Doe effe normaal zeg. Beetje opscheppen met je maat enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maat Mmijn wielerkleding is maat s, kneus. Weekend was prima zegt ie ook nog
jij bent te grappig, serieus.
![]()
Je krijgt maar mooi de pleuris. Ik ben klaar met deze achterlijke discussie.mijn god.
Die graanrepen zijn awesome he? Heb je die harde of zachte zooi?quote:Op woensdag 27 mei 2015 06:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Lijstje:
O: 3 volkoren met jam
T: kiwi en bolletje graanreep
L: 4 volkoren kaas
T: kwark
D: ?
Ben hem vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die graanrepen zijn awesome he? Heb je die harde of zachte zooi?
Cranberry
Oh noes. Sukkel. Nou dat wordt nieuwe halen bij de AHquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben hem vergeten mee te nemen
Die harde met cranberry
Neuh. Ga wel aan dequote:Op woensdag 27 mei 2015 07:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh noes. Sukkel. Nou dat wordt nieuwe halen bij de AH
quote:
Ja, maar ik heb nog wat in de koelkast staan. Dat moet even opquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:29 schreef Qwea het volgende:
[..]verzin dan wat anders! Als het je ect zo tegen staat.
Als je je T blijft vergeten is het zo opquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog wat in de koelkast staan. Dat moet even op
Ja, das een positief puntquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je je T blijft vergeten is het zo op
Whut? Hoeveel kaas flikker je erop dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Lange tijd geen kaas gehad op brood, maar daar zitten best kcal in![]()
226 kcal alleen voor beleg, dat ben ik niet gewend.
Dat wilde ik eerst vragen maar toen dacht ik aan je app in de groepsapp... En toen viel het kwartjequote:Op woensdag 27 mei 2015 07:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, das een positief punt
Had die repen hier liggen eerst, maar dat gaat niet goed
Het was een 48+ kaas dus iets meer kcal (390 p 100 ofzo) en op 4 stukken had ik 57 gr. Genoeg plakjes om het brood te bedekken, ook niks dubbel ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut? Hoeveel kaas flikker je erop dan?
Ik doe 30+ kaas ongeveer 10g is 30kcal.
Beheersing allesquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst vragen maar toen dacht ik aan je app in de groepsapp... En toen viel het kwartje
Aah ja, 48+ is idd meer kcal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het was een 48+ kaas dus iets meer kcal (390 p 100 ofzo) en op 4 stukken had ik 57 gr. Genoeg plakjes om het brood te bedekken, ook niks dubbel ofzo
ik lees nu net alles pasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Ik had eigenlijk van jou wel steun verwacht
[..]
So cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |