Crap, m'n auto staat nog bij vriendlief.quote:
Trein!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap, m'n auto staat nog bij vriendlief.En ik ga níet fietsen.
![]()
En later avondeten is echt baas voor m'n snaaitrek. Jammer dat de rest hier het minder ideaal vindt om na zessen te eten.
Dan moet ik alsnog naar het station fietsen. Geen zin in fietsen.quote:
Pak dan ook gewoon wat van je reep, als je dan toch aan de chocolade gaat, kan het maar beter van het lekkere soort zijn.quote:
Nou dattequote:
Die is voor morgen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog naar het station fietsen. Geen zin in fietsen.
[..]
Pak dan ook gewoon wat van je reep, als je dan toch aan de chocolade gaat, kan het maar beter van het lekkere soort zijn.
Per arm?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:
Morgen eens kijken of ik 18kg kan curlen. Wordt tijd voor nieuwe PR's op UB
Ik heb hem al weggedaan en een praline ervoor gepakt.quote:
yes! Zit nu op 16 vast. Al 1.5e weekquote:
voor merci zou ik ook niet gaan. de echte crack houdt ze gewoon achter. hier met die milka oreo Q!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap, m'n auto staat nog bij vriendlief.En ik ga níet fietsen.
![]()
En later avondeten is echt baas voor m'n snaaitrek. Jammer dat de rest hier het minder ideaal vindt om na zessen te eten.
Nee! Die is voor morgen! Ik denk dat ik die ga smelten en dan rijstwafels erin ga doen. Of biscuitjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
voor merci zou ik ook niet gaan. de echte crack houdt ze gewoon achter. hier met die milka oreo Q!
Er waren mij koekjes beloofd. Want the dark side has cookies.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
voor merci zou ik ook niet gaan. de echte crack houdt ze gewoon achter. hier met die milka oreo Q!
Lekker! Denk ik. Beetje pindakaas op de rijstwafel en dan overgieten met chocoladequote:
Gepofte rijst is wel lekker door de chocola, maar rijstwafel lijkt me zompig wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker! Denk ik. Beetje pindakaas op de rijstwafel en dan overgieten met chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |