Ik had ze uit een kerstpakket gevist. Het was niet wat ik ervan hoopte.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gepofte rijst is wel lekker door de chocola, maar rijstwafel lijkt me zompig wordenMaar wie weet is het het beste experiment ooit! Je hebt ook van die kant en klare choco-rijstwafels natuurlijk, maar die lijken me ook niet lekker, heb ze nog nooit geprobeerd
Ik heb voor je gevulde koeken van de bakker of appel ladies! Ook vd bakker!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er waren mij koekjes beloofd. Want the dark side has cookies.![]()
Daarbij had ik vanmorgen al brood met chocopasta. Want chocopasta.Maar da's wel even genoeg suikerbende voor één dag.
Appel ladies? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb voor je gevulde koeken van de bakker of appel ladies! Ook vd bakker!
deze dan:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er waren mij koekjes beloofd. Want the dark side has cookies.![]()
Daarbij had ik vanmorgen al brood met chocopasta. Want chocopasta.Maar da's wel even genoeg suikerbende voor één dag.
Appel koeken met kokos en kaneel. Met een hart van chocolade!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appel ladies? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Gevulde koeken doe ik niet aan.
JA! MET OREO CHOCO EROVERquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
deze dan:
[ afbeelding ]
mijn avond snackje
al Q haar koeken zijn ladies.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appel ladies? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Gevulde koeken doe ik niet aan.
zo oud ben ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
chocopasta... berengoed(voor de ouderen onder ons)
Vroegâhquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Koekjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
deze dan:
[ afbeelding ]
mijn avond snackje
Jammer van de kokos.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Appel koeken met kokos en kaneel. Met een hart van chocolade!!
Die is idd lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En bebogeen
vind bebogeen niet lekker. niet echt caramel ofzo. caramel zeezout van hema is lekkerder maar niet geweldig ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En bebogeen probeer ik gewoon niet. Ik heb al genoeg gesuikerds op brood.
Geen man overboord hoor met 4000kcalquote:
Omg ga weg. Zelfs ik he. Bebogeen op mijn brood gehad!quote:
Ik blijf er gewoon bij vandaan. Is hoe dan ook het verstandigste.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vind bebogeen niet lekker. niet echt caramel ofzo. caramel zeezout van hema is lekkerder maar niet geweldig ook
cake?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf er gewoon bij vandaan. Is hoe dan ook het verstandigste.
En morgen wil ik iets met ei. Zin in ei.
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
morgen gewoon ff minder doen. komt t wel goed. salade bij de lunch ofzo. en je fatburners
Neinz, ik krijg zaterdag taart, dus cake bakken is nie handig nie.quote:
Toch niet die van de Jumbo he?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer ditquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.
GVD. Dat is toch geen reden of wel. Verman je nou ff. Ik heb ook trek in 10 taarten. Vreet ik toch ook niet. Zucht.quote:
kan toch een keer. moet kunnen hoor. morgen doet ze beter zie je.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer dit
Nou. Kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. Dat lijstje van vorige week wat ik je appte, dát was ontsporen. Dat was het dubbele.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer dit
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..quote:
Sarcasme ftw!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja morgen beter vast. Beginnen met perfect lijstje en weer eindigen met 1kg chocola.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kan toch een keer. moet kunnen hoor. morgen doet ze beter zie je.
Ja nou. Ik maak die keuze toch? Ik compenseer het morgen, dus wat is het probleem dan? En ja ik snap dat morgen niet alles gecompenseert kan worden. Fiets ik wel wat langer en donderdag ook ff streng.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
GVD. Dat is toch geen reden of wel. Verman je nou ff. Ik heb ook trek in 10 taarten. Vreet ik toch ook niet. Zucht.
Ieuw.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..
nou nee. Eigenlijk niet. Ik was bloed serieus.quote:
10 of 8 who caresquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou. Kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. Dat lijstje van vorige week wat ik je appte, dát was ontsporen. Dat was het dubbele.
en het waren er 8. Ik vind het wel meevallen.
ik kom nooit verder dan gebakken ei of gekookt ei..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, ik krijg zaterdag taart, dus cake bakken is nie handig nie.
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..
Goede keuze joh! Gaat al je spiermassa.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou. Ik maak die keuze toch? Ik compenseer het morgen, dus wat is het probleem dan? En ja ik snap dat morgen niet alles gecompenseert kan worden. Fiets ik wel wat langer en donderdag ook ff streng.
Nou, dan eet ik die andere 2 ook nog welquote:
Ja nee, want idd dat uit zich ook in uren / dagen ipv over een langere periode. Serieus, gastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede keuze joh! Gaat al je spiermassa.
Lekker cutten. O nee toch bulken. Ach cutten we weer wat harder wat weer resulteert naar bulken.
Man man man. [insert Rob Geus gif]
Ik ga denk ik voor een omelet ofzo. Even wat groente halen voor erdoor en omnomnomlunch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik kom nooit verder dan gebakken ei of gekookt ei..
had van t weekend wel eiersalade gemaakt. super makkelijk. gewoon met kwark, mosterd en wat zout erdoor
living on the edge :pquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.
Ik leef nog steeds
Oh dat zou ik nou echt niet opeten, al is de kans dat je er ziek van wordt misschien niet zo groot als wordt voorgehouden en zit het vooral in je hoofd. Maar het kauwt toch ook echt niet lekker, halfgare kip?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.
Ik leef nog steeds
Kun je me welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, want idd dat uit zich ook in uren / dagen ipv over een langere periode. Serieus, gast
Nou ja, ik was wel echt kei verbaasd dat ik niet ziek wasquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kun je me wel'en. Maar je weet dat ik gelijk heb.
Beetje net doen dat je super strakke lijstjes hebt en op de achtergrond lekker vol vreten. En maar miepen dat je groeit.
Nee, het was ook niet te vretenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nou echt niet opeten, al is de kans dat je er ziek van wordt misschien niet zo groot als wordt voorgehouden en zit het vooral in je hoofd. Maar het kauwt toch ook echt niet lekker, halfgare kip?
Oeh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een omelet ofzo. Even wat groente halen voor erdoor en omnomnomlunch.
Het blijft een risicovol iets, een topic vol lui met trek.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Het ging toch al bijna 1 dag goed, zonder fitties
Nou mijn god. Volgens mij moet crunch ongesteld worden ofzo. Jezus christus. Neem wat chocolade ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft een risicovol iets, een topic vol lui met trek.
Mijn buik puilt uit, dus ik ben veilig vandaagquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft een risicovol iets, een topic vol lui met trek.
De mijne puilt ook uit, maar dat komt meer door het eten van een paar jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn buik puilt uit, dus ik ben veilig vandaag
Ja dat de 73 een keer in beeld was vergeet je maar even voor het gemak.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van 75 naar fucking 76. Hallo, schommelingen much???? De tyfus zeg.
Dat was inderdaad een bazenlijstjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooiste lijstje van vandaag is nog van Lonaa
Oh meid! En nog steeds pas ik in XS! Jij ook? Pot ketel trouwens. Hoe ist met je fastfood weekend??? Je 4 blikken red bull? Je kaassoufle satesaus? Je milkshake?!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dat de 73 een keer in beeld was vergeet je maar even voor het gemak.
O en je uitroeptekentoets blijft hangen
Schommelingen
Nee zal nooit passen ook. Maar volgens mij was maatje M laatst al nodig voor je. Dus gaat al weer de goede kant uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh meid! En nog steeds pas ik in XS! Jij ook? Pot ketel trouwens. Hoe ist met je fastfood weekend??? Je 4 blikken red bull? Je kaassoufle satesaus? Je milkshake?!
Hypocriet much?
Nee, klopt helemaal!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Maarja, het is ook altijd makkelijker om een lijstje te posten op dagen dat alles top gaat dan op dagen waarop je 'gezondigd' hebt. Genoeg lui die hier niet eens posten op de dagen dat het misgaat
Maat Mquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee zal nooit passen ook. Maar volgens mij was maatje M laatst al nodig voor je. Dus gaat al weer de goede kant uit.
Weekend was prima. Ik probeer het tenminste niet op elk mogelijke wijze goed te praten.
Geef nou gewoon eens toe, die eetbuien aint right.
Mooi dat ik je kan vermakenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maat Mmijn wielerkleding is maat s, kneus. Weekend was prima zegt ie ook nog
jij bent te grappig, serieus.
![]()
Je krijgt maar mooi de pleuris. Ik ben klaar met deze achterlijke discussie.mijn god.
Doei he!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi dat ik je kan vermakenJe zoekt het maar ff uit.
Succes met op de loer liggende obesitas.
Welterusten
Doe effe normaal zeg. Beetje opscheppen met je maat enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maat Mmijn wielerkleding is maat s, kneus. Weekend was prima zegt ie ook nog
jij bent te grappig, serieus.
![]()
Je krijgt maar mooi de pleuris. Ik ben klaar met deze achterlijke discussie.mijn god.
Die graanrepen zijn awesome he? Heb je die harde of zachte zooi?quote:Op woensdag 27 mei 2015 06:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Lijstje:
O: 3 volkoren met jam
T: kiwi en bolletje graanreep
L: 4 volkoren kaas
T: kwark
D: ?
Ben hem vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die graanrepen zijn awesome he? Heb je die harde of zachte zooi?
Cranberry
Oh noes. Sukkel. Nou dat wordt nieuwe halen bij de AHquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben hem vergeten mee te nemen
Die harde met cranberry
Neuh. Ga wel aan dequote:Op woensdag 27 mei 2015 07:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh noes. Sukkel. Nou dat wordt nieuwe halen bij de AH
quote:
Ja, maar ik heb nog wat in de koelkast staan. Dat moet even opquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:29 schreef Qwea het volgende:
[..]verzin dan wat anders! Als het je ect zo tegen staat.
Als je je T blijft vergeten is het zo opquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog wat in de koelkast staan. Dat moet even op
Ja, das een positief puntquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je je T blijft vergeten is het zo op
Whut? Hoeveel kaas flikker je erop dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Lange tijd geen kaas gehad op brood, maar daar zitten best kcal in![]()
226 kcal alleen voor beleg, dat ben ik niet gewend.
Dat wilde ik eerst vragen maar toen dacht ik aan je app in de groepsapp... En toen viel het kwartjequote:Op woensdag 27 mei 2015 07:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, das een positief punt
Had die repen hier liggen eerst, maar dat gaat niet goed
Het was een 48+ kaas dus iets meer kcal (390 p 100 ofzo) en op 4 stukken had ik 57 gr. Genoeg plakjes om het brood te bedekken, ook niks dubbel ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut? Hoeveel kaas flikker je erop dan?
Ik doe 30+ kaas ongeveer 10g is 30kcal.
Beheersing allesquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst vragen maar toen dacht ik aan je app in de groepsapp... En toen viel het kwartje
Aah ja, 48+ is idd meer kcal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het was een 48+ kaas dus iets meer kcal (390 p 100 ofzo) en op 4 stukken had ik 57 gr. Genoeg plakjes om het brood te bedekken, ook niks dubbel ofzo
ik lees nu net alles pasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Ik had eigenlijk van jou wel steun verwacht
[..]
So cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |