quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
Zelfreflectie, Trijn kent dat woord niet.
Heb het niet gezien maar zo te lezen een irritatiemoment gemistquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nope, ze heeft geen sympathiepunten gescoord.
Ik vond het best mee vallen hoor. Voor mij zegt ze in ieder geval niks nieuws.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar zo te lezen een irritatiemoment gemist
of Linda, Roos & Jessica.. oh, laat maar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
Kunnen we Within Tempation niet gewoon sturen
Ademnooood, want de kans is grooot...quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
of Linda, Roos & Jessica.. oh, laat maar.
Schijnbaar was het toch...quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:56 schreef TheVulture het volgende:
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
quote:
Misschien had ze dat gewoon als excuus moeten gebruikenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:56 schreef TheVulture het volgende:
De verklaring voor de parachutejurk is gevonden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
Dan vallen ook de reclame-inkomsten weg. Dus het is maar de vraag of het echt veel oplevert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Want dat kleine beetje scheelt echt op het totaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom doet Griekenland eigenlijk nog mee? Ze hebben de afgelopen jaren magere resultaten behaald (muv 2013) + met de slechte economische crisis in Griekenland, waarom nog meedoen? Serieus, de kosten voor deelname ligt volgens mij rond de 50.000 euro, misschien zelfs hoger. En dat ziet er misschien uit als weinig geld maar het zou heel wat helpen denk ik om niet meer te participeren aan het Songfestival.
Wow... Hele probleem in 1 keer opgelost!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Behalve als ze zouden winnen natuurlijk en het "moeten" gaan organiserenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow... Hele probleem in 1 keer opgelost!
Nee, maar serieus... Of Griekenland nou wel of niet mee zal doen, zal natuurlijk het verschil niet maken. Het probleem is veel groter dan dat alleen.
tja, je kan moeilijk iedere keer als t je gevraagd wordt een ander antwoord gevenquote:Op zondag 19 juli 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-meer-schattig.dhtml
Bestaat er eigenlijk een interview met O'g3ne waarin ze niet aangeven naar het songfestival te willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |