopt haar ook het vuur in
Ben wel benieuwd wat Ramsey's plan is met twintig man ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk ook iets in deze trant inderdaad. Ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Misschien dat Ramsey toch flink wat schade weet te doen met zijn 20 troepen en dan de paniek toeslaat in kamp Stannis, waarna Carice de vrouw van Stannis overhaalt om zijn dochtertje op te offeren. Vraag me wel af wat voor een magische krachten dat Stannis zijn leger dan zou geven en of die daardoor dan zal winnen of mad wordt en toch verliest.
Screen uit de seizoenstrailer van GoT van iets wat nog komen gaat.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Screen uit de seizoenstrailer van GoT van iets wat nog komen gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Karina op 02-06-2015 20:06:22 ](she/her)
Screen uit de seizoenstrailer van GoT van iets wat nog komen gaat.Oeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Screen uit de seizoenstrailer van GoT van iets wat nog komen gaat.Hier nog meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier nog meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hier nog meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 02-06-2015 17:25:11 ]
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 02-06-2015 17:24:58 ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door Karstman op 02-06-2015 17:05:12 ]"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Dan klik ik ze snel wegquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik kijk nooit trailers tenzij ze echt pal na de afleveringen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Is zij stieken niet in leven gehouden door The Lord of Light? Of is dat te ver gezocht?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het punt is dat de enige reden waarom zijn dochter niet dood is, is dat Stannis de halve wereld aan Maesters op heeft getrommeld. Dat zij nog leeft wordt over het algemeen als iets extreem bijzonders gezien. Vergelijk het met iemand die volledig van AIDS weet te genezen in onze wereld. Je hoort er wel eens over, maar over het algemeen wordt het als ongeneesbaar gezien. En Jorah heeft niet al die middelen tot zijn beschikking, dus is de dood van Jorah een zekerheid.
Er wordt alleen wel een suggestie gewekt dat die ziekte binnenkort weer de kop zal gaan opsteken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Over de preview;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen toch![]()
Oooooh shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]We zullen zien volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Hij is toch al 80x in een vogel gehoejedatooknoemt? Lekker vliegenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:39 schreef De-Hamster het volgende:
Eigenlijk is het allang verklapt dat Brann een rol gaat spelen met betrekking tot draken. Bij die laatste aflevering zei the three eyed raven ook: You will never walk again, you will fly. Ik verwacht alleen dat ze dat weer gaan rekken tot volgend jaar.
Dat was toch voordat hem gezegd werd dat-ie ging vliegen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is toch al 80x in een vogel gehoejedatooknoemt? Lekker vliegen
Dus?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was toch voordat hem gezegd werd dat-ie ging vliegen?
Oud nieuws verkondigen is niet echt troost voor hem, lijkt me.quote:
Ik wens jullie veel plezier met hints zoeken die er niet zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Oud nieuws verkondigen is niet echt troost voor hem, lijkt me.Het is niet echt bijzonder meer voor hem.
You WILL fly suggereert dat het iets is wat nog gaat gebeuren.
Ik denk niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier met hints zoeken die er niet zijn
Ook weer waar natuurlijk idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie duidt ook op het plezier wensen van meerdere personen
Die lang uitgemeten scène gooien ze er uiteraard in opdat we daarmee mogen verwachten dat ie straks voor de zoveelste keer in een schattig vogeltje verandert. Dat geloof je zelf toch ook niet, neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier met hints zoeken die er niet zijn
Ik weet niet of dat een lekker brein is om in te zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:08 schreef Romanus het volgende:
Zou Brann ook White Walkers kunnen besturen?Aangezien hij ook Hodor kon overnemen
Misschien gaan ze hem wel opblazen. You will fly.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:16 schreef BaasBanaan het volgende:
"You will fly" hoeft natuurlijk ook niet perse met vliegen te maken hebben. Misschien vinden die children het wel leuk om een beetje misleidend te praten, daar lijken ze wel het type voor. "You will fly" kan ook gewoon betekenen dat hij nog hele mooie dingen gaat doen.
Awesomequote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:18 schreef Awsom het volgende:
[..]
Misschien gaan ze hem wel opblazen. You will fly.
misschien gaat ie wel flink trippen, wie weetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:16 schreef BaasBanaan het volgende:
"You will fly" hoeft natuurlijk ook niet perse met vliegen te maken hebben. Misschien vinden die children het wel leuk om een beetje misleidend te praten, daar lijken ze wel het type voor. "You will fly" kan ook gewoon betekenen dat hij nog hele mooie dingen gaat doen.
Hij heeft wel Hodor bij zich, dus wie weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien gaat ie wel flink trippen, wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BaasBanaan op 02-06-2015 20:46:30 ]Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft wel Hodor bij zich, dus wie weet.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Haha Hodor is een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking zalige aflevering weer. Love this show
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
was freakyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Mooi shot was dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Dacht ik ook gelijk ja!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Misschien wordt hij wel R. Kelly.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:18 schreef Awsom het volgende:
[..]
Misschien gaan ze hem wel opblazen. You will fly.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
![]()
De bandleden van Mastodon speelden ook White Walkers in deze aflevering
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop
Oh.![]()
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :Squote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop![]()
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :S
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?![]()
![]()
the sick bastardquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Barryquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met zijn psychokop![]()
![]()
Hij heeft een meesterlijke glimlach.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :SGeniale acteurquote:Oh.![]()
Jah idd, dat maakt hem juist zo eng!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?
Ook als hij Reek om z'n hand vraagt en hem dan vergeeft; aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting, aan de andere kant maakt dat hem NOG onvoorspelbaarder!![]()
Al dacht ik toen wel dat hij hem zou vergevenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah idd, dat maakt hem juist zo eng!
Ook als hij Reek om z'n hand vraagt en hem dan vergeeft; aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting, aan de andere kant maakt dat hem NOG onvoorspelbaarder!
Maar die gast is zo'n heerlijke creep en psycho. Echt 100x erger dan JoffreyOh.![]()
Dacht ik idd ook wel; het moment was er gewoon niet naar dat hij het echt ging doen, maar dan nog....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al dacht ik toen wel dat hij hem zou vergeven
Maar die gast is zo'n heerlijke creep en psycho. Echt 100x erger dan Joffrey
En idd @ Joffrey; dat was gewoon een kutkoter die ineens veel te vroeg veel te veel macht had gekregen. Recht to recht aan evil, hoewel hij soms ook totaal out-of-character hoffelijk kon zijn.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:06 schreef ems. het volgende:
Nee man. Joffrey was gewoon verkeerd begrepen.![]()
![]()
Muah Joffrey had gewoon een vreselijke hekel aan mensen en buitte zijn macht uit om iedereen kapot te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook wel; het moment was er gewoon niet naar dat hij het echt ging doen, maar dan nog....
En idd @ Joffrey; dat was gewoon een kutkoter die ineens veel te vroeg veel te veel macht had gekregen. Recht to recht aan evil, hoewel hij soms ook totaal out-of-character hoffelijk kon zijn.
Misschien omdat hij een vaderfiguur mistte in zijn jeugd, omdat Robert hem niet moestOh.![]()
idd en de boodschappen die mams hem meegaf hielpen ook niet echt mee aan een gezonde psyche.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Joffrey had gewoon een vreselijke hekel aan mensen en buitte zijn macht uit om iedereen kapot te maken.
Misschien omdat hij een vaderfiguur mistte in zijn jeugd, omdat Robert hem niet moest![]()
Denk dat Robert hem niet moest omdat het net z'n moeder was
Ooit moet Robert wel ok zijn geweest denk ik? Anders was hij geen best buds met Ned denk ik...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
En gewend raken dat je alles krijgt wat je wilt, zodat je niet om kan gaan met kritiek of tegenspraakquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd en de boodschappen die mams hem meegaf hielpen ook niet echt mee aan een gezonde psyche.Oh.![]()
Robert was ook best oké, maar Joffrey vertoonde blijkbaar al vroeg sadistische trekjes en daar had Robert ofc een hekel aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat Robert hem niet moest omdat het net z'n moeder was
Ooit moet Robert wel ok zijn geweest denk ik? Anders was hij geen best buds met Ned denk ik...Oh.![]()
[..]
Hier nog meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robert was ook best oké, maar Joffrey vertoonde blijkbaar al vroeg sadistische trekjes en daar had Robert ofc een hekel aan.Dat idd!
![]()
Staat nog wel een leuk stukje in de *verboden woord* over in, maar dat zal ik hier maar niet meldenquote:Oh.![]()
Goed Joffrey wil ik je nog wel nageven, maar dat excuus kun je niet opvoeren bij zijn verwaarlozing van Tommen en Myrcella en de tig andere bastaarden die hij wel verwekt heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robert was ook best oké, maar Joffrey vertoonde blijkbaar al vroeg sadistische trekjes en daar had Robert ofc een hekel aan.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Heeft hij die echt heel erg verwaarloosd dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Goed Joffrey wil ik je nog wel nageven, maar dat excuus kun je niet opvoeren bij zijn verwaarlozing van Tommen en Myrcella en de tig andere bastaarden die hij wel verwekt heeft.Oh.![]()
een oudere maar actuele artikel mbt de nights kinghttp://io9.com/this-accid(...)t-changed-1568796246quote:This Accidental Game Of Thrones Spoiler Just. Changed. Everything.
4/28/14 10:30am
Did you watch Game of Thrones on HBO Go last night? Then you may have gotten a surprise bit of information that is so monumentally huge, it's not just a spoiler for the show but it's possibly a spoiler for the A Song of Ice and Fire books as well. CONTINUE AT YOUR OWN RISK.
Okay. Remember that crazy spiky-horned head of the White Walkers that showed up at the end of "Oathkeeper" last night and blew our minds? Well, although the scene was something we haven't read in the books, we've read about the character before.
Redditor dmahr noticed HBO' Go's information titles named him the Night's King, who is a major figure in Game of Thrones lore. I'll let the ASOIAF Wiki explain him:
According to legend, the Night's King lived during the Age of Heroes, not long after the Wall was complete. He was a fearless warrior, who was named the thirteenth Lord Commander of the Night's Watch. Later he fell in love with a woman "with skin as white as the moon and eyes like blue stars", he chased her and loved her though "her skin was cold as ice", and when he gave his seed to her he gave his soul as well.[1] (Her description matches that of the Others.)
He brought her back to the Nightfort and after the unholy union, he declared himself king and her his queen, and ruled the Nightfort as his own castle for thirteen years. During the dark years of his reign, horrific atrocities were committed, of which tales are still told in the North. It was not until his own brother, the King in the North, and Joramun, the King-Beyond-the-Wall, joined forces that the Night's King was brought down and the Night's Watch freed. After his fall, when it was discovered that he had been sacrificing to the Others (possibly in similar way to Craster), all records of him were destroyed and his very name was forbidden.[1] It is likely this led the lords of the North to forbid the Night's Watch to construct walls at their keeps, ensuring the keeps would always be accessible from the south.
In the books, Old Nan told Bran the story of the Night's King, and despite rumors to the contrary says he was a Stark, a brother to the King of Winterfell, and that his name was Bran as well.
If that was the Night's King last night, then the legend is true, and what we thought about the Others/White Walkers has changed dramatically. And if this legend is true, it potentially means a lot of the legends of the world of Westeros are true, which could have major implications down the line (I'd say that magical Wall-destroying Horn of Joramun is definitely real). The potential thematic elements alone — there's no way our Bran Stark doesn't have some serious business to do with his undead namesake — are mind-boggling.
Now, HBO Go calling the character the Night's King could have been an accident in that someone needed a name for the White Walker head honcho, and Night's King fit the bill, but it seems far more likely that the accident was that they revealed the true name of this major character. Either way, HBO quickly removed the name from Go.
Theorize away!Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hij kon ze nu niet bepaald menemen terwijl hij bezig was metquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij die echt heel erg verwaarloosd dan?
“An interesting thing is a good thing.”![]()
White Walker seksquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zou best een mooie/spooky vrouwelijke Other/WW willen zien.Oh.![]()
Die MILFquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zou best een mooie/spooky vrouwelijke Other/WW willen zien.Flesje bier![]()
het is mogelijk, vanaf 2:00quote:
-Rabia Al-Basri![]()
Als er vrouwelijke White Walkers zijn. Waarom namen ze dan alleen de mannelijke kinderen van Craster mee om in White Walkers te veranderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zou best een mooie/spooky vrouwelijke Other/WW willen zien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Best freaky dat die White Walkers dus allemaal halfbroers/neefjes zijn van Gilly![]()
Gilly zal ze wel gewoon bestraffend toespreken en dan keren ze terug naar hun huisOh.![]()
Omdat Craster geen gay was dus dumpte die zijn zoons. Alle dochters hield om mee te batsen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als er vrouwelijke White Walkers zijn. Waarom namen ze dan alleen de mannelijke kinderen van Craster mee om in White Walkers te veranderen?![]()
Misschien heeft ze er zelfs al een paar gebaard.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best freaky dat die White Walkers dus allemaal halfbroers/neefjes zijn van Gilly![]()
Maar de lelijke dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat Craster geen gay was dus dumpte die zijn zoons. Alle dochters hield om mee te batsen.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
hij had het idd best goed geregeld!quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat Craster geen gay was dus dumpte die zijn zoons. Alle dochters hield om mee te batsen.
-Rabia Al-Basri![]()
wellicht van de starks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best freaky dat die White Walkers dus allemaal halfbroers/neefjes zijn van Gilly
-Rabia Al-Basri![]()
Ramsayquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Episode 9 massive spoiler. Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het heet imperialisme en we waren er hier in Europa vroeger ook redelijk goed in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef Maanvis het volgende:
oja, wat is het DOEL van de white walkers. wat is de drijfveer? Waarom doen ze wat ze doen? Als je ze zo ziet kijken zien ze er vrij intelligent en evil uit.![]()
![]()
Daar speelt ie nog steeds een weirdo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met zijn psychokop
In mijn ogen een goede acteur, ben benieuwd naar zijn verdere loopbaan.![]()
Alle baby's zijn lelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er zelfs al een paar gebaard.
[..]
Maar de lelijke dan?![]()
Het enige wat er dan nog in KL gebeurt is dat Tommen met zijn koningin en katten knuffelt terwijl Kevan competent, maar zonder flair regeert. Misschien vrolijker en vrediger, maar niet leuker om te zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:04 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of Cersei dood gaat. Ik hoop persoonlijk dat ze een gruwelijke dood sterft.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wat een bazenaflevering.
Ben benieuwd wat men ten zuiden van de muur zegt als men de reus van de boot af ziet komen.Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Ben benieuwd of die met dat grote lijf wel op een boot kanquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een bazenaflevering.
Ben benieuwd wat men ten zuiden van de muur zegt als men de reus van de boot af ziet komen.![]()
![]()
Feit.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik vond het heel raar om hem daarna weer als psycho in Game of Thrones te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met zijn psychokop
Maar dat was meteen de aflevering waarin hij Sansa verkrachtte.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Maar dan kunnen we verwaarlozing niet gebruiken als reden voor Joffrey's fucked up zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij kon ze nu niet bepaald menemen terwijl hij bezig was metIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Vond hem door Misfits wel al een goede acteurquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vond het heel raar om hem daarna weer als psycho in Game of Thrones te zien.
Maar dat was meteen de aflevering waarin hij Sansa verkrachtte.En eigenlijk speelt hij in de eerste seizoenen daar juist ook de "creep" van de groep en maakt hij qua karakter een grote maar geloofwaardige verandering door.
吴 曼 迪![]()
Klopt, maar ik zag hem in Game of Thrones net nadat ik hem had gezien alsquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond hem door Misfits wel al een goede acteurEn eigenlijk speelt hij in de eerste seizoenen daar juist ook de "creep" van de groep en maakt hij qua karakter een grote maar geloofwaardige verandering door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Misfits seizoen 3 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb drie seizoenen Misfits in een week weg gekeken.
En Catelyn Stark weer gezien natuurlijk.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Guys, heb dit nog nooit gekeken, kan ik het ergens online zien? Het liefst ook met Engelse ondertiteling erbij![]()
![]()
HOLY SHITquote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit. Kom ik dit plaatje tegen wat ook voor GOT zeker binnen de context is![]()
[ afbeelding ]
Heb je Netflix? Daar staat het op.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Guys, heb dit nog nooit gekeken, kan ik het ergens online zien? Het liefst ook met Engelse ondertiteling erbij
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Wie is dit dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit. Kom ik dit plaatje tegen wat ook voor GOT zeker binnen de context is![]()
[ afbeelding ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Skins ook een bazenserie ja.Oh.![]()
Gendryquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het iemand uit GoT voor moest stellen...Oh.![]()
nu je het zegt. Maar ja, die gast is dan ook al drie seizoenen weg ofzoquote:Ok stelletje hokboeren![]()
Komt ook niet meer terugquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
nu je het zegt. Maar ja, die gast is dan ook al drie seizoenen weg ofzoOh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dat moet ik nog steeds kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit.
Speelt zich af in Bristol toch? (Dat is best tof.)![]()
Trio met haar en Emilia Clarkequote:Op woensdag 3 juni 2015 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://instagram.com/rosiemacc/![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.![]()
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:47 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat moet ik nog steeds kijken
Speelt zich af in Bristol toch? (Dat is best tof.)
Gilly speelt er ook in
Oh.![]()
En Emilia wil dolgraag een trio proberen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je wel eerst mee trouwen voor je er mee mag batsen.
Ik weet wel waar ik voor kies
Oh.![]()
En nog meer Skins acteurs in Game of Thrones natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hannah Murray
En voor de Ekte Skins-kennersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt overigens ook in PotC
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja wat mij betreft ook duidelijk dat die niet meer terug komt maar op het internet blijven mensen zich afvragen waar hij is. Dus toen ik die gif tegen kwam kon ik het niet laten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
nu je het zegt. Maar ja, die gast is dan ook al drie seizoenen weg ofzo吴 曼 迪![]()
een dag afgevraagd waar ik die van kon, blijkt uit Borgen te zijn. Serie die ik ook alweer bijna vergeten wasquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: