Neinz, ik krijg zaterdag taart, dus cake bakken is nie handig nie.quote:
Toch niet die van de Jumbo he?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer ditquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Denk dat ik morgen mijn O oversla. Fatburner onderdrukt toch wel de honger. En dan Fasted trainen en cardio. en als L 1 broodje en wheyshake. En als D maaltijdsalade kip die is maar 400kcal.
GVD. Dat is toch geen reden of wel. Verman je nou ff. Ik heb ook trek in 10 taarten. Vreet ik toch ook niet. Zucht.quote:
kan toch een keer. moet kunnen hoor. morgen doet ze beter zie je.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer dit
Nou. Kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. Dat lijstje van vorige week wat ik je appte, dát was ontsporen. Dat was het dubbele.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q. Je ontspoort hier wel wat. Eerst vandaag ver serieus met je lijstje en dan eindigen met 10 merci. Serieus jammer dit
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..quote:
Sarcasme ftw!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja morgen beter vast. Beginnen met perfect lijstje en weer eindigen met 1kg chocola.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kan toch een keer. moet kunnen hoor. morgen doet ze beter zie je.
Ja nou. Ik maak die keuze toch? Ik compenseer het morgen, dus wat is het probleem dan? En ja ik snap dat morgen niet alles gecompenseert kan worden. Fiets ik wel wat langer en donderdag ook ff streng.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
GVD. Dat is toch geen reden of wel. Verman je nou ff. Ik heb ook trek in 10 taarten. Vreet ik toch ook niet. Zucht.
Ieuw.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..
nou nee. Eigenlijk niet. Ik was bloed serieus.quote:
10 of 8 who caresquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou. Kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. Dat lijstje van vorige week wat ik je appte, dát was ontsporen. Dat was het dubbele.
en het waren er 8. Ik vind het wel meevallen.
ik kom nooit verder dan gebakken ei of gekookt ei..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, ik krijg zaterdag taart, dus cake bakken is nie handig nie.
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vorige week moesten er allemaal Jumbo maaltijdsalades kip worden ingetrokken omdat er rauwe ipv gare kip in zat. Gadver, ik zal niet gauw meer een maaltijdsalade van hen vertrouwen..
Goede keuze joh! Gaat al je spiermassa.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou. Ik maak die keuze toch? Ik compenseer het morgen, dus wat is het probleem dan? En ja ik snap dat morgen niet alles gecompenseert kan worden. Fiets ik wel wat langer en donderdag ook ff streng.
Nou, dan eet ik die andere 2 ook nog welquote:
Ja nee, want idd dat uit zich ook in uren / dagen ipv over een langere periode. Serieus, gastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede keuze joh! Gaat al je spiermassa.
Lekker cutten. O nee toch bulken. Ach cutten we weer wat harder wat weer resulteert naar bulken.
Man man man. [insert Rob Geus gif]
Ik ga denk ik voor een omelet ofzo. Even wat groente halen voor erdoor en omnomnomlunch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik kom nooit verder dan gebakken ei of gekookt ei..
had van t weekend wel eiersalade gemaakt. super makkelijk. gewoon met kwark, mosterd en wat zout erdoor
living on the edge :pquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.
Ik leef nog steeds
Oh dat zou ik nou echt niet opeten, al is de kans dat je er ziek van wordt misschien niet zo groot als wordt voorgehouden en zit het vooral in je hoofd. Maar het kauwt toch ook echt niet lekker, halfgare kip?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de afgelopen 3x half rauwe kipfilet gegeten want ik had het niet goed doorbakken (gewoon 3x ook) en was te lui om opnieuw te bakken.
Ik leef nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |