misschien gaat ie wel flink trippen, wie weetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:16 schreef BaasBanaan het volgende:
"You will fly" hoeft natuurlijk ook niet perse met vliegen te maken hebben. Misschien vinden die children het wel leuk om een beetje misleidend te praten, daar lijken ze wel het type voor. "You will fly" kan ook gewoon betekenen dat hij nog hele mooie dingen gaat doen.
Hij heeft wel Hodor bij zich, dus wie weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien gaat ie wel flink trippen, wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BaasBanaan op 02-06-2015 20:46:30 ]Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft wel Hodor bij zich, dus wie weet.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Haha Hodor is een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking zalige aflevering weer. Love this show
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
was freakyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Mooi shot was dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Dacht ik ook gelijk ja!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Vier ruiters van de Apocalyps.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Misschien wordt hij wel R. Kelly.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:18 schreef Awsom het volgende:
[..]
Misschien gaan ze hem wel opblazen. You will fly.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
![]()
De bandleden van Mastodon speelden ook White Walkers in deze aflevering
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop
Oh.![]()
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :Squote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop![]()
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :S
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?![]()
![]()
the sick bastardquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Barryquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met zijn psychokop![]()
![]()
Hij heeft een meesterlijke glimlach.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodra hij gaat glimlachen begin ik al te huiveren :SGeniale acteurquote:Oh.![]()
Jah idd, dat maakt hem juist zo eng!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal hoe hij op het ene moment boos en psycho kijkt, en het andere moment glimlacht alsof er niks aan de hand is.
Zoals met die scène met Sansa vorige week. Iemand een gifje?
Ook als hij Reek om z'n hand vraagt en hem dan vergeeft; aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting, aan de andere kant maakt dat hem NOG onvoorspelbaarder!![]()
Al dacht ik toen wel dat hij hem zou vergevenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah idd, dat maakt hem juist zo eng!
Ook als hij Reek om z'n hand vraagt en hem dan vergeeft; aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting, aan de andere kant maakt dat hem NOG onvoorspelbaarder!
Maar die gast is zo'n heerlijke creep en psycho. Echt 100x erger dan JoffreyOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: