KOm om in de rabarber... lekker als moes inderdaad, wil je geen lading suiker dan kan natuurlijk zoetstof ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb rabarber gekocht! Misschien lekkere moes voor door de kwark ermee maken, of een crumble.. Ff een receptje zoeken zonder kgs suiker..
nu 1400 op. Heb niet het idee dat ik weinig gegeten heb. Wel helft van shake weggegooid vanochtend, vandaar dat ik best nog wat over heb.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan heb je nog wel erg veel over voor vanavond! Dat je dat volhoudt overdag. Ik moet echt eten overdag!
Ok nja maakt ook niet uit wanneer je eet natuurlijk dus moet je doen wat je zelf prettig vind.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
nu 1400 op. Heb niet het idee dat ik weinig gegeten heb. Wel helft van shake weggegooid vanochtend, vandaar dat ik best nog wat over heb.
wel een lekker lijstjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:02 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje :
O : 1 whey scoop, 100 gram kwark, 100 gram bosbessen
L: tosti van 2 boterhammen met katenspek en Turkse kaas met vijg en walnoten.
T: perzik, nectarine
T: plak brood met salami
D: 500 gram coleslaw met 100 gram kwark en 150 gram pulled pork.
T: perzik nectarine
T: plak brood met kaas.
Is alleen toegestaan onder de voorwaarde dat je geen gemene opmerkingen richting de televisie maakt over dat het watjes zijn en dat het wel duidelijk is waarom ze zo dik zijn. En dat is nou net het leukste van Obese kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Lonaa...
Mooi lijstje ook, alles wat je nodig hebt! iig genoeg eiwitjes
Obese kijken met paprikachips is niet echt netjes he?
Heh, dat deed ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Lonaa...
Mooi lijstje ook, alles wat je nodig hebt! iig genoeg eiwitjes
Obese kijken met paprikachips is niet echt netjes he?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is alleen toegestaan onder de voorwaarde dat je geen gemene opmerkingen richting de televisie maakt over dat het watjes zijn en dat het wel duidelijk is waarom ze zo dik zijn. En dat is nou net het leukste van Obese kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorbloempje, je bent nog steeds amazing met hardlopen he? top zeg. Nog een beetje happy?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Qftquote:[b]Op dinsdag 26 mei 2015 21:26 schreef La_Tramposa het volgende:[/b
[Quote]over dat het watjes zijn en dat het wel duidelijk is waarom ze zo dik zijn.
geniet je wel beetje? mars is mehquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:30 schreef Qwea het volgende:
Mijn lijstje van vandaag uiteindelijk:
O: supps. 300ml melk, 70g havermout, whey
L: 4x spelt pindakaas met roomboter
T: Snickers ice cream, merci chocolaatje
S: fietsen
T: snickers ice cream
D: wortels, aardappelen, jus. Toetje cornetto. Ik had geen trek in vis dus die kreeg link
T: banaan met pindakaasen mo komt net aan met een mars ice cream
snickers is lekkerder trouwens. 500g kwark met honing en cruesli.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]gelukkig, dat doe ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorbloempje, je bent nog steeds amazing met hardlopen he? top zeg. Nog een beetje happy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krachttraining beviel wel weer, donderdag weer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou, ik bedacht me dus net dat ik beter een snickers had kunnen nemen.quote:
of je neemt alsnog een snicker. of chips!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht me dus net dat ik beter een snickers had kunnen nemen.
On the other side... Ik heb nog 3 kwart oreo reep liggen
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]welcome to the darkside!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krachttraining beviel wel weer, donderdag weer.![]()
Waar zijn die koekjes nou?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of je neemt alsnog een snicker. of chips!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |