quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, geen act, geen act... ze proberen het wel, maar het lukt niet. Want dit soort pakjes trek je toch niet aan als het om de muziek moet gaan? Het zijn de vrouwelijke toppers
[ afbeelding ]
Een van de slechtste Duitse inzendingen ooit, zeker in de live-variantquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze outfits zijn al een keer gebruikt door onze oosterburen, in het geweldige kwalitatieve jaar 2008.
Het commentaar van Cornald Maas op deze act was geniaal, en die woordencombinatie maak ik zelden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de slechtste Duitse inzendingen ooit, zeker in de live-variant
Ja precies dátquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Nu is het woord van Cornald net zoveel waard als een monopoly-biljet maar ik mag toch hopen dat we deze categorie artiesten voor volgend jaar even laten passeren.
Zoveel eigentijdse, jonge, frisse artiesten die bezig zijn en dan zouden wij weer met zangeressen met de uitstraling van een dinershow-act aan komen kakken
Misschien onder het mom van 'het kan alleen maar beter'. Maar 't kan alleen maar minder... straks blijft ze haken in d'r parachute met d'r hakken steunzolenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies dát
En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dít jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer élk vlak?
Nou ja, het lukte Valentina ook uiteindelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies dát
En dan heeft iedereen het over de aanfluiting van dít jaar als Trijntje daar weer gaat staan. Je gaat toch niet iemand weer sturen die het 't jaar ervoor zo slecht gedaan heeft op ongeveer élk vlak?
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het commentaar van Cornald Maas op deze act was geniaal, en die woordencombinatie maak ik zelden.
Volgens mij iets over overgebleven gordijnstof, een windmachine op standje tornado en een ontplofte pruik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Net ff op YT gekeken, maar het was behoorlijk dramatisch, ja. Na een minuut kon ik het niet meer verdragen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij iets over overgebleven gordijnstof, een windmachine op standje tornado en een ontplofte pruik.
Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:25 schreef ato het volgende:
Geen Glennis aub, ik hoorde dat Van Velzen ook interesse had. :-(
En je kan hem uit een piano tevoorschijn toveren als gimmickquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Velzen is wel een podiumbeest. Die kan wel een feestje bouwen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:16 schreef Ericr het volgende:
Van Velzen samen met Trijntje sturen dan maar. Komt van Velzen halverwege het nummer uit de reet van Trijntje gekropen terwijl hij de vleugel bespeelt.
Nummer van dit jaar kan ook nog eens hergebruikt worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of hij bespeelt de snaren van een harp die in haar scheur geplaatst zijn voor de gelegenheid
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nummer van dit jaar kan ook nog eens hergebruikt worden.
'I open up my ass for you' en dan een hoop gekreun met een hele berg 'ai' als van Velzen zijn entree maakt.
Dit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:28 schreef Greys het volgende:
Met Van Velzen zou ik een stuk beter kunnen leven dan de moekes. Al zou hij niet in mijn eerste vijf of tien keuzes voorkomen, ik vind zijn nummers meestal wel aardig. Maar met 'wel aardig' win je geen Eurovisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |