Die WW geven geen neuk om een troon van mensenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:42 schreef xzaz het volgende:
Wat de WW willen is nog helemaal niet bekend, feit is wel dat alle oude personages boven Winterfell als de dood zijn voor de winter.
Alles daar beneden is veel meer bezig met de throne wat eigenlijk maar een zijlijn verhaal is als je het mij vraagt. Ik neem aan dat de WW geen weet hebben van de throne.
Maar ook anderen hebben die WW zien rondlopenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sam beweerde er 1 gedood te hebben en hij is nou niet bepaald het meest heldhaftigste personage daar.
Stuk of 40-45quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:46 schreef FRseezu het volgende:
Die baas van de WW, hun King zeg maar, hoeveel zijn er daarvan. Want in seizoen 4 toen hij de laatste baby van Craster een WW maakte, zag je een shot waar hij aankwam lopen en achter hem stonden er nog 11.
Daar zullen we wel nooit achter komenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef Maanvis het volgende:
oja, wat is het DOEL van de white walkers. wat is de drijfveer? Waarom doen ze wat ze doen? Als je ze zo ziet kijken zien ze er vrij intelligent en evil uit.
Ja wel, er is alleen nog maar één persoon in de wereld die het waarschijnlijk weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen we wel nooit achter komen
Áls die het al weetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja wel, er is alleen nog maar één persoon in de wereld die het waarschijnlijk weet.
Is al vaker gezegd, hij liep vooruit op het verhaal en slaat dit seizoen over.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef Maanvis het volgende:
en; WAAR DE FOK IS DIE BRAN? We zien hem al 8 afleveringen niet, terwijl die wel fokking belangrijk is voor het verloop van de white walker shizzle.
Wie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja wel, er is alleen nog maar één persoon in de wereld die het waarschijnlijk weet.
Blijkt volgend seizoen de WW aan te voerenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef Maanvis het volgende:
en; WAAR DE FOK IS DIE BRAN? We zien hem al 8 afleveringen niet, terwijl die wel fokking belangrijk is voor het verloop van de white walker shizzle.
Veilig stellen van de handelsroutes lijkt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef Maanvis het volgende:
oja, wat is het DOEL van de white walkers. wat is de drijfveer? Waarom doen ze wat ze doen? Als je ze zo ziet kijken zien ze er vrij intelligent en evil uit.
lekker begrijpbaar voor de niet-insider.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd, hij liep vooruit op het verhaal en slaat dit seizoen over.
als hij belangrijk zou zijn, zou hij wel screentime hebben dit seizoenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:00 schreef Maanvis het volgende:
Hij gaat naar de fokking north toe, naar de white walker,s het hele verhaal wordt hem verteld dat ie daar de oorsprong van de white walkers gaat vinden, en dan komen de white walkers eindelijk en dan zien we niks meer van bran. fokking irritant. dan liever wat minder dany en wat meer achtergrondinfo via bran (ook al vind ik dat stuk ook gewoon heel stom).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
als hij belangrijk zou zijn, zou hij wel screentime hebben dit seizoen
Boeiend we zien zoveel personages al tijden niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lekker begrijpbaar voor de niet-insider.
Volgens mij zit er in de wall ook een soort "ancient magic". Het is niet alleen een fysieke barrière.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is ook meer als bewaking / early warning system dan wat anders bedoeld, denk ik zo.
Het zal kleine aanvallen nog wel tegen kunnen houden, zeker als ie volledig bemand zou zijn.
Maar een full scale invasion, no way in hell.
Bran ging naar het noorden toe omdat ie de hele white walker shit ging achterhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend we zien zoveel personages al tijden niet.
En ik vind Bran niet echt een hoofdpersonage als Tyrion, Dany, Jon en Arya
Tja de serieschrijvers wachten voor dat stuk op het boek van GRRM denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bran ging naar het noorden toe omdat ie de hele white walker shit ging achterhalen.
En nu komen de white walkers en dan zit bran daar maar.
Ik hoef niet te zien hoe Bran jarenlang onderzoek doet naar de WWquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bran ging naar het noorden toe omdat ie de hele white walker shit ging achterhalen.
En nu komen de white walkers en dan zit bran daar maar.
da's hetzelfde als Lord of the Rings ineens niets meer met Frodo zou doen en gewoon het gevecht met Mordor als einde zietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:16 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zien hoe Bran jarenlang onderzoek doet naar de WW
Laat hem maar weer verschijnen zodra die draken en giants kan controleren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |