Good to knowquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Als 1.95m is het bijna onmogelijk om niet elke avond een ander te zoenen als je wilt,
Ik ben gek op kleine meisjes.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Liever wat kleiner dan een lange slungel
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:50 schreef spierbal het volgende:
Bij uitgaan is iedereen dronken. Lekker boeiend je achtergrond profiel qua qua studie. Dafuq
Jij groeit nog.quote:
pedoquote:
jajaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet man. Vanaf 19 vind ik prima.
heb dit wel vaker gehoordquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Wel liever wat kleiner dan een lange slungel als ik moest kiezen
Dit dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:50 schreef spierbal het volgende:
Bij uitgaan is iedereen dronken. Lekker boeiend je achtergrond profiel qua qua studie. Dafuq
Komt wel als je teelballen beginnen in te dalenquote:
Een, voor mij dan, reuzin neuqen. Nog nooit gedaan. Maar 'ns proberen.quote:
Die vent van 1.95m is 91 kg. En best wel gespierd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Terechte klacht. Nooit had ik gedacht dat lengte zo belangrijk zou zijn totdat mijn late puberjaren. Nu ben ik zelf 1.88m dus heb ik er geen last van, maar ik zou niet zeggen dat een 1.75m versie van mij een "mindere" versie zou zijn. Ik vind het allemaal irrelevant. De samenleving blijkbaar niet dus.
Verder ergert het mij enorm als lange mannen aangeduid worden als "groot" en niet zo lange mannen als "klein". Iemand die 1.90m en 70 kilo is is gewoon klein of gemiddeld maximaal. Iemand die 1.80 is en 95 kilo 10% lichaamsvet is een beer van een vent. Als je nou 165 bent is dat wat anders, maar een man van 175 kan best groter zijn dan een man van 195, als hij maar bredere schouders, grotere borstkas en dikkere ledematen heeft.
/rant
Kleine mannetjes met imaginary lat syndrome die hun lengte compenseren door op de tenen fier met de borst vooruit te lopen. Daar kijken vrouwen toch zo dooroverheen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is je uitstraling veel belangrijker dan je lengte - al kan lengte er soms toe bijdragen dat je je wat zeker voelt.
Dat is weer het andere uiterste, dat is geen zelfverzekerde houding, maar eerder een houding die treurt van de overcompensatie en onzekerheid.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:35 schreef ccs het volgende:
[..]
Kleine mannetjes met imaginary lat syndrome die hun lengte compenseren door op de tenen fier met de borst vooruit te lopen. Daar kijken vrouwen toch zo dooroverheen.
zo hardquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
Je bent spuuglelijk niels. En hebt waarschijnlijk nog nooit een kut gezien
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Als 1.95m is het bijna onmogelijk om niet elke avond een ander te zoenen als je wilt,
en een relatie is al helemaal gruwelijk makkelijk.
quote:
Als hij er dan ook redelijk goed uitziet snap ik het wel dan. Verder is uistraling ook belangrijk. Gewoon geen fuck geven en alfa zijn helpt enorm.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Die vent van 1.95m is 91 kg. En best wel gespierd.
Jij bent dan ook nog een kleuter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |