misschien gaat ie wel flink trippen, wie weetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:16 schreef BaasBanaan het volgende:
"You will fly" hoeft natuurlijk ook niet perse met vliegen te maken hebben. Misschien vinden die children het wel leuk om een beetje misleidend te praten, daar lijken ze wel het type voor. "You will fly" kan ook gewoon betekenen dat hij nog hele mooie dingen gaat doen.
Hij heeft wel Hodor bij zich, dus wie weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien gaat ie wel flink trippen, wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BaasBanaan op 02-06-2015 20:46:30 ]Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft wel Hodor bij zich, dus wie weet.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Haha Hodor is een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking zalige aflevering weer. Love this show
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
was freakyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Mooi shot was dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Dacht ik ook gelijk ja!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Misschien wordt hij wel R. Kelly.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:18 schreef Awsom het volgende:
[..]
Misschien gaan ze hem wel opblazen. You will fly.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
![]()
De bandleden van Mastodon speelden ook White Walkers in deze aflevering
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop
Oh.![]()
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :Squote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop![]()
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :S
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?![]()
![]()
the sick bastardquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Barryquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met zijn psychokop![]()
![]()
Hij heeft een meesterlijke glimlach.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :SGeniale acteurquote:Oh.![]()
Jah idd, dat maakt hem juist zo eng!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?
Ook als hij Reek om z'n hand vraagt en hem dan vergeeft; aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting, aan de andere kant maakt dat hem NOG onvoorspelbaarder!![]()
Al dacht ik toen wel dat hij hem zou vergevenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah idd, dat maakt hem juist zo eng!
Ook als hij Reek om z'n hand vraagt en hem dan vergeeft; aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting, aan de andere kant maakt dat hem NOG onvoorspelbaarder!
Maar die gast is zo'n heerlijke creep en psycho. Echt 100x erger dan JoffreyOh.![]()
Dacht ik idd ook wel; het moment was er gewoon niet naar dat hij het echt ging doen, maar dan nog....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al dacht ik toen wel dat hij hem zou vergeven
Maar die gast is zo'n heerlijke creep en psycho. Echt 100x erger dan Joffrey
En idd @ Joffrey; dat was gewoon een kutkoter die ineens veel te vroeg veel te veel macht had gekregen. Recht to recht aan evil, hoewel hij soms ook totaal out-of-character hoffelijk kon zijn.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:06 schreef ems. het volgende:
Nee man. Joffrey was gewoon verkeerd begrepen.![]()
![]()
Muah Joffrey had gewoon een vreselijke hekel aan mensen en buitte zijn macht uit om iedereen kapot te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook wel; het moment was er gewoon niet naar dat hij het echt ging doen, maar dan nog....
En idd @ Joffrey; dat was gewoon een kutkoter die ineens veel te vroeg veel te veel macht had gekregen. Recht to recht aan evil, hoewel hij soms ook totaal out-of-character hoffelijk kon zijn.
Misschien omdat hij een vaderfiguur mistte in zijn jeugd, omdat Robert hem niet moestOh.![]()
idd en de boodschappen die mams hem meegaf hielpen ook niet echt mee aan een gezonde psyche.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Joffrey had gewoon een vreselijke hekel aan mensen en buitte zijn macht uit om iedereen kapot te maken.
Misschien omdat hij een vaderfiguur mistte in zijn jeugd, omdat Robert hem niet moest![]()
Denk dat Robert hem niet moest omdat het net z'n moeder was
Ooit moet Robert wel ok zijn geweest denk ik? Anders was hij geen best buds met Ned denk ik...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
En gewend raken dat je alles krijgt wat je wilt, zodat je niet om kan gaan met kritiek of tegenspraakquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd en de boodschappen die mams hem meegaf hielpen ook niet echt mee aan een gezonde psyche.Oh.![]()
Robert was ook best oké, maar Joffrey vertoonde blijkbaar al vroeg sadistische trekjes en daar had Robert ofc een hekel aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat Robert hem niet moest omdat het net z'n moeder was
Ooit moet Robert wel ok zijn geweest denk ik? Anders was hij geen best buds met Ned denk ik...Oh.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier nog meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robert was ook best oké, maar Joffrey vertoonde blijkbaar al vroeg sadistische trekjes en daar had Robert ofc een hekel aan.Dat idd!
![]()
Staat nog wel een leuk stukje in de *verboden woord* over in, maar dat zal ik hier maar niet meldenquote:Oh.![]()
Goed Joffrey wil ik je nog wel nageven, maar dat excuus kun je niet opvoeren bij zijn verwaarlozing van Tommen en Myrcella en de tig andere bastaarden die hij wel verwekt heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robert was ook best oké, maar Joffrey vertoonde blijkbaar al vroeg sadistische trekjes en daar had Robert ofc een hekel aan.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Heeft hij die echt heel erg verwaarloosd dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Goed Joffrey wil ik je nog wel nageven, maar dat excuus kun je niet opvoeren bij zijn verwaarlozing van Tommen en Myrcella en de tig andere bastaarden die hij wel verwekt heeft.Oh.![]()
een oudere maar actuele artikel mbt de nights kinghttp://io9.com/this-accid(...)t-changed-1568796246quote:This Accidental Game Of Thrones Spoiler Just. Changed. Everything.
4/28/14 10:30am
Did you watch Game of Thrones on HBO Go last night? Then you may have gotten a surprise bit of information that is so monumentally huge, it's not just a spoiler for the show but it's possibly a spoiler for the A Song of Ice and Fire books as well. CONTINUE AT YOUR OWN RISK.
Okay. Remember that crazy spiky-horned head of the White Walkers that showed up at the end of "Oathkeeper" last night and blew our minds? Well, although the scene was something we haven't read in the books, we've read about the character before.
Redditor dmahr noticed HBO' Go's information titles named him the Night's King, who is a major figure in Game of Thrones lore. I'll let the ASOIAF Wiki explain him:
According to legend, the Night's King lived during the Age of Heroes, not long after the Wall was complete. He was a fearless warrior, who was named the thirteenth Lord Commander of the Night's Watch. Later he fell in love with a woman "with skin as white as the moon and eyes like blue stars", he chased her and loved her though "her skin was cold as ice", and when he gave his seed to her he gave his soul as well.[1] (Her description matches that of the Others.)
He brought her back to the Nightfort and after the unholy union, he declared himself king and her his queen, and ruled the Nightfort as his own castle for thirteen years. During the dark years of his reign, horrific atrocities were committed, of which tales are still told in the North. It was not until his own brother, the King in the North, and Joramun, the King-Beyond-the-Wall, joined forces that the Night's King was brought down and the Night's Watch freed. After his fall, when it was discovered that he had been sacrificing to the Others (possibly in similar way to Craster), all records of him were destroyed and his very name was forbidden.[1] It is likely this led the lords of the North to forbid the Night's Watch to construct walls at their keeps, ensuring the keeps would always be accessible from the south.
In the books, Old Nan told Bran the story of the Night's King, and despite rumors to the contrary says he was a Stark, a brother to the King of Winterfell, and that his name was Bran as well.
If that was the Night's King last night, then the legend is true, and what we thought about the Others/White Walkers has changed dramatically. And if this legend is true, it potentially means a lot of the legends of the world of Westeros are true, which could have major implications down the line (I'd say that magical Wall-destroying Horn of Joramun is definitely real). The potential thematic elements alone — there's no way our Bran Stark doesn't have some serious business to do with his undead namesake — are mind-boggling.
Now, HBO Go calling the character the Night's King could have been an accident in that someone needed a name for the White Walker head honcho, and Night's King fit the bill, but it seems far more likely that the accident was that they revealed the true name of this major character. Either way, HBO quickly removed the name from Go.
Theorize away!Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hij kon ze nu niet bepaald menemen terwijl hij bezig was metquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij die echt heel erg verwaarloosd dan?
“An interesting thing is a good thing.”![]()
White Walker seksquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zou best een mooie/spooky vrouwelijke Other/WW willen zien.Oh.![]()
Die MILFquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zou best een mooie/spooky vrouwelijke Other/WW willen zien.Flesje bier![]()
het is mogelijk, vanaf 2:00quote:
-Rabia Al-Basri![]()
Als er vrouwelijke White Walkers zijn. Waarom namen ze dan alleen de mannelijke kinderen van Craster mee om in White Walkers te veranderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zou best een mooie/spooky vrouwelijke Other/WW willen zien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Best freaky dat die White Walkers dus allemaal halfbroers/neefjes zijn van Gilly![]()
Gilly zal ze wel gewoon bestraffend toespreken en dan keren ze terug naar hun huisOh.![]()
Omdat Craster geen gay was dus dumpte die zijn zoons. Alle dochters hield om mee te batsen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als er vrouwelijke White Walkers zijn. Waarom namen ze dan alleen de mannelijke kinderen van Craster mee om in White Walkers te veranderen?![]()
Misschien heeft ze er zelfs al een paar gebaard.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best freaky dat die White Walkers dus allemaal halfbroers/neefjes zijn van Gilly![]()
Maar de lelijke dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat Craster geen gay was dus dumpte die zijn zoons. Alle dochters hield om mee te batsen.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
hij had het idd best goed geregeld!quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat Craster geen gay was dus dumpte die zijn zoons. Alle dochters hield om mee te batsen.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: