Gendryquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het iemand uit GoT voor moest stellen...
nu je het zegt. Maar ja, die gast is dan ook al drie seizoenen weg ofzoquote:
Komt ook niet meer terugquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
nu je het zegt. Maar ja, die gast is dan ook al drie seizoenen weg ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dat moet ik nog steeds kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit.
Trio met haar en Emilia Clarkequote:Op woensdag 3 juni 2015 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://instagram.com/rosiemacc/
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:47 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat moet ik nog steeds kijken
Speelt zich af in Bristol toch? (Dat is best tof.)
En Emilia wil dolgraag een trio proberen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je wel eerst mee trouwen voor je er mee mag batsen.
En nog meer Skins acteurs in Game of Thrones natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:23 schreef megamandy het volgende:
![]()
En via de .gifjes van Misfits kwam ik bij die andere geweldige serie Skins uit. Kom ik dit plaatje tegen wat ook voor GOT zeker binnen de context is![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt overigens ook in PotC
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja wat mij betreft ook duidelijk dat die niet meer terug komt maar op het internet blijven mensen zich afvragen waar hij is. Dus toen ik die gif tegen kwam kon ik het niet laten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
nu je het zegt. Maar ja, die gast is dan ook al drie seizoenen weg ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |