abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:34:24 #226
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152821946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

En is multi miljonair, daarmee kun je bijna al je gebreken compenseren.
Tegenwoordig misschien.. destijds alles behalve..
Hij was een nerd die niks klaarspeelde.. klein, kaal.. maar door de juiste technieken vrijwel elke vrouw heeft leren (kunnen) krijgen.
pi_152823248
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Klein zijn maakt het niet makkelijker... maar uiteindelijk boeit het geen fuck als je echt skills hebt.
Maak anders ff kennis met Neil - style - Strauss. Die man is 1.68m en alles behalve een voorbeeld knappe gozer.. en ondertussen meer lekkere wijven geregeld dan deze hele topic in het kwadraat.

[ afbeelding ]

Ja hij leeft in een land waar de inwoners gemiddeld kleiner zijn, maar nogmaals.. het gaat om je skillset. Dus niet zeiken TS en gewoon aan je game werken.
Niemand zegt hier dat kleine vrouwen lelijk zijn, dus je punt ontgaat me. Daarnaast zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen; hoe klein je ook bent er zijn genoeg vrouwen die je kan plezieren in bed.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:18:18 #228
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152823377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:14 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Niemand zegt hier dat kleine vrouwen lelijk zijn, dus je punt ontgaat me. Daarnaast zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen; hoe klein je ook bent er zijn genoeg vrouwen die je kan plezieren in bed.
Volgens mij ben je een beetje in de war (waarschijnlijk heb je de verkeerde gequote?). Mijn punt is dat lengte, zoals in de OP wordt aangegeven, uiteindelijk niet zo belangrijk is als TS denkt. Neil Strauss is daar een goed voorbeeld van.
pi_152823850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:47 schreef thegoat92 het volgende:

Waarom de fuck moet in onze maatschappij waarin iedereen zogenaamd gelijke kansen heeft iets als lengte zo'n grote rol spelen?
Roel van Velzen belde en vroeg of je ook je best deed om succesvol te zijn.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_152878782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is je uitstraling veel belangrijker dan je lengte - al kan lengte er soms toe bijdragen dat je je wat zeker voelt.
Ik denk dat je dan idd wel extra 'mannelijk' moet zijn om dat een beetje te 'compenseren', maar het is wel lastig om dat niet al gauw te geforceerd/overcompenserend over te laten komen.

En hoewel ik TS z'n OP op zich wel goed snap (en die enorm overdreven focus op lengte ook niet kan begrijpen): Italianen b.v. zijn vaak een kop kleiner dan de gemiddelde Nederlandse man maar toch versieren ze al die meisjes van die Nederlandse mannen als ze dat willen, en die lange Nederlandse slungels kunnen alleen maar toekijken. Blijkbaar is gebrek aan lengte dus te compenseren: ruimschoots zelfs.

Als Nederlandse kleinere man is dat alleen extra kut, want je hebt niet die aangeboren en aangeleerde versierskills van die Italiaantjes maar ook niet de lengte van die Nederlanders.
pi_152879142
Wat ik me dan wel altijd erg afvraag: ik denk dat 90 % van de vrouwen bij uiterlijke kenmerken een lange lichaamslengte op 1 of 2 zal noemen. Maar dat vrijwel elke vrouw zo hard roept dat ze op lange mannen valt, is dat te vergelijken met dat de meeste kerels ook standaard zullen zeggen dat ze op 'grote tieten' vallen (en je zelden een man hoort zeggen dat ie op kleine borsten valt) maar in de praktijk die 'eis' direct laten varen wanneer wanneer ze een vriendin krijgen die weliswaar een bescheiden cup B heeft maar voor de rest gewoon een ontzettend leuke chick is?

Oftewel: die vrouwen roepen net als mannen ook uiteraard de eigenschappen van hun ideale droomman en net als dat mannen kleine tieten vrijwel nooit zullen noemen als iets waar ze op vallen, zullen vrouwen nooit kleine mannen noemen als iets waar ze op vallen. Je hebt echter zeggen en doen natuurlijk, zie m'n bovenstaande voorbeeld.

Maar toch heb ik een beetje het idee dat die lichaamslengte voor vrouwen nog een (veel) hardere eis is dan die 'boobs' voor mannen. Ik zie ook zelden kleine mannen met een vriendin eigenlijk, maar wel veel iets 'plattere' vrouwen met een vriend. Of is dit door mij flink ingebeeld?
pi_152880207
tiet grootte en lichaamslengte is ook niet te vergelijken

lichaamslengte heeft een veel grotere impact op iemands gedaante, uitstraling alles

bovendien kun je aan tieten nog vrij eenvoudig sleutelen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 13:53:25 ]
pi_152880292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
tiet grootte en lichaamslengte is ook niet te vergelijken

lichaamslengte heeft een veel grotere impact op iemands gedaante, uitstraling alles

bovendien kun je aan tieten nog vrij eenvoudig sleutelen
Jij was toch 1,69 m?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_152880300
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:56 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Jij was toch 1,69 m?
ja zoiets
pi_152880307
huil huil huil, 1.75 hier en tis alleen jammer dat ik geen godinnen van 1.85/1.90 in mijn bed geluld krijg maar verder moet je niet mauwen.
pi_152880337
De mijne is inderdaad gruwelijk lang
pi_152883320
Als Nederlandse man moet je gewoon minstens 1.80 zijn, omdat de vrouwtjes hier ook redelijk lang zijn.
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:32:52 #238
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_153046496
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan idd wel extra 'mannelijk' moet zijn om dat een beetje te 'compenseren', maar het is wel lastig om dat niet al gauw te geforceerd/overcompenserend over te laten komen.

En hoewel ik TS z'n OP op zich wel goed snap (en die enorm overdreven focus op lengte ook niet kan begrijpen): Italianen b.v. zijn vaak een kop kleiner dan de gemiddelde Nederlandse man maar toch versieren ze al die meisjes van die Nederlandse mannen als ze dat willen, en die lange Nederlandse slungels kunnen alleen maar toekijken. Blijkbaar is gebrek aan lengte dus te compenseren: ruimschoots zelfs.

Als Nederlandse kleinere man is dat alleen extra kut, want je hebt niet die aangeboren en aangeleerde versierskills van die Italiaantjes maar ook niet de lengte van die Nederlanders.
Het gaat dan ook niet om absolute lengte, maar om hoe lang je relatief bent tov de rest.

Een Italiaan van zeg 1,70 m is voor ons een klein opdondertje, maar voor een Italiaanse man is dat een volstrekt gemiddelde lengte.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:50:45 #239
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_153052789
Blijkbaar gebruik je schijnbaar verkeerd
pi_153053179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:58 schreef TUFKAL het volgende:
De mijne is inderdaad gruwelijk lang
Die van mij ook. Zie ONZ / Afgewezen vanwege formaat penis
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_153053666
Ik ben 1,60 wil zo graaaaaag langer zijn ;(
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')