Ja, maar, die korst vd kaassoufle... Hmmmm. Ik weets nietquote:
Maar dan hejje geen last meerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoop het nietDuur geintje in totaal
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kaassoufle, met wat pindasausVan het weekend nog
Ook lekker: stokbroodje met kruidenboter in de pindasaus dopen bij de barbecuequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef Artoo het volgende:
Ik heb nog nooit pinda/satéshizzle geprobeerd i.c.m. kaas. Hmm.
Serieus wat is er gebeurd in jou leven dat je dit niet hebt gehad?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef Artoo het volgende:
QFT!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Serieus wat is er gebeurd in jou leven dat je dit niet hebt gehad?
Oh, hamburger op bolletje met een gebakken ei eronder, gesmolten kaas erover. Laagje pindasaus erover, weer gesmolten kaas erover, augurkjes erop, tomaatje, gekookt eitje, heel klein beetje sla, uitje. Kaas erover. Pindasaus erover.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef Artoo het volgende:
En dan zeiken over het korstje van de kaassoufle op een burger! wtf is dit allemaal??quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh, hamburger op bolletje met een gebakken ei eronder, gesmolten kaas erover. Laagje pindasaus erover, weer gesmolten kaas erover, augurkjes erop, tomaatje, gekookt eitje, heel klein beetje sla, uitje. Kaas erover. Pindasaus erover.
Dat heb ik met pizzabroodjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar die mis ik niet heel erg. Want daar had ik altijd vellen van aan mijn gehemelte.
Ik appte net mo:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef gcjoel het volgende:
Ok nu heb ik er dus trek in. Er zit een snackbar op de hoek en ik ben alleen op mijn werk![]()
nee wees sterk!
Oquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
- van die AH to go triple chocolat cookies (dat doet stiekem wel erg pijn.. maarja 500 kcal per stuk of zo)
subtiel!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik appte net mo:
Ey, weet jij wat ik al vet lang niet heb gehad?
-Mijn lul?
Nee kansloze, die heb ik gisteren nog gehad.
-Ja, vet langpatatje oorlog. Boh.
-Ja dat zei je gisteren ook al.
Goed gesprek.
Serieus. Dit is fucking epicness.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan zeiken over het korstje van de kaassoufle op een burger! wtf is dit allemaal??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |