abonnement Unibet Coolblue
pi_152981495
*Tjoek tjoek*
dag
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:44:07 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152981602
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:40 schreef Peter het volgende:
Maar J. de M. was wel weer betrokken bij Ilse de L. Hij zegt zelf dat ze bij hem op kantoor de studio uit kwam en hem de inzending voor het ESF liet horen en dat hij niet onder de indruk was, maar Ilse de L. er de volste vertrouwen in had.
Maar heeft hij er verder ook nog iets mee te maken gehad, of gebruikten ze alleen zijn studio?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 17:44:46 #3
163650 Greys
pi_152981616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja echt.
Cornald (weet iig veel over het ESF, zou ik in een adviesrol nog wel aangesteld houden)
Danil (waarvan ik nog steeds niet weet wat hij nou precies doet, of waar ik hem van moet kennen)
De mediadirecteur (alsof hij daarmee ook verstand heeft van het ESF, of berhaupt van muziek)

Drie man, waarvan ik van twee geen idee heb waarom juist zij in de selectiecommissie zouden moeten zitten. :?
Cornald zou wat mij betreft gewoon in die commissie kunnen blijven zitten. (Ja echt, en dat uit mijn mond :P ). En dat die mediadirecteur er in wil blijven snap ik ook wel. Maar dan zou ik er toch echt iemand als Gijs Staverman bij zetten en voor mijn part iemand van een platenlabel ofzo. IETS breder dan wat er nu zit, waar onze landseer vanaf hangt :D :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:50:30 #4
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152981790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Cornald zou wat mij betreft gewoon in die commissie kunnen blijven zitten. (Ja echt, en dat uit mijn mond :P ). En dat die mediadirecteur er in wil blijven snap ik ook wel. Maar dan zou ik er toch echt iemand als Gijs Staverman bij zetten en voor mijn part iemand van een platenlabel ofzo. IETS breder dan wat er nu zit, waar onze landseer vanaf hangt :D :X
Ik begrijp ook wel dat die mediadirecteur er bij wil zijn. Hij zal het ongetwijfeld weer aan zijn meerdere moeten verantwoorden, maar als hij geen flauw idee heeft wat muziek is moet hij ook niet mee selecteren. Mag hij erbij blijven en zijn mond houden.

Cornald zou ik ook houden, desnoods slechts adviserend. Ik vraag me alleen wel af hoe lang hij nog bij gaat blijven nu het ESF meer om het totaalplaatje gaat.

Daarbij idd nog iets wat met muziek werkt, radio kan prima dus trek Gijs er maar bij! ^O^

Edit: Iemand van de radio van nu dus, met een programma van nu. :P
Danil blijkt ook van de radio, maar ik vind iemand die al sinds 1998 niks meer heeft gepresenteerd dan de "gouden uren van de TROS" niet iemand die nu zeggenschap mag hebben over een eigentijdse ESF inzending. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152981837
Dus jullie willen liever die ene Radio 2-dj inruilen voor die andere :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 17:54:30 #6
163650 Greys
pi_152981886
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus jullie willen liever die ene Radio 2-dj inruilen voor die andere :P
Ja. Want Gijs is sowieso een stuk jonger en heeft gezien zijn jurypunten bij de finale prima kijk op wat een beetje toffe Eurovisienummers zijn. Daar heb ik Danil Dekker nog niet op kunnen betrappen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152981892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel dat die mediadirecteur er bij wil zijn. Hij zal het ongetwijfeld weer aan zijn meerdere moeten verantwoorden, maar als hij geen flauw idee heeft wat muziek is moet hij ook niet mee selecteren. Mag hij erbij blijven en zijn mond houden.

Cornald zou ik ook houden, desnoods slechts adviserend. Ik vraag me alleen wel af hoe lang hij nog bij gaat blijven nu het ESF meer om het totaalplaatje gaat.

Daarbij idd nog iets wat met muziek werkt, radio kan prima dus trek Gijs er maar bij! ^O^
Cornald blijft er nog gewoon 20 jaar bij, als die niet weggestuurd wordt. Bij de familie Maas en partner moet aan het eind van de maand ook gewoon de hypotheek betaald worden, en als de AvroTros ooit de stekker uit het programma Opium trekt, zijn er vermoedelijk weinig andere bronnen van inkomen beschikbaar. Ik bedoel: Wie hem ooit heeft zien schutteren op het Televiziergala in het jaar dat Voetbal International won, weet dat er bepaald geen groot presentator in hem schuilt en de omroepen zullen dan ook wel niet dringen om hem aan te stellen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152981914
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Want Gijs is sowieso een stuk jonger en heeft gezien zijn jurypunten bij de finale prima kijk op wat een beetje toffe Eurovisienummers zijn. Daar heb ik Danil Dekker nog niet op kunnen betrappen :@
Gijs heeft een wat frissere smaak idd, maar het ging mij meer om t feit dat niemand lijkt te weten dat Dekker en Staverman precies hetzelfde doen ;)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:56:19 #9
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152981933
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus jullie willen liever die ene Radio 2-dj inruilen voor die andere :P
Zie edit, ik was er wat laat mee :P
Ik had nl geen idee wat Danil Dekker precies deed. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152981958
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Gijs heeft een wat frissere smaak idd, maar het ging mij meer om t feit dat niemand lijkt te weten dat Dekker en Staverman precies hetzelfde doen ;)
Lionel Messi en Lex Immers proberen ook hetzelfde te doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152981962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zie edit, ik was er wat laat mee :P
Ik had nl geen idee wat Danil Dekker precies deed. :@
Ook geen Top2000 luisteraar dus?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 17:57:43 #12
163650 Greys
pi_152981982
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Gijs heeft een wat frissere smaak idd, maar het ging mij meer om t feit dat niemand lijkt te weten dat Dekker en Staverman precies hetzelfde doen ;)
Jawel hoor, maar Danil zal vast een heel toffe kerel zijn en eerlijk is eerlijk, zijn radioprogramma's rondom en over het Eurovisie zijn gewoon leuk, maar er mag wel wat verjonging daar in het selectiecommissiegeheel... ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152982001
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Lionel Messi en Lex Immers proberen ook hetzelfde te doen.
Qua wat ze op de radio doen is t verschil behoorlijk minder groot dan tussen die 2 ;)
pi_152982038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar Danil zal vast een heel toffe kerel zijn en eerlijk is eerlijk, zijn radioprogramma's rondom en over het Eurovisie zijn gewoon leuk, maar er mag wel wat verjonging daar in het selectiecommissiegeheel... ;)
Meh, die hele ouwe TROS dj kliek als Danil Dekker, Rob van Someren en Peter Teekamp moeten zich eigenlijk niet meer met muziek bemoeien.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:00:55 #15
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152982076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Cornald blijft er nog gewoon 20 jaar bij, als die niet weggestuurd wordt. Bij de familie Maas en partner moet aan het eind van de maand ook gewoon de hypotheek betaald worden, en als de AvroTros ooit de stekker uit het programma Opium trekt, zijn er vermoedelijk weinig andere bronnen van inkomen beschikbaar. Ik bedoel: Wie hem ooit heeft zien schutteren op het Televiziergala in het jaar dat Voetbal International won, weet dat er bepaald geen groot presentator in hem schuilt en de omroepen zullen dan ook wel niet dringen om hem aan te stellen.
Ik bedoel ook niet zo zeer "hoe lang wil hij nog bij het selectieproces blijven", maar meer "hoe lang gaat hij het nog kunnen bijbenen". Hoe lang gaat hij nog in staat zijn een goede inschatting te maken in een steeds visuelere en modernere ESF-wereld?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152982093
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Qua wat ze op de radio doen is t verschil behoorlijk minder groot dan tussen die 2 ;)
Ja, dat snap ik. Maar het verschil is dat Gijs Staverman een jury-lijstje inleverde dat er volledig logisch uitzag en Danil Dekker voorspelde dat Georgi vanaf de laatste startpositie de finale niet zou halen (en al eerder verwachtte dat Vader Abraham de ideale man was om een Songfestivallied te schrijven).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 18:03:29 #17
163650 Greys
pi_152982139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar het verschil is dat Gijs Staverman een jury-lijstje inleverde dat er volledig logisch uitzag en Danil Dekker voorspelde dat Georgi vanaf de laatste startpositie de finale niet zou halen (en al eerder verwachtte dat Vader Abraham de ideale man was om een Songfestivallied te schrijven).
Ja. Dit. Helemaal dit.
Die zou zveel meer mijn vertrouwen hebben qua een goede keuze dan Danil Dekker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152982155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet zo zeer "hoe lang wil hij nog bij het selectieproces blijven", maar meer "hoe lang gaat hij het nog kunnen bijbenen". Hoe lang gaat hij nog in staat zijn een goede inschatting te maken in een steeds visuelere en modernere ESF-wereld?
Vanaf zijn eerste betrokkenheid (2003, toen hij opriep om Esther Hart te stemmen ipv Gordon) heeft hij al ellende aangericht, dus ik kan me niet voorstellen dat hij daar ooit toe in staat geweest is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152982186
Wat ik me herinner is dat Staverman Azerbeidzjan op de laatste plek ipv Albani zoals de rest.
Dat getuigt idd wel van wat smaak.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:06:23 #20
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152982239
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ook geen Top2000 luisteraar dus?
Nee, niet direct.
Maar dan nog, als ik nu kijk naar de Top2000 lijst valt het me op dat het voornamelijk ouwe meuk is, niet iets wat je anno nu op het ESF naar voren moet schuiven.
Niet dat ouwe meuk slecht is natuurlijk. Echte klassiekers zijn in principe altijd ouwe meuk. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2015 @ 18:07:25 #21
43556 miss_dynastie
pi_152982272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ruzie, Team De Mol was boos dat aan hun voorronde met The Voice-kandidaten ook een Tros-gezicht (Tim Douwsma) mee moest doen. Daarop haalden ze hun regisseur van het ESF weg wegens 'verplichtingen elders' en dat maakte Team Tros boos, die toen zelf de act moesten bedenken, wat dat dramatische optreden van Joan werd.
Aha, duidelijk, dank!!
Hij heeft Joan dus ook behoorlijk laten barsten...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Cornald zou wat mij betreft gewoon in die commissie kunnen blijven zitten. (Ja echt, en dat uit mijn mond :P ). En dat die mediadirecteur er in wil blijven snap ik ook wel. Maar dan zou ik er toch echt iemand als Gijs Staverman bij zetten en voor mijn part iemand van een platenlabel ofzo. IETS breder dan wat er nu zit, waar onze landseer vanaf hangt :D :X
Echt? Jij was toch ook zo voor Arwin Kluft? Het is een aaneenschakeling van jaren ellende, met als dieptepunt:
quote:
Cornald vertelde ook dat het The Voice-jurylid zich goed voor had bereid op haar sollicitatiegesprek voor het festival. „Trijntje had direct een voorsprong op anderen. Ze had al een lied dat was geschreven door Anouk. Toen we het hoorden dachten we echt wel: hier kunnen we onmogelijk nee tegen zeggen.” „Het is duidelijk een hit. De kruk kan dit jaar in ieder geval op stal blijven, verder ga ik niks zeggen.”
Een voetbaltrainer had allang zijn conclusie getrokken, waarom meneer Maas dan niet :?
pi_152982277
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik me herinner is dat Staverman Azerbeidzjan op de laatste plek ipv Albani zoals de rest.
Dat getuigt idd wel van wat smaak.
Dan mag jij 3x raden welke Cornald een paar weken terug in een interview Azerbeidzjan als n van de 3 topfavorieten voor de eindoverwinning noemde.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152982367
Djiezes. Dat was echt, zoals ze hier op fok vaak zo mooi zeggen, pure ooraids.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 18:10:32 #24
163650 Greys
pi_152982390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt? Jij was toch ook zo voor Arwin Kluft? Het is een aaneenschakeling van jaren ellende, met als dieptepunt:
Oh hou op schei uit, ik ben het nog nooit met een keuze van hem eens geweest. Maar ik bedoelde het eigenlijk mild, dat hij wat mij betreft zelfs nog best mag blijven zitten, als hij maar niet zo'n enorm grote stem/aandeel houdt als nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 18:11:01 #25
163650 Greys
pi_152982407
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dan mag jij 3x raden welke Cornald een paar weken terug in een interview Azerbeidzjan als n van de 3 topfavorieten voor de eindoverwinning noemde.
_O- _O- :D :')

GIJS FOR EUROVISIEPWESSEDENT, DUS *O*

Ja nee nou ook niet in zijn eentje natuurlijk :') Maar je snapt me wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:16:49 #26
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152982554
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:11 schreef Greys het volgende:
GIJS FOR EUROVISIEPWESSEDENT, DUS *O*
Tweet dit ff letterlijk zo naar de TROS. :P

Oh, nee. Doe toch maar niet, dan nemen ze de rest van je stuursels niet meer serieus. :@
Had je al antwoord op je mail eigenlijk? :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 18:26:00 #27
163650 Greys
pi_152982772
Nope, nul antwoord op mail.

(Ik heb wel Gijs even getweet of hij niet wil overwegen zich aan te melden voor de selectiecommissie gezien zijn goede jurypunten :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2015 @ 18:26:09 #28
43556 miss_dynastie
pi_152982778
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hou op schei uit, ik ben het nog nooit met een keuze van hem eens geweest. Maar ik bedoelde het eigenlijk mild, dat hij wat mij betreft zelfs nog best mag blijven zitten, als hij maar niet zo'n enorm grote stem/aandeel houdt als nu.
Lief van je. Van mij mag 'ie hamburgers gaan verkopen. 'Big mac, douze points!' ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 18:27:29 #29
163650 Greys
pi_152982826
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lief van je. Van mij mag 'ie hamburgers gaan verkopen. 'Big mac, douze points!' ;)
Dat wat mij nog enigszins mild stemt is het gegeven dat ik toch liever ZIJN commentaar heb bij het Eurovisie als dat van DD.... Dat heeft niks met de selectie te maken maar ... nou ja ik weet het ook niet :') :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:41:44 #30
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152983279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:26 schreef Greys het volgende:
Nope, nul antwoord op mail.
:(

Niet eens een standaard bedankt-voor-uw-interesse mailtje?
Slecht! :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:45:15 #31
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_152983401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens.
Behalve dan dat ik wat minder vertrouwen heb in de selectiecommissie voor artiest en lied :@ Ik zou daar liever een Gijs Staverman enzo bij hebben. Als je zag wat hij stemde als jurylid op het Eurovisie kon ik me bv heel erg in zijn smaak vinden. Hij was een van de weinigen die Oostenrijk gewoon wel wat punten gaf, wat mij betreft dus terecht.
Het probleem is dat de Nederlandse smaak nogal afwijkt van de gemiddelde Europese / mondiale smaak. Ik kan me die aflevering van Idols nog goed herinneren waarin alle winnaars het tegen elkaar opnamen. Nederland werd glansrijk laatste. :') Men kon zich niet voorstellen waarom Jamai gewonnen had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Cornald zou wat mij betreft gewoon in die commissie kunnen blijven zitten. (Ja echt, en dat uit mijn mond :P ). En dat die mediadirecteur er in wil blijven snap ik ook wel. Maar dan zou ik er toch echt iemand als Gijs Staverman bij zetten en voor mijn part iemand van een platenlabel ofzo. IETS breder dan wat er nu zit, waar onze landseer vanaf hangt :D :X
Ik stel voor om alles uit Volendam te weren. :7
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:49:07 #32
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152983541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het probleem is dat de Nederlandse smaak nogal afwijkt van de gemiddelde Europese / mondiale smaak. Ik kan me die aflevering van Idols nog goed herinneren waarin alle winnaars het tegen elkaar opnamen. Nederland werd glansrijk laatste. :') Men kon zich niet voorstellen waarom Jamai gewonnen had.

[..]

Ik stel voor om alles uit Volendam te weren. :7
Eens, anders gaan ze de commissie hip maken door Jan Smit en de Js volledige keuzevrijheid te geven. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:55:40 #33
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_152983752
Oja en dit zou sowieso mondiaal moeten worden ingevoerd. 8-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 18:58:00 #34
163650 Greys
pi_152983820
Mwah, niet helemaal mee eens, ik vond het kerstconcert waar ik was van de 3Js mr dan tof :P
Ik vind hun muziek sowieso best tof, anders dan Jan Smit en N&S muziek. En die laatste twee vind ik weer enorm leuk in dat liedjesprogramma op zaterdagavond :+ Sorry....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 19:43:23 #35
375570 crew  Cyan9
pi_152985350
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik me herinner is dat Staverman Azerbeidzjan op de laatste plek ipv Albani zoals de rest.
Dat getuigt idd wel van wat smaak.
Nou.. Albani was dit jaar een stuk erger dan Azerbeidzjan.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 20:25:27 #36
163650 Greys
pi_152986766
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:43 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nou.. Albani was dit jaar een stuk erger dan Azerbeidzjan.
Misschien zong Albani de avond ervoor voor de jury een stuk beter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 20:26:46 #37
163650 Greys
pi_152986798
Was er trouwens echt iets met die Zweedse winnaar en de tsunami? Mijn baas zei dat hij toen zijn familie verloor maar dat heb ik kennelijk gemist?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:26:47 #38
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152986799
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien zong Albani de avond ervoor voor de jury een stuk beter?
Hoe hoog had Gijs Albani staan?
Wat die stonden in de overall jury uitslag geloof ik op 26, zo geweldig zal ze het dus niet gedaan hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 20:27:49 #39
163650 Greys
pi_152986830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hoe hoog had Gijs Albani staan?
Wat die stonden in de overall jury uitslag geloof ik op 26, zo geweldig zal ze het dus niet gedaan hebben.
Ik geloof dat hij die 23e had staan ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:30:02 #40
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152986917
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Cornald zou wat mij betreft gewoon in die commissie kunnen blijven zitten. (Ja echt, en dat uit mijn mond :P ). En dat die mediadirecteur er in wil blijven snap ik ook wel. Maar dan zou ik er toch echt iemand als Gijs Staverman bij zetten en voor mijn part iemand van een platenlabel ofzo. IETS breder dan wat er nu zit, waar onze landseer vanaf hangt :D :X
Waarom mikken we niet wat hoger? Leden van Golden Earing, Caro Emerald, ...K's Choice, Hooverphonics,...
We hoeven het niet tot Nederlanders te beperken. Het is een gig die eenmaal per jaar voorkomt, sommigen van hen vinden dat vast wel leuk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:31:33 #41
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152986970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het probleem is dat de Nederlandse smaak nogal afwijkt van de gemiddelde Europese / mondiale smaak. Ik kan me die aflevering van Idols nog goed herinneren waarin alle winnaars het tegen elkaar opnamen. Nederland werd glansrijk laatste. :') Men kon zich niet voorstellen waarom Jamai gewonnen had.

Je zou hier ook de conclusie uit kunnen trekken dat Nederlanders niet zo muzikaal zijn. :X
Ja, dat Jamai won was een aanfluiting. Ik weet niet hoe zijn concurrenten het deden maar wat hij deed leek nergens op.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:33:31 #42
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152987030
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:26 schreef Greys het volgende:
Was er trouwens echt iets met die Zweedse winnaar en de tsunami? Mijn baas zei dat hij toen zijn familie verloor maar dat heb ik kennelijk gemist?
Vond wel dit:
quote:
Mans and his family are survivors of the 2004 tsunami. They were on holiday in Khao Lak in Thailand when the earthquake struck in the Indian Ocean.
Ergens op deze flutpagina: http://www.huffingtonpost.co.uk/2015/05/22/sweden-eurovision-entry-mans-zelmerlow-facts-pictures-heroes_n_7421524.html
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:33:51 #43
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152987042
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij die 23e had staan ofzo.
Ah, dan is het goed. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:35:54 #44
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152987124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarom mikken we niet wat hoger? Leden van Golden Earing, Caro Emerald, ...K's Choice, Hooverphonics,...
We hoeven het niet tot Nederlanders te beperken. Het is een gig die eenmaal per jaar voorkomt, sommigen van hen vinden dat vast wel leuk.
Die laatste twee ken ik niet, Caro moet meedoen en Golden Earring is zelf ouwe meuk. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:40:00 #45
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152987295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die laatste twee ken ik niet, Caro moet meedoen en Golden Earring is zelf ouwe meuk. :+
Ouwe meuk met muziek die nog steeds leuk wordt gevonden door jongeren, wanneer ze het horen. Dat is echter niet zo belangrijk, deze mensen hebben een internationale muzieksmaak en ze zijn muzikaal.
Die laatste twee zijn Belgische bands die internationale hits hebben gehad. Het punt is dat we ons niet tot ons eigen landje hoeven te beperken, als je vaststelt dat in je eigen landje kwaliteit ontbreekt dan moet je eens iemand uit het buitenland halen. Bij de turnsport heeft het ons flink wat extra medailles opgeleverd en het succes van Ajax en wat daaruit voortvloeide hebben wij ook aan een buitenlander (een Engelse trainer) te danken.
We hebben in Nederland wat kwaliteit maar de spoeling is heel erg dun.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:47:57 #46
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152987645
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Je zou hier ook de conclusie uit kunnen trekken dat Nederlanders niet zo muzikaal zijn. :X

Ons Calvinisme (dat in andere situaties best van pas komt), zit ons wat dit betreft dwars. We stemmen niet op 'aanstellers' en mensen die we 'arrogant' vinden. Wij houden extreem veel van de underdog. Iemand die lijkt op de cassiere van de supermarkt en in een vale spijkerbroek een tikkie vals een liedje staat te kwelen, gnnen we die overwinning. Zeker als hij/zij het moet opnemen tegen zo'n arrogante aansteller. Dan stemmen we tgen de aansteller. Dat zal hem leren!

Althans, dat is de houding die we tegenover landgenoten aannemen. Van buitenlandse artiesten pikken we het wel, want dat zijn toch allemaal aanstellers. :P Nederlanders moeten gewoon normaal doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:04:01 #47
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152988452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ouwe meuk met muziek die nog steeds leuk wordt gevonden door jongeren, wanneer ze het horen. Dat is echter niet zo belangrijk, deze mensen hebben een internationale muzieksmaak en ze zijn muzikaal.
Die laatste twee zijn Belgische bands die internationale hits hebben gehad. Het punt is dat we ons niet tot ons eigen landje hoeven te beperken, als je vaststelt dat in je eigen landje kwaliteit ontbreekt dan moet je eens iemand uit het buitenland halen. Bij de turnsport heeft het ons flink wat extra medailles opgeleverd en het succes van Ajax en wat daaruit voortvloeide hebben wij ook aan een buitenlander (een Engelse trainer) te danken.
We hebben in Nederland wat kwaliteit maar de spoeling is heel erg dun.
Ik doelde op de muziek met ouwe meuk, niet de muzikanten. :D

Voor de rest, een paar hits scoren internationaal is heel iets anders dan bij iemand anders zien wat voor potentie daarin zit, zeker met mensen die zelf muziek maken zou ik bang zijn dat ze het te veel in hun eigen stroming gaan zoeken. Dan zou ik persoonlijk liever iemand hebben die op een wat breder vlak met muziek in aanraking komt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:05:32 #48
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152988510
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:47 schreef Jane het volgende:

[..]

Ons Calvinisme (dat in andere situaties best van pas komt), zit ons wat dit betreft dwars. We stemmen niet op 'aanstellers' en mensen die we 'arrogant' vinden. Wij houden extreem veel van de underdog. Iemand die lijkt op de cassiere van de supermarkt en in een vale spijkerbroek een tikkie vals een liedje staat te kwelen, gnnen we die overwinning. Zeker als hij/zij het moet opnemen tegen zo'n arrogante aansteller. Dan stemmen we tgen de aansteller. Dat zal hem leren!
Dat zou verklaren waarom ik het jaarlijks oneens ben met wie zo'n talentenjacht wint (met uitzondering van het vorige jaar).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:08:59 #49
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152988686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik doelde op de muziek met ouwe meuk, niet de muzikanten. :D
Ik weet het, ik ben dat niet met je eens. ;)
Rock is nog steeds heel erg populair. Zet voor de grap eens Radar Love op bij een feestje voor oudere kinderen (15-18 jaar oud), wedden dat ze het lekker vinden klinken?

quote:
Voor de rest, een paar hits scoren internationaal is heel iets anders dan bij iemand anders zien wat voor potentie daarin zit, zeker met mensen die zelf muziek maken zou ik bang zijn dat ze het te veel in hun eigen stroming gaan zoeken. Dan zou ik persoonlijk liever iemand hebben die op een wat breder vlak met muziek in aanraking komt.
Dat is waar maar als je zo'n jury pluriform samenstelt qua stijlen dan is dat probleem toch opgelost? Ilse voor de country, Trijntje voor de jazz, Golden Earing/Anouk voor de rock etc.
Nogmaals, niet enkel binnen Nederland kijken, nodig ook succesvolle Belgische, Duitse, Engelse, Zweedse, ... artiesten uit voor die jury. Zat sterren die dat leuk vinden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 21:20:58 #50
163650 Greys
pi_152989317
quote:
Oh! Dan had ze het verkeerd verstaan, ze had het erover dat zijn ouders daarbij waren omgekomen. Maar dat valt dus (gelukkig) mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet het, ik ben dat niet met je eens. ;)
Rock is nog steeds heel erg populair. Zet voor de grap eens Radar Love op bij een feestje voor oudere kinderen (15-18 jaar oud), wedden dat ze het lekker vinden klinken?

[..]

Dat is waar maar als je zo'n jury pluriform samenstelt qua stijlen dan is dat probleem toch opgelost? Ilse voor de country, Trijntje voor de jazz, Golden Earing/Anouk voor de rock etc.
Nogmaals, niet enkel binnen Nederland kijken, nodig ook succesvolle Belgische, Duitse, Engelse, Zweedse, ... artiesten uit voor die jury. Zat sterren die dat leuk vinden.
Ik ben bang dat als je artiesten zelf in de selectiecommissie gaat zetten (of hebben we het over de jury en niet over de commissie, ik ben het even kwijt :@ ) dat je dan alsnog weer ons-kent-ons en vriendjespolitiek gaat krijgen, en/of dat ze hun eigen genre steeds prefereren.
Even een voor de hand liggend voorbeeld: als je Ilse in de selectie zet kan Waylon dus wel inpakken :D Als je Trijntje in de commissie zet heb je dikke (mghihi) kans dat ze Shirma of Leona naar voren duwt, etc. etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:23:42 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152989462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet het, ik ben dat niet met je eens. ;)
Rock is nog steeds heel erg populair. Zet voor de grap eens Radar Love op bij een feestje voor oudere kinderen (15-18 jaar oud), wedden dat ze het lekker vinden klinken?
Dat ontken ik niet, maar het blijft ouwe meuk. En lekker klinken, daar win je het niet mee.
Trouwens, als ik hier bij zo'n feestje Rubberen Robbie op zou zetten zou men het ook geweldig vinden, toch wil ik die groep ver weg houden van de selectiecommissie. :P
quote:
Dat is waar maar als je zo'n jury pluriform samenstelt qua stijlen dan is dat probleem toch opgelost? Ilse voor de country, Trijntje voor de jazz, Golden Earing/Anouk voor de rock etc.
Nogmaals, niet enkel binnen Nederland kijken, nodig ook succesvolle Belgische, Duitse, Engelse, Zweedse, ... artiesten uit voor die jury. Zat sterren die dat leuk vinden.
Op een breder vlak met muziek werken heeft ook als doel om het wat makkelijker met elkaar eens te zijn, de hele commissie moet immers achter de gemaakte keuze kunnen staan. Niet omdat een van hun de rest bezweert dat het goed is, maar omdat ze er allemaal wat in zien.

Bovenstaande samenstelling als voorbeeld lijkt me het snel met elkaar oneens te zijn, juist doordat ze allemaal in een andere richting kijken. Dat mogelijke probleem los je niet op door er mensen van buiten, met nog een andere kijk, bij te zetten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:24:33 #52
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152989512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat als je artiesten zelf in de selectiecommissie gaat zetten (of hebben we het over de jury en niet over de commissie, ik ben het even kwijt :@ ) dat je dan alsnog weer ons-kent-ons en vriendjespolitiek gaat krijgen, en/of dat ze hun eigen genre steeds prefereren.
Even een voor de hand liggend voorbeeld: als je Ilse in de selectie zet kan Waylon dus wel inpakken :D Als je Trijntje in de commissie zet heb je dikke (mghihi) kans dat ze Shirma of Leona naar voren duwt, etc. etc.
Daar zit wat in. Je zou dat kunnen ondervangen door een jury met enkel buitenlandse artiesten samen te stellen. Dan heb je meteen een goede selectie op 'internationale' muziek.
Een jury met enkel DJ's die muziek voor 'jongeren' draaien (40-) is ook wel een aardig idee, wat dat betreft past Gijs Stijverman er misschien toch wel in. Ik zou het sowieso internationaal maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 21:28:05 #53
163650 Greys
pi_152989702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Je zou dat kunnen ondervangen door een jury met enkel buitenlandse artiesten samen te stellen. Dan heb je meteen een goede selectie op 'internationale' muziek.
Ook een goed idee. Behalve dat zij dan misschien het weer totaal niet belangrijk vinden want ze hebben liever dat hun eigen land goed scoort op het songfestival :@

quote:
Een jury met enkel DJ's die muziek voor 'jongeren' draaien (40-) is ook wel een aardig idee, wat dat betreft past Gijs Stijverman er misschien toch wel in. Ik zou het sowieso internationaal maken.
Doe eens zonder te Googlen gokken hoe oud Gijs is? *O*

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 21:28:34 #54
163650 Greys
pi_152989723
Oh da's een iets minder flatteuze foto :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:28:53 #55
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152989734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef Greys het volgende:
Als je Trijntje in de commissie zet heb je dikke (mghihi) kans dat ze Shirma of Leona naar voren duwt, etc. etc.
Trijntje mag dan wel een gewichtige dame zijn, maar die Shirma duw je niet zo makkelijk welke kant dan ook op hoor. :@

Al zal ze het wel proberen, is toch een schoonzusje oid.
Laatst in die uitzending van Pauw, waar hij het waagde te zeggen dat het optreden van Trijntje er abominabel uitzag, dook ook meteen die Shirma in zijn nek (figuurlijk gelukkig), pissig dat ze keek. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 21:30:29 #56
163650 Greys
pi_152989812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Trijntje mag dan wel een gewichtige dame zijn, maar die Shirma duw je niet zo makkelijk welke kant dan ook op hoor. :@

Al zal ze het wel proberen, is toch een schoonzusje oid.
Laatst in die uitzending van Pauw, waar hij het waagde te zeggen dat het optreden van Trijntje er abominabel uitzag, dook ook meteen die Shirma in zijn nek (figuurlijk gelukkig), pissig dat ze keek. :P

Ja dat bedoel ik dus. Dan krijg je weer hun eigen voorkeuren. Trijntje zal echt eerder Edsilia (nog eens) of Shirma of Leona of Alain Clark (die ze maar BLIJFT noemen) opperen dan iets van buiten haar eigen kringetje. Ergens ook best logisch natuurlijk, daar niet van, maar daarom heb ik liever niet artiesten zelf in die commissie. Alsof ik iets heb te willen :') :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:31:45 #57
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152989886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook een goed idee. Behalve dat zij dan misschien het weer totaal niet belangrijk vinden want ze hebben liever dat hun eigen land goed scoort op het songfestival :@
Daar ben ik niet bang voor. :)
Die mensen vinden het vooral een leuk feestje, zo serieus nemen zij dat niet.

quote:
Doe eens zonder te Googlen gokken hoe oud Gijs is? *O*
Ik weet dat hij begin/mid jaren 90 min of meer doorbrak bij Veronica, hij zal toen minstens hoog in de twintig zijn geweest dus dan zou hij nu minstens hoog in de 40 moeten zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:32:36 #58
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152989931
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Trijntje mag dan wel een gewichtige dame zijn, maar die Shirma duw je niet zo makkelijk welke kant dan ook op hoor. :@
Aiaiaiaiai. :)

quote:
Al zal ze het wel proberen, is toch een schoonzusje oid.
Laatst in die uitzending van Pauw, waar hij het waagde te zeggen dat het optreden van Trijntje er abominabel uitzag, dook ook meteen die Shirma in zijn nek (figuurlijk gelukkig), pissig dat ze keek. :P
Eens even opzoeken. :9
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2015 @ 21:33:12 #59
163650 Greys
pi_152989961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar ben ik niet bang voor. :)
Die mensen vinden het vooral een leuk feestje, zo serieus nemen zij dat niet.

[..]

Ik weet dat hij begin/mid jaren 90 min of meer doorbrak bij Veronica, hij zal toen minstens hoog in de twintig zijn geweest dus dan zou hij nu minstens hoog in de 40 moeten zijn.
Ja, hij is 49. Slechts 6 jaar jonger dan D. Dekker.
Maar wat een wreld van verschil :D In mijn beleving (qua uiterlijk en doen en laten) zou het zijn zoon kunnen zijn :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:37:06 #60
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152990133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eens even opzoeken. :9
Heel veel drama moet je niet verwachten, daar is Jeroen Pauw dan weer te snugger voor. De gesnauwde "WAT" en de venijnige blik negeerde hij volkomen en sprak lekker met de andere gast verder. Intussen zat zij daar met haar armen over elkaar met een mokgezicht :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:00:56 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152991275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Fred_B het volgende:


Cornald blijft er nog gewoon 20 jaar bij, als die niet weggestuurd wordt. Bij de familie Maas en partner moet aan het eind van de maand ook gewoon de hypotheek betaald worden, en als de AvroTros ooit de stekker uit het programma Opium trekt, zijn er vermoedelijk weinig andere bronnen van inkomen beschikbaar. Ik bedoel: Wie hem ooit heeft zien schutteren op het Televiziergala in het jaar dat Voetbal International won, weet dat er bepaald geen groot presentator in hem schuilt en de omroepen zullen dan ook wel niet dringen om hem aan te stellen.
Cornald presenteert jaarlijks Opium op Oeral, Hij zit in de jury van musicals. Schrijft boeken, ook schrijft hij voor de Volskrant. En natuurlijk het Esf. En de Gay Parade jaarlijks.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:06:15 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152991517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:


Waarom mikken we niet wat hoger? Leden van Golden Earing, Caro Emerald, ...K's Choice, Hooverphonics,...
We hoeven het niet tot Nederlanders te beperken. Het is een gig die eenmaal per jaar voorkomt, sommigen van hen vinden dat vast wel leuk.
Dat doen mijn Golden Earring echt niet aan mee :(
pi_152997051
Oh, alsjeblieft geen Golden Earring. Barry Hay is z slecht bij stem, die is op, versleten...
  Vis een optie? woensdag 27 mei 2015 @ 01:34:25 #64
70532 loveli
N
pi_152997459
Golden Earring is een jaartje of wat voorbij z'n piek.
crap in = crap out
pi_152998014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, hij is 49. Slechts 6 jaar jonger dan D. Dekker.
Maar wat een wreld van verschil :D In mijn beleving (qua uiterlijk en doen en laten) zou het zijn zoon kunnen zijn :@
Gijs heeft een soortement van eeuwige jeugd, dat 'jonge hond'-voorkomen blijft 'ie gewoon z'n hele leven houden. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2015 05:21:44 ]
  woensdag 27 mei 2015 @ 08:43:08 #66
40566 Ericr
Livewrong
pi_152998924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 01:34 schreef loveli het volgende:
Golden Earring is een jaartje of wat voorbij z'n piek.
Jaartje of 30 inmiddels. Golden Earring is leuk voor een festival hier en daar maar een paar ouden van dagen sturen naar het ESF moet Nederland maar niet aan beginnen.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2015 @ 09:20:35 #67
43556 miss_dynastie
pi_152999385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Heel veel drama moet je niet verwachten, daar is Jeroen Pauw dan weer te snugger voor. De gesnauwde "WAT" en de venijnige blik negeerde hij volkomen en sprak lekker met de andere gast verder. Intussen zat zij daar met haar armen over elkaar met een mokgezicht :P
Ik snap dat niet he. Dat enge kliekje dat over elkaar heen duikelt om elkaar fantastisch te vinden... als je cht bevriend bent, zeg je toch: 'meid, je hebt het figuur van een teletubbie in dat pak en die schoenen kunnen cht niet'. Nee, ze laten elkaar voor lul lopen, terwijl ze schreeuwen hoe fantastisch ze zijn en hoe slecht ze begrepen worden door de wereld :')
pi_152999444
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap dat niet he. Dat enge kliekje dat over elkaar heen duikelt om elkaar fantastisch te vinden... als je cht bevriend bent, zeg je toch: 'meid, je hebt het figuur van een teletubbie in dat pak en die schoenen kunnen cht niet'. Nee, ze laten elkaar voor lul lopen, terwijl ze schreeuwen hoe fantastisch ze zijn en hoe slecht ze begrepen worden door de wereld :')
Zou jij dat tegen een goeie vriendin ook zeggen? :D

Ze had gewoon een goeie styliste moeten hebben, maar dan moet je daar wel in meegaan en het moet je smaak zijn.
Als Trijn geen Sylvie/Yolanthe/Lieke is, dan valt het gewoon niet goed en doet ze wat ze zelf wil.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2015 @ 10:40:40 #69
43556 miss_dynastie
pi_153001084
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou jij dat tegen een goeie vriendin ook zeggen? :D

Ze had gewoon een goeie styliste moeten hebben, maar dan moet je daar wel in meegaan en het moet je smaak zijn.
Als Trijn geen Sylvie/Yolanthe/Lieke is, dan valt het gewoon niet goed en doet ze wat ze zelf wil.
Ja, daar ben je toch vrienden voor :? En dan dus niet in het openbaar, maar gewoon priv uiteraard. Deze dames kruipen elkaar in de kont zonder een vleugje kritiek.... als mijn vrienden me zo over straat zouden laten gaan, heb ik geen vijanden meer nodig hoor :') :D
pi_153002232
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap dat niet he. Dat enge kliekje dat over elkaar heen duikelt om elkaar fantastisch te vinden... als je cht bevriend bent, zeg je toch: 'meid, je hebt het figuur van een teletubbie in dat pak en die schoenen kunnen cht niet'. Nee, ze laten elkaar voor lul lopen, terwijl ze schreeuwen hoe fantastisch ze zijn en hoe slecht ze begrepen worden door de wereld :')
Dat is de televisie anno nu. De best bekeken programma's als DWDD en The Voice hebben gemeen dat iemand iets zingt, en allerlei anderen daarna over elkaar heen buitelen om te roepen hoe geweldig het wel niet was. Bij het ESF mogen mensen nog zelf nadenken, en dan komen ze blijkbaar weleens collectief tot andere conclusies.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_153003494
Ik keek met een vriend de tweede halve finale van het ESF en Cornald plaatste zijn zoveelste opmerking over een artiest. Die vriend zijn bek viel open en hij zei: "Is er dan niemand die hier iets van zegt"? Ik lach helemaal dubbel en zei: "Nou, op een forum, kotsen ze hem helemaal uit hoor". Hij zuchtte: "Gelukkig".
pi_153003666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, daar ben je toch vrienden voor :? En dan dus niet in het openbaar, maar gewoon priv uiteraard. Deze dames kruipen elkaar in de kont zonder een vleugje kritiek.... als mijn vrienden me zo over straat zouden laten gaan, heb ik geen vijanden meer nodig hoor :') :D
De wereld van de Bekende Nederlanders is een vreemdsoortig parallel universum die door ons gewone stervelingen niet te doorgronden is.
  woensdag 27 mei 2015 @ 15:33:04 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153009643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 00:49 schreef DavidTwente het volgende:
Oh, alsjeblieft geen Golden Earring. Barry Hay is z slecht bij stem, die is op, versleten...
Whutttt😣Ga mijn favoriete groep niet afkraken o|O
  woensdag 27 mei 2015 @ 15:35:06 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153009701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 08:43 schreef Ericr het volgende:


Jaartje of 30 inmiddels. Golden Earring is leuk voor een festival hier en daar maar een paar ouden van dagen sturen naar het ESF moet Nederland maar niet aan beginnen.
in december vieren ze hun 50 jarig bestaan in de Ziggo Dome *O* ga ik ook heen. Ze zijn bij oud en jong populair👍🏼
pi_153010161
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 00:49 schreef DavidTwente het volgende:
Oh, alsjeblieft geen Golden Earring. Barry Hay is z slecht bij stem, die is op, versleten...
Het helpt als je niet alleen die ene reactie leest maar ook even de ketting van reacties volgt tot aan het begin van die ketting.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153010190
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou jij dat tegen een goeie vriendin ook zeggen? :D
Als het voor een optreden voor een groot publiek is, hell yea. Ik zou het anders verwoorden maar natuurlijk zegt een goede vriend(in) dat.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153010263
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Cornald presenteert jaarlijks Opium op Oeral, Hij zit in de jury van musicals. Schrijft boeken, ook schrijft hij voor de Volskrant. En natuurlijk het Esf. En de Gay Parade jaarlijks.
Dat is niet een aanbeveling voor het jureren en adviseren voor een festival voor hedendaagse populaire muziek. Ik heb niets tegen Opium, Oeral en musicals maar daarmee win je de ESF-oorlog niet. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153010303
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, daar ben je toch vrienden voor :? En dan dus niet in het openbaar, maar gewoon priv uiteraard. Deze dames kruipen elkaar in de kont zonder een vleugje kritiek.... als mijn vrienden me zo over straat zouden laten gaan, heb ik geen vijanden meer nodig hoor :') :D
Helaas bestaan er frenemies zat op deze wereld. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_153028723
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het helpt als je niet alleen die ene reactie leest maar ook even de ketting van reacties volgt tot aan het begin van die ketting.
Je punt...?
pi_153029209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:55 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Je punt...?
Lees het maar even terug, dan zal je het begrijpen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153045837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:58 schreef Greys het volgende:
Mwah, niet helemaal mee eens, ik vond het kerstconcert waar ik was van de 3Js mr dan tof :P
Ik vind hun muziek sowieso best tof, anders dan Jan Smit en N&S muziek. En die laatste twee vind ik weer enorm leuk in dat liedjesprogramma op zaterdagavond :+ Sorry....
Je weet dat de 3 J's jammerlijk als allerlaatste zijn geindigd op het songfestival met het saaiste liedje en saaiste optreden ooit?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Designer donderdag 28 mei 2015 @ 18:55:58 #82
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_153047086
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Injetta het volgende:

[..]

Je weet dat de 3 J's jammerlijk als allerlaatste zijn geindigd op het songfestival met het saaiste liedje en saaiste optreden ooit?
Vast niet. Greys is best nieuw hier.
🐙
pi_153053696
Heeft iemand trouwens de precieze uitslag van de voorronde? Ik ben wel benieuwd van welke landen Nederland wl punten kreeg.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2015 @ 23:44:06 #84
163650 Greys
pi_153057141
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Injetta het volgende:

[..]

Je weet dat de 3 J's jammerlijk als allerlaatste zijn geindigd op het songfestival met het saaiste liedje en saaiste optreden ooit?
Ja. Uiteraard. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik meteen maar alles van hen kut hoef te vinden? :)
Ze wilden zelf graag met een ander liedje destijds naar het songfestival. Maar de "vakjury" en het publiek kozen dat saaiste liedje. Da's dan toch wat minder hun schuld. Vind ik persoonlijk. Waren ze zelf ook alles behalve blij mee. Maar ja wat moet je he, als vakjury Rene Froger en Danil Dekker bepalen dat dat andere WEL mooie liedje als "heel prachtig, maar niet voor het songfestival" bestempeld wordt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2015 @ 23:44:17 #85
163650 Greys
pi_153057147
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Vast niet. Greys is best nieuw hier.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2015 @ 23:48:14 #86
163650 Greys
pi_153057272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef luxerobots het volgende:
Heeft iemand trouwens de precieze uitslag van de voorronde? Ik ben wel benieuwd van welke landen Nederland wl punten kreeg.
Nederland kreeg punten uit:

Denemarken 7
Belgi 6
Estland 5
Spanje, Finland en Roemeni 3
Georgi en Franrijk 2
Macedoni en Albani 1
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153057313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Nederland kreeg punten uit:

Denemarken 7
Belgi 6
Estland 5
Spanje, Finland en Roemeni 3
Georgi en Franrijk 2
Macedoni en Albani 1
Ok, en de hele puntentelling?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2015 @ 23:50:30 #88
163650 Greys
pi_153057364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 05:21 schreef female81 het volgende:

[..]

Gijs heeft een soortement van eeuwige jeugd, dat 'jonge hond'-voorkomen blijft 'ie gewoon z'n hele leven houden. :)
Ja. Tof :)

Ik zou hem doen. 8-) :@

[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 29-05-2015 14:28:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153064088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ok, en de hele puntentelling?
http://www.eurovision.tv/(...)vent=2073#Scoreboard
leven zoals het leven is
  vrijdag 29 mei 2015 @ 11:55:35 #90
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153067085
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Nederland kreeg punten uit:

Denemarken 7
Belgi 6
Estland 5
Spanje, Finland en Roemeni 3
Georgi en Franrijk 2
Macedoni en Albani 1
En van Belgi waarschijnlijk alleen maar omdat we buren zijn. Wij geven elkaar altijd punten, hoeveel hangt af van hoe goed we het vonden. 6 puntjes omdat we het buurland zijn en niet meer dan dat omdat ze het niet goed vonden. Zo kom je weer bij de constatering dat het inderdaad helpt als je meer buurlanden hebt, maar wel alleen maar als je inzending slecht of matig is. Belgi gaf het grotere aantal punten aan de landen die ze het best vonden, net als dat wij dat doen, net als dat ze in de meeste landen doen. Er zijn een paar landen die consistent de meeste punten geven aan hun buren, ook als het optreden slecht was.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153067431
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En van Belgi waarschijnlijk alleen maar omdat we buren zijn. Wij geven elkaar altijd punten, hoeveel hangt af van hoe goed we het vonden. 6 puntjes omdat we het buurland zijn en niet meer dan dat omdat ze het niet goed vonden. Zo kom je weer bij de constatering dat het inderdaad helpt als je meer buurlanden hebt, maar wel alleen maar als je inzending slecht of matig is. Belgi gaf het grotere aantal punten aan de landen die ze het best vonden, net als dat wij dat doen, net als dat ze in de meeste landen doen. Er zijn een paar landen die consistent de meeste punten geven aan hun buren, ook als het optreden slecht was.
Mwa, TCL kregen maar 8 punten in de final, dus een zekerheid is het niet. Ook kregen we toen maar 10 punten van Belgi in de halve finale, terwijl we van 8 van de 16 deelnemers 12 punten kregen. Dan kun je zeggen dat het aan de jury lag, maar ook bij de televoting waren we toen geen eerste.
leven zoals het leven is
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 15:14:39 #92
375570 crew  Cyan9
pi_153073354
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En van Belgi waarschijnlijk alleen maar omdat we buren zijn. Wij geven elkaar altijd punten, hoeveel hangt af van hoe goed we het vonden. 6 puntjes omdat we het buurland zijn en niet meer dan dat omdat ze het niet goed vonden. Zo kom je weer bij de constatering dat het inderdaad helpt als je meer buurlanden hebt, maar wel alleen maar als je inzending slecht of matig is. Belgi gaf het grotere aantal punten aan de landen die ze het best vonden, net als dat wij dat doen, net als dat ze in de meeste landen doen. Er zijn een paar landen die consistent de meeste punten geven aan hun buren, ook als het optreden slecht was.
Opzich is het dan best wel uitzonderlijk dat Griekenland en Cyprus elkaar dit jaar geen twaalf punten hebben uitgewisseld.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_153078074
Ik ga vanavond naar Meghan Trainor *O*

Als er iemand is die kei goede nummers van +/- 3 minuten kan maken is zij het wel.

Misschien moeten we d'r volgend jaar inhuren. :P
pi_153078702
quote:
Paul de Leeuw: ‘Trijntje niet gedreven genoeg’
Geplaatst op vrijdag 29 mei 2015 om 14:52

Paul de Leeuw vond Trijntje Oosterhuis niet gedreven genoeg als Songfestival-inzending. Dat heeft de tv-ster gezegd op 3FM. De Leeuw vindt het jammer. “Ik denk dat het belangrijk is dat je iemand stuurt die zelf singer-songwriter is. Je zag aan Anouk en The Common Linnets dat ze iets te winnen hebben. Ze wilden hun muziek, hun idee Europa in slingeren. Trijntje is een heel goede zangeres, maar ik vond het een beetje raar dat ze zei: ‘We hebben nog een nummertje op de plank liggen.’”

Die uitspraak vond De Leeuw al verdacht. “Waarom lag het al zo lang op de plank? Misschien omdat het net niet goed genoeg was.” Het nummer Walk Along van Oosterhuis was geschreven door Anouk, en niet door Trijntje. “Volgens mij moet je echt iets meer gedreven mensen hebben die in de muziek van zichzelf geloven. Niets ten nadele van Trijntje, maar ik denk dat zij het meer deed omdat ze het leuk vond en om haar cd te promoten.”

Verder vond hij Oosterhuis ook erg slordig in de voorbereiding. “Voordat je begint moet je al een jurk hebben uitgekozen.” De Leeuw heeft een tip voor volgend jaar: Michael Prins. “Die cd van hem is fantastisch.“
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 23:15:40 #95
202348 Susi
Temple of Love
pi_153090400
Heeft Anouk al gereageerd?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 23:36:36 #96
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153090982
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Susi het volgende:
Heeft Anouk al gereageerd?
Ik ben ook wel toe aan een rel, ja. Gaat een beetje uit als een nachtkaars dit jaar. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 29 mei 2015 @ 23:45:12 #97
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153091262
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:36 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik ben ook wel toe aan een rel, ja. Gaat een beetje uit als een nachtkaars dit jaar. B-)
Oh, dat stelde die lichtfiguren op het scherm achter Trijntje voor! :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2015 @ 00:25:01 #98
43556 miss_dynastie
pi_153092193
Paul de Leeuw :')
Ik ben het Willeke-waar-is-de-zon-debacle nog niet vergeten, ik kan die man niet serieus nemen :7
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 10:27:20 #99
375570 crew  Cyan9
pi_153149632
Ik keek het optreden van Trijn nog maar eens terug, en eigenlijk begrijp ik er niks van. :') Praktisch alle mogelijke stage graphics en belichting worden gewoon amper gebruikt. Dat je er niet al te veel extra geld tegen aan wil gooien is n ding, maar om de beschikbare dingen niet te gebruiken gaat me echt te boven.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:33:57 #100
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153149746
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik keek het optreden van Trijn nog maar eens terug, en eigenlijk begrijp ik er niks van. :') Praktisch alle mogelijke stage graphics en belichting worden gewoon amper gebruikt. Dat je er niet al te veel extra geld tegen aan wil gooien is n ding, maar om de beschikbare dingen niet te gebruiken gaat me echt te boven.
Alles moet voor betaald worden, ook dingen die "beschikbaar" zijn. ;)

Wil je het scherm gebruiken? Kost zoveel.
Wil je de pyro's gebruiken? Kost zo veel.
Wil je een instrument op het podium? kost zo veel voor een piano, zo veel voor een gitaar enz...

Komt nog bij dat het budget van de TROS altijd nog kleiner was dan ik al dacht. Ik dacht indertijd ergens gelezen te hebben dat het rond de 2 ton zat, blijkt de helft te zijn. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153149995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Alles moet voor betaald worden, ook dingen die "beschikbaar" zijn. ;)

Wil je het scherm gebruiken? Kost zoveel.
Wil je de pyro's gebruiken? Kost zo veel.
Wil je een instrument op het podium? kost zo veel voor een piano, zo veel voor een gitaar enz...

Komt nog bij dat het budget van de TROS altijd nog kleiner was dan ik al dacht. Ik dacht indertijd ergens gelezen te hebben dat het rond de 2 ton zat, blijkt de helft te zijn. :{
Maar waarom kon het vorig jaar dan wel?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:52:32 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153150083
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar waarom kon het vorig jaar dan wel?
Ik denk zelf dat TCL vorig jaar gewoon op de beste manier hun muziek aan Europa wilde presenteren. Het zou me dan ook niets verbazen als ze er ook (een deel van) hun eigen promotiebudget tegenaan gegooid hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 11:04:32 #103
375570 crew  Cyan9
pi_153150320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Alles moet voor betaald worden, ook dingen die "beschikbaar" zijn. ;)

Wil je het scherm gebruiken? Kost zoveel.
Wil je de pyro's gebruiken? Kost zo veel.
Wil je een instrument op het podium? kost zo veel voor een piano, zo veel voor een gitaar enz...

Komt nog bij dat het budget van de TROS altijd nog kleiner was dan ik al dacht. Ik dacht indertijd ergens gelezen te hebben dat het rond de 2 ton zat, blijkt de helft te zijn. :{
Dan moeten ze zich serieus gaan schamen. Je kunt niet voor een euro op de eerste rang zitten, etc etc.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:21:25 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153150652
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan moeten ze zich serieus gaan schamen. Je kunt niet voor een euro op de eerste rang zitten, etc etc.
Eens.
Is toch ook te zot voor woorden, veel kleinere (en armere) landjes zetten gewoon een mooie show neer. Ondertussen staat Nederland maar te twijfelen.

"Een gitaar kost zo veel? Nee doe maar niet dan, we zetten wel een plaatje van een gitaar op het scherm. Oh, dat kost ook geld, laat maar dan. Is er nog iets beschikbaar wat niks kost? Een oud wit tafellaken met in fluoriserende letters EVOL erop...? Goed, doen we daar wel wat mee." ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:22:55 #105
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153150681
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Uiteraard. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik meteen maar alles van hen kut hoef te vinden? :)
Ze wilden zelf graag met een ander liedje destijds naar het songfestival. Maar de "vakjury" en het publiek kozen dat saaiste liedje. Da's dan toch wat minder hun schuld. Vind ik persoonlijk. Waren ze zelf ook alles behalve blij mee. Maar ja wat moet je he, als vakjury Rene Froger en Danil Dekker bepalen dat dat andere WEL mooie liedje als "heel prachtig, maar niet voor het songfestival" bestempeld wordt :+
En ze moesten het toch nog aanpassen? :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 11:47:31 #106
375570 crew  Cyan9
pi_153151279
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eens.
Is toch ook te zot voor woorden, veel kleinere (en armere) landjes zetten gewoon een mooie show neer. Ondertussen staat Nederland maar te twijfelen.

"Een gitaar kost zo veel? Nee doe maar niet dan, we zetten wel een plaatje van een gitaar op het scherm. Oh, dat kost ook geld, laat maar dan. Is er nog iets beschikbaar wat niks kost? Een oud wit tafellaken met in fluoriserende letters EVOL erop...? Goed, doen we daar wel wat mee." ^O^
EVOL is trouwens een Zuid-Koreaanse meidengroep, dus misschien is het een hint voor wat we kunnen verwachten als inzending in 2016. :+
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:55:11 #107
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153151499
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:47 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

EVOL is trouwens een Zuid-Koreaanse meidengroep, dus misschien is het een hint voor wat we kunnen verwachten als inzending in 2016. :+
Het is ook de naam van het album van een Amerikaanse experimentele noise-rock band, maar dan denk ik toch dat het die ZK band wordt, TROS zal er wel vanuit gaan dat Zuid-Koreaanse meisjes goedkoper zijn dan Amerikaanse rockers. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 13:21:09 #108
375570 crew  Cyan9
pi_153154263
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het is ook de naam van het album van een Amerikaanse experimentele noise-rock band, maar dan denk ik toch dat het die ZK band wordt, TROS zal er wel vanuit gaan dat Zuid-Koreaanse meisjes goedkoper zijn dan Amerikaanse rockers. :+
Dan krijgen we dus zoiets:


:+ :+
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 juni 2015 @ 13:46:57 #109
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153154931
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan krijgen we dus zoiets:


:+ :+
Och, ze hebben in die clip al meer lichteffecten dan Trijntje in haar act. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 15:21:11 #110
375570 crew  Cyan9
pi_153157179
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Och, ze hebben in die clip al meer lichteffecten dan Trijntje in haar act. :')
"Dit kan niet meer misgaan mensen!" *O*
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 juni 2015 @ 15:21:48 #111
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153157192
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

"Dit kan niet meer misgaan mensen!" *O*
WE GAAN GEWOON KEIHARD WINNEN!!! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153160854
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan moeten ze zich serieus gaan schamen. Je kunt niet voor een euro op de eerste rang zitten, etc etc.
Het is ook wel idioot eigenlijk. Alsof je het Nederlands Elftal naar het WK stuurt op voetbalschoenen van de Bristol, omdat er geen budget is voor iets beters :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 1 juni 2015 @ 18:03:59 #113
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153161870
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is ook wel idioot eigenlijk. Alsof je het Nederlands Elftal naar het WK stuurt op voetbalschoenen van de Bristol, omdat er geen budget is voor iets beters :')
Zou je eigenlijk eens serieus moeten voorstellen, dan staat meteen het hele land op zijn kop. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2015 @ 18:30:55 #114
43556 miss_dynastie
pi_153162665
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eens.
Is toch ook te zot voor woorden, veel kleinere (en armere) landjes zetten gewoon een mooie show neer. Ondertussen staat Nederland maar te twijfelen.

"Een gitaar kost zo veel? Nee doe maar niet dan, we zetten wel een plaatje van een gitaar op het scherm. Oh, dat kost ook geld, laat maar dan. Is er nog iets beschikbaar wat niks kost? Een oud wit tafellaken met in fluoriserende letters EVOL erop...? Goed, doen we daar wel wat mee." ^O^
Vandaar de luchtviool van Sloveni :7
Dat werkte dan weer wel, uiteraard _O-
  maandag 1 juni 2015 @ 21:47:31 #115
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153170772
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vandaar de luchtviool van Sloveni :7
Dat werkte dan weer wel, uiteraard _O-
Die luchtviool hadden wij kunnen hebben. :'(

Zij aasden natuurlijk ook op dat laken, maar Trijntje dook er meteen bovenop. Ze dacht waarschijnlijk dat ze cadeautjes uitdeelden en dat dit laken-pak wel een geschikt souvenir voor die Shirma zou zijn. :(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 21:52:58 #116
163650 Greys
pi_153258032
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is ook wel idioot eigenlijk. Alsof je het Nederlands Elftal naar het WK stuurt op voetbalschoenen van de Bristol, omdat er geen budget is voor iets beters :')
Deze vergelijking _O_ ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 22:12:11 #117
163650 Greys
pi_153258682
Antwoord op mijn zeer uitgebreide e-mail *O*

quote:
Geachte lezer,

Hartelijk dank voor je e-mail. Door het grote aantal e-mails dat we ontvangen zijn we helaas niet in staat om op iedere e-mail persoonlijk te reageren.

Op dit moment worden er geen uitspraken gedaan over de selectieprocedure voor het Eurovisie Songfestival 2016. Meer informatie hierover zal de komende maanden te vinden zijn op www.songfestival.nl

Eventuele aanmeldingen kunnen middels een e-mail gestuurd worden aan songfestival@avrotros.nl. Mededelingen en uitspraken over aanmeldingen en inzendingen worden niet gedaan. Enkel indien AVROTROS genteresseerd is zal er contact opgenomen worden.

Er gelden geen beperkingen met betrekking tot de nationalitieit van artiesten, tekstschrijvers en componisten.

Informatie over het Eurovisie Songfestival zelf is te vinden op www.eurovision.tv

Persmappen van Trijntje zijn helaas niet meer beschikbaar. Vanaf volgend jaar zal AVROTROS geen fysieke persmappen meer hanteren. Informatie over de deelnemer zal per 2016 enkel digitaal te vinden zijn.

Mocht je genteresseerd zijn in een stageplek bij het team van Songfestival.nl bij AVROTROS houd dan rekening met onderstaande voorwaarden:
- Het betreft een stage op de redactie van de website www.songfestival.nl in Hilversum, niet op locatie waar het Eurovisie Songfestival plaatsvindt
- In oktober/november wordt de stagevacature geplaatst op www.mediastages.nl. Voor die tijd solliciteren heeft geen zin.

Vriendelijke groet,
Redactie Eurovisie Songfestival
-O- -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153259094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:12 schreef Greys het volgende:
Antwoord op mijn zeer uitgebreide e-mail *O*

[..]

-O- -O-
Namens Waylon gelijk een aanmelding sturen dus :P
dag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 22:25:03 #119
163650 Greys
pi_153259115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:24 schreef Peter het volgende:

[..]

Namens Waylon gelijk een aanmelding sturen dus :P
Hahaha neuh, dat doet 'ie zelf maar.
(Al zou het de AVROTROS sieren als ze uit zichzelf bij hem aanklopten na zijn openbare mededeling dat hij het zeker zou overwegen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 4 juni 2015 @ 22:26:48 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_153259180
Dit is gewoon een open aanbod van AVROTROS, want ze zien n.a.v. jouw e-mail de overvloed van potentie en bieden je aan om
a) zelf een killer-song inzending te doen en/of
b) je aan te melden als stagiair.

*O* win/win *O*
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:27:02 #121
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153259189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:12 schreef Greys het volgende:
Antwoord op mijn zeer uitgebreide e-mail *O*

[..]

-O- -O-
Wat een flutmail. -O-
Was ook wel te verwachten.

Och, ik heb nog wel een paar e-mailadressen, zal ik die mail ook een paar keer sturen? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:28:39 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153259239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha neuh, dat doet 'ie zelf maar.
(Al zou het de AVROTROS sieren als ze uit zichzelf bij hem aanklopten na zijn openbare mededeling dat hij het zeker zou overwegen.)
Ja, dat is wel een deel van het probleem hier in Nederland. AVROTROS wil dat artiesten zich komen melden, maar de grote artiesten willen gevraagd worden. Schiet niet op natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 22:29:41 #123
163650 Greys
pi_153259285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon een open aanbod van AVROTROS, want ze zien n.a.v. jouw e-mail de overvloed van potentie en bieden je aan om
a) zelf een killer-song inzending te doen en/of
b) je aan te melden als stagiair.

*O* win/win *O*
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wat een flutmail. -O-
Was ook wel te verwachten.

Och, ik heb nog wel een paar e-mailadressen, zal ik die mail ook een paar keer sturen? :P
Ah ik laat het er maar gewoon bij. Ze zoeken het maar uit. Ergens is het ook wel lollig als ze weer totaal de plank mis gaan slaan, hebben we weer wat te lachen volgend jaar :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2015 @ 23:00:55 #124
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153260416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:29 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ah ik laat het er maar gewoon bij. Ze zoeken het maar uit. Ergens is het ook wel lollig als ze weer totaal de plank mis gaan slaan, hebben we weer wat te lachen volgend jaar :D
Nee, juist volgend jaar moeten ze hun best doen.

Eerst 8 jaar niet plaatsen, dan meteen top 10. Jaar daarna 2e en dan weer een heel slecht jaar. Iedereen in Europa denkt dan dat we vorig jaar gewoon geluk hadden, letten niet meer op ons. Dan dus extra sterk uit de hoek komen en winnen. 8-)

Maar serieus, ik hoop wel dat de flut-jaren binnenkort voorgoed voorbij gaan zijn. We hebben al een slecht record, laten we nu niet tot Engels niveau gaan zakken. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:03:33 #125
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153262417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon een open aanbod van AVROTROS, want ze zien n.a.v. jouw e-mail de overvloed van potentie en bieden je aan om
a) zelf een killer-song inzending te doen en/of
b) je aan te melden als stagiair.

*O* win/win *O*
Hahaha! Inderdaad! :D _O-

Ik hoop ook dat ze nu wel goed kiezen. Als het nu weer een afgang zou worden (en let's face it, dat was Trijn), dan ben je weer terug bij af en willen serieuze artiesten zich weer niet meer met het Songfestival associren. Waarom zou je je ook in dezelfde categorie willen plaatsen als n of andere kansloze 'nul points'-act?
Anouk maakte het stoer op naar het ESF te gaan. TCL zorgde daarbij nog voor hoop op potentile wereldroem. Maar ja, voor je het weet moet je weer blij zijn als de zus van Sieneke het een keer wil proberen. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_153263031
De zus van Sieneke moet het resultaat van Trijntje toch kunnen evenaren? Waarschijnlijk zelfs kunnen verbeteren... :P
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 09:05:19 #127
43556 miss_dynastie
pi_153266910
Aha, Mrs. Einstein 2.0 meldt zich:
quote:

Glennis Grace wil nog keer naar Songfestival


Glennis Grace zou best nog een keer mee willen doen aan het Songfestival. Het lijkt de zangeres een geweldig idee om deel te nemen met het gezelschap Ladies of Soul, waarin zij jaarlijks in februari een aantal concerten in de Ziggo Dome geeft.

Dat stelt de zangeres in een interview met dj Fernando Halman op de site van zender FunX. “Het zou echt te gek zijn”, aldus Glennis. “Ik heb het natuurlijk al een keer gedaan. Maar het moet dan ook iets totaal anders zijn wat mensen nog niet van mij kennen.” De zangeres deed in 2005 al een keer solo mee, maar kwam toen niet door de voorronde in Kiev heen.

Glennis vindt trouwens dat het Songfestival de afgelopen tien jaar wel is veranderd. “Ik ben wel kritisch, het gaat niet meer waar het om moet gaan”, stelt ze in het interview. “Het is nu zo'n geforceerd ding, iedereen wil er wel aan mee doen.” In Ladies of Soul zitten naast Glennis ook Berget Lewis, Edsilia Rombley, Candy Dulfer en Trijntje Oosterhuis.

Die laatste vertegenwoordigde Nederland dit jaar op het Songfestival, maar ook zij strandde in de voorronde al. “We dachten, dat doet Trijntje nooit!”, lacht Glennis. “Ze is heel erg verlegen en vindt het eng om op grote podia te staan. Dit hadden we helemaal niet van haar verwacht.”
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)er-naar-songfestival

Bewaar me ;(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 09:16:55 #128
163650 Greys
pi_153267094
Dus Trijntje n Glennis???
ECHT??? _O- :X

Nou laten we dan Sienepien ook nog maar eens sturen ja.
En de Toppers!

Zo zie je het verschil dus tussen bepaalde artiesten.
Glennis en Trijntje ZIEN gewoon niet wat er anders is aan Anouk/TCL en hen. Zij trekken wel weer ergens een nummer van een plank, ipv een eigen nummer waar hun hart en ziel in zit. Ze snappen er geen hol van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 09:17:29 #129
163650 Greys
pi_153267104
En dat Candy daar dan een beetje fake gaat staan saxen, dus?
Zien ze dat zo voor zich? :D :D :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153267158
Wacht ff hoor, ik dacht dat het echt niet erger kon en alleen Jantje Smit onze inzending kon gaan verpesten.
Maar, Glennis?

Breek me de (paarden)bek niet open :X :X :X

quote:
Het is nu zo'n geforceerd ding, iedereen wil er wel aan mee doen
Nou dan, blijf jij lekker in de Jordaan, muts :W
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 09:21:09 #131
43556 miss_dynastie
pi_153267176
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef Greys het volgende:
En dat Candy daar dan een beetje fake gaat staan saxen, dus?
Zien ze dat zo voor zich? :D :D :D
Candy zingt toch ook tegenwoordig?

Zou Glennis door hebben dat het overkomt als een persiflage op de Russische oma's? _O-
pi_153267215
quote:
In Ladies of Soul zitten naast Glennis ook Berget Lewis, Edsilia Rombley, Candy Dulfer en Trijntje Oosterhuis.
Jottem, straks hebben we alvast de inzendingen voor de komende 4 jaar klaarstaan, kunnen al die geiten een keertje meedoen :')

Berget heb ik overigens geen moeite mee, mits een geweldig nummer. De rest is geweest of niet nodig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153267223
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef Greys het volgende:
En dat Candy daar dan een beetje fake gaat staan saxen, dus?
Zien ze dat zo voor zich? :D :D :D
Lekker op je steel blazen, scoort makkelijk, denken ze zeker.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 09:25:54 #134
163650 Greys
pi_153267276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jottem, straks hebben we alvast de inzendingen voor de komende 4 jaar klaarstaan, kunnen al die geiten een keertje meedoen :')

Berget heb ik overigens geen moeite mee, mits een geweldig nummer. De rest is geweest of niet nodig.
Berget met een lekker soulnummer zou ik ook wel tof vinden ja.
(Maar ook die schrijft geen eigen nummers, volgens mij? Of wel...?)

Maar dat hele Ladies clubje erheen sturen... nee dan cht nog beter Jan Smit :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153267320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:25 schreef Greys het volgende:

(Maar ook die schrijft geen eigen nummers, volgens mij? Of wel...?)

Als er maar niemand iets op de plank heeft liggen :')

quote:
Maar dat hele Ladies clubje erheen sturen... nee dan cht nog beter Jan Smit :D
Als die wijven een ge-wel-dig nummer sturen, dan heb ik dat liever dan En Toen Zag Ik Haar Benen. Ze kunnen wel zingen en dan is het tenminste een dom clubje bij elkaar ipv Nederlandse meuk.

Glennis solo :X
Ik lees met mijn wakkere kop nu pas dat ze met dat hele spul wil, ik dacht solo _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 09:31:26 #136
43556 miss_dynastie
pi_153267404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als er maar niemand iets op de plank heeft liggen :')

[..]

Als die wijven een ge-wel-dig nummer sturen, dan heb ik dat liever dan En Toen Zag Ik Haar Benen. Ze kunnen wel zingen en dan is het tenminste een dom clubje bij elkaar ipv Nederlandse meuk.

Glennis solo :X
Ik lees met mijn wakkere kop nu pas dat ze met dat hele spul wil, ik dacht solo _O-
Dat is de truc, als je denkt dat Glennis solo gaat, valt het mee dat die anderen meegaan om haar te camoufleren, maar kom op he, dat moet je toch echt niet willen ;(
pi_153267441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is de truc, als je denkt dat Glennis solo gaat, valt het mee dat die anderen meegaan om haar te camoufleren, maar kom op he, dat moet je toch echt niet willen ;(
Ik hoop dat het gewoon zo'n flut interview was, zo van 'hey trouwens, zou je niet nog eens willen, nu je collega is geweest?', ipv 'IK WIL heel graag met de meiden'.

Over op de plank liggen gesproken, er is vast iemand die wl een geweldig nummer heeft, dus ik wacht kalm af.
We hebben gezien hoe dit jaar verliep, vergeleken de 2 jaren ervoor, dus nee, ik hou nog hoop :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:39:39 #138
40566 Ericr
Livewrong
pi_153267556


Classy :') I.p.v. 1 outfit flater gewoon een jaar later het x5 doen, goed plan.
pi_153268022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:39 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Classy :') I.p.v. 1 outfit flater gewoon een jaar later het x5 doen, goed plan.
Wait what, Trijn had daar al een decolletejurk aan :o

Er is gewoon een scheur extra in gezet voor Wenen :D

En nee de Diva's of Soul moet je gewoon echt niet willen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:05:04 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_153268048
Candy als epic sax girl ?

Nee, mee eens. Ze kunnen leuk zingen, maar het zal geen act worden: 'het moet om de muziek gaan'. En achteraf huilen met z'n allen dat niemand hun snapt.
pi_153268085
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Susi het volgende:
Candy als epic sax girl ?

Nee, mee eens. Ze kunnen leuk zingen, maar het zal geen act worden: 'het moet om de muziek gaan'. En achteraf huilen met z'n allen dat niemand hun snapt.
Hen sturen zou de zoveelste keer zijn dat je in dezelfde val trapt, goede zangeressen maar met een polderuitstraling en een middelmatig lied (waarschijnlijk geschreven door Tjeerd O.)
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153268112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hen sturen zou de zoveelste keer zijn dat je in dezelfde val trapt, goede zangeressen maar met een polderuitstraling en een middelmatig lied (waarschijnlijk geschreven door Tjeerd O.)
Tjeerd mag best iets uit de Total Touch tijd schrijven en dan een andere zangeres selecteren. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:13:38 #143
40566 Ericr
Livewrong
pi_153268181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tjeerd mag best iets uit de Total Touch tijd schrijven en dan een andere zangeres selecteren. :Y
Dat werkte twintig jaar terug misschien maar de Oosterhuisjes zijn blijven hangen in dat tijdperk. Die Oosterhuis-troep scoort nationaal soms nog wel maar internationaal hoef je er echt niet mee aan te komen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 10:15:51 #144
43556 miss_dynastie
pi_153268234
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Susi het volgende:
Candy als epic sax girl ?

Nee, mee eens. Ze kunnen leuk zingen, maar het zal geen act worden: 'het moet om de muziek gaan'. En achteraf huilen met z'n allen dat niemand hun snapt.
Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers :')

pi_153268539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat werkte twintig jaar terug misschien maar de Oosterhuisjes zijn blijven hangen in dat tijdperk. Die Oosterhuis-troep scoort nationaal soms nog wel maar internationaal hoef je er echt niet mee aan te komen.
Hier ben ik het mee eens, Total Touch was prima maar die muziekstijl is wel erg belegen ondertussen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153268606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers :')

[ afbeelding ]
Ze zullen ook wel geen moeite hebben om voor vrouwelijke Toppers te worden aangezien, dat is dik cashen als je dat soort avonden elk jaar kunt houden :D
En net als Glennis, elke publiciteit is publiciteit en dus goed. Want ze wil al jaren bekend worden en werd het niet (en nu pas door een cover van Xander).

Als Glennis alleen of met anderen naar ESF gaat, dan sla ik een jaartje over _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153269354
De Ladies of Soul. Zoals ik zojuist in een ander topic ook al zei: Enorm 'cruiseship'. Gewoon niet doen. :N

Ik vind het ook zo'n kleffe bende als je ze bij elkaar ziet. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 11:36:36 (taalfout) ]
pi_153269407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers :')

[ afbeelding ]
Ik moet stiekem ook weer lachen als ik De Trein daar weer zie met dat bekende vingerknipje, naast haar hoofd uitgevoerd _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 11:18:59 #149
43556 miss_dynastie
pi_153269526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze zullen ook wel geen moeite hebben om voor vrouwelijke Toppers te worden aangezien, dat is dik cashen als je dat soort avonden elk jaar kunt houden :D
En net als Glennis, elke publiciteit is publiciteit en dus goed. Want ze wil al jaren bekend worden en werd het niet (en nu pas door een cover van Xander).

Als Glennis alleen of met anderen naar ESF gaat, dan sla ik een jaartje over _O-
Qua stijl (c.q. stijlloosheid) bedoel ik he, niet qua succes/cashen...
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:23:50 #150
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153269625
NEEEEE NEEEEEE Geen Glennis Grace :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153269766
Nu is het woord van Cornald net zoveel waard als een monopoly-biljet maar ik mag toch hopen dat we deze categorie artiesten voor volgend jaar even laten passeren.

Zoveel eigentijdse, jonge, frisse artiesten die bezig zijn en dan zouden wij weer met zangeressen met de uitstraling van een dinershow-act aan komen kakken :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 13:28:08 #152
375570 crew  Cyan9
pi_153272323
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers :')

[ afbeelding ]


Deze outfits zijn al een keer gebruikt door onze oosterburen, in het geweldige kwalitatieve jaar 2008. :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_153272477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze outfits zijn al een keer gebruikt door onze oosterburen, in het geweldige kwalitatieve jaar 2008. :P
Een van de slechtste Duitse inzendingen ooit, zeker in de live-variant _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 13:45:35 #154
375570 crew  Cyan9
pi_153272688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een van de slechtste Duitse inzendingen ooit, zeker in de live-variant _O-
Het commentaar van Cornald Maas op deze act was geniaal, en die woordencombinatie maak ik zelden.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 17:31:08 #155
163650 Greys
pi_153278716
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Nu is het woord van Cornald net zoveel waard als een monopoly-biljet maar ik mag toch hopen dat we deze categorie artiesten voor volgend jaar even laten passeren.

Zoveel eigentijdse, jonge, frisse artiesten die bezig zijn en dan zouden wij weer met zangeressen met de uitstraling van een dinershow-act aan komen kakken :')
Ja precies dt :D

En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dt jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer lk vlak?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 17:41:03 #156
43556 miss_dynastie
pi_153278938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja precies dt :D

En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dt jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer lk vlak?
Misschien onder het mom van 'het kan alleen maar beter'. Maar 't kan alleen maar minder... straks blijft ze haken in d'r parachute met d'r hakken steunzolen :X
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:42:22 #157
40566 Ericr
Livewrong
pi_153278977
3 mokkels sturen die gefaald hebben op het ESF is hoe dan ook geen goed idee. Er zijn ook maar weinig meervoudige deelnames die succesvol waren sinds de jaren 70. Dan moet je toch echt Johnny Logan heten of Elisabeth Andreassen
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 17:54:10 #158
375570 crew  Cyan9
pi_153279212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja precies dt :D

En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dt jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer lk vlak?
Nou ja, het lukte Valentina ook uiteindelijk. :+
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 20:25:23 #159
368283 ato
pi_153283828
Geen Glennis aub, ik hoorde dat Van Velzen ook interesse had. :-(
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:29:31 #160
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153283997
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het commentaar van Cornald Maas op deze act was geniaal, en die woordencombinatie maak ik zelden.
Wat zei hij? :D

Net ff op YT gekeken, maar het was behoorlijk dramatisch, ja. Na een minuut kon ik het niet meer verdragen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 20:31:23 #161
375570 crew  Cyan9
pi_153284070
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:29 schreef Jane het volgende:

[..]

Wat zei hij? :D

Net ff op YT gekeken, maar het was behoorlijk dramatisch, ja. Na een minuut kon ik het niet meer verdragen.
Volgens mij iets over overgebleven gordijnstof, een windmachine op standje tornado en een ontplofte pruik. :D
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:36:49 #162
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153284307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Volgens mij iets over overgebleven gordijnstof, een windmachine op standje tornado en een ontplofte pruik. :D
:D

Hopelijk dat hij dan zelf ook inziet dat hij het Nederlandse volk niet met Glennis & co. moet opzadelen. Hopen... hopen... ;(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 5 juni 2015 @ 21:30:05 #163
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153286625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:25 schreef ato het volgende:
Geen Glennis aub, ik hoorde dat Van Velzen ook interesse had. :-(
Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153292192
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
En je kan hem uit een piano tevoorschijn toveren als gimmick
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 6 juni 2015 @ 00:16:50 #165
40566 Ericr
Livewrong
pi_153292303
Van Velzen samen met Trijntje sturen dan maar. Komt van Velzen halverwege het nummer uit de reet van Trijntje gekropen terwijl hij de vleugel bespeelt.
pi_153292344
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:16 schreef Ericr het volgende:
Van Velzen samen met Trijntje sturen dan maar. Komt van Velzen halverwege het nummer uit de reet van Trijntje gekropen terwijl hij de vleugel bespeelt.
_O-

Of hij bespeelt de snaren van een harp die in haar scheur geplaatst zijn voor de gelegenheid :+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 6 juni 2015 @ 00:21:09 #167
40566 Ericr
Livewrong
pi_153292370
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

_O-

Of hij bespeelt de snaren van een harp die in haar scheur geplaatst zijn voor de gelegenheid :+
Nummer van dit jaar kan ook nog eens hergebruikt worden.

'I open up my ass for you' en dan een hoop gekreun met een hele berg 'ai' als van Velzen zijn entree maakt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 juni 2015 @ 01:28:56 #168
163650 Greys
pi_153293579
Met Van Velzen zou ik een stuk beter kunnen leven dan de moekes. Al zou hij niet in mijn eerste vijf of tien keuzes voorkomen, ik vind zijn nummers meestal wel aardig. Maar met 'wel aardig' win je geen Eurovisie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2015 @ 01:51:01 #169
368283 ato
pi_153293876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:21 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nummer van dit jaar kan ook nog eens hergebruikt worden.

'I open up my ass for you' en dan een hoop gekreun met een hele berg 'ai' als van Velzen zijn entree maakt.
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
pi_153294755
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:28 schreef Greys het volgende:
Met Van Velzen zou ik een stuk beter kunnen leven dan de moekes. Al zou hij niet in mijn eerste vijf of tien keuzes voorkomen, ik vind zijn nummers meestal wel aardig. Maar met 'wel aardig' win je geen Eurovisie.
Dit.

Ook niet mijn favoriet, maar er zijn veel ergere mogelijke inzendingen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153294761
VanVelzen maakt wel vrij 'Nederlandse' muziek, maar kwalitatief is het niet onaardig.

Glennis Grace heeft een uitstraling waardoor heel Europa binnen 3 seconde (en niet geheel ten onrechte) instinctief een hekel aan haar heeft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zaterdag 6 juni 2015 @ 07:37:45 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_153294842
Ik vrees echter dat mensen Van Velzen als een gimmick gaan zien. :@
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2015 @ 09:59:20 #173
368283 ato
pi_153295631
Roel was 10 jaar geleden leuk, nu niet meer.

Glennis vind ik een vreselijk mens en dan zeg ik het nog netjes.

Ik hoop zo dat men voor kwaliteit gaan, nogmaals Kovacs, Dotan, Kensington.

Ik zag net een clip van Dee-you best wel mooi. Maar deed mij toch ook wel veel aan Ierland dit jaar denken.

Ook mooi, maar haalde de finale niet.
Life can be a bitch, so like it..
pi_153296659
Caro Emerald, Kovacs, Dotan of Kensington zouden ook mijn voorkeuren zijn, in die volgorde.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 13:18:53 #175
375570 crew  Cyan9
pi_153298990
Maar stel, een onbekende artiest klopt aan bij de AVROTROS met een sterk nummer, en een bekende artiest met nog geen nummer biedt zich ook aan. Waar zouden ze dan voor gaan? Ik ben bang dat er te veel wordt vastgehouden aan een traject wat volgens hun werkt, en daardoor andere mogelijkheden niet meer worden gezien.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_153299092
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 07:37 schreef Cee het volgende:
Ik vrees echter dat mensen Van Velzen als een gimmick gaan zien. :@
"Ha ha, kijk daar, ze hebben een kabouter gestuurd."

En die muziek heeft misschien wat teveel van de typische Nederlandse middelmatigheid in zich; zeer vakkundig uitgevoerd, maar wel rg binnen de lijntjes.

Maar het lijkt me al wat kansrijker dan The Ladies Of Soul, moet ik zeggen.
pi_153299253
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
Maar stel, een onbekende artiest klopt aan bij de AVROTROS met een sterk nummer, en een bekende artiest met nog geen nummer biedt zich ook aan. Waar zouden ze dan voor gaan? Ik ben bang dat er te veel wordt vastgehouden aan een traject wat volgens hun werkt, en daardoor andere mogelijkheden niet meer worden gezien.
De bekende artiest natuurlijk. Dan kan er achteraf nooit geklaagd worden dat de grote ... zich ook kandidaat gesteld had. En na het drama van Joan zal men ongetwijfeld huiverig zijn om een onbekend talent voor de leeuwen te werpen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 14:11:28 #178
375570 crew  Cyan9
pi_153299985
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De bekende artiest natuurlijk. Dan kan er achteraf nooit geklaagd worden dat de grote ... zich ook kandidaat gesteld had. En na het drama van Joan zal men ongetwijfeld huiverig zijn om een onbekend talent voor de leeuwen te werpen.
En toch is het jammer. Er moet toch meer mogelijk zijn voor relatief onbekende artiesten. In andere landen lukt het ook.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:27:10 #179
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153303778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Caro Emerald, Kovacs, Dotan of Kensington zouden ook mijn voorkeuren zijn, in die volgorde.
Ik kom op hetzelfde lijstje, in dezelfde volgorde maar ik twijfel erover om Within Temptation in te voegen. Wel of niet over the top? Wel of niet nog scherp? Wel of niet nog voldoende fresh?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:28:56 #180
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153303809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:24 schreef female81 het volgende:

[..]

"Ha ha, kijk daar, ze hebben een kabouter gestuurd."

En die muziek heeft misschien wat teveel van de typische Nederlandse middelmatigheid in zich; zeer vakkundig uitgevoerd, maar wel rg binnen de lijntjes.

Maar het lijkt me al wat kansrijker dan The Ladies Of Soul, moet ik zeggen.
Roel van Velzen is een zeer groot muzikaal talent, hij kan geweldig uit de losse pols op de piano spelen (ook veel hele goede pianisten leren dat nooit, in het buitenland zou ik de vergelijking maken met Elton John) maar Roel van Velzen is helaas ook een zeer matige zanger en misschien ben ik wel te vriendelijk als ik het zo formuleer. Ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf ook heel erg goed weet aangezien hij vast wel eens wat zal hebben gehoord van wat hij heeft gezongen (via speakers waardoor je het normaal hoort).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153304097
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Roel van Velzen is een zeer groot muzikaal talent, hij kan geweldig uit de losse pols op de piano spelen (ook veel hele goede pianisten leren dat nooit, in het buitenland zou ik de vergelijking maken met Elton John) maar Roel van Velzen is helaas ook een zeer matige zanger en misschien ben ik wel te vriendelijk als ik het zo formuleer. Ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf ook heel erg goed weet aangezien hij vast wel eens wat zal hebben gehoord van wat hij heeft gezongen (via speakers waardoor je het normaal hoort).
Voor het Songfestival iig goed genoeg, zangtechnisch gezien. Er moet wel naar te luisteren zijn, maar mensen die op dat vlak 'een zeventje' zijn (Lena, Alexander Rybak) winnen best weleens.

Nou helpt het dat deze mensen ook nogal wat uitstraling hadden. En dan wordt het een totaalpakket wat ruimschoots voldoet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2015 17:47:19 ]
  zaterdag 6 juni 2015 @ 18:02:59 #182
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153304397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:46 schreef female81 het volgende:

[..]

Voor het Songfestival iig goed genoeg, zangtechnisch gezien.
Ik had het niet alleen over zijn zangtechniek, ook zijn stemgeluid is niet geweldig en in alle eerlijkheid, ik heb hem ook wel eens vals horen zingen waar ik geen snars van begrijp aangezien het niet anders kan dan dat hij een zeer goed muzikaal gehoor heeft. Het kan best dat het ESF-publiek daar niet over valt, daar durf ik geen uitspraak over te doen. Nogmaals, ik heb respect voor de muzikant Roel van Velzen, ik vind hem te gek als hij achter de piano improviseert en zo mensen vermaakt tijdens het eten of zo maar als zanger komt hij wat tekort.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:31:24 #183
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153306324
Echt volledig eens met Bram v.w.b. Roel van Velzen. De zang is absoluut z'n zwakste punt en nu hoor ik regelmatig afschuwelijke zang op het ESF (die Britse vent van dit jaar bijvoorbeeld), maar ik geloof toch niet dat we die gok moeten nemen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_153306347
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:46 schreef female81 het volgende:

[..]

Voor het Songfestival iig goed genoeg, zangtechnisch gezien. Er moet wel naar te luisteren zijn, maar mensen die op dat vlak 'een zeventje' zijn (Lena, Alexander Rybak) winnen best weleens.

:Y

Het gaat mijns inziens toch om het liedje. Een lied dat aanspreekt is al voor 80% binnen.
Ja, je moet kunnen zingen, maar het het hoeft niet geweldig te zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153306444
Nog een suggestie, naar aanleiding van Superkids gisterenavond: Emmaly Brown; eentje uit The Voice die net zo 'grijs' overkomt. :)

Ik vind haar stem wel wat schel, maar voor het Songfestival voldoet het ruimschoots.
pi_153306575
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:34 schreef female81 het volgende:
Nog een suggestie, naar aanleiding van Superkids gisterenavond: Emmaly Brown; eentje uit The Voice die net zo 'grijs' overkomt. :)

Ik vind haar stem wel wat schel, maar voor het Songfestival voldoet het ruimschoots.
Oh jaaaaa, Emmaly!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:41:48 #187
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153306657
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:34 schreef female81 het volgende:
Emmaly Brown
Oh ja, dat is die dame die voor haar optreden wl augmented reality kreeg. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153306917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kom op hetzelfde lijstje, in dezelfde volgorde maar ik twijfel erover om Within Temptation in te voegen. Wel of niet over the top? Wel of niet nog scherp? Wel of niet nog voldoende fresh?
Epica sta ik nu live te bewonderen, zou een meer dan prima alternatief zijn voor WI

Simone Simons O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:53:22 #189
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153306980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh ja, dat is die dame die voor haar optreden wl augmented reality kreeg. :P
De rest kreeg het ook. Of doel jij op Trijntje die het niet kreeg?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:55:02 #190
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153307021
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Epica sta ik nu live te bewonderen, zou een meer dan prima alternatief zijn voor WI

Simone Simons O+
Ik kende hen nog niet, net even op Youtube gekeken, een geslaagde ripoff van WT. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153307422

Ik vraag mij af wat Nederland in deze kamer heeft gedaan.
Ik gok drinken, hapje eten en slechte grappen vertellen.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:02:28 #192
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153311272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De rest kreeg het ook. Of doel jij op Trijntje die het niet kreeg?
:Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153320975
'Ladies of Soul' is toch best leuk als act...

Armeni kan het ook...
pi_153321096
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:50 schreef Unites het volgende:
'Ladies of Soul' is toch best leuk als act op een bedrijfsfeest
.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153321867
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:50 schreef Unites het volgende:
'Ladies of Soul' is toch best leuk als act...

Armeni kan het ook...
Zonder diaspora had Armeni de finale niet eens gehaald.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 12:09:57 #196
368283 ato
pi_153323026
Ik hoor net het laatste nummer van Van Velzen. THE world comes to a end.

Best een eigenzinnig en mooi liedje..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 12:45:14 #197
375570 crew  Cyan9
pi_153323759
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 7 juni 2015 @ 12:48:11 #198
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153323827
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
*O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153323897
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!! TOETERTJES TOETERTJES!!!!!!!
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 7 juni 2015 @ 12:51:04 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_153323908
OMG YES YES YES *O* *O* *O*
  zondag 7 juni 2015 @ 12:56:09 #201
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153324032
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
*O* *G* *O*

Met gewoon ruim 2x zo veel punten als de nummer twee! Go Trijntje! :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153324147
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
Mede mogelijk gemaakt door de Fok!Community :7
mag het weten
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 13:08:30 #203
368283 ato
pi_153324304
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

*O* *G* *O*

Met gewoon ruim 2x zo veel punten als de nummer twee! Go Trijntje! :D
Ik juich mee..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 14:13:37 #204
43556 miss_dynastie
pi_153325728
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mede mogelijk gemaakt door de Fok!Community :7
Ja de meeste uitgebrachte stemmen ooit _O-
pi_153326043
Terechte winnaar, beloning voor het niet durven vasthouden aan je oorspronkelijke plan
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153326629
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
*O* *O* *O*

-O- , want toch... :'(
  zondag 7 juni 2015 @ 16:19:34 #207
202348 Susi
Temple of Love
pi_153328443
quote:
The parachute like outfit
Zegt genoeg.
pi_153331584
Whe are the champions _O_

w/ *O*
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 18:38:11 #210
43556 miss_dynastie
pi_153331595
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Terechte winnaar, beloning voor het niet durven vasthouden aan je oorspronkelijke plan
Dan had ze hem ook gewonnen hoor. De enige outfit die uberhaupt niet in aanmerking kwam is jurk 2a :P
pi_153331644
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan had ze hem ook gewonnen hoor. De enige outfit die uberhaupt niet in aanmerking kwam is jurk 2a :P
Onzin. Haar eerste jurk was beter dan dat misbaksel van Servi of Georgi. Terechte winnares wat mij betreft.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:56:24 #212
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153337664
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
Laat me raden: de slechtst geklede (vrouwelijke) deelnemer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 7 juni 2015 @ 22:44:49 #213
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_153339436
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
Absoluut.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Roel van Velzen is een zeer groot muzikaal talent, hij kan geweldig uit de losse pols op de piano spelen (ook veel hele goede pianisten leren dat nooit, in het buitenland zou ik de vergelijking maken met Elton John) maar Roel van Velzen is helaas ook een zeer matige zanger en misschien ben ik wel te vriendelijk als ik het zo formuleer. Ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf ook heel erg goed weet aangezien hij vast wel eens wat zal hebben gehoord van wat hij heeft gezongen (via speakers waardoor je het normaal hoort).
Hij kan wel goed zingen hoor, heb hem vaak zat horen zingen (zat bij dezelfde studentenvereniging). Alhoewel ik je wel gelijk geef dat zang zijn zwakste punt is. Daarom lijkt ie me voor het ESF niet heel geschikt.

Oh en die B-Dex award: ik zie alleen de headline (Trijntje tops Serbia and UK) en ik vermoed dat het over de kleding gaat. _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 7 juni 2015 @ 22:48:17 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_153339554
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

*O* *G* *O*

Met gewoon ruim 2x zo veel punten als de nummer twee! Go Trijntje! :D
De outfit was dan ook minimaal 2x zo lelijk als de glittertent van nr. 2. Zegt wel genoeg. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 23:04:51 #215
43556 miss_dynastie
pi_153340099
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 18:40 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Onzin. Haar eerste jurk was beter dan dat misbaksel van Servi of Georgi. Terechte winnares wat mij betreft.
Geen onzin, bij het zien van die jurk riep iedereen in het perscentrum 'Barbara Dex Award' :)
pi_153340766
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geen onzin, bij het zien van die jurk riep iedereen in het perscentrum 'Barbara Dex Award' :)
Die van Servi vond ik toch echt zo afschuwelijk lelijk, om te huilen gewoon. Een misvormt stuk stof, gevorm tot een of andere bungalowtent die je op een willekeurige campingafdeling kunt kopen, zonder ziel of enige vorm van passie. Nee, dat kledingstuk was echt niet fraai.
  zondag 7 juni 2015 @ 23:33:41 #217
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_153341114
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
Zingen kan ze, smaak heeft ze niet.
pi_153341396
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:25 schreef Unites het volgende:

[..]

Die van Servi vond ik toch echt zo afschuwelijk lelijk, om te huilen gewoon. Een misvormt stuk stof, gevorm tot een of andere bungalowtent die je op een willekeurige campingafdeling kunt kopen, zonder ziel of enige vorm van passie. Nee, dat kledingstuk was echt niet fraai.
De Eurovisie gays vonden haar helemaal geweldig (Wiwibloggs :r )
  maandag 8 juni 2015 @ 01:50:48 #219
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153343458
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De outfit was dan ook minimaal 2x zo lelijk als de glittertent van nr. 2. Zegt wel genoeg. :P
Ik denk dat ze hem daarom ook droeg. Ze had natuurlijk die eerste jurk gekozen in de hoop de BDA te winnen. Toen zag ze die glitterende bungalow van Servi en dacht: "Fvck you b*tch! Ik doe gewoon een jumpsuit aan en hang een parachute om mijn schouders! Moet jij eens zien wie er met die prijs naar huis gaat!" 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153344722
Beter laat dan nooit, een fragment van Pieter Derks daags na de uitschakeling van Trijntje:


Vooral het stukje tot 1:25 minuten. Die opmerkingen over zuiver zingen. Spijker op z'n kop. _O_
  maandag 8 juni 2015 @ 08:50:25 #221
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_153345371
gefeliciteerd! Ze was in de rehearsals al ijzersterk, maar deelde in haar SF nog een uppercut uit aan de tegenstand ^O^
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_153350609
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 07:08 schreef Elfletterig het volgende:
Beter laat dan nooit, een fragment van Pieter Derks daags na de uitschakeling van Trijntje:


Vooral het stukje tot 1:25 minuten. Die opmerkingen over zuiver zingen. Spijker op z'n kop. _O_
Dat gezwam over zuiver zingen is een traditioneel excuus uit de slechte jaren, net als dat Nederland het zo goed deed in de zaal, door de jury's wel werd gewaardeerd en het Engels zo goed verstaanbaar was.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 8 juni 2015 @ 23:48:55 #223
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153370524
Trijn is vanavond naar Paul McCartney geweest.

Zou ze na dit concert nou ook denken "Tuurlijk, dat kan ik ook!"? B-) :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Jane op 08-06-2015 23:58:11 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:40:07 #224
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_153791788
Trijntje zit bij Jinek nu.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_153791928
Zelfreflectie, Trijn kent dat woord niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:45:26 #226
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_153791969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
Zelfreflectie, Trijn kent dat woord niet.
:N
Maar wel zichzelf overwonnen :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_153792015
man man man
Doe eens aan zelfreflectie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:53:29 #228
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_153792179
Nope, ze heeft geen sympathiepunten gescoord.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_153804754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nope, ze heeft geen sympathiepunten gescoord.
Heb het niet gezien maar zo te lezen een irritatiemoment gemist :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153809351
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heb het niet gezien maar zo te lezen een irritatiemoment gemist :D
Ik vond het best mee vallen hoor. Voor mij zegt ze in ieder geval niks nieuws.
pi_153813746
Kunnen we Within Tempation niet gewoon sturen
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:31:07 #232
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_153816574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
Kunnen we Within Tempation niet gewoon sturen
of Linda, Roos & Jessica.. oh, laat maar.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_153823326
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:31 schreef LetsGame het volgende:

[..]

of Linda, Roos & Jessica.. oh, laat maar.
Ademnooood, want de kans is grooot...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2015 07:27:32 ]
pi_153825958
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153829771
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:56 schreef TheVulture het volgende:
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
Schijnbaar was het toch...

'With roses and some sex'

ipv 'sunset' :@

Wel leuk voor d'r *O* :D
  Moderator donderdag 25 juni 2015 @ 16:05:57 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_153832820
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:43 schreef Unites het volgende:

[..]

Wel leuk voor d'r *O* :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:46:46 #237
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_153833689
My god, 42 zijn, al twee kinderen hebben, en dan weer gaan baren.
Koel en donker bewaren
pi_153843193
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:56 schreef TheVulture het volgende:
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
Misschien had ze dat gewoon als excuus moeten gebruiken :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_153863145
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
pi_153863229
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Dan vallen ook de reclame-inkomsten weg. Dus het is maar de vraag of het echt veel oplevert.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_153869763
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Want dat kleine beetje scheelt echt op het totaal? :')
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 11:25:37 #242
375570 crew  Cyan9
pi_153877560
Het is maar hoe je het bekijkt. Griekenland heeft behoorlijk bezuinigd op de aanpak van het songfestival. Kijk maar naar de voorronde, die was altijd vrij groot in Griekenland. Nu worden de shows gehouden in winkelcentra.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_153962946
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Wow... Hele probleem in 1 keer opgelost!

Nee, maar serieus... Of Griekenland nou wel of niet mee zal doen, zal natuurlijk het verschil niet maken. Het probleem is veel groter dan dat alleen.
pi_153970857
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wow... Hele probleem in 1 keer opgelost!

Nee, maar serieus... Of Griekenland nou wel of niet mee zal doen, zal natuurlijk het verschil niet maken. Het probleem is veel groter dan dat alleen.
Behalve als ze zouden winnen natuurlijk en het "moeten" gaan organiseren :P
  † In Memoriam † maandag 6 juli 2015 @ 15:19:15 #245
368283 ato
pi_154115019
Stuur Michael Prins wat een talent is dat zeg....

Wie? De winnaar vansinger/Co. Writer van 2013..

Hij is zo goed..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2015 @ 20:29:27 #246
368283 ato
pi_154230852
O'g en wil heel graag voor Nederland volgend jaar.
Vandaag tijdens de premire van hun nieuwste nummer ' wings to fly' hebben zij het weer gezegd.

Het liedje is een beetje house/trance achtig.. Het is het net niet volgens mij dames zien er goed uit.. Maar ehmm twijfel...

Ik kan helaas het liedje hier niet plaatsen vai I Pad..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2015 @ 20:29:38 #247
368283 ato
pi_154230859
0xlYX3iCg6Q
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2015 @ 20:29:48 #248
368283 ato
pi_154230863
Nee lukt niet..
Life can be a bitch, so like it..
pi_154462404
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-meer-schattig.dhtml

Bestaat er eigenlijk een interview met O'g3ne waarin ze niet aangeven naar het songfestival te willen? :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 19 juli 2015 @ 14:16:11 #250
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_154462764
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-meer-schattig.dhtml

Bestaat er eigenlijk een interview met O'g3ne waarin ze niet aangeven naar het songfestival te willen? :')
tja, je kan moeilijk iedere keer als t je gevraagd wordt een ander antwoord geven
pi_154465603
http://www.eurosong.be/82(...)ig-naar-songfestival

Dit zou nog een tandje erger zijn... het gaat niet om het publiek in de zaal :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 17:54:02 #252
375570 crew  Cyan9
pi_154467057
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef TheVulture het volgende:
http://www.eurosong.be/82(...)ig-naar-songfestival

Dit zou nog een tandje erger zijn... het gaat niet om het publiek in de zaal :')
Daar zeg ik toch heel gedediceerd nee tegen. :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_154467512
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-meer-schattig.dhtml

Bestaat er eigenlijk een interview met O'g3ne waarin ze niet aangeven naar het songfestival te willen? :')
Wat een strontvervelende types. :{

Wb De Jeugd Van Tegenwoordig: Ik zal er zelf met plezier naar kijken, maar helaas heeft rap nog nooit gescoord op het Eurovisie Songfestival. Of zouden zij - als ze toehappen - de eersten zijn die er wl iets mee bereiken?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 18:15:56 ]
pi_154468264
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:14 schreef female81 het volgende:

[..]

Wat een strontvervelende types. :{

Wb De Jeugd Van Tegenwoordig: Ik zal er zelf met plezier naar kijken, maar helaas heeft rap nog nooit gescoord op het Eurovisie Songfestival. Of zouden zij - als ze toehappen - de eersten zijn die er wl iets mee bereiken?
Weet ik niet. Ik vind ze buitengewoon goed, maar die electro is iets te progressief. En ze zijn tekstueel heel sterk vanwege hun neologismen, maar die begrijp je toch niet als je geen Nederlands spreekt. Laten we hun maar gewoon skippen.

En die mutsjes :') Laten we alsjeblieft stoppen met hun aandacht geven.
pi_154470076
De Jeugd van Tegenwoordig lijkt me nou net iets wat alleen bij de West-Europese televoters kan scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_154475458
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:00 schreef Fred_B het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig lijkt me nou net iets wat alleen bij de West-Europese televoters kan scoren.
Zelfs daar heb ik mijn twijfels over, het is toch t Nederlands denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154479595
Ze zouden die raps sowieso voor n keer in het Engels moeten doen. Dat zou nog kunnen helpen om het voor niet-West-Europeanen begrijpelijker te maken.
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 09:18:02 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154480482
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze zouden die raps sowieso voor n keer in het Engels moeten doen. Dat zou nog kunnen helpen om het voor niet-West-Europeanen begrijpelijker te maken.
Doe dan lele in plaats van djvt die zijn al internationaal zat in hun teksten... Ich klack dich! :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 20 juli 2015 @ 14:00:30 #259
130755 Kinga
versier hier
pi_154486444
Het lijkt wel of het al zeker is dat O'Gene naar het songfestival gaat volgend jaar.... ze duwen zichzelf in ieder geval goed in de belangstelling, jezus...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juli 2015 @ 14:11:51 #260
163650 Greys
pi_154486730
Ik ben alles behalve fan van O'G3NE, maar ik moet toegeven... ze gaan niet achterover zitten na The Voice.

De enige reden dat ik niet sta te springen om hun eventuele Songfestivaldeelname is dat ze zich hadden kunnen onderscheiden door knettergoed gezongen live driestemmige koortjes, maar zich na The Voice lijken te gaan focussen op nietszeggende dreutelige popdeuntjes waarin je niks maar dan ook niks hoort van hun driestemmige kunsten:


Ik bedoel, hiermee kan je een songfestivalfinale wel vergeten....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 20 juli 2015 @ 14:13:22 #261
43556 miss_dynastie
pi_154486777
Maar tijdens the voice deden ze toch ook niks anders? Zielloze nutteloze one trick pony. Als ze echt iets in zich hadden gehad, was het in de jaaaaaaaaaren voor the voice wel wat met ze geworden....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juli 2015 @ 14:15:27 #262
163650 Greys
pi_154486828
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar tijdens the voice deden ze toch ook niks anders? Zielloze nutteloze one trick pony. Als ze echt iets in zich hadden gehad, was het in de jaaaaaaaaaren voor the voice wel wat met ze geworden....
Daarom zeg ik, geen fan, maar die one trick van ECHT goed gezongen driestemmigheid had misschien best gewerkt op het Eurovisie. En ja, dat bleven ze bij The Voice herhalen, maar dat maakt voor het buitenland niet uit. Alleen als ze dat dan ook niet meer doen, dat goede driestemmige, blijft er helemaal geen hol over :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 15:45:25 #263
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_154489079
Eigenlijk een beetje zoals alle winnaars van The Voice. Allemaal een wurgend contractje waarin alleen matige popdeuntjes gemaakt mogen worden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_154489982
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:14 schreef female81 het volgende:

[..]

Wat een strontvervelende types. :{

Wb De Jeugd Van Tegenwoordig: Ik zal er zelf met plezier naar kijken, maar helaas heeft rap nog nooit gescoord op het Eurovisie Songfestival. Of zouden zij - als ze toehappen - de eersten zijn die er wl iets mee bereiken?
Als ze dat gaan doen hoop ik dat ze het hele songfestival flink op de hak nemen.
pi_154490017
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze zouden die raps sowieso voor n keer in het Engels moeten doen. Dat zou nog kunnen helpen om het voor niet-West-Europeanen begrijpelijker te maken.
Ik denk dat ze dat best wel kunnen.

Btw..Zoiets is niet verkeerd...toch?
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 16:39:35 #266
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_154490503
DJVT zou best wel iets van een Cultstatus kunnen ontwikkelen op het songfestival, of t gaat echt helemaal mis. Is in ieder geval geen middle-of-the-road....
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_154491579
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 16:39 schreef ijs_beer het volgende:
DJVT zou best wel iets van een Cultstatus kunnen ontwikkelen op het songfestival, of t gaat echt helemaal mis. Is in ieder geval geen middle-of-the-road....
Als ze het een beetje doen zoals Israel afgelopen jaar deed... Zou mooi zijn :)
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 17:49:22 #268
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_154492482
Hoe meer ik er over nadenk, hoe briljanter ik het begin te vinden. :P Een engelse versie van Hollereer of Sterrenstof. *O* _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 17:49:46 #269
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_154492492
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ijs_beer op 20-07-2015 17:50:08 (ugh. dat stomme quote knopje naast edit. ) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_154493091
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe briljanter ik het begin te vinden. :P Een engelse versie van Hollereer of Sterrenstof. *O* _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of iets met een vergelijkbare muzikale ondergrond en melodie als onderstaand (door een deel van DJVT geschreven) Kinderen Voor Kinderen-nummer, maar dan met een 'volwassen', Engelstalige tekst.

Dit heeft zo'n ranzige catchiness dat het na n keer luisteren de rest van de week in je hoofd blijft zitten.



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 18:16:49 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:23:07 #271
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_154898008
w/ Toch denk ik nog steeds dat we kunnen winnen, de rest kan gewoon gediskwalificeerd worden oid. w/

Positief blijven! :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_154900016
Een ding weet ik zeker: als die Caro volgend jaar ons land vertegenwoordigt, dan kijk ik niet naar haar, sla haar over en kijk wel naar alle andere landen. Als ik haar op de radio hoor, pleur ik haar gelijk weg en schakel over naar een andere zender.Wat heb ik een hekel aan dat mens.
pi_154901287
Het is gewoon een uitgekauwd trucje, dat Caro constant blijft herhalen (en dan steeds ziellozer). Klonk best redelijk op haar eerste cd, maar voor mezelf was de lol bij de tweede meteen over.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 18:24:32 ]
pi_154901781
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:23 schreef female81 het volgende:
Het is gewoon een uitgekauwd trucje, dat Caro constant blijft herhalen (en dan steeds ziellozer). Klonk best redelijk op haar eerste cd single, maar voor mezelf was de lol bij de tweede meteen over.
Het was inderdaad even leuk en veelbelovend, maar uiteindelijk is er daarna nog maar weinig goeds op gevolgd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:50:25 #275
375570 crew  Cyan9
pi_154901929
Tja, dat is heel persoonlijk. Ik hoor Caro nog altijd graag zingen. :)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_154902106
Als ze met iets zou komen op het niveau van Back it up of Riviera life (vind dat verreweg haar leukste), geef ik het nog een kansje.

Maar het lijkt er niet meer in te zitten, gezien al dat automatische piloot-werk dat ze tegenwoordig uitpoept.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 01:18:02 #277
202348 Susi
Temple of Love
pi_158728643
Zojuist langs 'the Ladies of Soul' gezapt.

Trijntje heeft nog niets van het kledingdebacle geleerd. Dit droeg onze Trijn namelijk:



[ Bericht 3% gewijzigd door Susi op 01-01-2016 01:35:57 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2016 @ 01:23:12 #278
43556 miss_dynastie
pi_158728717
Ik heb voor het eerst een liedje van meneer Chung in 'ik hou van Holland' herkend: gelijk bij de eerste 'waaaai' :') :D
pi_158730198
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 01:18 schreef Susi het volgende:
Zojuist langs 'the Ladies of Soul' gezapt.

Trijntje heeft nog niets van het kledingdebacle geleerd. Dit droeg onze Trijn namelijk:

[ afbeelding ]
Dit was voor het songfestival. Niemand heeft tussen dat optreden en het songfestival haar voorzien van kledingadvies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')