Nee, maar het gaat iets makkelijker in je broodtrommelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, sorry ik las niet goed![]()
Maar ook suikervrij lijkt het me nog niet het meest gezonde alternatief. Iig niet vergeleken met bijvoorbeeld huttekase..
tsja het is ook wat raar, als alternatief voor wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, sorry ik las niet goed![]()
Maar ook suikervrij lijkt het me nog niet het meest gezonde alternatief. Iig niet vergeleken met bijvoorbeeld huttekase..
Gewoon het bakje huttekase op je werk in de koelkast zettenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat iets makkelijker in je broodtrommel
Kokosbrood als alternatief voor niks, maar gewoon omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tsja het is ook wat raar, als alternatief voor wat?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tsja het is ook wat raar, als alternatief voor wat?
Voor de zoete trekquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Kokosbrood als alternatief voor niks, maar gewoon omdat het lekker is.
Haha nja er is zoveel wat op een rijstwafel kan dat het gewoon wat vreemd klinkt.quote:
Een gezond alternatief is prima reclamepraatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nja er is zoveel wat op een rijstwafel kan dat het gewoon wat vreemd klinkt.
Kaas op rijstwafels is ook echt lekker!
haha ja inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een gezond alternatief is prima reclamepraatNet zoals dermatologisch getest en 3 uit 4 tandartsen bevelen aan..
Of zoals die tv reclame voor één of ander spul wat de calorie-opname uit voedsel tot 2/3 zou verminderen.. right. HOE DAN??quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een gezond alternatief is prima reclamepraatNet zoals dermatologisch getest en 3 uit 4 tandartsen bevelen aan..
Geheim van de smidquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of zoals die tv reclame voor één of ander spul wat de calorie-opname uit voedsel tot 2/3 zou verminderen.. right. HOE DAN??
Ken de reclame niet, maar als ze een prullenbak verkoopt dan kan ik er wel iets bij bedenkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of zoals die tv reclame voor één of ander spul wat de calorie-opname uit voedsel tot 2/3 zou verminderen.. right. HOE DAN??
als het al werkt, vet ongezond ook. Want welk deel neem je wel op en wat niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En Qwea heeft kei vele variatiesquote:
"Krijg de pleuris dan maar"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:44 schreef Artoo het volgende:
"Het is iets later geworden dus we gaan waarschijnlijk onderweg iets eten."
MOORD! VERDERF! Wat moet ik nou met 'waarschijnlijk'?!
Serieus, wij moeten trouwen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja, ps: kokos is sowieso smerig dus nooit een alternatief!
Ja hoor. Doe ff normaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had op mijne van het weekend voor het eerst vet lekker fruitlaagje gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |