Welkom! Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëten Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond! Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhouden De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
Fabels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eiwitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macronutriënten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meedoen? Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format: • O - Ontbijt • T - Tussendoortje • L - Lunch • D - Diner • S - Sport Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag .
Heb je je doel bereikt? Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zo, net een lading kracht en abs circuits gedaan met wat yoga erna. *puf zweet* Is wel weer genoeg voor vandaag, rest van de dag rust, morgen weer lopen . Nou ja, straks nog een mini-krachtinspanning in de vorm van sjouwen met boodschappen voor de week.
Tjaptjoy van een goede chinees is zo vreselijk lekker! Lekker atjar en andere frisse groente erbij. Soja... lik sambal Erg gezond en zo lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef gcjoel het volgende: Ok nu heb ik er dus trek in. Er zit een snackbar op de hoek en ik ben alleen op mijn werk
nee wees sterk!
Ik appte net mo:
Ey, weet jij wat ik al vet lang niet heb gehad? -Mijn lul? Nee kansloze, die heb ik gisteren nog gehad. -Ja, vet lang patatje oorlog. Boh. -Ja dat zei je gisteren ook al.
Goed gesprek.
- een pakje oreo koekjes (heb er misschien nog wel eens af en toe eentje gehad of zo?) sinds winter 2013 - saucijzenbroodjes sinds heel lang.. zijn ook eigenlijk helemaal niet lekker maar soms een guilty pleasure - gevulde koeken.. geldt hetzelfde voor als saucijzenbroodjes - van die AH to go triple chocolat cookies (dat doet stiekem wel erg pijn.. maarja 500 kcal per stuk of zo ) - uberhaupt bestelvoer of diepvriespizza's.. misschien nog 2x per jaar of zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ey, weet jij wat ik al vet lang niet heb gehad? -Mijn lul? Nee kansloze, die heb ik gisteren nog gehad. -Ja, vet lang patatje oorlog. Boh. -Ja dat zei je gisteren ook al.
En frituurvoedsel eet ik ook niet vaak maar komt zo'n paar keer per jaar nog wel voor als je met een grote groep ergens snel moet eten en dat is de enige optie of zo. Maar ik vind veel andere dingen lekkerder dus zou het niet snel zelf bestellen of gaan halen. Al is een schaal bittergarnituur bij de borrel soms wel moeilijk te weerstaan, gelukkig borrel ik niet zo vaak
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op dinsdag 26 mei 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende: En frituurvoedsel eet ik ook niet vaak maar komt zo'n paar keer per jaar nog wel voor als je met een grote groep ergens snel moet eten en dat is de enige optie of zo. Maar ik vind veel andere dingen lekkerder dus zou het niet snel zelf bestellen of gaan halen. Al is een schaal bittergarnituur bij de borrel soms wel moeilijk te weerstaan, gelukkig borrel ik niet zo vaak
Wij wilden laatst frituren. Voor 't eerst in +7 maanden ofzo. Was 't vet niet zo goed meer/te oud. Ding overstroomd. Vies, vet. Meteen frituurpan maar weggeflikkerd. Ook nooit meer. Ze hebben hier toch geen kroketten
Op dinsdag 26 mei 2015 16:19 schreef motorbloempje het volgende: en laatst frituren. Voor 't eerst in +7 maanden ofzo. Was 't vet niet zo goed meer/te oud. Ding overstroomd. Vies, vet. Meteen frituurpan maar weggeflikkerd. Ook nooit meer. Ze hebben hier toch geen kroketten
Haha Ja je kan het geloof ik altijd nog in een laagje olie in een normale pan proberen? Maar wij hebben ook geen frituur, nooit gehad ook. Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik nog nooit een frituurpan heb bediend, geen idee hoe die dingen werken. Wel jammer, ik zag laatst lekkere falafel uit de diepvries bij de turk maar die moest je ook frituren.. Of zou je dat ook gewoon kunnen bakken?
Haha Ja je kan het geloof ik altijd nog in een laagje olie in een normale pan proberen? Maar wij hebben ook geen frituur, nooit gehad ook. Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik nog nooit een frituurpan heb bediend, geen idee hoe die dingen werken. Wel jammer, ik zag laatst lekkere falafel uit de diepvries bij de turk maar die moest je ook frituren.. Of zou je dat ook gewoon kunnen bakken?
Falafel kun je gewoon bakken in een koekenpan met een redelijke laag olie
Falafel frituren? Doe het altijd met een laagje zonnebloemolie in een pan en tadaaa
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op dinsdag 26 mei 2015 16:41 schreef Ballet9 het volgende: Misschien een domme vraag, maar van die plakken kokosbrood. Is dat echt gezond?
Het is nogal moeilijk om één voedingsmiddel als gezond of ongezond te bestempelen. Het hangt er maar vanaf of het in je dagelijkse voedingspatroon past.
Maar kokosbrood bevat veel vet en suiker, één plak is al zo'n 100 kcal als ik me niet vergis dus in de meeste gevallen zijn er betere keuzes Maar af en toe voor de zoete trek kan het best.
Het is nogal moeilijk om één voedingsmiddel als gezond of ongezond te bestempelen. Het hangt er maar vanaf of het in je dagelijkse voedingspatroon past.
Maar kokosbrood bevat veel vet en suiker, één plak is al zo'n 100 kcal als ik me niet vergis dus in de meeste gevallen zijn er betere keuzes Maar af en toe voor de zoete trek kan het best.
Ik heb het wel eens terug zien komen als een gezond alternatief voor op rijstwafel, maar dan wel de suikervrije variant.
Ik heb het wel eens terug zien komen als een gezond alternatief voor op rijstwafel, maar dan wel de suikervrije variant.
Dat heb ik nog nooit in de winkel gezien.. Vind het ook een beetje een gek alternatief, rijstwafel is vooral carbs en eet je meestal mét beleg, en kokosbrood ís beleg
Op dinsdag 26 mei 2015 16:44 schreef Artoo het volgende: "Het is iets later geworden dus we gaan waarschijnlijk onderweg iets eten."
MOORD! VERDERF! Wat moet ik nou met 'waarschijnlijk'?!
Pff, mannen die niet snappen dat wij al de hele dag bezig zijn met de planning voor het avondeten Ik wil ook altijd graag duidelijk en ver van tevoren weten waar ik aan toe ben, eet je mee, wat zullen we eten etc.
Dat heb ik nog nooit in de winkel gezien.. Vind het ook een beetje een gek alternatief, rijstwafel is vooral carbs en eet je meestal mét beleg, en kokosbrood ís beleg
Ja, je moet het ook op de rijstwafel doen
Pff, mannen die niet snappen dat wij al de hele dag bezig zijn met de planning voor het avondeten Ik wil ook altijd graag duidelijk en ver van tevoren weten waar ik aan toe ben, eet je mee, wat zullen we eten etc.
Ja, inderdaad. Ik vind laat doorgeven prima, maar wat is "waarschijnlijk" voor indicatie
Ah oke, heb net een plakje gehad bij een vriendin! Maar ik had geen verpakking gelezen, wel wat op internet maar ik lees veel verschillende informatie Ik vind het wel heel lekker!
Kokosbrood als alternatief voor niks, maar gewoon omdat het lekker is.
Voor de zoete trek
Alleen heb ik bij kokosbrood altijd dat ik heel erg zin heb in een plakje, dat neem ik dan, en dan blijft de rest van het pak in de kast liggen tot het oud en ingedroogd is Vroeger toen ik klein was haalden wij altijd 'vers' kokosbrood bij de kaasboer, dat was wel echt awesome..
Ik had op mijne van het weekend voor het eerst vet lekker fruitlaagje gemaakt. Das ook echt leuk! haha diepvriesframbozen in een pannetje beetje prakken en opwarmen, lepel suiker erbij en geleiblaadjes. Dat op de afgekoelde cheesecake. Was echt lekker fris extraatje!
Op dinsdag 26 mei 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende: Heb besteld bij myprotein! ook 2 syrups dus ben benieuwd! Oh en de pindakaas, hopelijk eindelijk een vervanger voor body en shit!
Oeh! Reviews! Want die pleuris waldenfarms is nog steeds niet te krijgen.
Op dinsdag 26 mei 2015 18:22 schreef La_Tramposa het volgende: Ik heb rabarber gekocht! Misschien lekkere moes voor door de kwark ermee maken, of een crumble.. Ff een receptje zoeken zonder kgs suiker..
KOm om in de rabarber... lekker als moes inderdaad, wil je geen lading suiker dan kan natuurlijk zoetstof ook.
Marketingpraatjes, ja dat werkt heel goed, zie ook b.v. : Fatburner
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Lijstje : O : 1 whey scoop, 100 gram kwark, 100 gram bosbessen L: tosti van 2 boterhammen met katenspek en Turkse kaas met vijg en walnoten. T: perzik, nectarine T: plak brood met salami D: 500 gram coleslaw met 100 gram kwark en 150 gram pulled pork. T: perzik nectarine T: plak brood met kaas.
Op dinsdag 26 mei 2015 20:02 schreef Lonaa het volgende: Lijstje : O : 1 whey scoop, 100 gram kwark, 100 gram bosbessen L: tosti van 2 boterhammen met katenspek en Turkse kaas met vijg en walnoten. T: perzik, nectarine T: plak brood met salami D: 500 gram coleslaw met 100 gram kwark en 150 gram pulled pork. T: perzik nectarine T: plak brood met kaas.
Booohhh ik heb bijna 1.5 uur gekookt en het net opgegeten en het was awesoooome
Falafels gebakken, pitabroodjes, zelfgemaakte coleslaw met witte kool, wortel, uien, augurk, rozijnen, rode peper, en dressing van vooral yoghurt, wat mayo, olie, azijn en agavesiroop. En zelfgemaakte knoflooksaus, en witte schapenkaas erbij.
Alleen of ik nou van het lange koken minder honger kreeg of dat ik stiekem toch teveel coleslaw gesnoept heb.. geen idee, maar mijn eetlust was behoorlijk klein toen ik eindelijk ging eten Heb zelfs maar 1 pitabroodje op, met shoarma altijd minstens wel 2 of 3. Er is dus nog megaduizendveel over, hopelijk komt vriendlief zo met veel honger thuis. En anders morgen lekker restje op het werk!
En er staat ook nog rabarbermoes op het vuur. Heb er wat aardbeien, rozijnen, agavesiroop en een eetlepel suiker bij gegooid. Het is nu nog vrij zuur, maar ik wacht even af hoe het is als het afkoelt. Kan er natuurlijk ook per portie suiker bij gooien, door de kwark is het juist wel lekker als het een beetje zuur is misschien.
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 26-05-2015 21:24:40 ]
Lijstje voor morgen: O: Duits zuurdesem met salami. S: Uur PT T: Shake met kwark, whey, perzik, nectarine L: Boterham met 400 gram champignons en wat spek. D: Kipburger op een broodje. T: Ik denk tonijnsalade.
Lekker Lonaa... Mooi lijstje ook, alles wat je nodig hebt! iig genoeg eiwitjes
Obese kijken met paprikachips is niet echt netjes he?
Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef uniekhoorn het volgende: Lekker Lonaa... Mooi lijstje ook, alles wat je nodig hebt! iig genoeg eiwitjes
Obese kijken met paprikachips is niet echt netjes he?
Is alleen toegestaan onder de voorwaarde dat je geen gemene opmerkingen richting de televisie maakt over dat het watjes zijn en dat het wel duidelijk is waarom ze zo dik zijn. En dat is nou net het leukste van Obese kijken
O: supps. 300ml melk, 70g havermout, whey L: 4x spelt pindakaas met roomboter T: Snickers ice cream, merci chocolaatje S: fietsen T: snickers ice cream D: wortels, aardappelen, jus. Toetje cornetto. Ik had geen trek in vis dus die kreeg link T: banaan met pindakaas en mo komt net aan met een mars ice cream snickers is lekkerder trouwens. 500g kwark met honing en cruesli.
Is alleen toegestaan onder de voorwaarde dat je geen gemene opmerkingen richting de televisie maakt over dat het watjes zijn en dat het wel duidelijk is waarom ze zo dik zijn. En dat is nou net het leukste van Obese kijken
gelukkig, dat doe ik niet!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorbloempje, je bent nog steeds amazing met hardlopen he? top zeg. Nog een beetje happy?
O: yoghurt met blauwe bessen S: Jillian T: kwark met beetje honing L 2 boterhammen met slankie smeerkaas S: buikdanstraining D: Tomatensoep van vandaag
Niet superveel maar dat is niet erg na dit weekend.
O: supps. 300ml melk, 70g havermout, whey L: 4x spelt pindakaas met roomboter T: Snickers ice cream, merci chocolaatje S: fietsen T: snickers ice cream D: wortels, aardappelen, jus. Toetje cornetto. Ik had geen trek in vis dus die kreeg link T: banaan met pindakaas en mo komt net aan met een mars ice cream snickers is lekkerder trouwens. 500g kwark met honing en cruesli.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorbloempje, je bent nog steeds amazing met hardlopen he? top zeg. Nog een beetje happy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krachttraining beviel wel weer, donderdag weer.
Jumalatkin kuolevat Edessäni vuotavat Olen tämän maailman loppu Minä olen tyhjyys
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krachttraining beviel wel weer, donderdag weer.
Pure choco van de Aldi, witte Crisp van de Jumbo en melk van Lidl wel (nee, ik ben heus niet kieskeurig)
Lekker! Denk ik. Beetje pindakaas op de rijstwafel en dan overgieten met chocolade
Gepofte rijst is wel lekker door de chocola, maar rijstwafel lijkt me zompig worden Maar wie weet is het het beste experiment ooit! Je hebt ook van die kant en klare choco-rijstwafels natuurlijk, maar die lijken me ook niet lekker, heb ze nog nooit geprobeerd
Gepofte rijst is wel lekker door de chocola, maar rijstwafel lijkt me zompig worden Maar wie weet is het het beste experiment ooit! Je hebt ook van die kant en klare choco-rijstwafels natuurlijk, maar die lijken me ook niet lekker, heb ze nog nooit geprobeerd
Ik had ze uit een kerstpakket gevist. Het was niet wat ik ervan hoopte.
Jumalatkin kuolevat Edessäni vuotavat Olen tämän maailman loppu Minä olen tyhjyys
chocopasta... berengoed (voor de ouderen onder ons) En bebogeen
morgen gewoon ff minder doen. komt t wel goed. salade bij de lunch ofzo. en je fatburners
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.
Toch niet die van de Jumbo he?
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer dit
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..
Sarcasme ftw!
GVD. Dat is toch geen reden of wel. Verman je nou ff. Ik heb ook trek in 10 taarten. Vreet ik toch ook niet. Zucht.
Ja nou. Ik maak die keuze toch? Ik compenseer het morgen, dus wat is het probleem dan? En ja ik snap dat morgen niet alles gecompenseert kan worden. Fiets ik wel wat langer en donderdag ook ff streng.
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..
Ieuw. Ineens ben ik blij dat de enige maaltijdsalades die ik daarvandaan eet van het vleesloze soort zijn.
Neinz, ik krijg zaterdag taart, dus cake bakken is nie handig nie.
ik kom nooit verder dan gebakken ei of gekookt ei.. had van t weekend wel eiersalade gemaakt. super makkelijk. gewoon met kwark, mosterd en wat zout erdoor
Natuurlijk is zo'n eetbui niet positief, maar iedereen heeft dat wel eens, zolang het niet wekelijks gebeurt zal het allemaal wel loslopen. En ik vind dat Qwea er een stuk relaxter op reageert dan een paar weken terug als zoiets gebeurde, en dat is mentaal wel een grote stap
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.
Ik leef nog steeds
Ja nou. Ik maak die keuze toch? Ik compenseer het morgen, dus wat is het probleem dan? En ja ik snap dat morgen niet alles gecompenseert kan worden. Fiets ik wel wat langer en donderdag ook ff streng.
Goede keuze joh! Gaat al je spiermassa.
Lekker cutten. O nee toch bulken. Ach cutten we weer wat harder wat weer resulteert naar bulken.
ik kom nooit verder dan gebakken ei of gekookt ei.. had van t weekend wel eiersalade gemaakt. super makkelijk. gewoon met kwark, mosterd en wat zout erdoor
Ik ga denk ik voor een omelet ofzo. Even wat groente halen voor erdoor en omnomnomlunch.
Ik zou het alleen niet té hard proberen te compenseren morgen of de komende paar dagen, want dan is de kans dat er weer zo'n eetbui komt juist groter. Als je morgen gewoon weer je gezonde eetpatroon van 2200 kcal oppakt kom je er ook wel, misschien een weekje later op je streefdoel, nou en.
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.
Ik leef nog steeds
Oh dat zou ik nou echt niet opeten, al is de kans dat je er ziek van wordt misschien niet zo groot als wordt voorgehouden en zit het vooral in je hoofd. Maar het kauwt toch ook echt niet lekker, halfgare kip?
Eetbuien zijn gewoon kut Mental brainless sugarcrush iets, ... kut is dat. Enige wat helpt om het te negeren.. en dat is moeilijk.
Oh dat zou ik nou echt niet opeten, al is de kans dat je er ziek van wordt misschien niet zo groot als wordt voorgehouden en zit het vooral in je hoofd. Maar het kauwt toch ook echt niet lekker, halfgare kip?
Nee, het was ook niet te vreten
Crunch heeft wel een punt.. het is niet persoonlijk dat weet ik ook wel. Eetbuien goedpraten is niet goed.
Mooiste lijstje van vandaag is nog van Lonaa
Ja dat de 73 een keer in beeld was vergeet je maar even voor het gemak.
O en je uitroeptekentoets blijft hangen
Schommelingen
Oh meid! En nog steeds pas ik in XS! Jij ook? Pot ketel trouwens. Hoe ist met je fastfood weekend??? Je 4 blikken red bull? Je kaassoufle satesaus? Je milkshake?!
Hypocriet much?
Maarja, het is ook altijd makkelijker om een lijstje te posten op dagen dat alles top gaat dan op dagen waarop je 'gezondigd' hebt. Genoeg lui die hier niet eens posten op de dagen dat het misgaat
Oh meid! En nog steeds pas ik in XS! Jij ook? Pot ketel trouwens. Hoe ist met je fastfood weekend??? Je 4 blikken red bull? Je kaassoufle satesaus? Je milkshake?!
Hypocriet much?
Nee zal nooit passen ook. Maar volgens mij was maatje M laatst al nodig voor je. Dus gaat al weer de goede kant uit.
Weekend was prima. Ik probeer het tenminste niet op elk mogelijke wijze goed te praten.
Geef nou gewoon eens toe, die eetbuien aint right.
Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef La_Tramposa het volgende: Maarja, het is ook altijd makkelijker om een lijstje te posten op dagen dat alles top gaat dan op dagen waarop je 'gezondigd' hebt. Genoeg lui die hier niet eens posten op de dagen dat het misgaat
Nee, klopt helemaal! Wat mij betreft is het helemaal niet persoonlijk... vind het wel knap dat je het post. En het is makkelijk om aan te vallen. Vind het maar moeilijk
En eens met Crunch... eetbuien zijn verneukeretief.. stop je ook niet zomaar.
Lijstje vandaag: O: boterham boter/kaas, boterham boter/ rabarbermoes T: nectarine L: Beschuit boter/kaas, beschuit aardbeien en suiker, gekookt eitje, beker melk T: kippensoep met veel groente en 1 kiippenpootje, appel, reepje pure choco D: Veel broccoli, hele zeebaars, zoete wortels, aardappelpuree t: 250 gr kwark, perzik, aardbeien, paprikachips, melk weer
Lijstjes met wheyshakes, skoops, fatburners, e.d. kan er niks mee.. dus geen commentaar
Resultaat van het pinksterweekend, 3 kilo erbij... Mij maak je niet wijs dat daar geen zut vocht vasthouden bij zit Eens kijken of ik met normaal doen (en vandaag wat compenseren) weer netjes terugschommel.
Lijstje O: 2 sneden zuurdesem met pindakaas T: gekookt ei L: 1 pistolet rosbief, 2 kleine sneden zuurdesem met 1/4 plak kaas T: 2 digestieve chocola, koffie verkeerd D: grote kom verse groentesoep, tarwebroodje rookvlees, 1/3 volkoren triangel met 1/4 plak kaas. T: koffie verkeerd
You can't start a fire without a spark... ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam A dirty mind is a joy forever!