Good to knowquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Als 1.95m is het bijna onmogelijk om niet elke avond een ander te zoenen als je wilt,
Ik ben gek op kleine meisjes.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Liever wat kleiner dan een lange slungel
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:50 schreef spierbal het volgende:
Bij uitgaan is iedereen dronken. Lekker boeiend je achtergrond profiel qua qua studie. Dafuq
Jij groeit nog.quote:
pedoquote:
jajaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet man. Vanaf 19 vind ik prima.
heb dit wel vaker gehoordquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Wel liever wat kleiner dan een lange slungel als ik moest kiezen
Dit dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:50 schreef spierbal het volgende:
Bij uitgaan is iedereen dronken. Lekker boeiend je achtergrond profiel qua qua studie. Dafuq
Komt wel als je teelballen beginnen in te dalenquote:
Een, voor mij dan, reuzin neuqen. Nog nooit gedaan. Maar 'ns proberen.quote:
Die vent van 1.95m is 91 kg. En best wel gespierd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Terechte klacht. Nooit had ik gedacht dat lengte zo belangrijk zou zijn totdat mijn late puberjaren. Nu ben ik zelf 1.88m dus heb ik er geen last van, maar ik zou niet zeggen dat een 1.75m versie van mij een "mindere" versie zou zijn. Ik vind het allemaal irrelevant. De samenleving blijkbaar niet dus.
Verder ergert het mij enorm als lange mannen aangeduid worden als "groot" en niet zo lange mannen als "klein". Iemand die 1.90m en 70 kilo is is gewoon klein of gemiddeld maximaal. Iemand die 1.80 is en 95 kilo 10% lichaamsvet is een beer van een vent. Als je nou 165 bent is dat wat anders, maar een man van 175 kan best groter zijn dan een man van 195, als hij maar bredere schouders, grotere borstkas en dikkere ledematen heeft.
/rant
Kleine mannetjes met imaginary lat syndrome die hun lengte compenseren door op de tenen fier met de borst vooruit te lopen. Daar kijken vrouwen toch zo dooroverheen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is je uitstraling veel belangrijker dan je lengte - al kan lengte er soms toe bijdragen dat je je wat zeker voelt.
Dat is weer het andere uiterste, dat is geen zelfverzekerde houding, maar eerder een houding die treurt van de overcompensatie en onzekerheid.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:35 schreef ccs het volgende:
[..]
Kleine mannetjes met imaginary lat syndrome die hun lengte compenseren door op de tenen fier met de borst vooruit te lopen. Daar kijken vrouwen toch zo dooroverheen.
zo hardquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
Je bent spuuglelijk niels. En hebt waarschijnlijk nog nooit een kut gezien
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Als 1.95m is het bijna onmogelijk om niet elke avond een ander te zoenen als je wilt,
en een relatie is al helemaal gruwelijk makkelijk.
quote:
Als hij er dan ook redelijk goed uitziet snap ik het wel dan. Verder is uistraling ook belangrijk. Gewoon geen fuck geven en alfa zijn helpt enorm.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Die vent van 1.95m is 91 kg. En best wel gespierd.
Jij bent dan ook nog een kleuter.quote:
14quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:28 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Fylax is 16/17 dus dat zal wel meevallen
kleintje![]()
ohh ik dacht iets ouder, anyway ik zag hem vandaag nog lopen ben maar snel onopvallend verder gegaan met mijn examenquote:
Echt nietquote:
Held. Maar ook op je werk moet je net wat harder werken etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:45 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht. Ik ben 35, en al sinds mensenheugenis niet groter dan 1m67. De hele maatschappij is idd ingericht op grote mensen. Gelukkig heb ik altijd wel een klein vrouwtje weten te vinden.
Verder zeg ik altijd maar zo: kleine mensen zijn er voor om groten in de neusgaten te kijken of ze hersens hebben. En ik heb er al heel wat in de neusgaten gekeken, maar nog nooit hersens gezien
Ik heb het inmiddels achter me gelaten. Mijn geringe lengte compenseerde ik door mijn moed en gevatheid. Daarna heb ik als klein mannetje altijd het zwaarste werk lachend gedaan, en werd ik beloond met een kantoorbaan. Jaren heb ik met mijn minimaatje gezeten, maar tegenwoordig lach ik eromquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Held. Maar ook op je werk moet je net wat harder werken etc.
Wat ook wel leuk kan zijn als het dan wel lukt, maar irritant is het wel.
Is het bij jou allemaal een beetje gelukt? Of wachten mij nog zware jaren
Klasse man. Ja ik ben nog 22 en baal er echt ongelofelijk van. Maar zal net als jij niet moeten zeiken maar gewoon me klauwen uitsteken. Thats the only way up.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels achter me gelaten. Mijn geringe lengte compenseerde ik door mijn moed en gevatheid. Daarna heb ik als klein mannetje altijd het zwaarste werk lachend gedaan, en werd ik beloond met een kantoorbaan. Jaren heb ik met mijn minimaatje gezeten, maar tegenwoordig lach ik erom
That's the spirit!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:10 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Klasse man. Ja ik ben nog 22 en baal er echt ongelofelijk van. Maar zal net als jij niet moeten zeiken maar gewoon me klauwen uitsteken. Thats the only way up.
Hmmmquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef williedepoo het volgende:
Lange mannen zijn gewoon fucking intimiderend en iedereen kijkt letterlijk tegen ze op daarom worden de meisjes automatisch nat. Ga ook eens kickboksen dan zie je hoe superieur een lang persoon is. Accepteer gewoon dat de lange man de baas is en de vrouwelijke aandacht die hierbij hoort, Beter neem je genoegen met de restjes die je kan krijgen als < 185 man .
Volgens jouw theorie moeten mannen van 1.90 en groter geen moeite doen voor vrouwen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef williedepoo het volgende:
Lange mannen zijn gewoon fucking intimiderend en iedereen kijkt letterlijk tegen ze op daarom worden de meisjes automatisch nat. Ga ook eens kickboksen dan zie je hoe superieur een lang persoon is. Accepteer gewoon dat de lange man de baas is en de vrouwelijke aandacht die hierbij hoort, Beter neem je genoegen met de restjes die je kan krijgen als < 185 man .
een ander als in ''neuken''? of zoenenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben langer dan 1.90 en je moet alsnog wat doen hoor. Het is niet alsof je elke avond een ander hebt (niet dat ik dat uberhaupt wil, vuile aidshoeren)
zoenen jantje zoenenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
een ander als in ''neuken''? of zoenen
en een mongool zijn, maar dat zijn gelukkig de meeste op fokquote:
doe normaal gekquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik zou als ik TS was even kijken naar de PRECICE2 en de Guichet Nail. Moet je verder wel een dikke portemonnee hebben.
Maar je hebt niets te kiezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Wel liever wat kleiner dan een lange slungel als ik moest kiezen
hee 🔥 kijk je anime 🙈quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
gvdquote:
1.98mquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan met je die grote smoel van je?
Death notequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doen man. Begin maar met Shingeki no Kyojin of Death Note.
En dat is relevant omdat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en fylaxje heeft meer seksuele ervaring
Nee ik doe al te weinigquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doen man. Begin maar met Shingeki no Kyojin of Death Note.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te lang, Beste lengte is rond de 1,85. Aestetisch gezien dan.
NieuweNier?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Ts is 1.72m en is daarmee simpelweg klein.
Waarom de fuck moet in onze maatschappij waarin iedereen zogenaamd gelijke kansen heeft iets als lengte zo'n grote rol spelen?
Ik kan een voorbeeld geven vanuit mijn vriendengroep:
De ene vriend is 1.74m: Goede sporter, sixpack, universiteit amper vertraging opgelopen terwijl hij bij studentenvereniging zit, grote kenniskring. Maar zoent echt vrijwel nooit een meisje als we uitgaan.
De laatste keer dat ik hem dat nog zag doen was jaar geleden.
De ander: 1.95m... op zich is hij ook wel slank en wat spieren. Maar doet geen hol de hele dag. 22 jaar.. woont nog thuis. gestopt met zijn 3e studie op rij. Werkt voorlopig niet.
Maar elke avond dat we uitgaan zoent hij bijna wel een chick. Zn hoofd is dan wel nog enigszins knap. Maar niet veel beter als die 1.74m gast. Ook heeft hij toch al een aantal relaties eropzitten.
Vrouwen verklaar u nader. Hoe kan dit.
TS heeft overigens wel een vriendin, maar moest daar wel voor werken om het zo maar te zeggen.
je moet gewoon langer zijn dan je chick voor de rest boeit t niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Waarom de fuck moet in onze maatschappij waarin iedereen zogenaamd gelijke kansen heeft iets als lengte zo'n grote rol spelen?
De ene vriend is 1.74m: Goede sporter, sixpack, universiteit amper vertraging opgelopen terwijl hij bij studentenvereniging zit, grote kenniskring. Maar zoent echt vrijwel nooit een meisje als we uitgaan.
De ander: 1.95m... op zich is hij ook wel slank en wat spieren. Maar doet geen hol de hele dag. 22 jaar.. woont nog thuis. gestopt met zijn 3e studie op rij. Werkt voorlopig niet.
Maar elke avond dat we uitgaan zoent hij bijna wel een chick. Zn hoofd is dan wel nog enigszins knap. Maar niet veel beter als die 1.74m gast. Ook heeft hij toch al een aantal relaties eropzitten.
TS heeft overigens wel een vriendin, maar moest daar wel voor werken om het zo maar te zeggen.
jantjevertonghenquote:
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gun je zelf ook iets. Of wordt djedje dan boos
Ok.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ja hey, dit is een forum om te discussieren.
ik ben 1,67m en ik herken dit probleem niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
wow ik dacht dat jij wel 1.95 zou zijn of zoquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
ik ben 1,67m en ik herken dit probleem niet.
Doe normaal.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vieze gladgeschoren kale moeder
Neequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow ik dacht dat jij wel 1.95 zou zijn of zo
Grappigquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben gewoon een klein rotjong
Boeit ook niet joh. Ik ben 1.90 of zo en ik heb niemandquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Maakt mij echt geen zak uit hoor
Op de een of andere manier scoor ik altijd wel iemand
Ik ken nog wel een geile blonde sletquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeit ook niet joh. Ik ben 1.90 of zo en ik heb niemand
50 euroquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een geile blonde slet
quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
Maaar no thnx, straks raakt ze verslaafd aan me
HAHA SNAP JE, TOTO, GOKSPEL, VERSLAAFD AHAHAHAH XD
Ok.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vieze van de trap geflikkerde tyfus vader
boksquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:25 schreef Remqo het volgende:
Als lengte zo'n persoonlijk probleem is, kan je je benen operatief laten uitrekken, vraag DDW maar
1,74 hier, en ik heb me daar nooit druk over gemaakt.
goede kaaklijn bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:28 schreef Neverknown het volgende:
Lengte wel belangrijk... Maar ook nog veel meer dan dat
Onder andere idd, ook postuur en alles je kan wel goede lengte hebben maar als je fysiek van aardappelenzak hebt wordt ook niets.quote:
Onder de 1.75, vandaar dat je met een Adorabelle date.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:25 schreef Remqo het volgende:
Als lengte zo'n persoonlijk probleem is, kan je je benen operatief laten uitrekken, vraag DDW maar
1,74 hier, en ik heb me daar nooit druk over gemaakt.
Nou, daar heb je me hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onder de 1.75, vandaar dat je met een Adorabelle date.
Ik geef geen neuk om mijn lengte en bepaal zelf wel met wie ik omgaquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte mannen geven geen neuk, dus bij deze.
Precies, jij bent een echte man.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om mijn lengte en bepaal zelf wel met wie ik omga
Doe rustig manquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
doe normaal gek
je kan ook gewoon van die verhogers in je schoenen doen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Doe rustig man![]()
Het is helemaal niet gek als je er zo veel last van hebt. Trouwens is het allemaal zeer nieuwe technologie. De complicaties die het Ilzarov frame jhad zijn er alllang uitgewerkt. Je kunt met de Guichet nail al dezelfde dag weer lopen, en na 2 weken weer lichte sporten beoefenen. Het is natuurlijk zijn eigen keuze en raad ik het noch af noch aan.
Hoezo, voor mij ziet het er gewoon proportioneel uit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele verhouding verneukt.
1.72.. hmm, maar niet bij 1.75-77quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoezo, voor mij ziet het er gewoon proportioneel uit.
Kijk, ik zelf ben er niet in geinteresserd. Ik ben 1.88m en heb geen behoefte om onder het mes te gaan voor lengte. Maar als je 1.72m bent in een land waar het gemiddelde voor mannen 1.82m is zou ik het zeker overwegen.
TS is 1.72m . Als ik hem was zou ik het gewoon gedaan hebben, maakt me niks uit wat mensen erover denken. Maarja, ik ben geen TS, en gelukkig ook geen 1.72m.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1.72.. hmm, maar niet bij 1.75-77
Waarom dat? Gewoon een beetje tevreden met jezelf zijn is ook geen kunst.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoezo, voor mij ziet het er gewoon proportioneel uit.
Kijk, ik zelf ben er niet in geinteresserd. Ik ben 1.88m en heb geen behoefte om onder het mes te gaan voor lengte. Maar als je 1.72m bent in een land waar het gemiddelde voor mannen 1.82m is zou ik het zeker overwegen.
Wel beetje raar alleen je benen worden steeds langer waardoor je uiteindelijk op een spin gaat lijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon genetisch hoor. Dat je als kind te weinig at is volgens mij grote onzin.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom dat? Gewoon een beetje tevreden met jezelf zijn is ook geen kunst.
Hooguit spijt hebben dat ik vroeger niet altijd m'n groenten wou opeten.
Ik ga mijn kinderen dwangvoeding gevenquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Forever alone.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef bereboot3 het volgende:
1.67 hier en zelfs 16-jarige meisjes kijken op me neer
Ach ja, vroeger zij moeders altijd, eet je bordje nou leeg, daar word je groot van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon genetisch hoor. Dat je als kind te weinig at is volgens mij grote onzin.
1,60 voor een vrouw is ook niet allesquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:55 schreef Elisabeth92 het volgende:
Please ik ben 1.82 als vrouw zijnde en dat moet voor vrouwen met zoiets zijn als 1.64 bij mannen...
Denk dat hoe drukker je je er zelf om maakt des te meer je dat uitstraalt en uit de oertijd is ons vrouwelijk instinct nu een keer zo dat we niet van onzekere sissys houden
Mijn advies suck it up and deal with it je kan er toch barre weinig aan doen
1.82 anders ook niet, huidige vriend is de eerste die niet een kop kleiner isquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
1,60 voor een vrouw is ook niet alles
Als je hakken aan hebt zijn er vast vaak mannen kleiner dan je maar zonder vaker gelijk of groter.. Oke de manlets zijn idd kleiner.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
1.82 anders ook niet, huidige vriend is de eerste die niet een kop kleiner is
(Het kan dus wel btw)
cutequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je nooit onzeker over je lengte bent geweest. Ik ben nu 1.88, maar ik kan me herinneren toen ik net 16 jaar en 1.77m was. Ik was een van de kortsten van de klas tussen al die lange klungels van 1.90m. Ze wogen trouwens allemaal 60-70 kgquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij bent toch geen 1.60? Voor dames maakt het toch weinig uit, of je moet een gnoom zijn. Lang haar, slank en wat rondingen, dan kom je overal door.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Meer de dikte, van wrijving kom je klaar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
De lengte van mijn kanon is wel degelijk belangrijk.
Volgens jouw moeder dan.
Ik ben nét 1.60. Echt kleintje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent toch geen 1.60? Voor dames maakt het toch weinig uit, of je moet een gnoom zijn. Lang haar, slank en wat rondingen, dan kom je overal door.
Ook bij vrouwen? Gaat het niet om de lengte?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meer de dikte, van wrijving kom je klaar.
ehehehequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ook bij vrouwen? Gaat het niet om de lengte?
Zo krap mogelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ook bij vrouwen? Gaat het niet om de lengte?
Ik heb dat nooit zo begrepen, natuurlijk had ik als ventje gehoopt dat ik boven de 1.80 kwam, het is uiteindelijk 1.74 geworden, daar moet ik het mee doen en vind het wel prima zo. Je bent zoals je bent, ben je daar onzeker over dan zal het waarschijnlijk dieper liggen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je nooit onzeker over je lengte bent geweest. Ik ben nu 1.88, maar ik kan me herinneren toen ik net 16 jaar en 1.77m was. Ik was een van de kortsten van de klas tussen al die lange klungels van 1.90m. Ze wogen trouwens allemaal 60-70 kg. In mijn onzekerheid ben ik dus toen gaan onderzoeken hoe je langer kan worden, en heb er best wat kennis van. Ik was al vastberaden om te werken en mn geld te sparen voor een operatie omdat ik dacht dat mn groeischijven al dicht waren. Ik bleek er naast te zitten want tot mn 19e ben ik gegroeid en sindsdien ben ik 1.88m. Mooi en leuk voor mij, maar veel van die andere korte kerels zijn gewoon gestopt met groeien rond hun 16e jaar. Ik weet hoe dat voelt, en weet dat het niet makkelijk is 1.72 (of 1.77) te zijn in een land waar het gemiddelde 1.82m is. Dus ik kan best snappen waarom TS zich er zo onzeker over voelt.
Verdubbelaar?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een behoorlijke voorgevel? Dan heb je een verdubbelaar te pakken.
Ja, kleine meisjes met goede tieten krijgen bonuspunten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Verdubbelaar?![]()
Gewoon voor iemand die erg slank is ben ik wel goed bedeeld daar ja.
Ik vind het zelf ook allemaal irrelevant, maar de samenleving dus niet. Er is niks wat ik wel kan doen 1.88m zijnde wat ik niet kon doen toen ik 1.77m was. Langere armen en benen helpen bij boksen en muay thai, maar dat is het dan wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen, natuurlijk had ik als ventje gehoopt dat ik boven de 1.80 kwam, het is uiteindelijk 1.74 geworden, daar moet ik het mee doen en vind het wel prima zo. Je bent zoals je bent, ben je daar onzeker over dan zal het waarschijnlijk dieper liggen.
Jippiequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kleine meisjes met goede tieten krijgen bonuspunten.
Kan best zo zijn maar wat wil je eraan doen dan? Tenzij je gay bent denk ik niet dat TS met een paar hakken ineens meer vrouwtjes scoort... je kan er vrij weinig aan doen dus ik snap dat het niet leuk is maar iedereen heeft wel iets wat hij/zij graag aan zichzelf zou willen veranderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je nooit onzeker over je lengte bent geweest. Ik ben nu 1.88, maar ik kan me herinneren toen ik net 16 jaar en 1.77m was. Ik was een van de kortsten van de klas tussen al die lange klungels van 1.90m. Ze wogen trouwens allemaal 60-70 kg. In mijn onzekerheid ben ik dus toen gaan onderzoeken hoe je langer kan worden, en heb er best wat kennis van. Ik was al vastberaden om te werken en mn geld te sparen voor een operatie omdat ik dacht dat mn groeischijven al dicht waren. Ik bleek er naast te zitten want tot mn 19e ben ik gegroeid en sindsdien ben ik 1.88m. Mooi en leuk voor mij, maar veel van die andere korte kerels zijn gewoon gestopt met groeien rond hun 16e jaar. Ik weet hoe dat voelt, en weet dat het niet makkelijk is 1.72 (of 1.77) te zijn in een land waar het gemiddelde 1.82m is. Dus ik kan best snappen waarom TS zich er zo onzeker over voelt.
Ja en kerels willen graag korte slanke vrouwtjes met grote borsten en dat hebben we ook niet allemaal...quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:18 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook allemaal irrelevant, maar de samenleving dus niet. Er is niks wat ik wel kan doen 1.88m zijnde wat ik niet kon doen toen ik 1.77m was. Langere armen en benen helpen bij boksen en muay thai, maar dat is het dan wel.
Ik merk er anders niets van in de samenleving, behalve op Fok!.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:18 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook allemaal irrelevant, maar de samenleving dus niet. Er is niks wat ik wel kan doen 1.88m zijnde wat ik niet kon doen toen ik 1.77m was. Langere armen en benen helpen bij boksen en muay thai, maar dat is het dan wel.
Er is dus een operatie voor. Met moderne technologie kun je weer lopen en sporten binnen 2 weken. Ik liet TS hier even van weten, dat er wel wat aan te doen is. Maar het grootste probleem voor meeste mensen is de prijs. 80.000 dollar voor 1 operatie. Jequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn maar wat wil je eraan doen dan? Tenzij je gay bent denk ik niet dat TS met een paar hakken ineens meer vrouwtjes scoort... je kan er vrij weinig aan doen dus ik snap dat het niet leuk is maar iedereen heeft wel iets wat hij/zij graag aan zichzelf zou willen veranderen.
Hoe drukker je je erover maakt des te meer valt het een ander op.
"quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Ja en kerels willen graag korte slanke vrouwtjes met grote borsten en dat hebben we ook niet allemaal...
De samenleving is miss verneukt dat geef ik graag toe, maar TS zijn korte vriend kan ook net de pech hebben de verkeerde sloeries tegen te komen sweekends
Het is maar wat je pech noemtals mijn vent voor mij aan elk weekend die wandelende ziektebronnen stond af te lebberen zou het mij een worst wezen of hij nou 2 meter was ofniet. Dat komt er bij mij niet in
Groeit de schoenmaat ook mee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Er is dus een operatie voor. Met moderne technologie kun je weer lopen en sporten binnen 2 weken. Ik liet TS hier even van weten, dat er wel wat aan te doen is. Maar het grootste probleem voor meeste mensen is de prijs. 80.000 dollar voor 1 operatie. Je
bent dan ook 8 cm langer, maar het is een duur prijskaartje.
Dat is omdat mensen geen ballen hebben om je te vertellen dat je te kort bent als ze dat vinden. Een vrouw zal liever zeggen dat je "haar type niet bent", of "gewoon niet klikt" dan te vertellen dat ze geen mannen onder 1.80m date. Het laatste omdat een vrouw dan overkomt als een domme hoer omdat ze zo oppervlakkig is. Natuurlijk doen mannen het ook met vrouwen als het aankomt op tetten en figuur, maar dat is wat beter geaccepteerd in onze cultuur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik merk er anders niets van in de samenleving, behalve op Fok!.
In het sociale leven heb ik er niets van gemerkt, nooit commentaar gehad over mijn lengte.
Daarnaast heb ik een buurman van 1.65, die hosselt wat af, maar hij heeft weer een gladde babbel.
Kan me niet voorstellen dat je van 1,60m naar 1,90m gaat terwijl je schoenmaat nog bij 42 blijft steken..quote:
Ik weet niet of je dit kunt vergelijken met kleine borsten hebben (waarbij de operatie aanzienlijk goedkoper is) maar ik wil ook wel grotere borsten, maar waarom zou je jezelf niet gewoon leren accepteren en schijt hebben aan alles en iedereen die dat niet doet? Veeel goedkoper, duurt alleen wat langer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Er is dus een operatie voor. Met moderne technologie kun je weer lopen en sporten binnen 2 weken. Ik liet TS hier even van weten, dat er wel wat aan te doen is. Maar het grootste probleem voor meeste mensen is de prijs. 80.000 dollar voor 1 operatie. Je
bent dan ook 8 cm langer, maar het is een duur prijskaartje.
42 pas meer bij 1,90 dan bij 1,60 andersquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je van 1,60m naar 1,90m gaat terwijl je schoenmaat nog bij 42 blijft steken..
Snap niet precies wat je daarmee bedoelt (vage verwoording).quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Ja en kerels willen graag korte slanke vrouwtjes met grote borsten en dat hebben we ook niet allemaal...
De samenleving is miss verneukt dat geef ik graag toe, maar TS zijn korte vriend kan ook net de pech hebben de verkeerde sloeries tegen te komen sweekends
Het is maar wat je pech noemtals mijn vent voor mij aan elk weekend die wandelende ziektebronnen stond af te lebberen zou het mij een worst wezen of hij nou 2 meter was ofniet. Dat komt er bij mij niet in
Dat het misschien zo kan zijn dat er inderdaad vrouwen zijn die absoluut niet met een kkortere man zouden willen gaan. Maar dat hij ook gewoon de pech kan hebben sweekends tegen de verkeerde vrouwen aan te lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
"
De samenleving is miss verneukt dat geef ik graag toe, maar TS zijn korte vriend kan ook net de pech hebben de verkeerde sloeries tegen te komen sweekends"
Wat bedoel je hiermee?
Ze bedoeld dat als ze een lange vent had die elke vieze soa slet kan zoenen puur omdat ie lang ( gewild is) dat ze dat niet als prestatie ziet maar eerder als iets walgelijks denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Snap niet precies wat je daarmee bedoelt (vage verwoording).
Het zal best wezen, maar ik kom ook geregeld andere jongens tegen van mijn formaat die het kunstje wel flikken, net zoals m'n mini-buurman die toch elk weekend weet te scoren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat is omdat mensen geen ballen hebben om je te vertellen dat je te kort bent als ze dat vinden. Een vrouw zal liever zeggen dat je "haar type niet bent", of "gewoon niet klikt" dan te vertellen dat ze geen mannen onder 1.80m date. Het laatste omdat een vrouw dan overkomt als een domme hoer omdat ze zo oppervlakkig is. Natuurlijk doen mannen het ook met vrouwen als het aankomt op tetten en figuur, maar dat is wat beter geaccepteerd in onze cultuur.
Geluk heet het in z'n geval dan toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:36 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Dat het misschien zo kan zijn dat er inderdaad vrouwen zijn die absoluut niet met een kkortere man zouden willen gaan. Maar dat hij ook gewoon de pech kan hebben sweekends tegen de verkeerde vrouwen aan te lopen.
Als mijn vriend, voor onze relatie aan elk weekend met jan en alleman stond te zoenen en wie weet wat nog meer... dan kon het mij niet schelen hoe lang hij was. Dat komt er bij mij niet in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Snap niet precies wat je daarmee bedoelt (vage verwoording).
Haha toppertjequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geluk heet het in z'n geval dan toch?
Wij vrouwen noemen dat pech, mannen noemen dat geluk
Ach zo zijn veel mannen, als maar een gat heeft en 37 graden is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:39 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Als mijn vriend, voor onze relatie aan elk weekend met jan en alleman stond te zoenen en wie weet wat nog meer... dan kon het mij niet schelen hoe lang hij was. Dat komt er bij mij niet in.
Kan me namelijk niet voorstellen dat hij dan net even DE uitzondering voor die meiden is, dus waarschijnlijk laten die meiden ook vanalles over zich heenkruipen. En nee dank je ik hoef geen ziektes
walg oprecht van dat soort manquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach zo zijn veel mannen, als maar een gat heeft en 37 graden is.
Alleen de benen worden verlengd, dus ik dacht dat je aan het trollen was. Je "groeit" namelijk helemaal niet. De tibia of femur wordt doormidden gezaagd, waarna er bijvoorbeeld een naald in het bot wordt geplaatst (Guichet Nail) die met een supportconstructie samenwerkt om het gewicht te ondersteunen wat het bot normaal ondersteunde. Deze naald word dan met 1mm per dag uitelkaar getrokken en dan "groei" je dus. Als het bot weer gehard is wordt de naald eruit gehaald. Maar ik heb geen idee hoe dit laatste gebeurt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je van 1,60m naar 1,90m gaat terwijl je schoenmaat nog bij 42 blijft steken..
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zal best wezen, maar ik kom ook geregeld andere jongens tegen van mijn formaat die het kunstje wel flikken, net zoals m'n mini-buurman die toch elk weekend weet te scoren.
Een juiste houding en uitstraling doet een hoop, goed gekleed gaan kan ook een verschil maken.
Janken omdat je een manlet bent, dat is de afknapper!
Ik ook wat gaan we er aan doen?quote:
Oh zo. Mij maakt het niet zoveel uit, als ze maar geen ziektes heeft en niet hetzelfde doet als ze met mij is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:39 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Als mijn vriend, voor onze relatie aan elk weekend met jan en alleman stond te zoenen en wie weet wat nog meer... dan kon het mij niet schelen hoe lang hij was. Dat komt er bij mij niet in.
Kan me namelijk niet voorstellen dat hij dan net even DE uitzondering voor die meiden is, dus waarschijnlijk laten die meiden ook vanalles over zich heenkruipen. En nee dank je ik hoef geen ziektes
Liefst nog een hartslag maar bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach zo zijn veel mannen, als maar een gat heeft en 37 graden is.
zo, we zijn eruitquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:34 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit kunt vergelijken met kleine borsten hebben (waarbij de operatie aanzienlijk goedkoper is) maar ik wil ook wel grotere borsten, maar waarom zou je jezelf niet gewoon leren accepteren en schijt hebben aan alles en iedereen die dat niet doet? Veeel goedkoper, duurt alleen wat langer.
Stopcontact op de achtergrond rekt wel lekker mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed gezien man.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stopcontact op de achtergrond rekt wel lekker mee moet ik zeggen.
En is multi miljonair, daarmee kun je bijna al je gebreken compenseren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Klein zijn maakt het niet makkelijker... maar uiteindelijk boeit het geen fuck als je echt skills hebt.
Maak anders ff kennis met Neil - style - Strauss. Die man is 1.68m en alles behalve een voorbeeld knappe gozer.. en ondertussen meer lekkere wijven geregeld dan deze hele topic in het kwadraat.
[ afbeelding ]
Ja hij leeft in een land waar de inwoners gemiddeld kleiner zijn, maar nogmaals.. het gaat om je skillset. Dus niet zeiken TS en gewoon aan je game werken.
Tegenwoordig misschien.. destijds alles behalve..quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En is multi miljonair, daarmee kun je bijna al je gebreken compenseren.
Niemand zegt hier dat kleine vrouwen lelijk zijn, dus je punt ontgaat me. Daarnaast zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen; hoe klein je ook bent er zijn genoeg vrouwen die je kan plezieren in bed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Klein zijn maakt het niet makkelijker... maar uiteindelijk boeit het geen fuck als je echt skills hebt.
Maak anders ff kennis met Neil - style - Strauss. Die man is 1.68m en alles behalve een voorbeeld knappe gozer.. en ondertussen meer lekkere wijven geregeld dan deze hele topic in het kwadraat.
[ afbeelding ]
Ja hij leeft in een land waar de inwoners gemiddeld kleiner zijn, maar nogmaals.. het gaat om je skillset. Dus niet zeiken TS en gewoon aan je game werken.
Volgens mij ben je een beetje in de war (waarschijnlijk heb je de verkeerde gequote?). Mijn punt is dat lengte, zoals in de OP wordt aangegeven, uiteindelijk niet zo belangrijk is als TS denkt. Neil Strauss is daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:14 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat kleine vrouwen lelijk zijn, dus je punt ontgaat me. Daarnaast zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen; hoe klein je ook bent er zijn genoeg vrouwen die je kan plezieren in bed.
Roel van Velzen belde en vroeg of je ook je best deed om succesvol te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Ik denk dat je dan idd wel extra 'mannelijk' moet zijn om dat een beetje te 'compenseren', maar het is wel lastig om dat niet al gauw te geforceerd/overcompenserend over te laten komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is je uitstraling veel belangrijker dan je lengte - al kan lengte er soms toe bijdragen dat je je wat zeker voelt.
Jij was toch 1,69 m?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
tiet grootte en lichaamslengte is ook niet te vergelijken
lichaamslengte heeft een veel grotere impact op iemands gedaante, uitstraling alles
bovendien kun je aan tieten nog vrij eenvoudig sleutelen
Het gaat dan ook niet om absolute lengte, maar om hoe lang je relatief bent tov de rest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan idd wel extra 'mannelijk' moet zijn om dat een beetje te 'compenseren', maar het is wel lastig om dat niet al gauw te geforceerd/overcompenserend over te laten komen.
En hoewel ik TS z'n OP op zich wel goed snap (en die enorm overdreven focus op lengte ook niet kan begrijpen): Italianen b.v. zijn vaak een kop kleiner dan de gemiddelde Nederlandse man maar toch versieren ze al die meisjes van die Nederlandse mannen als ze dat willen, en die lange Nederlandse slungels kunnen alleen maar toekijken. Blijkbaar is gebrek aan lengte dus te compenseren: ruimschoots zelfs.
Als Nederlandse kleinere man is dat alleen extra kut, want je hebt niet die aangeboren en aangeleerde versierskills van die Italiaantjes maar ook niet de lengte van die Nederlanders.
Die van mij ook. Zie ONZ / Afgewezen vanwege formaat penisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |