Tegenwoordig misschien.. destijds alles behalve..quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En is multi miljonair, daarmee kun je bijna al je gebreken compenseren.
Niemand zegt hier dat kleine vrouwen lelijk zijn, dus je punt ontgaat me. Daarnaast zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen; hoe klein je ook bent er zijn genoeg vrouwen die je kan plezieren in bed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Klein zijn maakt het niet makkelijker... maar uiteindelijk boeit het geen fuck als je echt skills hebt.
Maak anders ff kennis met Neil - style - Strauss. Die man is 1.68m en alles behalve een voorbeeld knappe gozer.. en ondertussen meer lekkere wijven geregeld dan deze hele topic in het kwadraat.
[ afbeelding ]
Ja hij leeft in een land waar de inwoners gemiddeld kleiner zijn, maar nogmaals.. het gaat om je skillset. Dus niet zeiken TS en gewoon aan je game werken.
Volgens mij ben je een beetje in de war (waarschijnlijk heb je de verkeerde gequote?). Mijn punt is dat lengte, zoals in de OP wordt aangegeven, uiteindelijk niet zo belangrijk is als TS denkt. Neil Strauss is daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:14 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat kleine vrouwen lelijk zijn, dus je punt ontgaat me. Daarnaast zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen; hoe klein je ook bent er zijn genoeg vrouwen die je kan plezieren in bed.
Roel van Velzen belde en vroeg of je ook je best deed om succesvol te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:
Waarom de fuck moet in onze maatschappij waarin iedereen zogenaamd gelijke kansen heeft iets als lengte zo'n grote rol spelen?
Ik denk dat je dan idd wel extra 'mannelijk' moet zijn om dat een beetje te 'compenseren', maar het is wel lastig om dat niet al gauw te geforceerd/overcompenserend over te laten komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is je uitstraling veel belangrijker dan je lengte - al kan lengte er soms toe bijdragen dat je je wat zeker voelt.
Jij was toch 1,69 m?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
tiet grootte en lichaamslengte is ook niet te vergelijken
lichaamslengte heeft een veel grotere impact op iemands gedaante, uitstraling alles
bovendien kun je aan tieten nog vrij eenvoudig sleutelen
Het gaat dan ook niet om absolute lengte, maar om hoe lang je relatief bent tov de rest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan idd wel extra 'mannelijk' moet zijn om dat een beetje te 'compenseren', maar het is wel lastig om dat niet al gauw te geforceerd/overcompenserend over te laten komen.
En hoewel ik TS z'n OP op zich wel goed snap (en die enorm overdreven focus op lengte ook niet kan begrijpen): Italianen b.v. zijn vaak een kop kleiner dan de gemiddelde Nederlandse man maar toch versieren ze al die meisjes van die Nederlandse mannen als ze dat willen, en die lange Nederlandse slungels kunnen alleen maar toekijken. Blijkbaar is gebrek aan lengte dus te compenseren: ruimschoots zelfs.
Als Nederlandse kleinere man is dat alleen extra kut, want je hebt niet die aangeboren en aangeleerde versierskills van die Italiaantjes maar ook niet de lengte van die Nederlanders.
Die van mij ook. Zie ONZ / Afgewezen vanwege formaat penisquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |