Ik geloof dat dat te veel chaos is voor Maanvis' gestructureerde zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
Er IS geen main verhaal. Er is geen hoofdpersoon...
Welke clue van welk main verhaal? Er is geen main verhaal, er zijn een hoop verhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar het mij om ging was dat de hele clue van het main verhaal ontbreekt doordat bran weggehouden wordt van de serie.
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
Er IS geen main verhaal. Er is geen hoofdpersoon...
Schijbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat te veel chaos is voor Maanvis' gestructureerde zijn.
Helemaal niet. Dat is hetgeen dat de wall bezig houdt, dat heeft helemaal niks te maken met de verhaallijn in Kings landing of across the narrow sea, of met Dorne of met Arya.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.
dat zijn nu bijverhaaltjes geworden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat is hetgeen dat de wall bezig houdt, dat heeft helemaal niks te maken met de verhaallijn in Kings landing of across the narrow sea, of met Dorne of met Arya.
Nee.quote:
wat willen arya of cersei of die dorne gasten nog doen als heel westeros is overlopen door de white walkers dan? zit je daar met je face changing en je royal blood.quote:
Zover is het nog lang niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat willen arya of cersei of die dorne gasten nog doen als heel westeros is overlopen door de white walkers dan?
nee daarom hebben we ook hardhome helemaal overlopen zien worden.quote:
... want dat ligt ook zo centraalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee daarom hebben we ook hardhome helemaal overlopen zien worden.
quote:
Dat leger is dus door Haunted Forest gekomen om Hardhome te bereiken. Maar waarom zouden ze eerst even langs Hardhome gaan terwijl ze (dicht) langs de Muur kwamen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ver van the wall af dan winterfell vna the wall af ligt. (nu: 300km)
De hele rode draad (lijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.
quote:"In the 4th episode of Season 4, Jon mentioned, during a conversation with Sam as they were about plan an offensive on the mutineers at Craster's Keep, that Sam told him about meeting Bran at the Nightfort back in Season 3."
Ramsay en Roose weten het ook. Roose stuurde Locke naar Castle Black om Bran, Rickon en Jon om te leggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Om nog even terug te komen op Bran... Nu Theon heeft verteld dat hij Bran niet heeft vermoord weten alleen zij twee, Sam (die hem tegenkwam toen ze terugkwamen uit het noorden) en Jon (omdat hij dat hoorde van Sam) dat Bran nog leeft toch?
In de beleving van modern-Westeros staat die Wall daar om Wildlings buiten te houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijkt zo dat die Wall totaal niks voorstelt voor die WW![]()
Staat er dan al jaren voor niks
Klopt inderdaad. Moet echt weer een keer helemaal opnieuw beginnen. Er gebeurt zoveel, moeilijk om alles bij te houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ramsay en Roose weten het ook. Roose stuurde Locke naar Castle Black om Bran, Rickon en Jon om te leggen.
Ik denk dat je je vergist met Lost.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:41 schreef Drankster het volgende:
Locke was fucking baas, jammer dat ie zo snel gekilled is.
Geen idee wat Jon wel en niet weet, maar ik weet wel dat ie niets weet.quote:
"The bitch stays“quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:41 schreef Drankster het volgende:
Locke was fucking baas, jammer dat ie zo snel gekilled is.
Dat was wel baas ja, ook onverwachtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nope, die dude die Jaimy z'n hand eraf hakte.
Sowieso iemand van de Boltons, of Stannis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er nog mensen die op het seizoen 5 dodenlijstje komen te staan denken jullie? Tot nu toe zijn er dit seizoen nog weinig gesneuveld. Ik heb zelf Jorah op het lijstje gezet (in mijn hoofd)
Boltons, High Sparrow, een Sandsnake, Meryn Trant en heel misschien Cerseiquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er nog mensen die op het seizoen 5 dodenlijstje komen te staan denken jullie? Tot nu toe zijn er dit seizoen nog weinig gesneuveld. Ik heb zelf Jorah op het lijstje gezet (in mijn hoofd)
Ik denk inderdaad Jorah, misschien die ene gast die nu in Nights Watch de boel leidt (naam kwijt) en Davos.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |