abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153149995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Alles moet voor betaald worden, ook dingen die "beschikbaar" zijn. ;)

Wil je het scherm gebruiken? Kost zoveel.
Wil je de pyro's gebruiken? Kost zo veel.
Wil je een instrument op het podium? kost zo veel voor een piano, zo veel voor een gitaar enz...

Komt nog bij dat het budget van de TROS altijd nog kleiner was dan ik al dacht. Ik dacht indertijd ergens gelezen te hebben dat het rond de 2 ton zat, blijkt de helft te zijn. :{
Maar waarom kon het vorig jaar dan wel?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:52:32 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_153150083
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar waarom kon het vorig jaar dan wel?
Ik denk zelf dat TCL vorig jaar gewoon op de beste manier hun muziek aan Europa wilde presenteren. Het zou me dan ook niets verbazen als ze er ook (een deel van) hun eigen promotiebudget tegenaan gegooid hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 11:04:32 #103
375570 crew  Cyan9
pi_153150320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Alles moet voor betaald worden, ook dingen die "beschikbaar" zijn. ;)

Wil je het scherm gebruiken? Kost zoveel.
Wil je de pyro's gebruiken? Kost zo veel.
Wil je een instrument op het podium? kost zo veel voor een piano, zo veel voor een gitaar enz...

Komt nog bij dat het budget van de TROS altijd nog kleiner was dan ik al dacht. Ik dacht indertijd ergens gelezen te hebben dat het rond de 2 ton zat, blijkt de helft te zijn. :{
Dan moeten ze zich serieus gaan schamen. Je kunt niet voor een euro op de eerste rang zitten, etc etc.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:21:25 #104
345170 Roger_Epiales
pi_153150652
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan moeten ze zich serieus gaan schamen. Je kunt niet voor een euro op de eerste rang zitten, etc etc.
Eens.
Is toch ook te zot voor woorden, veel kleinere (en armere) landjes zetten gewoon een mooie show neer. Ondertussen staat Nederland maar te twijfelen.

"Een gitaar kost zo veel? Nee doe maar niet dan, we zetten wel een plaatje van een gitaar op het scherm. Oh, dat kost ook geld, laat maar dan. Is er nog iets beschikbaar wat niks kost? Een oud wit tafellaken met in fluoriserende letters EVOL erop...? Goed, doen we daar wel wat mee." ^O^
Feel free to insult me.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:22:55 #105
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153150681
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Uiteraard. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik meteen maar alles van hen kut hoef te vinden? :)
Ze wilden zelf graag met een ander liedje destijds naar het songfestival. Maar de "vakjury" en het publiek kozen dat saaiste liedje. Da's dan toch wat minder hun schuld. Vind ik persoonlijk. Waren ze zelf ook alles behalve blij mee. Maar ja wat moet je he, als vakjury Rene Froger en Danil Dekker bepalen dat dat andere WEL mooie liedje als "heel prachtig, maar niet voor het songfestival" bestempeld wordt :+
En ze moesten het toch nog aanpassen? :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 11:47:31 #106
375570 crew  Cyan9
pi_153151279
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eens.
Is toch ook te zot voor woorden, veel kleinere (en armere) landjes zetten gewoon een mooie show neer. Ondertussen staat Nederland maar te twijfelen.

"Een gitaar kost zo veel? Nee doe maar niet dan, we zetten wel een plaatje van een gitaar op het scherm. Oh, dat kost ook geld, laat maar dan. Is er nog iets beschikbaar wat niks kost? Een oud wit tafellaken met in fluoriserende letters EVOL erop...? Goed, doen we daar wel wat mee." ^O^
EVOL is trouwens een Zuid-Koreaanse meidengroep, dus misschien is het een hint voor wat we kunnen verwachten als inzending in 2016. :+
  maandag 1 juni 2015 @ 11:55:11 #107
345170 Roger_Epiales
pi_153151499
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:47 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

EVOL is trouwens een Zuid-Koreaanse meidengroep, dus misschien is het een hint voor wat we kunnen verwachten als inzending in 2016. :+
Het is ook de naam van het album van een Amerikaanse experimentele noise-rock band, maar dan denk ik toch dat het die ZK band wordt, TROS zal er wel vanuit gaan dat Zuid-Koreaanse meisjes goedkoper zijn dan Amerikaanse rockers. :+
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 13:21:09 #108
375570 crew  Cyan9
pi_153154263
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het is ook de naam van het album van een Amerikaanse experimentele noise-rock band, maar dan denk ik toch dat het die ZK band wordt, TROS zal er wel vanuit gaan dat Zuid-Koreaanse meisjes goedkoper zijn dan Amerikaanse rockers. :+
Dan krijgen we dus zoiets:

:+ :+
  maandag 1 juni 2015 @ 13:46:57 #109
345170 Roger_Epiales
pi_153154931
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan krijgen we dus zoiets:

:+ :+
Och, ze hebben in die clip al meer lichteffecten dan Trijntje in haar act. :')
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 15:21:11 #110
375570 crew  Cyan9
pi_153157179
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Och, ze hebben in die clip al meer lichteffecten dan Trijntje in haar act. :')
"Dit kan niet meer misgaan mensen!" *O*
  maandag 1 juni 2015 @ 15:21:48 #111
345170 Roger_Epiales
pi_153157192
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

"Dit kan niet meer misgaan mensen!" *O*
WE GAAN GEWOON KEIHARD WINNEN!!! *O*
Feel free to insult me.
pi_153160854
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het is ook wel idioot eigenlijk. Alsof je het Nederlands Elftal naar het WK stuurt op voetbalschoenen van de Bristol, omdat er geen budget is voor iets beters :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 1 juni 2015 @ 18:03:59 #113
345170 Roger_Epiales
pi_153161870
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is ook wel idioot eigenlijk. Alsof je het Nederlands Elftal naar het WK stuurt op voetbalschoenen van de Bristol, omdat er geen budget is voor iets beters :')
Zou je eigenlijk eens serieus moeten voorstellen, dan staat meteen het hele land op zijn kop. :')
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2015 @ 18:30:55 #114
43556 miss_dynastie
pi_153162665
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eens.

Vandaar de luchtviool van Sloveni :7
Dat werkte dan weer wel, uiteraard _O-
  maandag 1 juni 2015 @ 21:47:31 #115
345170 Roger_Epiales
pi_153170772
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vandaar de luchtviool van Sloveni :7
Dat werkte dan weer wel, uiteraard _O-
Die luchtviool hadden wij kunnen hebben. :'(

Zij aasden natuurlijk ook op dat laken, maar Trijntje dook er meteen bovenop. Ze dacht waarschijnlijk dat ze cadeautjes uitdeelden en dat dit laken-pak wel een geschikt souvenir voor die Shirma zou zijn. :(
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 21:52:58 #116
163650 Greys
pi_153258032
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Deze vergelijking _O_ ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 22:12:11 #117
163650 Greys
pi_153258682
Antwoord op mijn zeer uitgebreide e-mail *O*

quote:
Geachte lezer,

Hartelijk dank voor je e-mail. Door het grote aantal e-mails dat we ontvangen zijn we helaas niet in staat om op iedere e-mail persoonlijk te reageren.

Op dit moment worden er geen uitspraken gedaan over de selectieprocedure voor het Eurovisie Songfestival 2016. Meer informatie hierover zal de komende maanden te vinden zijn op www.songfestival.nl

Eventuele aanmeldingen kunnen middels een e-mail gestuurd worden aan songfestival@avrotros.nl. Mededelingen en uitspraken over aanmeldingen en inzendingen worden niet gedaan. Enkel indien AVROTROS genteresseerd is zal er contact opgenomen worden.

Er gelden geen beperkingen met betrekking tot de nationalitieit van artiesten, tekstschrijvers en componisten.

Informatie over het Eurovisie Songfestival zelf is te vinden op www.eurovision.tv

Persmappen van Trijntje zijn helaas niet meer beschikbaar. Vanaf volgend jaar zal AVROTROS geen fysieke persmappen meer hanteren. Informatie over de deelnemer zal per 2016 enkel digitaal te vinden zijn.

Mocht je genteresseerd zijn in een stageplek bij het team van Songfestival.nl bij AVROTROS houd dan rekening met onderstaande voorwaarden:
- Het betreft een stage op de redactie van de website www.songfestival.nl in Hilversum, niet op locatie waar het Eurovisie Songfestival plaatsvindt
- In oktober/november wordt de stagevacature geplaatst op www.mediastages.nl. Voor die tijd solliciteren heeft geen zin.

Vriendelijke groet,
Redactie Eurovisie Songfestival
-O- -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153259094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

-O- -O-
Namens Waylon gelijk een aanmelding sturen dus :P
dag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 22:25:03 #119
163650 Greys
pi_153259115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:24 schreef Peter het volgende:

[..]

Namens Waylon gelijk een aanmelding sturen dus :P
Hahaha neuh, dat doet 'ie zelf maar.
(Al zou het de AVROTROS sieren als ze uit zichzelf bij hem aanklopten na zijn openbare mededeling dat hij het zeker zou overwegen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 4 juni 2015 @ 22:26:48 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_153259180
Dit is gewoon een open aanbod van AVROTROS, want ze zien n.a.v. jouw e-mail de overvloed van potentie en bieden je aan om
a) zelf een killer-song inzending te doen en/of
b) je aan te melden als stagiair.

*O* win/win *O*
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:27:02 #121
345170 Roger_Epiales
pi_153259189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

-O- -O-
Wat een flutmail. -O-
Was ook wel te verwachten.

Och, ik heb nog wel een paar e-mailadressen, zal ik die mail ook een paar keer sturen? :P
Feel free to insult me.
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:28:39 #122
345170 Roger_Epiales
pi_153259239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha neuh, dat doet 'ie zelf maar.
(Al zou het de AVROTROS sieren als ze uit zichzelf bij hem aanklopten na zijn openbare mededeling dat hij het zeker zou overwegen.)
Ja, dat is wel een deel van het probleem hier in Nederland. AVROTROS wil dat artiesten zich komen melden, maar de grote artiesten willen gevraagd worden. Schiet niet op natuurlijk.
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2015 @ 22:29:41 #123
163650 Greys
pi_153259285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon een open aanbod van AVROTROS, want ze zien n.a.v. jouw e-mail de overvloed van potentie en bieden je aan om

*O* win/win *O*
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wat een flutmail. -O-
Was ook wel te verwachten.

Och, ik heb nog wel een paar e-mailadressen, zal ik die mail ook een paar keer sturen? :P
Ah ik laat het er maar gewoon bij. Ze zoeken het maar uit. Ergens is het ook wel lollig als ze weer totaal de plank mis gaan slaan, hebben we weer wat te lachen volgend jaar :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2015 @ 23:00:55 #124
345170 Roger_Epiales
pi_153260416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:29 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ah ik laat het er maar gewoon bij. Ze zoeken het maar uit. Ergens is het ook wel lollig als ze weer totaal de plank mis gaan slaan, hebben we weer wat te lachen volgend jaar :D
Nee, juist volgend jaar moeten ze hun best doen.

Eerst 8 jaar niet plaatsen, dan meteen top 10. Jaar daarna 2e en dan weer een heel slecht jaar. Iedereen in Europa denkt dan dat we vorig jaar gewoon geluk hadden, letten niet meer op ons. Dan dus extra sterk uit de hoek komen en winnen. 8-)

Maar serieus, ik hoop wel dat de flut-jaren binnenkort voorgoed voorbij gaan zijn. We hebben al een slecht record, laten we nu niet tot Engels niveau gaan zakken. :X
Feel free to insult me.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:03:33 #125
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_153262417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Cee het volgende:

*O* win/win *O*
Hahaha! Inderdaad! :D _O-

Ik hoop ook dat ze nu wel goed kiezen. Als het nu weer een afgang zou worden (en let's face it, dat was Trijn), dan ben je weer terug bij af en willen serieuze artiesten zich weer niet meer met het Songfestival associren. Waarom zou je je ook in dezelfde categorie willen plaatsen als n of andere kansloze 'nul points'-act?
Anouk maakte het stoer op naar het ESF te gaan. TCL zorgde daarbij nog voor hoop op potentile wereldroem. Maar ja, voor je het weet moet je weer blij zijn als de zus van Sieneke het een keer wil proberen. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_153263031
De zus van Sieneke moet het resultaat van Trijntje toch kunnen evenaren? Waarschijnlijk zelfs kunnen verbeteren... :P
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 09:05:19 #127
43556 miss_dynastie
pi_153266910
Aha, Mrs. Einstein 2.0 meldt zich:
quote:

Glennis Grace wil nog keer naar Songfestival

Glennis Grace zou best nog een keer mee willen doen aan het Songfestival. Het lijkt de zangeres een geweldig idee om deel te nemen met het gezelschap Ladies of Soul, waarin zij jaarlijks in februari een aantal concerten in de Ziggo Dome geeft.

Dat stelt de zangeres in een interview met dj Fernando Halman op de site van zender FunX. “Het zou echt te gek zijn”, aldus Glennis. “Ik heb het natuurlijk al een keer gedaan. Maar het moet dan ook iets totaal anders zijn wat mensen nog niet van mij kennen.” De zangeres deed in 2005 al een keer solo mee, maar kwam toen niet door de voorronde in Kiev heen.

Glennis vindt trouwens dat het Songfestival de afgelopen tien jaar wel is veranderd. “Ik ben wel kritisch, het gaat niet meer waar het om moet gaan”, stelt ze in het interview. “Het is nu zo'n geforceerd ding, iedereen wil er wel aan mee doen.” In Ladies of Soul zitten naast Glennis ook Berget Lewis, Edsilia Rombley, Candy Dulfer en Trijntje Oosterhuis.

Die laatste vertegenwoordigde Nederland dit jaar op het Songfestival, maar ook zij strandde in de voorronde al. “We dachten, dat doet Trijntje nooit!”, lacht Glennis. “Ze is heel erg verlegen en vindt het eng om op grote podia te staan. Dit hadden we helemaal niet van haar verwacht.”
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)er-naar-songfestival

Bewaar me ;(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 09:16:55 #128
163650 Greys
pi_153267094
Dus Trijntje n Glennis???
ECHT??? _O- :X

Nou laten we dan Sienepien ook nog maar eens sturen ja.
En de Toppers!

Zo zie je het verschil dus tussen bepaalde artiesten.
Glennis en Trijntje ZIEN gewoon niet wat er anders is aan Anouk/TCL en hen. Zij trekken wel weer ergens een nummer van een plank, ipv een eigen nummer waar hun hart en ziel in zit. Ze snappen er geen hol van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 09:17:29 #129
163650 Greys
pi_153267104
En dat Candy daar dan een beetje fake gaat staan saxen, dus?
Zien ze dat zo voor zich? :D :D :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153267158
Wacht ff hoor, ik dacht dat het echt niet erger kon en alleen Jantje Smit onze inzending kon gaan verpesten.
Maar, Glennis?

Breek me de (paarden)bek niet open :X :X :X

quote:
Het is nu zo'n geforceerd ding, iedereen wil er wel aan mee doen
Nou dan, blijf jij lekker in de Jordaan, muts :W
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 09:21:09 #131
43556 miss_dynastie
pi_153267176
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef Greys het volgende:
Candy zingt toch ook tegenwoordig?

Zou Glennis door hebben dat het overkomt als een persiflage op de Russische oma's? _O-
pi_153267215
quote:
In Ladies of Soul zitten naast Glennis ook Berget Lewis, Edsilia Rombley, Candy Dulfer en Trijntje Oosterhuis.
Jottem, straks hebben we alvast de inzendingen voor de komende 4 jaar klaarstaan, kunnen al die geiten een keertje meedoen :')

Berget heb ik overigens geen moeite mee, mits een geweldig nummer. De rest is geweest of niet nodig.
pi_153267223
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef Greys het volgende:
Lekker op je steel blazen, scoort makkelijk, denken ze zeker.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 09:25:54 #134
163650 Greys
pi_153267276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jottem, straks hebben we alvast de inzendingen voor de komende 4 jaar klaarstaan, kunnen al die geiten een keertje meedoen :')

Berget heb ik overigens geen moeite mee, mits een geweldig nummer. De rest is geweest of niet nodig.
Berget met een lekker soulnummer zou ik ook wel tof vinden ja.
(Maar ook die schrijft geen eigen nummers, volgens mij? Of wel...?)

Maar dat hele Ladies clubje erheen sturen... nee dan cht nog beter Jan Smit :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_153267320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:25 schreef Greys het volgende:

(Maar ook die schrijft geen eigen nummers, volgens mij? Of wel...?)

Als er maar niemand iets op de plank heeft liggen :')

quote:
Maar dat hele Ladies clubje erheen sturen... nee dan cht nog beter Jan Smit :D
Als die wijven een ge-wel-dig nummer sturen, dan heb ik dat liever dan En Toen Zag Ik Haar Benen. Ze kunnen wel zingen en dan is het tenminste een dom clubje bij elkaar ipv Nederlandse meuk.

Glennis solo :X
Ik lees met mijn wakkere kop nu pas dat ze met dat hele spul wil, ik dacht solo _O-
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 09:31:26 #136
43556 miss_dynastie
pi_153267404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als er maar niemand iets op de plank heeft liggen :')

[..]

Als die wijven een ge-wel-dig nummer sturen, dan heb ik dat liever dan En Toen Zag Ik Haar Benen. Ze kunnen wel zingen en dan is het tenminste een dom clubje bij elkaar ipv Nederlandse meuk.

Glennis solo :X
Ik lees met mijn wakkere kop nu pas dat ze met dat hele spul wil, ik dacht solo _O-
Dat is de truc, als je denkt dat Glennis solo gaat, valt het mee dat die anderen meegaan om haar te camoufleren, maar kom op he, dat moet je toch echt niet willen ;(
pi_153267441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is de truc, als je denkt dat Glennis solo gaat, valt het mee dat die anderen meegaan om haar te camoufleren, maar kom op he, dat moet je toch echt niet willen ;(
Ik hoop dat het gewoon zo'n flut interview was, zo van 'hey trouwens, zou je niet nog eens willen, nu je collega is geweest?', ipv 'IK WIL heel graag met de meiden'.

Over op de plank liggen gesproken, er is vast iemand die wl een geweldig nummer heeft, dus ik wacht kalm af.
We hebben gezien hoe dit jaar verliep, vergeleken de 2 jaren ervoor, dus nee, ik hou nog hoop :Y
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:39:39 #138
40566 Ericr
Livewrong
pi_153267556

Classy :') I.p.v. 1 outfit flater gewoon een jaar later het x5 doen, goed plan.
pi_153268022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:39 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Classy :') I.p.v. 1 outfit flater gewoon een jaar later het x5 doen, goed plan.
Wait what, Trijn had daar al een decolletejurk aan :o

Er is gewoon een scheur extra in gezet voor Wenen :D

En nee de Diva's of Soul moet je gewoon echt niet willen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:05:04 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_153268048
Candy als epic sax girl ?

Nee, mee eens. Ze kunnen leuk zingen, maar het zal geen act worden: 'het moet om de muziek gaan'. En achteraf huilen met z'n allen dat niemand hun snapt.
pi_153268085
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Susi het volgende:

Nee, mee eens. Ze kunnen leuk zingen, maar het zal geen act worden: 'het moet om de muziek gaan'. En achteraf huilen met z'n allen dat niemand hun snapt.
Hen sturen zou de zoveelste keer zijn dat je in dezelfde val trapt, goede zangeressen maar met een polderuitstraling en een middelmatig lied (waarschijnlijk geschreven door Tjeerd O.)
pi_153268112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hen sturen zou de zoveelste keer zijn dat je in dezelfde val trapt, goede zangeressen maar met een polderuitstraling en een middelmatig lied (waarschijnlijk geschreven door Tjeerd O.)
Tjeerd mag best iets uit de Total Touch tijd schrijven en dan een andere zangeres selecteren. :Y
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:13:38 #143
40566 Ericr
Livewrong
pi_153268181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tjeerd mag best iets uit de Total Touch tijd schrijven en dan een andere zangeres selecteren. :Y
Dat werkte twintig jaar terug misschien maar de Oosterhuisjes zijn blijven hangen in dat tijdperk. Die Oosterhuis-troep scoort nationaal soms nog wel maar internationaal hoef je er echt niet mee aan te komen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 10:15:51 #144
43556 miss_dynastie
pi_153268234
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Susi het volgende:

Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers :')

pi_153268539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat werkte twintig jaar terug misschien maar de Oosterhuisjes zijn blijven hangen in dat tijdperk. Die Oosterhuis-troep scoort nationaal soms nog wel maar internationaal hoef je er echt niet mee aan te komen.
Hier ben ik het mee eens, Total Touch was prima maar die muziekstijl is wel erg belegen ondertussen
pi_153268606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers :')

[ afbeelding ]
Ze zullen ook wel geen moeite hebben om voor vrouwelijke Toppers te worden aangezien, dat is dik cashen als je dat soort avonden elk jaar kunt houden :D
En net als Glennis, elke publiciteit is publiciteit en dus goed. Want ze wil al jaren bekend worden en werd het niet (en nu pas door een cover van Xander).

Als Glennis alleen of met anderen naar ESF gaat, dan sla ik een jaartje over _O-
pi_153269354
De Ladies of Soul. Zoals ik zojuist in een ander topic ook al zei: Enorm 'cruiseship'. Gewoon niet doen. :N

Ik vind het ook zo'n kleffe bende als je ze bij elkaar ziet. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 11:36:36 (taalfout) ]
pi_153269407
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moet stiekem ook weer lachen als ik De Trein daar weer zie met dat bekende vingerknipje, naast haar hoofd uitgevoerd _O-
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 11:18:59 #149
43556 miss_dynastie
pi_153269526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze zullen ook wel geen moeite hebben om voor vrouwelijke Toppers te worden aangezien, dat is dik cashen als je dat soort avonden elk jaar kunt houden :D
En net als Glennis, elke publiciteit is publiciteit en dus goed. Want ze wil al jaren bekend worden en werd het niet (en nu pas door een cover van Xander).

Als Glennis alleen of met anderen naar ESF gaat, dan sla ik een jaartje over _O-
Qua stijl (c.q. stijlloosheid) bedoel ik he, niet qua succes/cashen...
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:23:50 #150
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153269625
NEEEEE NEEEEEE Geen Glennis Grace :r
pi_153269766
Nu is het woord van Cornald net zoveel waard als een monopoly-biljet maar ik mag toch hopen dat we deze categorie artiesten voor volgend jaar even laten passeren.

Zoveel eigentijdse, jonge, frisse artiesten die bezig zijn en dan zouden wij weer met zangeressen met de uitstraling van een dinershow-act aan komen kakken :')
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 13:28:08 #152
375570 crew  Cyan9
pi_153272323
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Deze outfits zijn al een keer gebruikt door onze oosterburen, in het geweldige kwalitatieve jaar 2008. :P
pi_153272477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze outfits zijn al een keer gebruikt door onze oosterburen, in het geweldige kwalitatieve jaar 2008. :P
Een van de slechtste Duitse inzendingen ooit, zeker in de live-variant _O-
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 13:45:35 #154
375570 crew  Cyan9
pi_153272688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een van de slechtste Duitse inzendingen ooit, zeker in de live-variant _O-
Het commentaar van Cornald Maas op deze act was geniaal, en die woordencombinatie maak ik zelden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2015 @ 17:31:08 #155
163650 Greys
pi_153278716
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Nu is het woord van Cornald net zoveel waard als een monopoly-biljet maar ik mag toch hopen dat we deze categorie artiesten voor volgend jaar even laten passeren.

Zoveel eigentijdse, jonge, frisse artiesten die bezig zijn en dan zouden wij weer met zangeressen met de uitstraling van een dinershow-act aan komen kakken :')
Ja precies dt :D

En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dt jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer lk vlak?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 17:41:03 #156
43556 miss_dynastie
pi_153278938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dt jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer lk vlak?
Misschien onder het mom van 'het kan alleen maar beter'. Maar 't kan alleen maar minder... straks blijft ze haken in d'r parachute met d'r hakken steunzolen :X
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:42:22 #157
40566 Ericr
Livewrong
pi_153278977
3 mokkels sturen die gefaald hebben op het ESF is hoe dan ook geen goed idee. Er zijn ook maar weinig meervoudige deelnames die succesvol waren sinds de jaren 70. Dan moet je toch echt Johnny Logan heten of Elisabeth Andreassen
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 17:54:10 #158
375570 crew  Cyan9
pi_153279212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja, het lukte Valentina ook uiteindelijk. :+
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 20:25:23 #159
368283 ato
pi_153283828
Geen Glennis aub, ik hoorde dat Van Velzen ook interesse had. :-(
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:29:31 #160
1986 Jane
pi_153283997
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het commentaar van Cornald Maas op deze act was geniaal, en die woordencombinatie maak ik zelden.
Wat zei hij? :D

Net ff op YT gekeken, maar het was behoorlijk dramatisch, ja. Na een minuut kon ik het niet meer verdragen.
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 20:31:23 #161
375570 crew  Cyan9
pi_153284070
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:29 schreef Jane het volgende:

[..]

Wat zei hij? :D

Net ff op YT gekeken, maar het was behoorlijk dramatisch, ja. Na een minuut kon ik het niet meer verdragen.
Volgens mij iets over overgebleven gordijnstof, een windmachine op standje tornado en een ontplofte pruik. :D
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:36:49 #162
1986 Jane
pi_153284307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Volgens mij iets over overgebleven gordijnstof, een windmachine op standje tornado en een ontplofte pruik. :D
:D

Hopelijk dat hij dan zelf ook inziet dat hij het Nederlandse volk niet met Glennis & co. moet opzadelen. Hopen... hopen... ;(
  vrijdag 5 juni 2015 @ 21:30:05 #163
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153286625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:25 schreef ato het volgende:
Geen Glennis aub, ik hoorde dat Van Velzen ook interesse had. :-(
Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
pi_153292192
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
En je kan hem uit een piano tevoorschijn toveren als gimmick
  zaterdag 6 juni 2015 @ 00:16:50 #165
40566 Ericr
Livewrong
pi_153292303
Van Velzen samen met Trijntje sturen dan maar. Komt van Velzen halverwege het nummer uit de reet van Trijntje gekropen terwijl hij de vleugel bespeelt.
pi_153292344
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:16 schreef Ericr het volgende:
Van Velzen samen met Trijntje sturen dan maar. Komt van Velzen halverwege het nummer uit de reet van Trijntje gekropen terwijl hij de vleugel bespeelt.
_O-

Of hij bespeelt de snaren van een harp die in haar scheur geplaatst zijn voor de gelegenheid :+
  zaterdag 6 juni 2015 @ 00:21:09 #167
40566 Ericr
Livewrong
pi_153292370
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

_O-

Of hij bespeelt de snaren van een harp die in haar scheur geplaatst zijn voor de gelegenheid :+
Nummer van dit jaar kan ook nog eens hergebruikt worden.

'I open up my ass for you' en dan een hoop gekreun met een hele berg 'ai' als van Velzen zijn entree maakt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 juni 2015 @ 01:28:56 #168
163650 Greys
pi_153293579
Met Van Velzen zou ik een stuk beter kunnen leven dan de moekes. Al zou hij niet in mijn eerste vijf of tien keuzes voorkomen, ik vind zijn nummers meestal wel aardig. Maar met 'wel aardig' win je geen Eurovisie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2015 @ 01:51:01 #169
368283 ato
pi_153293876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:21 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nummer van dit jaar kan ook nog eens hergebruikt worden.

'I open up my ass for you' en dan een hoop gekreun met een hele berg 'ai' als van Velzen zijn entree maakt.
Hahaha
pi_153294755
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:28 schreef Greys het volgende:
Met Van Velzen zou ik een stuk beter kunnen leven dan de moekes. Al zou hij niet in mijn eerste vijf of tien keuzes voorkomen, ik vind zijn nummers meestal wel aardig. Maar met 'wel aardig' win je geen Eurovisie.
Dit.

Ook niet mijn favoriet, maar er zijn veel ergere mogelijke inzendingen.
pi_153294761
VanVelzen maakt wel vrij 'Nederlandse' muziek, maar kwalitatief is het niet onaardig.

Glennis Grace heeft een uitstraling waardoor heel Europa binnen 3 seconde (en niet geheel ten onrechte) instinctief een hekel aan haar heeft.
  ESF Reporter zaterdag 6 juni 2015 @ 07:37:45 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_153294842
Ik vrees echter dat mensen Van Velzen als een gimmick gaan zien. :@
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2015 @ 09:59:20 #173
368283 ato
pi_153295631
Roel was 10 jaar geleden leuk, nu niet meer.

Glennis vind ik een vreselijk mens en dan zeg ik het nog netjes.

Ik hoop zo dat men voor kwaliteit gaan, nogmaals Kovacs, Dotan, Kensington.

Ik zag net een clip van Dee-you best wel mooi. Maar deed mij toch ook wel veel aan Ierland dit jaar denken.

Ook mooi, maar haalde de finale niet.
pi_153296659
Caro Emerald, Kovacs, Dotan of Kensington zouden ook mijn voorkeuren zijn, in die volgorde.
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 13:18:53 #175
375570 crew  Cyan9
pi_153298990
Maar stel, een onbekende artiest klopt aan bij de AVROTROS met een sterk nummer, en een bekende artiest met nog geen nummer biedt zich ook aan. Waar zouden ze dan voor gaan? Ik ben bang dat er te veel wordt vastgehouden aan een traject wat volgens hun werkt, en daardoor andere mogelijkheden niet meer worden gezien.
pi_153299092
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 07:37 schreef Cee het volgende:
Ik vrees echter dat mensen Van Velzen als een gimmick gaan zien. :@
"Ha ha, kijk daar, ze hebben een kabouter gestuurd."

En die muziek heeft misschien wat teveel van de typische Nederlandse middelmatigheid in zich; zeer vakkundig uitgevoerd, maar wel rg binnen de lijntjes.

Maar het lijkt me al wat kansrijker dan The Ladies Of Soul, moet ik zeggen.
pi_153299253
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
Maar stel, een onbekende artiest klopt aan bij de AVROTROS met een sterk nummer, en een bekende artiest met nog geen nummer biedt zich ook aan. Waar zouden ze dan voor gaan? Ik ben bang dat er te veel wordt vastgehouden aan een traject wat volgens hun werkt, en daardoor andere mogelijkheden niet meer worden gezien.
De bekende artiest natuurlijk. Dan kan er achteraf nooit geklaagd worden dat de grote ... zich ook kandidaat gesteld had. En na het drama van Joan zal men ongetwijfeld huiverig zijn om een onbekend talent voor de leeuwen te werpen.
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 14:11:28 #178
375570 crew  Cyan9
pi_153299985
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De bekende artiest natuurlijk. Dan kan er achteraf nooit geklaagd worden dat de grote ... zich ook kandidaat gesteld had. En na het drama van Joan zal men ongetwijfeld huiverig zijn om een onbekend talent voor de leeuwen te werpen.
En toch is het jammer. Er moet toch meer mogelijk zijn voor relatief onbekende artiesten. In andere landen lukt het ook.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:27:10 #179
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153303778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Caro Emerald, Kovacs, Dotan of Kensington zouden ook mijn voorkeuren zijn, in die volgorde.
Ik kom op hetzelfde lijstje, in dezelfde volgorde maar ik twijfel erover om Within Temptation in te voegen. Wel of niet over the top? Wel of niet nog scherp? Wel of niet nog voldoende fresh?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:28:56 #180
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153303809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:24 schreef female81 het volgende:

[..]

"Ha ha, kijk daar, ze hebben een kabouter gestuurd."

En die muziek heeft misschien wat teveel van de typische Nederlandse middelmatigheid in zich; zeer vakkundig uitgevoerd, maar wel rg binnen de lijntjes.

Maar het lijkt me al wat kansrijker dan The Ladies Of Soul, moet ik zeggen.
Roel van Velzen is een zeer groot muzikaal talent, hij kan geweldig uit de losse pols op de piano spelen (ook veel hele goede pianisten leren dat nooit, in het buitenland zou ik de vergelijking maken met Elton John) maar Roel van Velzen is helaas ook een zeer matige zanger en misschien ben ik wel te vriendelijk als ik het zo formuleer. Ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf ook heel erg goed weet aangezien hij vast wel eens wat zal hebben gehoord van wat hij heeft gezongen (via speakers waardoor je het normaal hoort).
#NoDAPL
pi_153304097
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Roel van Velzen is een zeer groot muzikaal talent, hij kan geweldig uit de losse pols op de piano spelen (ook veel hele goede pianisten leren dat nooit, in het buitenland zou ik de vergelijking maken met Elton John) maar Roel van Velzen is helaas ook een zeer matige zanger en misschien ben ik wel te vriendelijk als ik het zo formuleer. Ik twijfel er niet aan dat hij dat zelf ook heel erg goed weet aangezien hij vast wel eens wat zal hebben gehoord van wat hij heeft gezongen (via speakers waardoor je het normaal hoort).
Voor het Songfestival iig goed genoeg, zangtechnisch gezien. Er moet wel naar te luisteren zijn, maar mensen die op dat vlak 'een zeventje' zijn (Lena, Alexander Rybak) winnen best weleens.

Nou helpt het dat deze mensen ook nogal wat uitstraling hadden. En dan wordt het een totaalpakket wat ruimschoots voldoet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2015 17:47:19 ]
  zaterdag 6 juni 2015 @ 18:02:59 #182
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153304397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:46 schreef female81 het volgende:

[..]

Voor het Songfestival iig goed genoeg, zangtechnisch gezien.
Ik had het niet alleen over zijn zangtechniek, ook zijn stemgeluid is niet geweldig en in alle eerlijkheid, ik heb hem ook wel eens vals horen zingen waar ik geen snars van begrijp aangezien het niet anders kan dan dat hij een zeer goed muzikaal gehoor heeft. Het kan best dat het ESF-publiek daar niet over valt, daar durf ik geen uitspraak over te doen. Nogmaals, ik heb respect voor de muzikant Roel van Velzen, ik vind hem te gek als hij achter de piano improviseert en zo mensen vermaakt tijdens het eten of zo maar als zanger komt hij wat tekort.
#NoDAPL
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:31:24 #183
1986 Jane
pi_153306324
Echt volledig eens met Bram v.w.b. Roel van Velzen. De zang is absoluut z'n zwakste punt en nu hoor ik regelmatig afschuwelijke zang op het ESF (die Britse vent van dit jaar bijvoorbeeld), maar ik geloof toch niet dat we die gok moeten nemen.
pi_153306347
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:46 schreef female81 het volgende:

[..]

Voor het Songfestival iig goed genoeg, zangtechnisch gezien. Er moet wel naar te luisteren zijn, maar mensen die op dat vlak 'een zeventje' zijn (Lena, Alexander Rybak) winnen best weleens.

:Y

Het gaat mijns inziens toch om het liedje. Een lied dat aanspreekt is al voor 80% binnen.
Ja, je moet kunnen zingen, maar het het hoeft niet geweldig te zijn.
pi_153306444
Nog een suggestie, naar aanleiding van Superkids gisterenavond: Emmaly Brown; eentje uit The Voice die net zo 'grijs' overkomt. :)

Ik vind haar stem wel wat schel, maar voor het Songfestival voldoet het ruimschoots.
pi_153306575
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:34 schreef female81 het volgende:
Nog een suggestie, naar aanleiding van Superkids gisterenavond: Emmaly Brown; eentje uit The Voice die net zo 'grijs' overkomt. :)

Ik vind haar stem wel wat schel, maar voor het Songfestival voldoet het ruimschoots.
Oh jaaaaa, Emmaly!
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:41:48 #187
345170 Roger_Epiales
pi_153306657
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:34 schreef female81 het volgende:
Emmaly Brown
Oh ja, dat is die dame die voor haar optreden wl augmented reality kreeg. :P
Feel free to insult me.
pi_153306917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kom op hetzelfde lijstje, in dezelfde volgorde maar ik twijfel erover om Within Temptation in te voegen. Wel of niet over the top? Wel of niet nog scherp? Wel of niet nog voldoende fresh?
Epica sta ik nu live te bewonderen, zou een meer dan prima alternatief zijn voor WI

Simone Simons O+
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:53:22 #189
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153306980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh ja, dat is die dame die voor haar optreden wl augmented reality kreeg. :P
De rest kreeg het ook. Of doel jij op Trijntje die het niet kreeg?
#NoDAPL
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:55:02 #190
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153307021
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Epica sta ik nu live te bewonderen, zou een meer dan prima alternatief zijn voor WI

Simone Simons O+
Ik kende hen nog niet, net even op Youtube gekeken, een geslaagde ripoff van WT. ;)
#NoDAPL
pi_153307422

Ik vraag mij af wat Nederland in deze kamer heeft gedaan.
Ik gok drinken, hapje eten en slechte grappen vertellen.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:02:28 #192
345170 Roger_Epiales
pi_153311272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De rest kreeg het ook. Of doel jij op Trijntje die het niet kreeg?
:Y
Feel free to insult me.
pi_153320975
'Ladies of Soul' is toch best leuk als act...

Armeni kan het ook...
pi_153321096
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:50 schreef Unites het volgende:
'Ladies of Soul' is toch best leuk als act op een bedrijfsfeest
.
pi_153321867
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:50 schreef Unites het volgende:
'Ladies of Soul' is toch best leuk als act...

Armeni kan het ook...
Zonder diaspora had Armeni de finale niet eens gehaald.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 12:09:57 #196
368283 ato
pi_153323026
Ik hoor net het laatste nummer van Van Velzen. THE world comes to a end.

Best een eigenzinnig en mooi liedje..
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 12:45:14 #197
375570 crew  Cyan9
pi_153323759
We hebben net de Barbara Dex Award gewonnen!!!! *O* w/ *O*

http://www.eurovision.tv/(...)he_barbara_dex_award
  zondag 7 juni 2015 @ 12:48:11 #198
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153323827
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:

*O*
pi_153323897
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Cyan9 het volgende:

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!! TOETERTJES TOETERTJES!!!!!!!
  ESF Reporter zondag 7 juni 2015 @ 12:51:04 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_153323908
OMG YES YES YES *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')