Ja maar het duurt mij te lang. inmiddels had je al wat meer achtergrondinfo verkregen door Bran over de white walkers verwacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Om even het geheugen op te frissen. Season 4 finale met Bran en de three-eyed raven
Dat komt nog wel terug hoor.
Bran en Frodo zijn niet bepaald vergelijkbaar. Er zijn in GoT zoveel verschillende verhaallijnen met elk hun eigen characters.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's hetzelfde als Lord of the Rings ineens niets meer met Frodo zou doen en gewoon het gevecht met Mordor als einde ziet.
waar het mij om ging was dat de hele clue van het main verhaal ontbreekt doordat bran weggehouden wordt van de serie.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bran en Frodo zijn niet bepaald vergelijkbaar. Er zijn in GoT zoveel verschillende verhaallijnen met elk hun eigen characters.
Ik geloof dat dat te veel chaos is voor Maanvis' gestructureerde zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
Er IS geen main verhaal. Er is geen hoofdpersoon...
Welke clue van welk main verhaal? Er is geen main verhaal, er zijn een hoop verhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar het mij om ging was dat de hele clue van het main verhaal ontbreekt doordat bran weggehouden wordt van de serie.
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
Er IS geen main verhaal. Er is geen hoofdpersoon...
Schijbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat te veel chaos is voor Maanvis' gestructureerde zijn.
Helemaal niet. Dat is hetgeen dat de wall bezig houdt, dat heeft helemaal niks te maken met de verhaallijn in Kings landing of across the narrow sea, of met Dorne of met Arya.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.
dat zijn nu bijverhaaltjes geworden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat is hetgeen dat de wall bezig houdt, dat heeft helemaal niks te maken met de verhaallijn in Kings landing of across the narrow sea, of met Dorne of met Arya.
Nee.quote:
wat willen arya of cersei of die dorne gasten nog doen als heel westeros is overlopen door de white walkers dan? zit je daar met je face changing en je royal blood.quote:
Zover is het nog lang niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat willen arya of cersei of die dorne gasten nog doen als heel westeros is overlopen door de white walkers dan?
nee daarom hebben we ook hardhome helemaal overlopen zien worden.quote:
... want dat ligt ook zo centraalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee daarom hebben we ook hardhome helemaal overlopen zien worden.
quote:
Dat leger is dus door Haunted Forest gekomen om Hardhome te bereiken. Maar waarom zouden ze eerst even langs Hardhome gaan terwijl ze (dicht) langs de Muur kwamen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder ver van the wall af dan winterfell vna the wall af ligt. (nu: 300km)
De hele rode draad (lijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de hele rode lijn is dat winter is coming geschreeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |