wellicht van de starks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best freaky dat die White Walkers dus allemaal halfbroers/neefjes zijn van Gilly![]()
Ramsayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heet imperialisme en we waren er hier in Europa vroeger ook redelijk goed in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef Maanvis het volgende:
oja, wat is het DOEL van de white walkers. wat is de drijfveer? Waarom doen ze wat ze doen? Als je ze zo ziet kijken zien ze er vrij intelligent en evil uit.
Daar speelt ie nog steeds een weirdo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop
Alle baby's zijn lelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er zelfs al een paar gebaard.
[..]
Maar de lelijke dan?
Het enige wat er dan nog in KL gebeurt is dat Tommen met zijn koningin en katten knuffelt terwijl Kevan competent, maar zonder flair regeert. Misschien vrolijker en vrediger, maar niet leuker om te zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:04 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of Cersei dood gaat. Ik hoop persoonlijk dat ze een gruwelijke dood sterft.
Ben benieuwd of die met dat grote lijf wel op een boot kanquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een bazenaflevering.
Ben benieuwd wat men ten zuiden van de muur zegt als men de reus van de boot af ziet komen.
Feit.quote:
Ik vond het heel raar om hem daarna weer als psycho in Game of Thrones te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook Misfits en ik moet echt heel erg wennen aan Ramsay die opeens een doetje is
Met zijn psychokop
Maar dan kunnen we verwaarlozing niet gebruiken als reden voor Joffrey's fucked up zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij kon ze nu niet bepaald menemen terwijl hij bezig was met
Vond hem door Misfits wel al een goede acteurquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vond het heel raar om hem daarna weer als psycho in Game of Thrones te zien.
Maar dat was meteen de aflevering waarin hij Sansa verkrachtte.
Klopt, maar ik zag hem in Game of Thrones net nadat ik hem had gezien alsquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond hem door Misfits wel al een goede acteurEn eigenlijk speelt hij in de eerste seizoenen daar juist ook de "creep" van de groep en maakt hij qua karakter een grote maar geloofwaardige verandering door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: Misfits seizoen 3 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb drie seizoenen Misfits in een week weg gekeken.
En Catelyn Stark weer gezien natuurlijk.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
HOLY SHITquote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit. Kom ik dit plaatje tegen wat ook voor GOT zeker binnen de context is![]()
[ afbeelding ]
Heb je Netflix? Daar staat het op.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Guys, heb dit nog nooit gekeken, kan ik het ergens online zien? Het liefst ook met Engelse ondertiteling erbij
Wie is dit dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit. Kom ik dit plaatje tegen wat ook voor GOT zeker binnen de context is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |