14quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:28 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Fylax is 16/17 dus dat zal wel meevallen
kleintje![]()
ohh ik dacht iets ouder, anyway ik zag hem vandaag nog lopen ben maar snel onopvallend verder gegaan met mijn examenquote:
Echt nietquote:
Held. Maar ook op je werk moet je net wat harder werken etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:45 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht. Ik ben 35, en al sinds mensenheugenis niet groter dan 1m67. De hele maatschappij is idd ingericht op grote mensen. Gelukkig heb ik altijd wel een klein vrouwtje weten te vinden.
Verder zeg ik altijd maar zo: kleine mensen zijn er voor om groten in de neusgaten te kijken of ze hersens hebben. En ik heb er al heel wat in de neusgaten gekeken, maar nog nooit hersens gezien
Ik heb het inmiddels achter me gelaten. Mijn geringe lengte compenseerde ik door mijn moed en gevatheid. Daarna heb ik als klein mannetje altijd het zwaarste werk lachend gedaan, en werd ik beloond met een kantoorbaan. Jaren heb ik met mijn minimaatje gezeten, maar tegenwoordig lach ik eromquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Held. Maar ook op je werk moet je net wat harder werken etc.
Wat ook wel leuk kan zijn als het dan wel lukt, maar irritant is het wel.
Is het bij jou allemaal een beetje gelukt? Of wachten mij nog zware jaren
Klasse man. Ja ik ben nog 22 en baal er echt ongelofelijk van. Maar zal net als jij niet moeten zeiken maar gewoon me klauwen uitsteken. Thats the only way up.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels achter me gelaten. Mijn geringe lengte compenseerde ik door mijn moed en gevatheid. Daarna heb ik als klein mannetje altijd het zwaarste werk lachend gedaan, en werd ik beloond met een kantoorbaan. Jaren heb ik met mijn minimaatje gezeten, maar tegenwoordig lach ik erom
That's the spirit!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:10 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Klasse man. Ja ik ben nog 22 en baal er echt ongelofelijk van. Maar zal net als jij niet moeten zeiken maar gewoon me klauwen uitsteken. Thats the only way up.
Hmmmquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef williedepoo het volgende:
Lange mannen zijn gewoon fucking intimiderend en iedereen kijkt letterlijk tegen ze op daarom worden de meisjes automatisch nat. Ga ook eens kickboksen dan zie je hoe superieur een lang persoon is. Accepteer gewoon dat de lange man de baas is en de vrouwelijke aandacht die hierbij hoort, Beter neem je genoegen met de restjes die je kan krijgen als < 185 man .
Volgens jouw theorie moeten mannen van 1.90 en groter geen moeite doen voor vrouwen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef williedepoo het volgende:
Lange mannen zijn gewoon fucking intimiderend en iedereen kijkt letterlijk tegen ze op daarom worden de meisjes automatisch nat. Ga ook eens kickboksen dan zie je hoe superieur een lang persoon is. Accepteer gewoon dat de lange man de baas is en de vrouwelijke aandacht die hierbij hoort, Beter neem je genoegen met de restjes die je kan krijgen als < 185 man .
een ander als in ''neuken''? of zoenenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben langer dan 1.90 en je moet alsnog wat doen hoor. Het is niet alsof je elke avond een ander hebt (niet dat ik dat uberhaupt wil, vuile aidshoeren)
zoenen jantje zoenenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
een ander als in ''neuken''? of zoenen
en een mongool zijn, maar dat zijn gelukkig de meeste op fokquote:
doe normaal gekquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik zou als ik TS was even kijken naar de PRECICE2 en de Guichet Nail. Moet je verder wel een dikke portemonnee hebben.
Maar je hebt niets te kiezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Wel liever wat kleiner dan een lange slungel als ik moest kiezen
hee 🔥 kijk je anime 🙈quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Kauai het volgende:
Lengte maakt mij dus echt vrij weinig uit juist, omdat ik zelf niet zo lang ben. Wel liever wat kleiner dan een lange slungel als ik moest kiezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |