Nee, maar het gaat iets makkelijker in je broodtrommelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, sorry ik las niet goed![]()
Maar ook suikervrij lijkt het me nog niet het meest gezonde alternatief. Iig niet vergeleken met bijvoorbeeld huttekase..
tsja het is ook wat raar, als alternatief voor wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, sorry ik las niet goed![]()
Maar ook suikervrij lijkt het me nog niet het meest gezonde alternatief. Iig niet vergeleken met bijvoorbeeld huttekase..
Gewoon het bakje huttekase op je werk in de koelkast zettenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat iets makkelijker in je broodtrommel
Kokosbrood als alternatief voor niks, maar gewoon omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tsja het is ook wat raar, als alternatief voor wat?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tsja het is ook wat raar, als alternatief voor wat?
Voor de zoete trekquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Kokosbrood als alternatief voor niks, maar gewoon omdat het lekker is.
Haha nja er is zoveel wat op een rijstwafel kan dat het gewoon wat vreemd klinkt.quote:
Een gezond alternatief is prima reclamepraatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nja er is zoveel wat op een rijstwafel kan dat het gewoon wat vreemd klinkt.
Kaas op rijstwafels is ook echt lekker!
haha ja inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een gezond alternatief is prima reclamepraatNet zoals dermatologisch getest en 3 uit 4 tandartsen bevelen aan..
Of zoals die tv reclame voor één of ander spul wat de calorie-opname uit voedsel tot 2/3 zou verminderen.. right. HOE DAN??quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een gezond alternatief is prima reclamepraatNet zoals dermatologisch getest en 3 uit 4 tandartsen bevelen aan..
Geheim van de smidquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of zoals die tv reclame voor één of ander spul wat de calorie-opname uit voedsel tot 2/3 zou verminderen.. right. HOE DAN??
Ken de reclame niet, maar als ze een prullenbak verkoopt dan kan ik er wel iets bij bedenkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of zoals die tv reclame voor één of ander spul wat de calorie-opname uit voedsel tot 2/3 zou verminderen.. right. HOE DAN??
als het al werkt, vet ongezond ook. Want welk deel neem je wel op en wat niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En Qwea heeft kei vele variatiesquote:
"Krijg de pleuris dan maar"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:44 schreef Artoo het volgende:
"Het is iets later geworden dus we gaan waarschijnlijk onderweg iets eten."
MOORD! VERDERF! Wat moet ik nou met 'waarschijnlijk'?!
Serieus, wij moeten trouwen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja, ps: kokos is sowieso smerig dus nooit een alternatief!
Ja hoor. Doe ff normaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had op mijne van het weekend voor het eerst vet lekker fruitlaagje gemaakt.quote:
Dit ziet er lekker uit:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:24 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dat was witte choco cake. Ik wil nu iets anders.
Zat al te denken aan milka oreo cheesecake
oooooehwquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit ziet er lekker uit:
http://www.simplystacie.n(...)mon-roll-cheesecake/
maar dan met een gewone bodem van speculaas of Bastogne, of nee speculoos natuurlijk!
en dan die biscoff spread speculoos gebruiken!
Das saaaaai. Ik had voor Link een taart gemaakt toen hij hier kwam wonenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Of je maakt gewoon iets anders dan cheesecake. Zijn genoeg andere lekkere taarten
Of misschien nog iets geks. Helemaal geen taart
Hoelaat en waar?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:17 schreef Artoo het volgende:
Ik ga voor witte chocolade cheesecake voor mijn verjaardag denk ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das saaaaai. Ik had voor Link een taart gemaakt toen hij hier kwam wonen(Ik vind bakken nou eenmaal awesome
)
[ afbeelding ]
En die was kei lekkerMaar ik hou meer van cheesecake
1ste x taart bekleden, alles he! Zo huppa, in de pocketquote:
Deed je goed. Die pootjes zijn ook gaafquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
1ste x taart bekleden, alles he! Zo huppa, in de pocket
Best wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:09 schreef Lonaa het volgende:
500 gram groente + 100 gram kwark + 150 gram vlees = best wel veel.
Oeh! Reviews! Want die pleuris waldenfarms is nog steeds niet te krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
Heb besteld bij myprotein! ook 2 syrups dus ben benieuwd!
Oh en de pindakaas, hopelijk eindelijk een vervanger voor body en shit!
Thnx. Was ook bere trotsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deed je goed. Die pootjes zijn ook gaaf
Waar zijn je koolhydraten?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:09 schreef Lonaa het volgende:
500 gram groente + 100 gram kwark + 150 gram vlees = best wel veel.
Ja zal ik zeker doen! heb de butterscotch en blueberryquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Reviews! Want die pleuris waldenfarms is nog steeds niet te krijgen.
Butterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zal ik zeker doen! heb de butterscotch en blueberry
Dat valt kei meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef Lonaa het volgende:
En dude, 500 gram groente is vrij veel koolhydraten.
30 gram koolhydraten in m'n D. 5 gram vet, 51 gram eiwit.quote:
hoeveel kh eet je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
30 gram koolhydraten in m'n D. 5 gram vet, 51 gram eiwit.
Nog 11 gram koolhydraten over, 30 gram vet en 77 gram eiwitten.![]()
Met de koolhydraten zit het dus wel goed
dan heb je nog wel erg veel over voor vanavond! Dat je dat volhoudt overdag. Ik moet echt eten overdag!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
30%. Evenveel vet en 40% eiwitten op maximaal 1800 kcal per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |