quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!!![]()
![]()
http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
Mede mogelijk gemaakt door de Fok!Communityquote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
![]()
Ik juich mee..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met gewoon ruim 2x zo veel punten als de nummer twee! Go Trijntje!
Ja de meeste uitgebrachte stemmen ooitquote:Op zondag 7 juni 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de Fok!Community![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
![]()
Dan had ze hem ook gewonnen hoor. De enige outfit die uberhaupt niet in aanmerking kwam is jurk 2aquote:Op zondag 7 juni 2015 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Terechte winnaar, beloning voor het niet durven vasthouden aan je oorspronkelijke plan
Onzin. Haar eerste jurk was beter dan dat misbaksel van Servië of Georgië. Terechte winnares wat mij betreft.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had ze hem ook gewonnen hoor. De enige outfit die uberhaupt niet in aanmerking kwam is jurk 2a
Laat me raden: de slechtst geklede (vrouwelijke) deelnemer.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
![]()
Absoluut.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
Hij kan wel goed zingen hoor, heb hem vaak zat horen zingen (zat bij dezelfde studentenvereniging). Alhoewel ik je wel gelijk geef dat zang zijn zwakste punt is. Daarom lijkt ie me voor het ESF niet heel geschikt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Roel van Velzen is een zeer groot muzikaal talent, hij kan geweldig uit de losse pols op de piano spelen (ook veel hele goede pianisten leren dat nooit, in het buitenland zou ik de vergelijking maken met Elton John) maar Roel van Velzen is helaas ook een zeer matige zanger en misschien ben ik wel te vriendelijk als ik het zo formuleer. Ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf ook heel erg goed weet aangezien hij vast wel eens wat zal hebben gehoord van wat hij heeft gezongen (via speakers waardoor je het normaal hoort).
De outfit was dan ook minimaal 2x zo lelijk als de glittertent van nr. 2. Zegt wel genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met gewoon ruim 2x zo veel punten als de nummer twee! Go Trijntje!
Geen onzin, bij het zien van die jurk riep iedereen in het perscentrum 'Barbara Dex Award'quote:Op zondag 7 juni 2015 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Onzin. Haar eerste jurk was beter dan dat misbaksel van Servië of Georgië. Terechte winnares wat mij betreft.
Die van Servië vond ik toch echt zo afschuwelijk lelijk, om te huilen gewoon. Een misvormt stuk stof, gevorm tot een of andere bungalowtent die je op een willekeurige campingafdeling kunt kopen, zonder ziel of enige vorm van passie. Nee, dat kledingstuk was echt niet fraai.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen onzin, bij het zien van die jurk riep iedereen in het perscentrum 'Barbara Dex Award'
Zingen kan ze, smaak heeft ze niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
![]()
De Eurovisie gays vonden haar helemaal geweldig (Wiwibloggsquote:Op zondag 7 juni 2015 23:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Die van Servië vond ik toch echt zo afschuwelijk lelijk, om te huilen gewoon. Een misvormt stuk stof, gevorm tot een of andere bungalowtent die je op een willekeurige campingafdeling kunt kopen, zonder ziel of enige vorm van passie. Nee, dat kledingstuk was echt niet fraai.
Ik denk dat ze hem daarom ook droeg. Ze had natuurlijk die eerste jurk gekozen in de hoop de BDA te winnen. Toen zag ze die glitterende bungalow van Servië en dacht: "Fvck you b*tch! Ik doe gewoon een jumpsuit aan en hang een parachute om mijn schouders! Moet jij eens zien wie er met die prijs naar huis gaat!"quote:Op zondag 7 juni 2015 22:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De outfit was dan ook minimaal 2x zo lelijk als de glittertent van nr. 2. Zegt wel genoeg.
Dat gezwam over zuiver zingen is een traditioneel excuus uit de slechte jaren, net als dat Nederland het zo goed deed in de zaal, door de jury's wel werd gewaardeerd en het Engels zo goed verstaanbaar was.quote:Op maandag 8 juni 2015 07:08 schreef Elfletterig het volgende:
Beter laat dan nooit, een fragment van Pieter Derks daags na de uitschakeling van Trijntje:
Vooral het stukje tot 1:25 minuten. Die opmerkingen over zuiver zingen. Spijker op z'n kop.
Zou ze na dit concert nou ook denken "Tuurlijk, dat kan ik ook!"?twitter:Trijntje_O twitterde op maandag 08-06-2015 om 23:39:17@ziggodome Blackbird Paul McCartney geweldig! #paulmccartney #blackbird #ziggodome https://t.co/EUV349fLHe reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
Zelfreflectie, Trijn kent dat woord niet.
Heb het niet gezien maar zo te lezen een irritatiemoment gemistquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nope, ze heeft geen sympathiepunten gescoord.
Ik vond het best mee vallen hoor. Voor mij zegt ze in ieder geval niks nieuws.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar zo te lezen een irritatiemoment gemist
of Linda, Roos & Jessica.. oh, laat maar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
Kunnen we Within Tempation niet gewoon sturen
Ademnooood, want de kans is grooot...quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
of Linda, Roos & Jessica.. oh, laat maar.
Schijnbaar was het toch...quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:56 schreef TheVulture het volgende:
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
quote:
Misschien had ze dat gewoon als excuus moeten gebruikenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:56 schreef TheVulture het volgende:
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
Dan vallen ook de reclame-inkomsten weg. Dus het is maar de vraag of het echt veel oplevert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Want dat kleine beetje scheelt echt op het totaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Wow... Hele probleem in 1 keer opgelost!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Behalve als ze zouden winnen natuurlijk en het "moeten" gaan organiserenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow... Hele probleem in 1 keer opgelost!
Nee, maar serieus... Of Griekenland nou wel of niet mee zal doen, zal natuurlijk het verschil niet maken. Het probleem is veel groter dan dat alleen.
tja, je kan moeilijk iedere keer als t je gevraagd wordt een ander antwoord gevenquote:Op zondag 19 juli 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-meer-schattig.dhtml
Bestaat er eigenlijk een interview met O'g3ne waarin ze niet aangeven naar het songfestival te willen?
Daar zeg ik toch heel gedediceerd nee tegen.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef TheVulture het volgende:
http://www.eurosong.be/82(...)ig-naar-songfestival
Dit zou nog een tandje erger zijn... het gaat niet om het publiek in de zaal
Wat een strontvervelende types.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-meer-schattig.dhtml
Bestaat er eigenlijk een interview met O'g3ne waarin ze niet aangeven naar het songfestival te willen?
Weet ik niet. Ik vind ze buitengewoon goed, maar die electro is iets te progressief. En ze zijn tekstueel heel sterk vanwege hun neologismen, maar die begrijp je toch niet als je geen Nederlands spreekt. Laten we hun maar gewoon skippen.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat een strontvervelende types.
Wb De Jeugd Van Tegenwoordig: Ik zal er zelf met plezier naar kijken, maar helaas heeft rap nog nooit gescoord op het Eurovisie Songfestival. Of zouden zij - als ze toehappen - de eersten zijn die er wél iets mee bereiken?
Zelfs daar heb ik mijn twijfels over, het is toch té Nederlands denk ikquote:Op zondag 19 juli 2015 20:00 schreef Fred_B het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig lijkt me nou net iets wat alleen bij de West-Europese televoters kan scoren.
Doe dan lele in plaats van djvt die zijn al internationaal zat in hun teksten... Ich klack dich!quote:Op maandag 20 juli 2015 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze zouden die raps sowieso voor één keer in het Engels moeten doen. Dat zou nog kunnen helpen om het voor niet-West-Europeanen begrijpelijker te maken.
Daarom zeg ik, geen fan, maar die one trick van ECHT goed gezongen driestemmigheid had misschien best gewerkt op het Eurovisie. En ja, dat bleven ze bij The Voice herhalen, maar dat maakt voor het buitenland niet uit. Alleen als ze dat dan ook niet meer doen, dat goede driestemmige, blijft er helemaal geen hol overquote:Op maandag 20 juli 2015 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar tijdens the voice deden ze toch ook niks anders? Zielloze nutteloze one trick pony. Als ze echt iets in zich hadden gehad, was het in de jaaaaaaaaaren voor the voice wel wat met ze geworden....
Als ze dat gaan doen hoop ik dat ze het hele songfestival flink op de hak nemen.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat een strontvervelende types.
Wb De Jeugd Van Tegenwoordig: Ik zal er zelf met plezier naar kijken, maar helaas heeft rap nog nooit gescoord op het Eurovisie Songfestival. Of zouden zij - als ze toehappen - de eersten zijn die er wél iets mee bereiken?
Ik denk dat ze dat best wel kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2015 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze zouden die raps sowieso voor één keer in het Engels moeten doen. Dat zou nog kunnen helpen om het voor niet-West-Europeanen begrijpelijker te maken.
Als ze het een beetje doen zoals Israel afgelopen jaar deed... Zou mooi zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 16:39 schreef ijs_beer het volgende:
DJVT zou best wel iets van een Cultstatus kunnen ontwikkelen op het songfestival, of t gaat echt helemaal mis. Is in ieder geval geen middle-of-the-road....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe briljanter ik het begin te vinden.Een engelse versie van Hollereer of Sterrenstof.
![]()
Of iets met een vergelijkbare muzikale ondergrond en melodie als onderstaand (door een deel van DJVT geschreven) Kinderen Voor Kinderen-nummer, maar dan met een 'volwassen', Engelstalige tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft zo'n ranzige catchiness dat het na één keer luisteren de rest van de week in je hoofd blijft zitten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 18:16:49 ]
Het was inderdaad even leuk en veelbelovend, maar uiteindelijk is er daarna nog maar weinig goeds op gevolgd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:23 schreef female81 het volgende:
Het is gewoon een uitgekauwd trucje, dat Caro constant blijft herhalen (en dan steeds ziellozer). Klonk best redelijk op haar eerste cd single, maar voor mezelf was de lol bij de tweede meteen over.
Dit was voor het songfestival. Niemand heeft tussen dat optreden en het songfestival haar voorzien van kledingadvies.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:18 schreef Susi het volgende:
Zojuist langs 'the Ladies of Soul' gezapt.
Trijntje heeft nog niets van het kledingdebacle geleerd. Dit droeg onze Trijn namelijk:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |